BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Wel gaaf K2 herenigen..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 april 2012 - 01:30   quote  deeplink  
Kalou: Kuyt zei dat we samen terug naar Feyenoord moeten gaan

Dinsdag, 24 april 2012 om 00:05
Salomon Kalou en Dirk Kuyt vormden tussen 2004 en 2006 een bijzonder succesvol aanvalsduo in dienst van Feyenoord. Samen waren de aanvallers, die K2 werden genoemd, in twee seizoenen tijd goed voor liefst 86 doelpunten. Het toeval wil dat Kalou een aflopend contract met Chelsea heeft en Kuyt de afgelopen weken met een terugkeer naar Rotterdam-Zuid in verband wordt gebracht.

Kalou blijft echter liever nog een paar jaar in het buitenland actief. Dirk vertelde me dat we samen terug naar Feyenoord moeten gaan, erkent de aanvaller van Chelsea in gesprek met Nieuwsuur. Maar ik wil hier nog een paar jaar spelen. Daarna kom ik ook naar Feyenoord. Het is nog onduidelijk of Kalou met hier op Chelsea of de Premier League doelt en of ook betekent dat Kuyt daadwerkelijk voor Feyenoord kiest.

Kuyt zou inmiddels een aanbieding van Feyenoord hebben ontvangen. De 31-jarige Oranje-international heeft een contract tot medio 2013 met Liverpool en zou voor een bedrag van 1,2 miljoen euro overgenomen kunnen worden. Het salaris vormt het grootste probleem. Feyenoord kan het salaris van Kuyt in Liverpool bij lange na niet evenaren, terwijl het eveneens geïnteresseerde Hamburger SV meer middelen heeft.

Kalou twijfelt al maanden over zijn continuïteit op Stamford Bridge. De 26-jarige Ivoriaan groeide ondanks de diversiteit aan trainers bij the Blues nimmer tot een onbetwiste basiskracht uit. Door zijn naderende transfervrije status wordt hij door talloze Premier League-clubs begeerd.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 24 april 2012 - 05:45   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163841

Kalou: Kuyt zei dat we samen terug naar Feyenoord moeten gaan
Dinsdag, 24 april 2012 om 00:05
Salomon Kalou en Dirk Kuyt vormden tussen 2004 en 2006 een bijzonder succesvol aanvalsduo in dienst van Feyenoord. Samen waren de aanvallers, die K2 werden genoemd, in twee seizoenen tijd goed voor liefst 86 doelpunten. Het toeval wil dat Kalou een aflopend contract met Chelsea heeft en Kuyt de afgelopen weken met een terugkeer naar Rotterdam-Zuid in verband wordt gebracht.

Kalou blijft echter liever nog een paar jaar in het buitenland actief. Dirk vertelde me dat we samen terug naar Feyenoord moeten gaan, erkent de aanvaller van Chelsea in gesprek met Nieuwsuur. Maar ik wil hier nog een paar jaar spelen. Daarna kom ik ook naar Feyenoord. Het is nog onduidelijk of Kalou met hier op Chelsea of de Premier League doelt en of ook betekent dat Kuyt daadwerkelijk voor Feyenoord kiest.
Kuyt zou inmiddels een aanbieding van Feyenoord hebben ontvangen. De 31-jarige Oranje-international heeft een contract tot medio 2013 met Liverpool en zou voor een bedrag van 1,2 miljoen euro overgenomen kunnen worden. Het salaris vormt het grootste probleem. Feyenoord kan het salaris van Kuyt in Liverpool bij lange na niet evenaren, terwijl het eveneens geïnteresseerde Hamburger SV meer middelen heeft.
Kalou twijfelt al maanden over zijn continuïteit op Stamford Bridge. De 26-jarige Ivoriaan groeide ondanks de diversiteit aan trainers bij the Blues nimmer tot een onbetwiste basiskracht uit. Door zijn naderende transfervrije status wordt hij door talloze Premier League-clubs begeerd.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 april 2012 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 23:13 schreef FEY-Esm het volgende:
Kijk nieuwsuur maar terug.
Oh, dubbelpost!

