BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geweldig seizoen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 12 april 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Wat een geweldig seizoen draaien we eigenlijk he? We staan 'gewoon' 4e, zelfs boven PSV die voor 40 miljoen geinvesteerd heeft! Dit hadden we aan het begin van het seizoen toch niet durven dromen met die 'klootzak van een Koeman' aan het roer. Ik ben zó trots op mijn cluppie!! Gisteravond had ik een klote-avond en was teleurgesteld over een gelijkspel bij Roda uit, vorig seizoen hadden we er vantevoren voor getekend...
Ik geniet van mijn club en wil Ron Vlaar ook een pluim in zijn reet steken, die jongen speelt een buitengewoon goed seizoen.
Op naar Europa!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 april 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Pas op, we kunnen nog steeds van een koude kermis thuiskomen hè. Pas na 34 wedstrijden kun je zeggen of het goed was. Ondanks dat heb ik er tot op heden wel van genoten. Wie had dit durven denken? Ik niet, wel gehoopt, maar hoop is er altijd. Ik hoop bijvoorbeeld ook dat Dirk 'Koit' komend seizoen weer van ons is... Lijkt me niet haalbaar?
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 12 april 2012 - 13:17   quote  deeplink  
zo is dat jongens, ik had er ook de pest in dat we 2 punten verloren, we hadden verdomme 3e kunnen staan !
Maar ok (stopwoordje E. Koemn) we staan er toch mooi bij en we hadden dit aan het begin van het seizoen echt niet durven hopen.
En ik zie Dirkie echt komen hoor.
jackyvw
 jackyvw - donderdag 12 april 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Financieel en gevoelsmatig zou kampioen natuurlijk het allermooiste zijn, maar wees eens eerlijk, hebben we wat te zoeken in de Champions League momenteel? Ik denk van niet. Laten we ons proberen te richten op die 3e plaats, rechtstreeks Europa League en waarschijnlijk met tegenstanders die niet op papier al hopeloos zijn.
Tuurlijk was het jammer gisteren, maar vond het wel weer geweldig spannend, tot de laatste minuut. En heb toch ook wel met een schuin oog genoten van Vormer. Kan best een aanwinst zijn.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 april 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 12:22 schreef Marco12345 het volgende:
Wat een geweldig seizoen draaien we eigenlijk he? We staan 'gewoon' 4e, zelfs boven PSV die voor 40 miljoen geinvesteerd heeft! Dit hadden we aan het begin van het seizoen toch niet durven dromen met die 'klootzak van een Koeman' aan het roer. Ik ben zó trots op mijn cluppie!! Gisteravond had ik een klote-avond en was teleurgesteld over een gelijkspel bij Roda uit, vorig seizoen hadden we er vantevoren voor getekend...
Ik geniet van mijn club en wil Ron Vlaar ook een pluim in zijn reet steken, die jongen speelt een buitengewoon goed seizoen.
Op naar Europa!!
Op het verhaal Ron Vlaar na prima
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 12 april 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Hahaha, kom op Piet! Vlaar is altijd een beetje overschat geweest, nu speelt hij gewoon een goed seizoen!
bode
 bode - donderdag 12 april 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 13:25 schreef jackyvw het volgende:
Financieel en gevoelsmatig zou kampioen natuurlijk het allermooiste zijn, maar wees eens eerlijk, hebben we wat te zoeken in de Champions League momenteel? Ik denk van niet. Laten we ons proberen te richten op die 3e plaats, rechtstreeks Europa League en waarschijnlijk met tegenstanders die niet op papier al hopeloos zijn.
Tuurlijk was het jammer gisteren, maar vond het wel weer geweldig spannend, tot de laatste minuut. En heb toch ook wel met een schuin oog genoten van Vormer. Kan best een aanwinst zijn.
ja we hebben niks te zoeken in de CL, juist laten we op plaats 3 richten twee blijft ook moeilijk als je niet door komt in de voorronde en je verliest daarna nog heb je kans dat je niks grijpt, en wat Vormer betreft hij had er ook twee kunnenn maken en dan hadden we niks volkomenn met eens, plaats 3 graag
bode
 bode - donderdag 12 april 2012 - 14:37   quote  deeplink  
we hebben nog een paar lastige wedstrijden, en als we daar doorkomen dan pas kunnen we zeggen we hebben een ........ seizoen gehad!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 april 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 13:25 schreef jackyvw het volgende:
Financieel en gevoelsmatig zou kampioen natuurlijk het allermooiste zijn, maar wees eens eerlijk, hebben we wat te zoeken in de Champions League momenteel? Ik denk van niet. Laten we ons proberen te richten op die 3e plaats, rechtstreeks Europa League en waarschijnlijk met tegenstanders die niet op papier al hopeloos zijn.
Tuurlijk was het jammer gisteren, maar vond het wel weer geweldig spannend, tot de laatste minuut. En heb toch ook wel met een schuin oog genoten van Vormer. Kan best een aanwinst zijn.
Hé Calimero, waarom zouden wij niet in de CL horen? Wij hebben behoorlijk wat talent en bij een niet ongunstige loting zouden we zelfs kunnen overwinteren hoor. Zo slecht zijn wij nou ook weer niet. Én als we ons zouden plaatsen, is er ook wat meer geld voor een goede spits of zo. Stel dat je je plaatst, nou dan zouden we evt. een Guidetti kunnen kopen en/of zelfs een Kuyt. Ook al haal je weinig punten, ik zou niet weten waarom wij te min zijn voor de CL...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 12 april 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 14:14 schreef bode het volgende:

