|
|
Boudewijn
|
|
|
EK Voetbal 2012 Voetbal Poule
Er is een ek voetbal poule gestart via SportPooler.nl.
Gratis aanmelden kan HIER. |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
SportPooler heeft bugs... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toch wat meer je topics lezen, want dat heeft die jongen al lang aangegeven in het Ajax-forum!! ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 23:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Toch wat meer je topics lezen, want dat heeft die jongen al lang aangegeven in het Ajax-forum!! ;-) haha, ja, maar dit las ik als eerste... |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
De bug is inmiddels herstelt! Ik zie nu geen bugs meer, prima poule nu, ben benieuwd hoe goed mijn voorspellingen zijn ;)!
Binnen gesloten kring heb ik zowel het EK als het WK gewonnen (EK destijds goed dat NL zowel Frankrijk als Italië ging verslaan en WK eigenlijk helemaal niet zo goed gedaan, maar wel goed dat Spanje eerste werd, Nederland 2e werd en ook Brazilië zou verslaan en Duitsland 3e en die 3 plaatsen leverden gelukkig toch aardig wat puntjes op). Maar ja, dat waren slechts 15 mensen ofzo die mee deden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Inmiddels EK 2016 maar goed, Milik had een neusje voor de goal en zet Duitsland op 1-0 achterstand :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Löw wordt al een beetje nerveus, speeltijd al bijna om en nog altijd achter.
En nu staat het 2-0, Polen wint voor het eerst van Duitsland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een flesje Vodka zal er wel doorgaan vanavond in Polen, 2-0 eindstand tegen Duitsland, ghèhè. |
|
|
|