|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
feyenoord gaat die gozer natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt raken.. Dat word gewoon nog een jaartje DIK betalen voor HeLeMaaL Niets!! Ik denk dat dit wel onder de grootste miskopen van de club gerekend kan worden! Wat verdient die knul nou? 1miljoen toch?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn maar geruchten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien is het een idee om Cisse te verkopen. zodat we ons kunnen versterken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja daar kom je lekker laat mee.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff inderdaad zeg... was daar dan een weekje terug mee gekomen Van Geil! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik had er inderdaad eerder mee moeten komen..dom dom dom!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het om een transfersom gaat had hij ook deze zomer de deur door kunnen gaan dan hadden we zijn loon nog kunnen besparen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Begin een hekel aan Cissé te krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dan zal hij wel naar Vitesse gaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Logisch, zulke spelers gun je een afvoerputje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou ja,als hij n voorcontract heeft dan lijkt t me voor n td n makkie om dit te vervroegen,daar dit voor alle partijen beter is. als dat niet gebeurt lijkt dat op verstoorde verhoudingen.. denkende aan Leerdam ga ik dan aan Vitesse denken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 10:54 schreef van geil het volgende:nou ja,als hij n voorcontract heeft dan lijkt t me voor n td n makkie om dit te vervroegen,daar dit voor alle partijen beter is. als dat niet gebeurt lijkt dat op verstoorde verhoudingen.. denkende aan Leerdam ga ik dan aan Vitesse denken. Is weer afhankelijk van voorcontract. Mogelijk dat dit jaar nog een rianter salaris bij Feyenoord valt op te strijken. Over voetbal en persoonlijke eer Cissé gaat het dan niet meer.
Anderzijds waag ik het waarheidsgehalte van het bericht nog te betwijfelen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 11:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is weer afhankelijk van voorcontract. Mogelijk dat dit jaar nog een rianter salaris bij Feyenoord valt op te strijken. Over voetbal en persoonlijke eer Cissé gaat het dan niet meer. Anderzijds waag ik het waarheidsgehalte van het bericht nog te betwijfelen. Staat op meerdere sites..
Schijnt ook vanwege salaris bij Feyenoord pas volgend jaar weg te willen en nu nog even wil blijven cashen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is er ergens nog een bouwput in Rotterdam, kan haast niet anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als dat zo is....tenen er af hakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In dat geval: stadionverbod voor die kolerelijer.
En Mario Been VERPLICHTEN hem te huren. huhu. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Schijnt een Franse club te zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dan gaat t salarisverhaal niet op |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Salaris schijnt stuk minder te zijn bij die zogenaamde nieuwe club dus vandaar dat hij nog wil cashen bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Feyenoord had gewoon contract moeten afkopen.. Kost minder dan zijn jaarsalaris en bood/bied ruimte voor Bakkal .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topicnaam wijzigen: roept u maar... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 11:18 schreef infamous psv het volgende:Feyenoord had gewoon contract moeten afkopen.. Kost minder dan zijn jaarsalaris en bood/bied ruimte voor Bakkal .. als t n franse club is...inderdaad... daarom zei ik al ,dan gaat t salarisverhaal niet op. tenzij onze td niet mee wil werken uit principe. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 11:22 schreef van geil het volgende:[..] als t n franse club is...inderdaad... daarom zei ik al ,dan gaat t salarisverhaal niet op. tenzij onze td niet mee wil werken uit principe. Zou kunnen mr Van Geel loopt toch lang genoeg mee om daar op te kunnen anticiperen. Van deze situatie word niemand binnen Feyenoord wijzer van behalve Sissie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 11:26 schreef infamous psv het volgende:[..] Zou kunnen mr Van Geel loopt toch lang genoeg mee om daar op te kunnen anticiperen. Van deze situatie word niemand binnen Feyenoord wijzer van behalve Sissie.. ik ga er maar van uit dat t deze week wordt afgekocht. zinloos om nu principieel te blijven,,,dat kost tonnen euro's. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Cisse vindt dat hij bij Feyenoord nog niet genoeg wanprestatie geleverd heeft voor zoveel geld dat hij met voorbedachte rade een de guzmannetje probeert ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, juist ja, prima topic naam.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 11:18 schreef infamous psv het volgende:Feyenoord had gewoon contract moeten afkopen.. Kost minder dan zijn jaarsalaris en bood/bied ruimte voor Bakkal .. Maar beperkt minder. Als ik nog 1milj krijg. Kan je van mij dat afkopen voor 8ton. Maar voor 2ton salaris haal ik Bakkal niet binnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ligt er aan Stylzz. als de andere club meewerkt komt daar nog ns minimaal 5 ton bij.(zijn minimale salaris) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ophangen aan zijn teen!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 12:25 schreef van geil het volgende:ligt er aan Stylzz. als de andere club meewerkt komt daar nog ns minimaal 5 ton bij.(zijn minimale salaris) ja, nou laat ons het dan 5ton afkopen, nieuwe werkgever betaalt ook 5. Waarom zou hij het dan willen, dan wint hij er niets mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
stel hij verdient 1.000000. wij geven 650.000 zijn nieuwe baas 500000,-(dit is minimaal vanwege eu,zal meer zijn denk ik) dan heeft Cisse 150,000 meer. en feyenoord houdt 350,000 over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En met 350K kan je helemaal niets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 12:35 schreef van geil het volgende:stel hij verdient 1.000000. wij geven 650.000 zijn nieuwe baas 500000,-(dit is minimaal vanwege eu,zal meer zijn denk ik) dan heeft Cisse 150,000 meer. en feyenoord houdt 350,000 over. Wat gek dan toch dat Feyenoord hier niet in stapt. Kennelijk zit het iets anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is toch geld...zeker voor Feyenoord. dat Bakkal verhaal was van infamous...niet van mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: als hij echt n voorcontract heeft dan zal t best gebeuren lijkt me. principes laten varen voor n klein meevallertje dan maar. en dat Cisse beloond wordt met n bonus voor wanprestatie. so be it. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wie het kleine niet eert is het grote niet waert. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wacht dacht je van z'n zaakwaarnemer dan? allemaal geldwolven, die gasten ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aan zaakwaarnemers heb ik per definitie een hekel. Cissé is nu een club aan het uitpersen. Onze club. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 14:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Aan zaakwaarnemers heb ik per definitie een hekel. Cissé is nu een club aan het uitpersen. Onze club. zal hem ongetwijfeld geadviseerd zijn door .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja hij zal zelf t verstand ook niet in zijn teen hebben zitten toch? |
|
|
|