|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij is wel degene die toestemt het daadwerkelijk uit te voeren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verstand all over, mogelijk. Gevoel uitsluitend in grote teen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mag je niet pas 6 maanden voor eind contract elders een contract tekenen? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hij heeft zelf een aantal aanbiedingen afgeslagen, ze moeten zijn contract met onmiddellijke ingang ontbinden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 17:56 schreef Gerard49 het volgende:[..] Hij heeft zelf een aantal aanbiedingen afgeslagen, ze moeten zijn contract met onmiddellijke ingang ontbinden. In mijn emotie zeg ik ja en deel ik je mening, reëel gezien is het toch wel fijn dat je zelf mag kiezen waar je wilt werken en contract is contract. Cissé lijkt het alleen wel aardig uit te buiten al kunnen we niet beoordelen hoe de aanbiedingen geweest zijn, waar moet je heen verhuizen met je familie, wat ga je verdienen en hoe is daarbij de zekerheid, zijn het fijne mensen om mee samen te werken?
Het is niet simpel maar mijn Feyenoord hart zegt "rot nou maar gauw op!"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: + "ondankbare hond!" Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: joh? vandaar dus ... ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
conclusie: miskoop van het decennium ?! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou goed kunnen. Lazovic valt denk ik net buiten de laatste 10 jaar.. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijft toch ook altijd een beetje lullig dat uitgerekend Van Geel degene was die Cissé aan ons verkocht.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijft toch ook altijd een beetje lullig dat uitgerekend Van Geel degene was die Cissé aan ons verkocht.. Hahahahahaha! Deze ga ik liken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijft toch ook altijd een beetje lullig dat uitgerekend Van Geel degene was die Cissé aan ons verkocht.. Het is gewoon niet te geloven, idd toen zat MvG bij Roda heeeeeelp dit verhaal wordt steeds maffer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijft toch ook altijd een beetje lullig dat uitgerekend Van Geel degene was die Cissé aan ons verkocht.. dat dan weer wel dus ja .. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijft toch ook altijd een beetje lullig dat uitgerekend Van Geel degene was die Cissé aan ons verkocht.. De ironie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maandag verschenen op internet allerlei berichten over een voorcontract van Sekou Cisse bij een niet nader genoemde club voor volgend seizoen.
Om die reden zou hij een vertrek deze zomer hebben afgewezen, zodat hij volgende zomer transfervrij kan vertrekken. Dat zou zijn zaakwaarnemer volgens de diverse berichten hebben laten weten tegenover Fraternité Matin in Ivoorkust.
Aangezien wij het bericht online niet konden terugvinden bij Fraternité Matin, hebben wij de krant via email benaderd met de vraag of zij het bericht daadwerkelijk gemeld hebben en zo ja hoe exact. Vrij direct kregen we een reactie vol verbazing terug. De krant heeft daarover nooit iets bericht, zo wordt stellig gemeld. Ze lieten weten 'not amused' te zijn om gebruikt te worden voor dit soort nep-berichtgeving. Bron: feyenoord.netwerk.to |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
inderdaad n broodje AAP ja :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Cissé gewoon verhuren en als de loonkosten te hoog zijn voor die club de rest aanvullen dan heb je altijd nog een deel van de loonkosten gespaard. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 13:48 schreef VVout het volgende:Cissé gewoon verhuren en als de loonkosten te hoog zijn voor die club de rest aanvullen dan heb je altijd nog een deel van de loonkosten gespaard. aan Roda of zo ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi, bel jij MvG ff dan? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 13:48 schreef VVout het volgende:Cissé gewoon verhuren en als de loonkosten te hoog zijn voor die club de rest aanvullen dan heb je altijd nog een deel van de loonkosten gespaard. Elke € die we op hem kunnen besparen is er 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ollie een zak pinda's geven, die weet wel raad.
|
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
op staande voet ontslag geven geen geleuter erom heen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vanwege? werkweigering of zo? |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
ja dat wat we gevraagd hadden gaf die niet, dus ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
je ziet idd wel dat Heer van geel een professionele zakenman is hij wist roda te verlossen van hem, alleen niet bij nagedacht dat hij een baantje bij scf kreeg aangeboden je kan niet alles weten toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja als ie dat had geweten.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, daar zal hij idd nog wel eens van wakker liggen ... (not) ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van mij persoonlijk,,mag hij weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Op staande voet? Zit Zeekoe weer een jaar in de lappenmand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cissé: 'Ik blijf gewoon en doe mijn best'
Feyenoord had het vrijgekomen salaris van Cissé willen aanwenden om Bakkal te kunnen betalen, maar nu de buiten speler ondanks een somber toekomstperspectief toch besloten heeft te blijven, gaat die kans voorbij. Cissé zelf kan er niet mee zitten. 'Dat Feyenoord Bakkal graag wil hebben, vind ik persoonlijk prima', zegt hij. 'maar het is niet mijn probleem. Ik blijf gewoon en doe mijn best tijdens de trainingen. Ik ben helemaal fit en mentaal sterk genoeg om door deze moeilijke periode heen te slaan.' Bron:VI |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Flapdrol van het jaar die Cissé,hij blijft zijn best doen pfff Dan is er mij wat ontgaan de laatste 3 jaar! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hoe klote het ook is, maar wat moet hij anders? zeggen ontbindt mijn contract maar? Maar dat doe je alleen wanneer je ontevreden bent. Hij zit er blijkbaar niet mee..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is waar maar hij moet niet gaan zeggen dat hij zijn best heeft gedaan...buiten zijn blessure om dan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Contract ontbinden en Bakkal halen!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Contract ontbinden. Endan? Zijn salaris krijgt hij dan alsnog hoor? Van dat geld kan je dan nog geen bakkal halen. Dat geld ben je dan kwijt. Als hij weg was gegaan kon dat wel, want dan kon hij van de loonlijst af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 september 2013 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heeft niemand n voodoo poppetje? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: slechts een gedeelte daarvan, een teen...scheen wel te werken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
en deze man blijft. Nu kunnnen weer nog heel lang over blijven zeiken hij blijft zeker tot de winterstop het rare is alleen als je in het bedrijfsleven slecht presteert of te veel ziek kopen ze je contract af desnoods via de rechter in het voetbal kan dat blijkbaar niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus jij bent verantwoordelijk voor deze desinvestering.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze zak stront, kan er helemaal niks van. Tegen Twente liep hij er ook weer als een oud wijf bij, die Rosales kon blijven opkomen
Mario bedankt! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou eh, ... nog bedankt dan hè ... ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: stel je voor als hij gespeeld had man, gevolgen waren nog erger geweest...je zou dankbaar moeten zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 23:04 schreef craven het volgende:[..] stel je voor als hij gespeeld had man, gevolgen waren nog erger geweest...je zou dankbaar moeten zijn... Tja, das ook een opvatting.. |
|
|
|