|
|
Boudewijn
|
|
|
Forum update: topic restricties
Ik heb een kleine aanpassing gedaan aan het forum zodat het mogelijk is om bepaalde topics restricties op te leggen zoals dat je ingelogd moet zijn om het topic te kunnen lezen of dat je expliciet moet aangeven dat je ouder dan 18 jaar bent om het topic te mogen bekijken.
Sommige forums kiezen ervoor om bijvoorbeeld de erotisch getinte foto's niet toe te laten omdat de jeugdige bezoekers er dan meteen mee geconfronteerd kunnen worden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ook hier niet...
Maar ik denk liever in mogelijkheden dan onmogelijkheden dus in plaats van een verbod heb ik bijvoorbeeld op het MOOIE VROUWEN TOPIC - NSFW - Topic voor mannen 16+ topic een 18+ restrictie geactiveerd zodat je geregistreerd en ingelogd moet zijn EN expliciet in de INSTELLINGEN moet hebben aangegeven dat je ouder dan 18 jaar bent. Alleen dan kun je het topic bekijken en kun je de dagelijkse bezigheden eventjes vergeten en genieten van alles wat de wereld ons heeft te bieden aan vrouwelijk (en incidenteel) mannelijk schoon!
Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vallen discriminerende plaatjes van joden daar ook onder....? Zo ja, ga jij daar ook over....en zo ja, waarom staan ze nog steeds op het psv forum....gr hippy |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Prima. Vind ook taalgebruik bijv vaak erg grof op verschillende fora. Ik weet dat het de tijd is, maar dan nog kun je normaal met elkaar discussieren en accepteer dat anderen ook een andere mening hebben. Vind dit op het Ajax forum veel beter overigens dan bijv op het feyenoord forum (feyenoord.netwerk.to). Taalgebruik daar laat veelal zien wat voor volk iedere week in die kuip zit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 04:28 schreef Boudewijn het volgende:Forum update: topic restrictiesIk heb een kleine aanpassing gedaan aan het forum zodat het mogelijk is om bepaalde topics restricties op te leggen zoals dat je ingelogd moet zijn om het topic te kunnen lezen of dat je expliciet moet aangeven dat je ouder dan 18 jaar bent om het topic te mogen bekijken. Sommige forums kiezen ervoor om bijvoorbeeld de erotisch getinte foto's niet toe te laten omdat de jeugdige bezoekers er dan meteen mee geconfronteerd kunnen worden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ook hier niet... Maar ik denk liever in mogelijkheden dan onmogelijkheden dus in plaats van een verbod heb ik bijvoorbeeld op het MOOIE VROUWEN TOPIC - NSFW - Topic voor mannen 16+ topic een 18+ restrictie geactiveerd zodat je geregistreerd en ingelogd moet zijn EN expliciet in de INSTELLINGEN moet hebben aangegeven dat je ouder dan 18 jaar bent. Alleen dan kun je het topic bekijken en kun je de dagelijkse bezigheden eventjes vergeten en genieten van alles wat de wereld ons heeft te bieden aan vrouwelijk (en incidenteel) mannelijk schoon! Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag. Op zich vind ik je initiatief uitstekend, Boudewijn. Echter, de leeftijd is niet te controleren, wanneer bijvoorbeeld een 16-jarige ZELF aangeeft, dat hij (of zij) ouder dan 18 jaar is. Dat lijkt me dus erg makkelijk te omzeilen en is mijns inziens dus iets te vrijblijvend. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 12:45 schreef Pietje het volgende:[..] Op zich vind ik je initiatief uitstekend, Boudewijn. Echter, de leeftijd is niet te controleren, wanneer bijvoorbeeld een 16-jarige ZELF aangeeft, dat hij (of zij) ouder dan 18 jaar is. Dat lijkt me dus erg makkelijk te omzeilen en is mijns inziens dus iets te vrijblijvend. SSSSSSSSSSJTT.. dalijk kan ik niet meer genieten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Zie je wel, dat is nou precies hetgeen ik bedoel!! ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 12:45 schreef Pietje het volgende:[..] Op zich vind ik je initiatief uitstekend, Boudewijn. Echter, de leeftijd is niet te controleren, wanneer bijvoorbeeld een 16-jarige ZELF aangeeft, dat hij (of zij) ouder dan 18 jaar is. Dat lijkt me dus erg makkelijk te omzeilen en is mijns inziens dus iets te vrijblijvend. Het is ook meer dat jeugdige bezoekers niet zonder aankondiging ermee geconfronteerd worden als ze 'toevallig' op een topic binnen komen. Nu moeten ze expliciet actie ondernemen als ze het toch willen zien en in zo'n geval ga ik geen politieman spelen dat men ook daadwerkelijk 18 jaar moet zijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 11:41 schreef hippy het volgende:Vallen discriminerende plaatjes van joden daar ook onder....? Zo ja, ga jij daar ook over....en zo ja, waarom staan ze nog steeds op het psv forum....gr hippy Wil je ze ff via het 'meld dit bericht' melden zodat de moderators gericht actie kunnen ondernemen? |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 13:22 schreef Boudewijn het volgende:[..] Wil je ze ff via het 'meld dit bericht' melden zodat de moderators gericht actie kunnen ondernemen? Wij joden zijn geen verraders.
