|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja anders gaan we weer naar Cibril Cissé of die andere Cissé ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maandelijks zijn salaris betalen, mooi meegenomen dat je daar vanaf bent. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Salaris heb je altijd. Ik bedoelde meer die € 2.700.000,= aan transfersom |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat was duidelijk, elke €uro is meegenomen jammer idd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En er moet weer een nieuwe speler in de spelerspool waarin geïnvesteerd is ;-) ... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Dat zal toch niet waar zijn?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik weet van een talentenpool gelanceerd in 2007 daar hoort Cissé toch niet in thuis, het zal toch niet? |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
gelukkig die is opgepleurd |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
en ja hoor onze mario haalt cisse voor niets op in plaats van te kopen,heeft een feyenoord hart zegt hij dan en van Geel is onbetrouwbaar volgens deze zelfde mario nu zie je de echte mario beste mensen!!! ik word er misselijk van bah,bah en nog eens bah wat een vieze streek |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 14:07 schreef VVout het volgende:[..] Ik weet van een talentenpool gelanceerd in 2007 daar hoort Cissé toch niet in thuis, het zal toch niet? Volgens mij zat Cissé ook in een investeringspool ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En hem doen ook nog een topper noemen haha, wat een clown. Blij dat beide opgerot zijn. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Nu herinner ik me dat Feyenoord Cisse gewoon in 4 termijnen heeft afgeschreven. Het verlies is dus al verwerkt in de boeken. Geen restschuld. Geen verplichtingen aan derden volgens mij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:19 schreef Nick4F het volgende:Nu herinner ik me dat Feyenoord Cisse gewoon in 4 termijnen heeft afgeschreven. Het verlies is dus al verwerkt in de boeken. Geen restschuld. Geen verplichtingen aan derden volgens mij. Dus niks om te jammeren alleen helaas geen statiegeld terug gekregen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Nou strikkie erom en wegwezen! En hop naar Genk.................,zal je zien dat ie daar wel presteert. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 11:38 schreef Alexi het volgende:Nou strikkie erom en wegwezen! En hop naar Genk................., zal je zien dat ie daar wel presteert. Gek hè dat daar meer mensen mee zitten, als of het er aan zit te komen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Maakt niet uit wat ie bij z'n eventuele nieuwe club gaat doen. Bij ons is het onder de maat geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die lijd dus ook aan beneritus. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik vraag me af over welke slechte mensen die mafkees het heeft whaha.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: In ieder geval de pedicure! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga lekker uithuilen bij je vriendje Mario Been, oppleuren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer daaaaaaaaag zeekoe |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit topic begint n blok aan m'n teen te worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Achteraf viel dit eigenlijk best mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cissé haalt uit: 'Ze zijn gewoon dom in Nederland'
Sekou Cissé is tijdens zijn periode van Feyenoord vaak afgemaakt in de media. René van der Gijp en Johan Derksen hadden het meermaals gemunt op de huidig speler van Racing Genk. De Ivoriaan heeft nu in gesprek met Het Laatste Nieuws teruggeslagen.
"Laat ze maar lachen, ze zijn gewoon dom", zo sprak Cissé zich uit. "Wat ze bij Voetbal International van mij denken, interesseert me echt niet. Ik heb bij Feyenoord maandenlang gevoetbald met een gebroken teen."
In de pers werd beweerd dat de Ivoriaanse speler daar zelf schuldig aan was geweest. "In de pers verscheen zelfs een artikel dat ik met te kleine schoenen zou hebben gespeeld, maar als ze dat echt geloven, dan zijn ze gewoon dom. Ik ben blij dat ik hier bij Genk mijn carrière hebben kunnen herlanceren", aldus Cissé, die Feyenoord begin 2014 verliet voor Racing Genk. Bron:Het Laatste Nieuws |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook snel op zijn teentje getrapt. |
|
|
|