[..]

ja we hebben niks te zoeken in de CL, juist laten we op plaats 3 richten twee blijft ook moeilijk als je niet door komt in de voorronde en je verliest daarna nog heb je kans dat je niks grijpt, en wat Vormer betreft hij had er ook twee kunnenn maken en dan hadden we niks volkomenn met eens, plaats 3 graag
Mochten we 2e worden, en je hebt een gunstige loting in de voorronde, kun je alsnog poulefase CL spelen. Brengt een hoop geld in het laatje, als je een aantal wedstrijden wint. En als je niet overwintert, kom je nog in de Europa League, waar je dan weer een paar centjes op kan halen. Lijkt mij geen slecht plan om 2e te worden.
rcrd
 rcrd - donderdag 12 april 2012 - 15:23   quote  deeplink  
al hebben we niks te zoeken in de CL 10 keer liever al verlies je met 0-3 elke wedstrijd want zoals je weet elke euro kunnen we gebruiken.
bode
 bode - donderdag 12 april 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 15:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mochten we 2e worden, en je hebt een gunstige loting in de voorronde, kun je alsnog poulefase CL spelen. Brengt een hoop geld in het laatje, als je een aantal wedstrijden wint. En als je niet overwintert, kom je nog in de Europa League, waar je dan weer een paar centjes op kan halen. Lijkt mij geen slecht plan om 2e te worden.
Gunstige loting krijgen we niet, want we komen van heel ver we hebben geen naam meer
op gebouwd de laatste jaren
jackyvw
 jackyvw - donderdag 12 april 2012 - 15:25   quote  deeplink  
inderdaad.. en een paar wedstrijdjes winnen??!
nee, zo ver zijn we nog niet
salemi
 salemi - donderdag 12 april 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 14:14 schreef bode het volgende:

[..]

