BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum update: topic restricties

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 april 2012 - 04:27   quote  deeplink  
Forum update: topic restricties

Ik heb een kleine aanpassing gedaan aan het forum zodat het mogelijk is om bepaalde topics restricties op te leggen zoals dat je ingelogd moet zijn om het topic te kunnen lezen of dat je expliciet moet aangeven dat je ouder dan 18 jaar bent om het topic te mogen bekijken.

Sommige forums kiezen ervoor om bijvoorbeeld de erotisch getinte foto's niet toe te laten omdat de jeugdige bezoekers er dan meteen mee geconfronteerd kunnen worden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ook hier niet...

Maar ik denk liever in mogelijkheden dan onmogelijkheden dus in plaats van een verbod heb ik bijvoorbeeld op het Help ons!!! - met mooie vrouwen... topic een 18+ restrictie geactiveerd zodat je geregistreerd en ingelogd moet zijn EN expliciet in de INSTELLINGEN moet hebben aangegeven dat je ouder dan 18 jaar bent. Alleen dan kun je het topic bekijken en kun je de dagelijkse bezigheden eventjes vergeten en genieten van alles wat de wereld ons heeft te bieden aan vrouwelijk (en incidenteel) mannelijk schoon!

Mocht er iets niet werken dan hoor ik het graag!

(en EdjeNL bedankt voor het testen en suggestie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Boudewijn --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2012 - 06:16   quote  deeplink  
Dankzij Boudewijn en EdjeNL kan quiroz nu niet meer rukken nu he....
Rare wereld dat digiland ,T wat vind jij ?
tomson
 tomson - woensdag 11 april 2012 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 06:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dankzij Boudewijn en EdjeNL kan quiroz nu niet meer rukken nu he....
Rare wereld dat digiland ,T wat vind jij ?
Ik heet geen T, maar ik vind het niet lief van die twee :((
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2012 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 06:37 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik heet geen T, maar ik vind het niet lief van die twee :((
Bedankt voor je bijdragen kerel maar ik wacht toch nog ff op T..
Die komt vaak met een compromie..!
craven
 craven - woensdag 11 april 2012 - 10:56   quote  deeplink  
T kom er maar in???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 12:08   quote  deeplink  
Censuur! Arme Randwijk...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Ik snap wel dat er aangegeven moet worden dat het topic 18+ materiaal bevat, maar was die waarschuwing in de titel niet voldoende dan?

Of alleen een berichtje in de trant van:

'Waarschuwing, dit topic kan 18+ content bevatten, weet u zeker dat u door wilt gaan?'

Want Achie gaat natuurlijk invullen dat ie 18+ is!

EDIT ik zou gewoon effe in de titel van dat topic zetten dat het 18+ is. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om daarna al dan niet op dat topic te gaan kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 13:03   quote  deeplink  
@ Boudewijn

Hoe staat het eigenlijk met die andere updates die er aan zitten/zaten te komen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 12:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik snap wel dat er aangegeven moet worden dat het topic 18+ materiaal bevat, maar was die waarschuwing in de titel niet voldoende dan?

Of alleen een berichtje in de trant van:

'Waarschuwing, dit topic kan 18+ content bevatten, weet u zeker dat u door wilt gaan?'

Want Achie gaat natuurlijk invullen dat ie 18+ is!

EDIT ik zou gewoon effe in de titel van dat topic zetten dat het 18+ is. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om daarna al dan niet op dat topic te gaan kijken.
T///held!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 april 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 12:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik snap wel dat er aangegeven moet worden dat het topic 18+ materiaal bevat, maar was die waarschuwing in de titel niet voldoende dan?

Of alleen een berichtje in de trant van:

'Waarschuwing, dit topic kan 18+ content bevatten, weet u zeker dat u door wilt gaan?'

Want Achie gaat natuurlijk invullen dat ie 18+ is!

EDIT ik zou gewoon effe in de titel van dat topic zetten dat het 18+ is. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om daarna al dan niet op dat topic te gaan kijken.
Het is ook meer bedoeld om de nietsvermoedende bezoeker niet meteen te laten confronteren met de expliciete beelden. Als iemand zich oud genoeg vind om de afbeeldingen toch te bekijken dan vinken ze het wel aan, dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken.

Maar als er vanuit een andere site naar het topic wordt gelinkt wordt niet altijd de titel erbij vermeld dus kan je nietsvermoedend op school of werk er nu niet meer zonder ingelogd te zijn en zonder expliciete goedkeuring terecht komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 14:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is ook meer bedoeld om de nietsvermoedende bezoeker niet meteen te laten confronteren met de expliciete beelden. Als iemand zich oud genoeg vind om de afbeeldingen toch te bekijken dan vinken ze het wel aan, dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken.

Maar als er vanuit een andere site naar het topic wordt gelinkt wordt niet altijd de titel erbij vermeld dus kan je nietsvermoedend op school of werk er nu niet meer zonder ingelogd te zijn en zonder expliciete goedkeuring terecht komen.
aha, okee met dat laatste heb je wel een punt.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 april 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 13:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
@ Boudewijn

Hoe staat het eigenlijk met die andere updates die er aan zitten/zaten te komen?
Die komen nadat headliner het herdesign heeft gehad. Helaas door omstandigheden daar de laatste twee maanden weinig tijd voor gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum update: topic restricties









0.0041139