|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: wat zei ik het is nog niet gelopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja den haag......... maar de kans was er... ik heb t laatse halfuur n rondspellend feyenoord gezien,,,,ipv op jacht naar goals.... en t verbaasd mij dat spelers t doelsaldo niet kennen... ik ben zeer blij met alle punten...maar feyenoord moet meer honger krijgen voor de top... |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
gelukkig niet maar nu wel dus 2-2 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi dat de punten in de pocket zitten maar waarom niet aan het doelsaldo werken. Dat is wel wat ik nog mis bij Feyenoord, misschien het volgend seizoen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is die nummer 30 van Excelsior niets voor ons..? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Feyenoord girl dus.Hmm... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Optazen met je nummer 30,of het moet een menu zijn van de afhaalchinees? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: laat die homo lekker uit de kuip blijven!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: wat moet dit voorstellen rubriek vulling? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: wat moet dit voorstellen rubriek vulling? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha nou ik vind het wel handig nu nog de samenvattingen van feyenoord erop!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Och,blijven dubbel posten. Komt het ook wel vol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat moet dit voorstellen dubbelpost? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat moet dit voorstellen dubbelpost? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee slimmerd, T maakt er een echt totaalprogramma van. Dat is pas slim! Ga zo door T! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee slimmerd, T maakt er een echt totaalprogramma van. Dat is pas slim! Ga zo door T! ja ga zo door! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
al met al,,,,toch weer n goed feyenoordweekend!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2012 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee slimmerd, T maakt er een echt totaalprogramma van. Dat is pas slim! Ga zo door T! quote: Zal ik doen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Spektakel hoor! Cameramensen die gewoon over elkaar heen tuimelen.. Wat een poppenkast.En mazzel dat ze niet gecontroleerd werden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 15:50 schreef tomson het volgende:Spektakel hoor! Cameramensen die gewoon over elkaar heen tuimelen.. Wat een poppenkast.En mazzel dat ze niet gecontroleerd werden? Precies! Zwartrijders! Allemaal op de bon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|