Die jankerd die klaagt moet je niet onder ons scharen.
Als er gecorrigeerd moet worden dan doen die gasten dat maar onder elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door IdiJoods -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 14:31 schreef IdiJoods het volgende:[..] Wij joden zijn geen verraders. Die jankerd die klaagt moet je niet onder ons scharen. Als er gecorrigeerd moet worden dan doen die gasten dat maar onder elkaar. Maar als het geen psv'ers zijn die voor onrust zorgen is het lastig om het onderling op het psv forum op te lossen. Daarbij is het geen actie van een verrader maar gewoon een snellere manier om het forum enigzins schoon te houden. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hahaha tot september.. dan is t legaal XD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 12:45 schreef Pietje het volgende:[..] Op zich vind ik je initiatief uitstekend, Boudewijn. Echter, de leeftijd is niet te controleren, wanneer bijvoorbeeld een 16-jarige ZELF aangeeft, dat hij (of zij) ouder dan 18 jaar is. Dat lijkt me dus erg makkelijk te omzeilen en is mijns inziens dus iets te vrijblijvend. Zoals ik, hehe ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 14:31 schreef IdiJoods het volgende:[..] Wij joden zijn geen verraders. Die jankerd die klaagt moet je niet onder ons scharen. Als er gecorrigeerd moet worden dan doen die gasten dat maar onder elkaar. Ik kan best tegen een grap...maar een hakenkruis gaat te ver.... Ik ga ook zeker niemand verraden, maar iemand die zoiets post spoort niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
En wanneer ben je een verrader als je zo een debiel meldt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een bericht melden op een forum is helemaal niet iemand verraden, het zou verraden zijn als het niet voor iedereen zichtbaar zou zijn.
Iedereen heeft belang bij een net en overzichtelijk forum, en het is de taak van een ieder berichten te melden die niet door de beugel kunnen..