Anywaytjes, las later ook pas dat het in Nieuwsuur te zien was. Vanavond ff terugkijken.
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 24 april 2012 - 08:37   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer: Kuyt baalt van uitlekken gesprek door Feyenoord

In het Algemeen Dagblad laat de zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, weten dat Dirk Kuyt ervan baalt dat uit de hoek van Feyenoord het gesprek tussen beide partijen onlangs is uitgelekt. 'Onlangs voerde hij in Katwijk een gesprek met Feyenoord en dat is gelekt door iemand binnen de club.. Dirk vindt dat heel vervelend, want nu heeft hij ineens wat uit te leggen bij Liverpool en het Nederlandse publiek.'
Feyenoord Netwerk
Jansen bevestigde de clausule dat hij voor nul euro bij Liverpool weg mag naar Feyenoord. De zaakwaarnemer gaf daarbij aan dat Kuyt zal gaan kiezen tussen Feyenoord of nog doorgaan bij een club op hetzelfde niveau als Liverpool.

Bron: http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/26364_Zaakwaarnemer%3A%20Kuyt%20baalt%20van%20uitlekken%20gesprek%20door%20Feyenoord.php
raket
 raket - dinsdag 24 april 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Weet je waar ik van baal.Dat zo'n eikel bij Feyenoord dit heeft gelekt en daar is dirk niet blij mee.Snap niet als je dirk terug kan halen en er word aan iedereen gevraagd a.u.b z'n mond te houden dat op maandag avond Johan derksen met dit nieuws komt.Zo'n eikel moeten ze gelijk ontslaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 april 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Welke eikel? Je weet toch niet welke eikel dit heeft gelekt? Zou het misschien kunnen dat dat puur een stukje politiek is? Zoals dat wel vaker gebeurt in de voetballerij? Doe jij dit voor mij, doe ik dat voor jou (oftewel, geef jij mij nieuws, schrijf ik positief over jou?). Ik zou er niet raar van opkijken dat een Beenhakker ook zo'n relatie met Derksen heeft. Derksen heeft het namelijk altijd voor Beenhakker opgenomen. Voor wat, hoort wat....
Misschien is het wel gunstig voor Feyenoord dat het is uitgelekt (niet netjes, maar zo is de voetballerij!)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 april 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer zet het spel op de wagen.
Als Dirk HSV bijvoorbeeld kiest boven Feyenoord, is dat een tegenvaller en een financiële keuze. Subtop in Duitsland, gelijkwaardig aan Liverpool.
Elke gelijkwaardige keuze is in principe de deur dicht gooien naar ons.

Als hij ergens kan tekenen waar hij echt voor de prijzen gaat ballen, dan snap ik de keuze.
tomson
 tomson - dinsdag 24 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Feyenoord zal veel moeite moeten doen om Dirk Kuyt binnen te halen, als het al lukt. Kuyt wil liever naar het buitenland en ziet een terugkeer naar Rotterdam nog niet zitten volgens zijn zaakwaarnemer, Rob Jansen.

De zaakwaarnemer van de voormalige speler van Feyenoord bevestigt dat er gesprekken tussen Feyenoord en de aanvaller zijn geweest. Alleen zegt hij er wel met klem bij dat dit slechts oriënterende gesprekken zijn geweest. "Een eventueel contract speelt daarin nog helemaal geen rol. Dirk weet nog helemaal niet wat hij na dit seizoen wil. Hij gaat zich eerst bezinnen", vertelde hij aan het Algemeen Dagblad.