ja we hebben niks te zoeken in de CL, juist laten we op plaats 3 richten twee blijft ook moeilijk als je niet door komt in de voorronde en je verliest daarna nog heb je kans dat je niks grijpt, en wat Vormer betreft hij had er ook twee kunnenn maken en dan hadden we niks volkomenn met eens, plaats 3 graag
Sportief hebben we misschien niets te zoeken in de CL, maar financiëel wel. Mocht je de voorronde doorkomen (je moet dan geluk hebben met een mindere tegenstanders) pak je meteen de miljoenen CL startgeld.
jackyvw
 jackyvw - donderdag 12 april 2012 - 15:30   quote  deeplink  
de vraag is of je dat wilt he? wat heb je er aan om afgeschoten te worden in de CL ?
liever in de europaleague ballen en ervaring op doen volgend jaar
maar.. laten we eerst maar eens bij de eerste 4 proberen te eindigen.
salemi
 salemi - donderdag 12 april 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 12:22 schreef Marco12345 het volgende:
Wat een geweldig seizoen draaien we eigenlijk he? We staan 'gewoon' 4e, zelfs boven PSV die voor 40 miljoen geinvesteerd heeft! Dit hadden we aan het begin van het seizoen toch niet durven dromen met die 'klootzak van een Koeman' aan het roer. Ik ben zó trots op mijn cluppie!! Gisteravond had ik een klote-avond en was teleurgesteld over een gelijkspel bij Roda uit, vorig seizoen hadden we er vantevoren voor getekend...
Ik geniet van mijn club en wil Ron Vlaar ook een pluim in zijn reet steken, die jongen speelt een buitengewoon goed seizoen.
Op naar Europa!!
Het "mooiste" vind ik nog dat we tegen alle toppers een bende punten gepakt hebben. Twente 6 punten, 020 4 punten, PSV 3 punten, Heerenveen 1 punt(gaan we nog naar toe), AZ 0 punten (krijgen we nog).
Eigenlijk hebben we het in thuiswedstrijden laten liggen. Den Haag en NEC thuis 0 punten, Heerenveen, RKC en Utrecht 1 punt. Bizar toch, om gek van te worden. Je verspeelt het kampioenschap tegen deze kleintjes.

Maar al met al een prima seizoen, dat smaakt naar meer. Als ik Vormertje gisteren zie voetballen, die zie ik graag in ons mooie Rood-Wit.
Vlaar heeft een redelijk seizoen, maar zijn concurrentie is groot. Stefan, Bruno, Bart Schenkeveld, Kaj Ramsteijn. Ga er maar aan staan. Ik zou niet zeker weten of Ron wel de beste van dit groepje is.
jackyvw
 jackyvw - donderdag 12 april 2012 - 15:46   quote  deeplink  
wel qua uitstraling
bode
 bode - donderdag 12 april 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 15:37 schreef salemi het volgende:

[..]

Het "mooiste" vind ik nog dat we tegen alle toppers een bende punten gepakt hebben. Twente 6 punten, 020 4 punten, PSV 3 punten, Heerenveen 1 punt(gaan we nog naar toe), AZ 0 punten (krijgen we nog).
Eigenlijk hebben we het in thuiswedstrijden laten liggen. Den Haag en NEC thuis 0 punten, Heerenveen, RKC en Utrecht 1 punt. Bizar toch, om gek van te worden. Je verspeelt het kampioenschap tegen deze kleintjes.

Maar al met al een prima seizoen, dat smaakt naar meer. Als ik Vormertje gisteren zie voetballen, die zie ik graag in ons mooie Rood-Wit.
Vlaar heeft een redelijk seizoen, maar zijn concurrentie is groot. Stefan, Bruno, Bart Schenkeveld, Kaj Ramsteijn. Ga er maar aan staan. Ik zou niet zeker weten of Ron wel de beste van dit groepje is.
misschien wel de meeste ervaring
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Geweldig seizoen???waar heeft hij het nu weer over???

als feyenoord 1 staat dan praat ik pas over een goed seizoen.

