|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:43 schreef Boudewijn het volgende:[..] Jullie hebben nog geluk dat ik niet om kopie paspoorten ga vragen ter controle! Iemand die zichzelf Hasj noemt zal ook vast geen problemen hebben met een vinkje aan te zetten! Haha, dat heb ik niet eens zelf verzonnen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:43 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ben aan het switchen tussen wedstrijden, werk, forum, vrouw, honden, computer en wc! genoeg te doen dus... Boudewijn onze METROMAN hij kan multitasken......pffffffffffffffffffff,gaat mij niet lukken gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Misschien heeft dat topic een psychologisch effect gehad ;-) Geen ruzies meer hier.. Ik ben erg tam de laatste tijd |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:43 schreef Boudewijn het volgende:[..] Jullie hebben nog geluk dat ik niet om kopie paspoorten ga vragen ter controle! Iemand die zichzelf Hasj noemt zal ook vast geen problemen hebben met een vinkje aan te zetten! Whahahahahahahahahaha hulde voor je reactie man! Bij deze trek ik al mijn aanklachten in! Brussel krijgt hier niets van te horen, zelfs de FBI en CIA zijn afgebeld! Whahahahahahahah |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:43 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ben aan het switchen tussen wedstrijden, werk, forum, vrouw, honden, computer en wc! genoeg te doen dus... Ok, tis je vergeven! Whahahahahahahahaha maar je kan beter je vrouwtje sandwitchen! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tam??? Je bent een mak schaap geworden gap! Echt nog makker dan een schaap! Een mak lam! Of ben je lam?? Dat kan natuurlijk ook!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, als jij gaat rellen geloven ze je toch niet, ben je veel te aardig voor...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:49 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tam??? Je bent een mak schaap geworden gap! Echt nog makker dan een schaap! Een mak lam! Of ben je lam?? Dat kan natuurlijk ook!! ;-) Boudewijn is watching me gap.........hahahahahahaha zal wel even wat peper op het forum gooien.......even dit bejaardenhuis wakker schudden |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Boudewijn is watching me gap.........hahahahahahaha zal wel even wat peper op het forum gooien.......even dit bejaardenhuis wakker schudden Of een lekkere scheet? Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dank je vindt jou ook een scheetje |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Misschien ook een Brabo-vinkje aanmaken voor ieder topic :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha scheet lijkt me op dit moment niet slim gap, komt er alleen maar dunne drap uit! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaa!!! Wat een geniaal idee gap!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehehe Brabo'ers zijn wel lief gap |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Pffffff......Vinkje voor softies lijkt me beter :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahaha valt Nenam gelijk af! En wat is een forum zonder Nenam???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahaha valt Nenam gelijk af! En wat is een forum zonder Nenam???? Zeg het maar gap......jullie kunnen geen dag zonder mij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: goed zo.....ga door......gooi dat softe imago van je af. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zeg... straks moet ik ook een 18+ restrictie op dit topic zetten door al dat gescheld! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wij kunnen geen dag zonder jouw! Is net als mijn club! Zit gewoon in het hart!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:09 schreef Boudewijn het volgende:[..] zeg... straks moet ik ook een 18+ restrictie op dit topic zetten door al dat gescheld! Pffffffffffffffff jij komt ook alleen als er vieze woorden geroepen worden! KUT, KUT, KUT!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahahaha Heumeu...........zal ff een paar poffers op je plaat rossen ouwe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahhahahahahaha leer eens typen lul!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:09 schreef Boudewijn het volgende:[..] zeg... straks moet ik ook een 18+ restrictie op dit topic zetten door al dat gescheld! Moet je nou gap.........ga lekker een libelle forum openen......kunnen we het over maandverband hebben |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: goed zo....taht's the spirrit....weer een beetje onze ouwe Nenam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Pffffffffffffffffffff is beter als ik mijn bekkie zelf hou gap! Lult zo moeilijk anders! WHahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Pffffffffffffffffffff is beter als ik mijn bekkie zelf hou gap! Lult zo moeilijk anders! WHahahahahahaha Ben voor een 35+ vinkie...........hehehehehehee......jochies,maar ja dan mag Boudewijn ook niet mee doen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben voor een 35+ vinkie...........hehehehehehee......jochies,maar ja dan mag Boudewijn ook niet mee doen ik vink het stiekum gewoon aan dan! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ahhhhhhhh stoutertje! ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
kan voor jullie overigens wel een ouderen bejaarden-button vinkje erbij zetten. een extra groot en duidelijk leesbaar vinkje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben voor een 35+ vinkie...........hehehehehehee......jochies,maar ja dan mag Boudewijn ook niet mee doen Whahahahahahahahahaha hoor die ouwe, maar niet wijze, man eens lullen! Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:20 schreef Boudewijn het volgende:kan voor jullie overigens wel een ouderen bejaarden-button vinkje erbij zetten. een extra groot en duidelijk leesbaar vinkje! Kan je beter hun adres vragen en ze een vergrootglas zenden! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:20 schreef Boudewijn het volgende:kan voor jullie overigens wel een ouderen bejaarden-button vinkje erbij zetten. een extra groot en duidelijk leesbaar vinkje! heb liever een voorlees functie |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: met een lekkere geile stem |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Missie inspreken???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahaha! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hoor je met een hele geile sexy stem: OPBOKKEN UIT HET CAFE, OUWE!!!!....hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahaha lig helemaal slap van het lachen hier! WHahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Misschien heeft dat topic een psychologisch effect gehad ;-) Geen ruzies meer hier.. Kijk hier reageer ik wel op hahahahaha...leuk dit van jou te horen Hasjkoph...ik denk dat je hierin gelijk hebt....lief zijn voor elkaar en je krijgt als beloning het kampioensschap...door wat komt dat???? door De ArenA!!!!!!...want sindsdien zijn we lammetjes geworden hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je kan een vink op je neus krijgen..of een baco jij mag kiezen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kijk hier reageer ik wel op hahahahaha...leuk dit van jou te horen Hasjkoph...ik denk dat je hierin gelijk hebt....lief zijn voor elkaar en je krijgt als beloning het kampioensschap...door wat komt dat???? door De ArenA!!!!!!...want sindsdien zijn we lammetjes geworden hahahaha Ow??? Nou, ben nog steeds een stier hoor! Maar er is niemand om aan te vallen, want de matador is verdwenen! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet alleen lief....maar ook gezellig... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Doe maar een baco en neem er zelf ook één.....ji bent altijd welkom hier.......wel ff aanvinken:) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ow??? Nou, ben nog steeds een stier hoor! Maar er is niemand om aan te vallen, want de matador is verdwenen! ;-) wel een dolle stier |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha tja....................... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:43 schreef baco74 het volgende:[..] Doe maar een baco en neem er zelf ook één.....ji bent altijd welkom hier.......wel ff aanvinken:) Lekker zuipe baco...wat een avond...geweldig toch ??? |
|
|
|