Er wordt veel getrokken aan Kuyt. Zijn huidige werkgever Liverpool wil de ploeg gaan verjongen waardoor de 31-jarige voetballer weg zou moeten. Veel clubs zouden de Katwijker graag inlijven."Er zijn minstens tien clubs die hem willen", zei de zaakwaarnemer van Kuyt over de interesse in de international.

bron:soccernews.nl
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 24 april 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Zo dit is pas lekker thuis komen uit Spanje haha.
Daar een tering party gezien! Kut Real!
Maar nu ik dit lees vergeet ik alles wat er daar gebeurd is!
Kuytje je bent welkom. Tis nu of nooit kerel. Dus wees slim pak die kans...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 april 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 13:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Zo dit is pas lekker thuis komen uit Spanje haha.
Daar een tering party gezien! Kut Real!
Maar nu ik dit lees vergeet ik alles wat er daar gebeurd is!
Kuytje je bent welkom. Tis nu of nooit kerel. Dus wees slim pak die kans...
Ghehe, jij hebt het naar je zin gehad daar gozerT..
bode
 bode - dinsdag 24 april 2012 - 14:57   quote  deeplink  
voormij hoeft het niet meer het duurt te lang
graag een eerlijke en goeie jonge spits halen
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 24 april 2012 - 18:12   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/153677/Kuyt_polst_Chelsea-spits_Kalou:_Keer_terug_naar_Feyenoord

Salomon Kalou neemt het dinsdagavond met Chelsea op tegen Barcelona. De Londenaren verdedigen in Camp Nou de 1-0 voorsprong uit de heenwedstrijd. Kalou heeft vertrouwen in een goede afloop en hoopt belangrijk te kunnen zijn. De voorhoedespeler verklapte tegen NOS ook nog dat hij onlangs werd gepolst door Dirk Kuyt om terug te keren naar Feyenoord.

In Londen counterde Chelsea naar de zege en dat was tegen het zere been van veel voetballiefhebbers, die genieten van aanvallend spel. "Elk team heeft zijn eigen speelstijl. Je kunt tegen Barcelona onmogelijk op balbezit spelen", zegt Kalou. "Je moet uitgaan van je eigen krachten. En we weten dat we met onze spelers iedereen op de counter kunnen verslaan."

De aanvaller uit Ivoorkust, die bij The Blues in het bezit is van een aflopende verbintenis, verwacht dat Barcelona dinsdag zal zegevieren. "Maar wij gaan door. Barcelona wint met 2-1. Ik maak het enige Chelsea-doelpunt in de 85ste minuut", aldus Kalou lachend.

Kalou was in het verleden actief bij Feyenoord, waar hij een levensgevaarlijk spitsenduo vormde met Kuijt. Laatstgenoemde aanvaller keert komende zomer mogelijk terug naar De Kuip. "Hij zei tegen me dat ik ook moest gaan, maar ik wil nog een paar jaar in een grote competitie spelen. Daarna kom ik naar Feyenoord", besluit Kalou.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/153677/Kuyt_polst_Chelsea-spits_Kalou:_Keer_terug_naar_Feyenoord#ixzz1syVTdKm4
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 april 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 14:57 schreef bode het volgende:
voormij hoeft het niet meer het duurt te lang
graag een eerlijke en goeie jonge spits halen
Sprak van Geel net, aangezien jij het te lang vindt duren (3 weken terug begon de transfer-roddel pas?) beëindigen ze alle gesprekken. Zo'n ziener (lees: zeikerd) als jij, moeten ze wel serieus nemen.

Hou op, schei uit man.
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 24 april 2012 - 19:17   quote  deeplink  
:-p
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 april 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 14:57 schreef bode het volgende:
voormij hoeft het niet meer het duurt te lang
graag een eerlijke en goeie jonge spits halen
Is Kuyt dan niet eerlijk..?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 april 2012 - 02:19   quote  deeplink  
Buyer-noord

By ROB BEASLEY

Published: 24th April 2012

LIVERPOOLS out-of-favour striker Dirk Kuyt has been given a now or never offer from his old club Feyenoord.