maja dit is knjbland hea....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Tuurlijk hebben we een geweldig seizoen gedraaid. Als je dit vooraf aan de comeptitie had verwacht had ik je voor gek verklaard. Jammer dat we tegen een aantal clubs dure punten hebben laten liggen want dan hadden we nu denk ik al kampioen kunnen zijn. We hebben het tegen de toppers en met name ajaks heel goed gedaan. Ja het is een geslaagd seizoen. Het geeft enkel een zure smaak dat we kampioen hadden kunnen worden..
jackyvw
 jackyvw - donderdag 12 april 2012 - 16:16   quote  deeplink  
ach.. volgens mij heeft iedereen overal en nergens dure punten laten liggen, dus zo kan je helaas niet denken.
hopen en zorgen dat psv en heerenveen onder ons blijven. plek 4 is mooi, plek 3 nog iets mooier.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:16 schreef jackyvw het volgende:
ach.. volgens mij heeft iedereen overal en nergens dure punten laten liggen, dus zo kan je helaas niet denken.
hopen en zorgen dat psv en heerenveen onder ons blijven. plek 4 is mooi, plek 3 nog iets mooier.
En plek 2 is helemaal geweldig...

Ik kan niet echt over de andere clubs oordelen maar daar zal ook wel onnodig puntverlies geleden zijn. Maar Feyenoord heeft wel veel onnodig puntverlies geleden...
VVV uit
PSV uit
Az uit
Ajax uit
NEC thuis

Das best veel toch..
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:26   quote  deeplink  
dan vergeet je rkc thuis utrecht thuis heerenveen thuis ik kan der nog veel meer opnoemen!
peer 2
 peer 2 - donderdag 12 april 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Den Haag thuis
RKC thuis
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:31   quote  deeplink  
kijk het verschil tussen ajaks en feyenoord is dat feyenoord bijna alle wedstrijden tot nu toe hoe selcht het ook was soms............de wedstrijden op bepaalde momenten niet won en ajaks deed dat wel helaas maar daarom zie je onderling dat feyenoord gewoon dit seizoen 2 klasse beter is geweest als ajaks.en dat is volgend seizoen ook zo!

Come On Feyenoord!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:27 schreef peer 2 het volgende:
Den Haag thuis
RKC thuis
Waren we toen ook beter, nee volgens mij niet als je thuis met 3-0 van ADO verliest. RKC kan ik me ook wel in vinden hoewel je dat weer zag aankomen na die rode kaart van Guidetti..
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waren we toen ook beter, nee volgens mij niet als je thuis met 3-0 van ADO verliest. RKC kan ik me ook wel in vinden hoewel je dat weer zag aankomen na die rode kaart van Guidetti..
den haag scoorde op de juiste momenten maar feyenoord had zeker niet hoeven te verliezen oh ja nu je het zegt feyenoord heeft nog wat goed te maken tegen ado!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:31 schreef TheMenace het volgende:
kijk het verschil tussen ajaks en feyenoord is dat feyenoord bijna alle wedstrijden tot nu toe hoe selcht het ook was soms............de wedstrijden op bepaalde momenten niet won en ajaks deed dat wel helaas maar daarom zie je onderling dat feyenoord gewoon dit seizoen 2 klasse beter is geweest als ajaks.en dat is volgend seizoen ook zo!

Come On Feyenoord!
+10.0000
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

+10.0000
nounou kijk zien jullie dat guy en joduh?ik heb er weer een vriend bij.hoe komen jullie erop dat ze hier niet gek op me zijn????nee we zijn NIET gek op jullie meeloopers only sing when you are winning neptheatertoeschouwers genaamd de bijlmerajaks!4-2!!4-2!!4-2!!4-2!

Come On Feyenoord!De ECHTE kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:40   quote  deeplink  
WE LOVE THE MENACE....!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Eberhard Cohen tyft maar op Dennis the Menace word jullie nieuwe burgemeester..
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:
WE LOVE THE MENACE....!!!!!!!!
IK HOUD OOK VAN ALLE FEYENOORDERS!IK WIL MET JULLIE ALLEMAAL NAAR BED!

