|
|
claudia38
|
|
|
ik had even een vraagje?
15 april is john guidetti jarig. en nou wou ik als feyenoord gek een kaartje sturen,naar hem. wie weet het adres of wie weet waar ik dat heen kan sturen , zodat hij het zelf binnen krijgt.
groetjes claudia |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij is veel te jong voor je Claudia... |
|
|
|
|
claudia38
|
|
|
hahhahah, als feyenoord fan,en guidetti fan kan best . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 12:00 schreef claudia38 het volgende:ik had even een vraagje? 15 april is RenatoBos jarig. en nou wou ik als feyenoord gek een kaartje sturen,naar hem. wie weet het adres of wie weet waar ik dat heen kan sturen , zodat hij het zelf binnen krijgt. groetjes claudia |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Zou het naar Feyenoord sturen of een keer bij training gaan kijken. Kan je het hem vast overhandigen bij verlaten veld samen met een leuk bloemetje. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
zag ik het nou goed, of wordt die gast nou dikker? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: antwoord:
LangeBosweg 1 2358RB Renatoring |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat komt door die kale harses van hem. Daardoor zie je die nekplooi beter.... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Jij zag het goed. Hij krijgt een dikke plofkop haha |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
nou, niet alleen zijn kop.. zag toch ook wel meer 'body' in de negatieve zin ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
@Claudia38 Let maar niet op al deze pubers ;)
Maar wat Marsco zegt is uiteraard het beste (bij een training aanwezig zijn) maar anders zou je Feyenoord even kunnen bellen en vragen of zij je kunnen helpen. Waarschijnlijk kun je vast wel een kaartje naar Feyenoord sturen zodat ze het dan doorgeven aan Guidetti. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 12:00 schreef claudia38 het volgende:ik had even een vraagje? 15 april is john guidetti jarig. en nou wou ik als feyenoord gek een kaartje sturen,naar hem. wie weet het adres of wie weet waar ik dat heen kan sturen , zodat hij het zelf binnen krijgt. groetjes claudia kunn je beter via de training doen krijg je misschien nog een zoen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 12:10 schreef Marsco het volgende:Zou het naar Feyenoord sturen of een keer bij training gaan kijkene. Kan je het hem vast overhandigen bij verlaten veld samen met een leuk bloemetje. en een dikke zoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lul niet openbaar maken..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie ik...d:-(((((((( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeeeee kappen nou..!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een kuttopic zeg....d:-((((
SLOTJE!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O het gaat dus toch over John d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
al 4 wedstrijden niet gescoord geloof ik 1 keer gescoord?veels te weinig!hij kan een kaartje in zijn hol krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 18:35 schreef TheMenace het volgende:al 4 wedstrijden niet gescoord geloof ik 1 keer gescoord?veels te weinig!hij kan een kaartje in zijn hol krijgen. Hee Claudia, The Menace weet waar ie woont! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha lama
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 12:00 schreef claudia38 het volgende:ik had even een vraagje? 15 april is john guidetti jarig. en nou wou ik als feyenoord gek een kaartje sturen,naar hem. wie weet het adres of wie weet waar ik dat heen kan sturen , zodat hij het zelf binnen krijgt. groetjes claudia Hey Claudia, welkom op het forum. We hebben een nieuwelingen topic waarin je, als je wilt natuurlijk, jezelf voor kunt stellen. Veel plezier hier verder.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 19:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey Claudia, welkom op het forum. We hebben een nieuwelingen topic waarin je, als je wilt natuurlijk, jezelf voor kunt stellen. Veel plezier hier verder.. Als je post daarop als goed beoordeeld wordt krijg je een gratis massage van de café gangerts. Ook biechten is mogelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)) Broeder Henkert goed bezig..!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij is Claudia slechts geintresseerd in Guidetti. Jullie worden hier het kind van de rekening..NO DEAL :))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 20:09 schreef tomson het volgende:Volgens mij is Claudia slechts geintresseerd in Guidetti. Jullie worden hier het kind van de rekening..NO DEAL :))) Ook jij hebt je netjes voorgesteld toch, ik ook.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hai, Claudia, John here. Was just planking when Highfleet called and told me about your nice words. When you're in real need I can give you a hell of a massage. If you want to respond then send a personal message to Mr. FR-Henk. He's my fully-trustable manager.
And...Especially for you I will make two scores this weekend and take my shirt off. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:Hai, Claudia, John here. Especially for you I will make two scores this weekend and take my shirt off. Two times?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha dat wou ik zeggen!:) |
|
|
|