The Dutch outfit have want the 31-year-old international, who was top scorer in all three of his seasons with the Rotterdam side before moving to Anfield back in summer 2006.

Feyenoord have promised to make Kuyt the highest-paid star in the clubs history if he puts pen to paper in the summer.

But they also made it clear this is a one-time only opportunity to return to the De Kuip stadium.

A top Dutch source revealed: Feyenoord have made Kuyt a great offer to come home.

He is still a hero in Rotterdam and theyd love him back.

But because hes 31 now, Feyenoord have made it clear it would have to be next season or never.

Kuyt is weighing up his options after being told he can leave Liverpool at the end of the season.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4277111/Feyenoord-make-now-or-never-offer-for-Dirk-Kuyt.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
--------------------

hahahaha, wat een onzin in dit artikel, duidelijk hoe alle lulkoek in de wereld komt!

Wat een bijnaam voor Feyenoord ook echt --> Buyer-noord

En deze regel: "Feyenoord have promised to make Kuyt the highest-paid star in the clubs history if he puts pen to paper in the summer." Ik denk het niet. Klein gokje maar hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 april 2012 - 02:23   quote  deeplink  
Ghehe crap..
PieterBos
 PieterBos - woensdag 25 april 2012 - 05:44   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/153721/Zaakwaarnemer:_Kuyt_zou_voor_nul_euro_naar_Feyenoord_kunnen

Zaakwaarnemer: "Kuyt zou voor nul euro naar Feyenoord kunnen"
Door Robin in het Hout | 24 April 2012 om 21:44 | Bron: Algemeen Dagblad | Wed 50 euro gratis
Wat is jouw mening? Reageer nu!
Dirk Kuyt en Feyenoord hebben inmiddels gesproken over een terugkeer. De 31-jarige Katwijker is echter niet blij dat het uit is gekomen dat hij heeft gepraat met de Rotterdamse club.

"Dirk heeft een doorlopend contract en bezint zich op zijn toekomst", vertelde zaakwaarnemer Rob Jansen in het Algemeen Dagblad. "Hij zou voor nul euro, een clausule die op ons verzoek in zijn contract staat, naar Feyenoord kunnen. Elke andere club moet gewoon betalen."

"Onlangs voerde hij in Katwijk een gesprek met Feyenoord en dat is gelekt door iemand binnen de club", ging Jansen zijn verhaal verder. "Dirk vindt dat heel vervelend, want nu heeft hij ineens wat uit te leggen bij Liverpool en bij het Nederlandse publiek."

"Hij wil óf op hetzelfde niveau doorgaan als bij Liverpool, dat is dus internationale top, óf terugkeren naar Nederland, naar Feyenoord dus. En hij kan ook altijd nog zijn contract uitdienen bij Liverpool, lijkt me ook geen straf trouwens", besloot Jansen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/153721/Zaakwaarnemer:_Kuyt_zou_voor_nul_euro_naar_Feyenoord_kunnen#ixzz1t1K1WdQ4
PieterBos
 PieterBos - donderdag 26 april 2012 - 15:05   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/6802/liverpool-rekent-op-vertrekt-kuyt-en-richt-zijn-pijlen-op-nolito.html

26 aprLiverpool rekent op vertrekt Kuyt en richt zijn pijlen op Nolito
Supporters nieuws

Liverpool lijkt volledig te rekenen op een vertrek van Dirk Kuyt. De club heeft daarom zijn zinnen gezet op Nolito van Benfica als diens vervanger, schrijft de Portugese krant Record. De 25-jarige Nolito ligt nog tot 2015 vast bij Benfica, maar zou bij een goed bod mogen vertrekken. Liverpool zou bereid zijn zo'n zeventien miljoen euro neer te tellen voor Nolito.
Nolito, volledig Manuel Agudo Durán geheten, is een technisch vaardige aanvaller die net als Kuyt uit de voeten kan als spits en vleugelspeler. In 27 wedstrijden maakte hij dit seizoen tien goals voor Benfica, dat hem vorige zomer kocht van FC Barcelona.

