|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: GeLIJK dat geweld! is dat nou nodig? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nee toch. Van Boekel is aangesteld voor deze wedstrijd. Hij leidde al eerder twee wedstrijden van Feyenoord tegen Az uit (2-1) en tegen Utrecht thuis (1-1). Beide keren stuurde hij er een Feyenoorder uit met rood die kut belg.
Excelsior gaat zijn waarschijnlijk helemaal ingraven, hoop echt dat we gaan winnen zal heel lastig worden. En nu al zeker nu van Boekel scheids is die er weer een Feyenoorder uit gaat sturen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deuren gaan al om 6 uur op kameraden dus kom op tijd hè.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had niets anders verwacht van je Wim, je bent nog mild.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha hoop dat z'n stream flink hapert morgen...straf! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een gek hè, die Wim met zijn voorspellingen :') |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wim is gewoon een droeftoetert..wat verwachtingen betreft.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Houd de scherpte erin. Positivo's die teleurgesteld zijn, zoals tegen ADO of NEC bijvoorbeeld; en negatievelingen zoals Wim2, die een nederlaag voorspelt, maar feest viert als we winnen.
Top Wim! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:08 schreef Bosifyable het volgende:Houd de scherpte erin. Positivo's die teleurgesteld zijn, zoals tegen ADO of NEC bijvoorbeeld; en negatievelingen zoals Wim2, die een nederlaag voorspelt, maar feest viert als we winnen. Top Wim! Snap je maar het blijft een gek met zijn voorspellingen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4.0 dat sta je morgen derde............ dus koeman,,,,deze keer gas erop,,,en als t niet gaat,,,,eerder pompen.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben met 3-0 ook wel tevreden . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, het belangrijkste zijn de drie punten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: jawel,maar als az verliest(bv met 2 1),,,en we winnen met 4 0 dan sta je derde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 20:26 schreef van geil het volgende:[..] jawel,maar als az verliest(bv met 2 1),,,en we winnen met 4 0 dan sta je derde er volgen nog een paar meer wedstrijden . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 20:26 schreef van geil het volgende:[..] jawel,maar als az verliest(bv met 2 1),,,en we winnen met 4 0 dan sta je derde Maakt niets uit geile wij komen die kaasjoden ook nog tegen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tegen AZ bijvoorbeeld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha Same thoughts.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
klopt,,,, maar t staat zo mooi op teletekst........................................ hoe eerder hoe langer en beter... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en,,,als voor die tijd ons doelsaldo beter is,,,,,,moeten hun winnen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh kut! ben jij er ook... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: ZO mag ik het zien. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Alles staat er klaar voor ik heb ik zin in een heerlijke wedstrijd. Wat mij betreft mag pisvee winnen en de tukkers gelijk spelen. Laten we vandaag die 3d plaats maar pakken met in vooruitzicht de strijd om de 2de plek tegen az! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
MMMMM als pisvee van AZ wint MMmmmmMm hahaha |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
laten we het hopen op ene goede wedstrijd vanavond en dat we dan naar dit weekend 3e staan en dan over 2 weken lekker tegen az winnen en dan op naar de cl |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 18:00 schreef feyenoord girl het volgende:laten we het hopen op ene goede wedstrijd vanavond en dat we dan naar dit weekend 3e staan en dan over 2 weken lekker tegen az winnen en dan op naar de cl Verstandig meisje... |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ja ik vind dat het haalbaar is en dat we daar voor moeten vechten |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ben erg zenuwachtig. We moeten winnen om hoop te blijven houden voor de tweede plaats. There's is always hope! Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2