Denk dat Cissé vooral in aanmerking komt voor de plek op de linkerkant. Rechts zal het voorlopig gaan tussen Schaken, Verhoek (en evt. Achahbar). Denk dat Koeman Cissé meer als tweede optie ziet voor op links. En daar speelt nu Boëtius en die haal je er ook niet zomaar af.
Sekou Cissé lijkt komend weekeinde niet te behoren tot de wedstrijdselectie van de Rotterdammers. De Ivoriaan is weliswaar al enkele weken fit, maar zijn rol lijkt onder Koeman zo goed uitgespeeld. De trainer heeft meer vertrouwen in het jonge talent Jean-Paul Boëtius
Toentertijd leek het juist een goede aankoop. Hij rolde ons in het seizoen ervoor in zijn eentje op (einde competitie, uit bij Roda). Maar ik kom er wel op terug dat ik gezegd heb dat hij in potentie één van de beteren is... Dat lukt sowieso al niet als je altijd geblesseerd bent plus dat hij veel te weinig rendement heeft. Valt me gigantisch tegen van hem... Let op mijn woorden: hij gaat transfervrij naar de tukkers. Overigens vind ik hem ook wel goed bij pisvee passen, maar hij mag van mij wel weg...
Toentertijd leek het juist een goede aankoop. Hij rolde ons in het seizoen ervoor in zijn eentje op (einde competitie, uit bij Roda). Maar ik kom er wel op terug dat ik gezegd heb dat hij in potentie één van de beteren is... Dat lukt sowieso al niet als je altijd geblesseerd bent plus dat hij veel te weinig rendement heeft. Valt me gigantisch tegen van hem... Let op mijn woorden: hij gaat transfervrij naar de tukkers. Overigens vind ik hem ook wel goed bij pisvee passen, maar hij mag van mij wel weg...
Vond het een aankoop op te grote gok. Schitterde maar zeer zelden. Van mij mag ie naar Tuk-Tukkers of boeren. Gratis.
Cissé wil vertrekken naar Duitsland: 'Daar speelt wel wat'
Het huwelijk tussen Sekou Cissé en Feyenoord is niet geworden wat beiden partijen vooraf hadden verwacht en gehoopt. Martin van Geel heeft onlangs aangegeven dat de Ivoriaan mag gaan uitkijken naar een nieuwe club. 'Ik ben vanaf 2009 vaak geblesseerd geweest, erg jammer, maar heb er wel begrip voor dat ik weg moet. Het is beter om te vertrekken uit Nederland. Negen jaar is te veel in Nederland. Duitsland heeft nu mijn voorkeur. Daar speelt wel wat.' aldus de aanvaller van Feyenoord tegenover RTV Rijnmond. Bron:Rijnmond
Op vrijdag 26 april 2013 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende: Cissé wil vertrekken naar Duitsland: 'Daar speelt wel wat'
[ filmpje ]
Het huwelijk tussen Sekou Cissé en Feyenoord is niet geworden wat beiden partijen vooraf hadden verwacht en gehoopt. Martin van Geel heeft onlangs aangegeven dat de Ivoriaan mag gaan uitkijken naar een nieuwe club. 'Ik ben vanaf 2009 vaak geblesseerd geweest, erg jammer, maar heb er wel begrip voor dat ik weg moet. Het is beter om te vertrekken uit Nederland. Negen jaar is te veel in Nederland. Duitsland heeft nu mijn voorkeur. Daar speelt wel wat.' aldus de aanvaller van Feyenoord tegenover RTV Rijnmond. Bron:Rijnmond
Sekou Cissé vindt het nog altijd jammer dat Feyenoord heeft besloten om afscheid te nemen van hem, maar de Ivoriaanse aanvaller snapt de beslissing van de Rotterdammers. De aanvallend ingestelde speler richt zich momenteel op een nieuwe club en wekte de interesse van Duitse en Russische clubs. "Het is jammer, maar het is niet anders", liet Cissé weten aan Voetbal International. "Feyenoord heeft mij verteld dat ik weg moet en ik kan me vinden in dat besluit."
Cissé trok al wat interesse. "Er is wat interesse uit Duitsland en op zich lijkt die competitie me wel wat. In Rusland speelt ook wat, maar dat trekt me minder. Ik hoop een mooie club te vinden waar ik een nieuwe start kan maken. Ik denk dat ik in een andere omgeving weer opbloei. Dan kan het zomaar volgend seizoen weer goed met me gaan." Bron:Soccernews
hopen dat Boetius snel terug is en Manu na zijn schorsing... Maar schaken bracht ook te weinig
Boëtius en Manu: maakt iets sterker, maar kunnen onmogelijk redders zijn. Jeugdspelers en 1 a 2 huur. Effe wat nieuw bloed en scherpte (concurrentie) erbij.