Behalve Kuyt, die in de belangstelling staat van Feyenoord, rekent Liverpool ook op een transfer van Maxi Rodriguez. De Argentijn, die geen basisspeler meer is op Anfield Road, kan Liverpool nog de nodige miljoenen opleveren.
Bron: Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 april 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Word weer een beetje vrolijk hiervan..
bode
 bode - donderdag 26 april 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 08:37 schreef De vrouw van het volgende:
Zaakwaarnemer: Kuyt baalt van uitlekken gesprek door Feyenoord

In het Algemeen Dagblad laat de zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, weten dat Dirk Kuyt ervan baalt dat uit de hoek van Feyenoord het gesprek tussen beide partijen onlangs is uitgelekt. 'Onlangs voerde hij in Katwijk een gesprek met Feyenoord en dat is gelekt door iemand binnen de club.. Dirk vindt dat heel vervelend, want nu heeft hij ineens wat uit te leggen bij Liverpool en het Nederlandse publiek.'
Feyenoord Netwerk
Jansen bevestigde de clausule dat hij voor nul euro bij Liverpool weg mag naar Feyenoord. De zaakwaarnemer gaf daarbij aan dat Kuyt zal gaan kiezen tussen Feyenoord of nog doorgaan bij een club op hetzelfde niveau als Liverpool.

Bron: http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/26364_Zaakwaarnemer%3A%20Kuyt%20baalt%20van%20uitlekken%20gesprek%20door%20Feyenoord.php
volgens mij wordt er veel te veel geklets bij de club Feyenoord, kijk nu maar weer eens
tomson
 tomson - donderdag 26 april 2012 - 17:11   quote  deeplink  
De topictitel is ondertussen al 10x aangepast.Is een echte soap geworden :(
Tijd om spijkers met koppen te gaan slaan Dirk!
bode
 bode - donderdag 26 april 2012 - 17:16   quote  deeplink  
niet aan beginnen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 april 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 17:16 schreef bode het volgende:
niet aan beginnen
Wrom niet..?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 april 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 17:16 schreef bode het volgende:
niet aan beginnen
Wrom niet..?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 26 april 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Hij wil toch liever naar een 'topcompetitie' ??
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 26 april 2012 - 17:28   quote  deeplink  
Of zou ie 'tobcompetitie' bedoelen ??
super feyenoord
 super feyenoord - donderdag 26 april 2012 - 17:33   quote  deeplink  
ik denk dat Kuyt terug komt naar Feyenoord.
anders gaat Liverpool niet zoeken naar een andere spits.
Kuyt gaat dit seizoen sowie zo weg bij liverpool en hoop naar Feyenoord maar kan ook nog naar een andere club :(
PieterBos
 PieterBos - donderdag 26 april 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 17:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wrom niet..?
omdat bode altijd wat te klagen heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 april 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 17:57 schreef PieterBos het volgende:

[..]

omdat bode altijd wat te klagen heeft.
Juist ja...
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 27 april 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Ruim 1 week van de 3 is voorbij.
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 april 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 23:27 schreef PieterBos het volgende:
Ruim 1 week van de 3 is voorbij.
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
Ik ook broer maar ben nog benieuwder naar zondag..
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 27 april 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Zondag winnen helpt Kuyt misschien over de streep.
Dan kan EL in elk geval bijna niet meer mis gaan en is CL nog mogelijk.

Zondag moet het gebeuren!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 april 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 23:32 schreef PieterBos het volgende:
Zondag winnen helpt Kuyt misschien over de streep.
Dan kan EL in elk geval bijna niet meer mis gaan en is CL nog mogelijk.