Sociale controle noemt men dat, al zullen sommige "harde" jongens dat wel weer anders zien... vette pech voor hun.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Een bericht melden op een forum is helemaal niet iemand verraden, het zou verraden zijn als het niet voor iedereen zichtbaar zou zijn. Iedereen heeft belang bij een net en overzichtelijk forum, en het is de taak van een ieder berichten te melden die niet door de beugel kunnen.. Sociale controle noemt men dat, al zullen sommige "harde" jongens dat wel weer anders zien... vette pech voor hun.. Ik pak hem zelf wel aan........heb ik Boudewijn niet voor nodig |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Soms werkt jouw aanpak niet en heb je mij alsnog nodig... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe wil je iemand online hard aanpakken dan? Iemand die met hakenkruizen spot alsof het niets is zal zich daar niet heel veel van aantrekken zegt mijn gevoel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is me wel vaker gelukt vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 17:25 schreef remco k het volgende:[..] Hoe wil je iemand online hard aanpakken dan? Iemand die met hakenkruizen spot alsof het niets is zal zich daar niet heel veel van aantrekken zegt mijn gevoel. Je kent me toch........is ons wel vaker gelukt,weet je zelf ook wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Een bericht melden op een forum is helemaal niet iemand verraden, het zou verraden zijn als het niet voor iedereen zichtbaar zou zijn. Iedereen heeft belang bij een net en overzichtelijk forum, en het is de taak van een ieder berichten te melden die niet door de beugel kunnen.. Sociale controle noemt men dat, al zullen sommige "harde" jongens dat wel weer anders zien... vette pech voor hun.. + 1 |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 04:28 schreef Boudewijn het volgende:Forum update: topic restrictiesIk heb een kleine aanpassing gedaan aan het forum zodat het mogelijk is om bepaalde topics restricties op te leggen zoals dat je ingelogd moet zijn om het topic te kunnen lezen of dat je expliciet moet aangeven dat je ouder dan 18 jaar bent om het topic te mogen bekijken. Sommige forums kiezen ervoor om bijvoorbeeld de erotisch getinte foto's niet toe te laten omdat de jeugdige bezoekers er dan meteen mee geconfronteerd kunnen worden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ook hier niet... Maar ik denk liever in mogelijkheden dan onmogelijkheden dus in plaats van een verbod heb ik bijvoorbeeld op het MOOIE VROUWEN TOPIC - NSFW - Topic voor mannen 16+ topic een 18+ restrictie geactiveerd zodat je geregistreerd en ingelogd moet zijn EN expliciet in de INSTELLINGEN moet hebben aangegeven dat je ouder dan 18 jaar bent. Alleen dan kun je het topic bekijken en kun je de dagelijkse bezigheden eventjes vergeten en genieten van alles wat de wereld ons heeft te bieden aan vrouwelijk (en incidenteel) mannelijk schoon! Mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag. misschien de titel in 18plus veranderen.
Helaas pas 16 jaar ahahah nog 2 jaartjes wachten |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ligt er een beetje aan bij welk soort mensen. Mensen die met hakenkruisen spotten geven geen moer om jouw of mijn mening en vinden jouw reactie alleen maar leuk...
Ga jij daar reageren, krijg jij een bannetje daar en hij lacht zich de ballen uit de broek.. Nee joh, lekker negeren en zijn post melden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:50 schreef remco k het volgende:[..] Ligt er een beetje aan bij welk soort mensen. Mensen die met hakenkruisen spotten geven geen moer om jouw of mijn mening en vinden jouw reactie alleen maar leuk... Ga jij daar reageren, krijg jij een bannetje daar en hij lacht zich de ballen uit de broek.. Nee joh, lekker negeren en zijn post melden.. Jij wordt al net zo soft als ik man,vroeger knalde we ze van het forum af........waar zijn die goede ouwe tijden.......ik ga me ff ressetten....en kom weer keihard terug |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij wordt al net zo soft als ik man,vroeger knalde we ze van het forum af........waar zijn die goede ouwe tijden.......ik ga me ff ressetten....en kom weer keihard terug Whaha ja dat is misschien waar, kreeg laatst via PB ook al te horen dat ik veel te aardig was geworden... Maar het bevalt me beter op deze manier.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:55 schreef remco k het volgende:[..] Whaha ja dat is misschien waar, kreeg laatst via PB ook al te horen dat ik veel te aardig was geworden... Maar het bevalt me beter op deze manier.. Ga ik maar eens een keertje rellen hier....stelletje watjes. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:55 schreef remco k het volgende:[..] Whaha ja dat is misschien waar, kreeg laatst via PB ook al te horen dat ik veel te aardig was geworden... Maar het bevalt me beter op deze manier.. Mwah moet wel aan mijn reputatie denken ouwe.............ik kan wel weer los gaan,beetje rellen spiced de boel op man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahaha jij en rellen......ben je te (ge)lief(d) voor man,gaat niet werken gap |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahahahaha jij en rellen......ben je te (ge)lief(d) voor man,gaat niet werken gap Bek houwe ouwe........jij kan ook neer!!!!
