|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:02 schreef Bosifyable het volgende:[..] Opgevangen op Twitter. Maar (zoals ik het 'meemaak') komt het niet van de eerste de beste kliko-schopper. Dan valt Roel al af. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Geel zegt al weken/maanden hetzelfde over de situatie. Hij zal dit blijven zeggen tot het ofwel rond ofwel dat het duidelijk is dat Dirk deze zomer niet terugkomt. Hoe groot de kans werkelijk is dat Dirk terugkomt, kun je niet uit zijn woorden afleiden. Maar goed ook, want ik kan me nog gevalletjes Arnautovic en Wanderson herinneren, die zo goed als zeker zouden komen en toch niet kwamen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Van Geel zegt al weken/maanden hetzelfde over de situatie. Hij zal dit blijven zeggen tot het ofwel rond ofwel dat het duidelijk is dat Dirk deze zomer niet terugkomt. Hoe groot de kans werkelijk is dat Dirk terugkomt, kun je niet uit zijn woorden afleiden. Maar goed ook, want ik kan me nog gevalletjes Arnautovic en Wanderson herinneren, die zo goed als zeker zouden komen en toch niet kwamen... Ik vertrouw op van Geel.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou jij nog! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ik heb via een kennis toen gehoord over Arnautovic toen hij nog speelde in de jeugd en het eerste van de Tukkers, wees blij dat hij nooit voor onze club heeft gespeeld hele moeilijke jongen was dat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:42 schreef bode het volgende:[..] Ik heb via een kennis toen gehoord over Arnautovic toen hij nog speelde in de jeugd en het eerste van de Tukkers, wees blij dat hij nooit voor onze club heeft gespeeld hele moeilijke jongen was dat Eens.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ;) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ik heb het niet gehoord, maar is ook heel sterk mijn gevoel dat het allemaal een groot spel is en dat het allemaal rond komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:03 schreef Henny het volgende:[..] Ik heb het niet gehoord, maar is ook heel sterk mijn gevoel dat het allemaal een groot spel is en dat het allemaal rond komt. Ik ook.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: TOMSON ANIMATED..!!!!!!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Tomson is getting a RIMjob |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Er zit stront aan zijn kin..!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel moet dit ook zeggen. Des te groter de prestatie als t wel lukt en de kleiner de deceptie als t niet lukt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:Van Geel moet dit ook zeggen. Des te groter de prestatie als t wel lukt en de kleiner de deceptie als t niet lukt. Inderdaad! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:Van Geel moet dit ook zeggen. Des te groter de prestatie als t wel lukt en de kleiner de deceptie als t niet lukt. Zoals een goed zakenman betaamt, nooit het achterste van je tong laten zien.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 23:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zoals een goed zakenman betaamt, nooit het achterste van je tong laten zien.. Zo eindelijk eens een juiste uitspraak! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
actie is alleen bij jonge goeie betaalde spelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Kun je wel mijn kleine broertje pesten?? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Renato is het gewoon eens met z'n grote broer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn grote broer is een wijze man, ik leer veel van hem.. d:-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dirk weer verloren, thuis van Fullham 0-1.
Kom maar CL spelen Dirk! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En hij stond zowaar weer eens in de basis... tsja... Dirkie kom maar terug deze zomert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
B-elftal vandaag. Zaterdag FA Cup finale. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh, vandaar dat Dirk mee mocht doen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Denk dat we geen Dirk maar een "pizzabakker" krijgen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Suarez zat niet eens bij de selectie ja of had hij een andere reden? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nu kun je zien dat ze van Kuyt af willen hij is tweede keus dus nooit nemen, ik heb dat wel vaker mee gemaakt met spelers. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 23:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Suarez zat niet eens bij de selectie ja of had hij een andere reden? nee tweede met o.a. Kuyt mochten spelen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: goeie voetballer die Italiaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ongetwijfeld maar wat heeft je vriend Bert over hem verteld bode..? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op nou Dirk.. Kom lekker Europees bij ons spelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Er zijn al 2 van de 3 weken voorbij die van Geel hem gegeven heeft (Hoe toevallig dat de deadline precies na de laatste wedstrijd ligt, zodat duidelijk is of het CL of EL wordt.) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tijd om naar huis te komen Dirk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:13 schreef PieterBos het volgende:Er zijn al 2 van de 3 weken voorbij die van Geel hem gegeven heeft (Hoe toevallig dat de deadline precies na de laatste wedstrijd ligt, zodat duidelijk is of het CL of EL wordt.) Zou ook voor Feyenoord zelf overweging kunnen zijn: CL halen is meer geld genereren, waarmee Kuyt salarieel betaalbaarder wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo kan je het ook bekijken ja.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zou ook voor Feyenoord zelf overweging kunnen zijn: CL halen is meer geld genereren, waarmee Kuyt salarieel betaalbaarder wordt. Is ook een reƫle gedachte. Dan tekent hij maandag?? ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ALS KUIJT ALLEEN MAAR WIL VOOR GELD DAN HOEFT HET VOOR MIJ NIET> HIJ IS TOCH AL BINNEN o hier zit de caps lock |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 15:01 schreef piet de paler het volgende:ALS KUIJT ALLEEN MAAR WIL VOOR GELD DAN HOEFT HET VOOR MIJ NIET> HIJ IS TOCH AL BINNEN o hier zit de caps lock INDERDAAD! CLUBLIEFDE! En anders WEGBLIJVEN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|