Zondag moet het gebeuren!!
+1, zondag GAAT het gebeuren..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 april 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Weer op de bank.
tomson
 tomson - zaterdag 28 april 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Vermoeiend topic aam het worden :(
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 april 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 20:55 schreef tomson het volgende:
Vermoeiend topic aam het worden :(
Eens duidelijkheid zeer gewenst..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 april 2012 - 20:57   quote  deeplink  
niet alleen deze hoor hahaha
super feyenoord
 super feyenoord - zaterdag 28 april 2012 - 21:31   quote  deeplink  
kuyt moet gewoon beslissen wij Feyenoord fans willen duidelijkheid.
rootje1982
 rootje1982 - zondag 29 april 2012 - 12:38   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3248212/2012/04/29/Kans-dat-Kuyt-naar-Feyenoord-komt-is-zeer-klein.dhtml
Dirk Kuyt lijkt komende zomer nog niet terug te keren naar Feyenoord. Dat gaf technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdamse club vanmiddag aan bij Eredivisie Live.

'Zelfs als we Champions League halen, gaat ons spelersbudget niet omhoog. In onze bergoting nemen we eventuele inkomsten uit Europees voetbal niet mee. Daardoor kunnen we geen grote uitgaven doen', aldus Van Geel.

'We zien Kuyt liever vandaag dan morgen komen. Hij zou hier uitstekend passen. Maar de kans is zeer, zeer klein dat het gaat lukken. Salomon Kalou is sowieso geen optie nu.'

nou dat was dat dan....
Nibke
 Nibke - zondag 29 april 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Liverpool wil gewoon nog geld vangen voor Dirk, dat betekent dus niet naar Feyenoord.
Dirk en zijn gezin moeten gewoon zelf terug naar Nederland=Feyenoord willen en dan is alles zo in kannen en kruiken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 29 april 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Laat Kuyt maar eens gauw duidelijkheid geven! Is ook wel zo makkelijk.
JanM
 JanM - zondag 29 april 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:43 schreef Nibke het volgende:
Liverpool wil gewoon nog geld vangen voor Dirk, dat betekent dus niet naar Feyenoord.
Dirk en zijn gezin moeten gewoon zelf terug naar Nederland=Feyenoord willen en dan is alles zo in kannen en kruiken.
Hij heeft een clausule dat hij transfervrij naar Feyenoord terug mag, zegt men ... Salaris is dus blijkbaar het grootste probleem.
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 april 2012 - 14:11   quote  deeplink  
Kuyt hoeft helemaal niets zolang het transfer window niet open is.
PieterBos
 PieterBos - zondag 29 april 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:38 schreef rootje1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3248212/2012/04/29/Kans-dat-Kuyt-naar-Feyenoord-komt-is-zeer-klein.dhtml
Dirk Kuyt lijkt komende zomer nog niet terug te keren naar Feyenoord. Dat gaf technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdamse club vanmiddag aan bij Eredivisie Live.

'Zelfs als we Champions League halen, gaat ons spelersbudget niet omhoog. In onze bergoting nemen we eventuele inkomsten uit Europees voetbal niet mee. Daardoor kunnen we geen grote uitgaven doen', aldus Van Geel.

'We zien Kuyt liever vandaag dan morgen komen. Hij zou hier uitstekend passen. Maar de kans is zeer, zeer klein dat het gaat lukken. Salomon Kalou is sowieso geen optie nu.'

nou dat was dat dan....
Blijf hopen dat dit tactiek is van van Geel.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 29 april 2012 - 22:50   quote  deeplink  
In de wandelgangen gaan er geluiden dat het allang beklonken is.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 april 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:
In de wandelgangen gaan er geluiden dat het allang beklonken is.
Wie zijn de wandelgangen, Bosi?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 april 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:
In de wandelgangen gaan er geluiden dat het allang beklonken is.
Vertel..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 29 april 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 23:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie zijn de wandelgangen, Bosi?
Opgevangen op Twitter. Maar (zoals ik het 'meemaak') komt het niet van de eerste de beste kliko-schopper.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!









0.0132582