Beetje geloofwaardig? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wil je rellen ??? Er is maar 1 topic waar gereld mag worden...en dat is in het topic: De ArenA....stelletje klootzakken!!!!Of durven jullie niet homo's!!!! Whehehehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahaha nee man.....hahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wil je rellen ??? Er is maar 1 topic waar gereld mag worden...en dat is in het topic: De ArenA....stelletje klootzakken!!!!Of durven jullie niet homo's!!!! Whehehehehehe Moet jij nou weer dipstick......zoek je ruzie?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wil je rellen ??? Er is maar 1 topic waar gereld mag worden...en dat is in het topic: De ArenA....stelletje klootzakken!!!!Of durven jullie niet homo's!!!! Whehehehehehe Kom dan...trut.....vol op je bek-Jack |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaha kappen Barry....pis hier in mijn broek man |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Moet je niet doen.....is vies man. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: TIS GEWOON EEN SCHANDE!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha jij en rellen??? Pfffffffffffff tis hetzelfde als een kakkerlak die een Ajacied uitdaagt! Totaal niet angstig dus! Whahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Die leeftijdsdiscriminatie! Pfffffffff tis altijd hetzelfde!! Je word ook overal gediscrimineerd! Whahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Die leeftijdsdiscriminatie! Pfffffffff tis altijd hetzelfde!! Je word ook overal gediscrimineerd! Whahahahahahaha Heehehehehehehehehe.......mafkees |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee gap, tis gewoon een SCHANDE!!!!
Ik eis een parlementair onderzoek naar deze vorm van discriminatie! Al moeten we naar Brussel! Tis gewoon een schande!!
Moet je kijken hoeveel pijn hij Hasjie hiermee doet! Onze vaste kutjesplakker in dat topic! Die jongen gaat het psychisch heel zwaar krijgen!!
Ik eis excuses van Boudewijn!! En wel in dit forum!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee gap, tis gewoon een SCHANDE!!!! Ik eis een parlementair onderzoek naar deze vorm van discriminatie! Al moeten we naar Brussel! Tis gewoon een schande!! Moet je kijken hoeveel pijn hij Hasjie hiermee doet! Onze vaste kutjesplakker in dat topic! Die jongen gaat het psychisch heel zwaar krijgen!! Ik eis excuses van Boudewijn!! En wel in dit forum!! Whahahahahaahahahahahahahaha...................ik hou van je pik,prachtig dit.......lig helemaal in een deuk hier |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Whahahahahaahahahahahahahaha...................ik hou van je pik,prachtig dit.......lig helemaal in een deuk hier Kan jij wel lachen, maar ik vind die pure ernst! Een regelrechte SCHANDE!!
Waar ben je nou Boudje???? Ik eis excuses richting kleine Hasjie! Die jongen mag nou zijn pikkie niet meer vergroten aan die dagelijkse plaatjes van je, omdat jij zo streng bent en begint te discrimineren! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Al 5 minuten verder en nog geen officiƫle reactie van Boudje! Pffffffffffff waar is die mod als je hem nodig hebt! Whahahahahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kan jij wel lachen, maar ik vind die pure ernst! Een regelrechte SCHANDE!! Waar ben je nou Boudje???? Ik eis excuses richting kleine Hasjie! Die jongen mag nou zijn pikkie niet meer vergroten aan die dagelijkse plaatjes van je, omdat jij zo streng bent en begint te discrimineren! Jullie hebben nog geluk dat ik niet om kopie paspoorten ga vragen ter controle!
Iemand die zichzelf Hasj noemt zal ook vast geen problemen hebben met een vinkje aan te zetten! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:Al 5 minuten verder en nog geen officiƫle reactie van Boudje! Pffffffffffff waar is die mod als je hem nodig hebt! Whahahahahaha Ben aan het switchen tussen wedstrijden, werk, forum, vrouw, honden, computer en wc! genoeg te doen dus... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wil je rellen ??? Er is maar 1 topic waar gereld mag worden...en dat is in het topic: De ArenA....stelletje klootzakken!!!!Of durven jullie niet homo's!!!! Whehehehehehe Misschien heeft dat topic een psychologisch effect gehad ;-) Geen ruzies meer hier.. |
|
|
|