ALLEEN NOOIT EN TE NIMMER MET EEN JOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!WANT DIE STINKEN NAAR HOOGMOED EN ARROGANTIE EN ZE DOUCHEN ZICH NOOIT!ZE STINKEN UIT HUN BEK VOORAL die joduh en guyt!

lezen jullie dat guyt en joduh!varkenSS!hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - donderdag 12 april 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 16:41 schreef RenatoBos het volgende:
Eberhard Cohen tyft maar op Dennis the Menace word jullie nieuwe burgemeester..
ja het eerste wat ik doe is bijlmerajaks naar de klote helpen!haha knorknorknor publiek!

ik richt gelijk mijn eigen club daar op en die heet afc antisnavelvereniging!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 16:44   quote  deeplink  
d:-))))))))
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 april 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 12:22 schreef Marco12345 het volgende:
Wat een geweldig seizoen draaien we eigenlijk he? We staan 'gewoon' 4e, zelfs boven PSV die voor 40 miljoen geinvesteerd heeft! Dit hadden we aan het begin van het seizoen toch niet durven dromen met die 'klootzak van een Koeman' aan het roer. Ik ben zó trots op mijn cluppie!! Gisteravond had ik een klote-avond en was teleurgesteld over een gelijkspel bij Roda uit, vorig seizoen hadden we er vantevoren voor getekend...
Ik geniet van mijn club en wil Ron Vlaar ook een pluim in zijn reet steken, die jongen speelt een buitengewoon goed seizoen.
Op naar Europa!!
You're right man. Goeie topic!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 12 april 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 15:23 schreef bode het volgende:

[..]

Gunstige loting krijgen we niet, want we komen van heel ver we hebben geen naam meer
op gebouwd de laatste jaren
Dus kan de loting in de voorronde nog wel gunstig zijn? Ik snap wat je bedoelt, maar ik geloof best in een verrassing. En CL is goed, al is het maar voor het geld.
van geil
 van geil - donderdag 12 april 2012 - 19:45   quote  deeplink  
ik ben benieuwd naar de mening van dr love
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 19:45 schreef van geil het volgende:
ik ben benieuwd naar de mening van dr love
+1
tomson
 tomson - donderdag 12 april 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 19:45 schreef van geil het volgende:
ik ben benieuwd naar de mening van dr love
Met of zonder punten en komma's?
van geil
 van geil - donderdag 12 april 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 20:15 schreef tomson het volgende:

[..]

Met of zonder punten en komma's?
geheel in zijn/haar stijl.......................................
ben echt benieuwd
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 20:15 schreef tomson het volgende:

[..]

Met of zonder punten en komma's?
Punten en komma's wat zijn dat..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 april 2012 - 21:52   quote  deeplink  
CL halen is mooi, maar we liggen er ws meteen uit. Staan heel laag op UEFA lijst, kans groot dat je een topclub loot.
sevillana
 sevillana - donderdag 12 april 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
CL halen is mooi, maar we liggen er ws meteen uit. Staan heel laag op UEFA lijst, kans groot dat je een topclub loot.
Vrees met je mee, EL is voorlopig wel zo mooi om weer mee te doen in Europa
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
CL halen is mooi, maar we liggen er ws meteen uit. Staan heel laag op UEFA lijst, kans groot dat je een topclub loot.
Het blijft toch een mooi streven en wie weet..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Maar als je de voorronde niet haal ga je toch door in de EL..?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 april 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 22:00 schreef RenatoBos het volgende:
Maar als je de voorronde niet haal ga je toch door in de EL..?
ja maar stroom je daar ook laatste voorronde in geloof ik.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 22:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja maar stroom je daar ook laatste voorronde in geloof ik.
Hmmmm en loop je dus de kans uiteindelijk geen Europees te spelen d:-(
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 12 april 2012 - 22:03   quote  deeplink  
CL halen, dan derde worden in de poule, en de uefa cup winnen, ala 2002!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 april 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 22:03 schreef hoogvliet010 het volgende:
CL halen, dan derde worden in de poule, en de uefa cup winnen, ala 2002!
Geweldig scenario..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 13 april 2012 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2012 - 15:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mochten we 2e worden, en je hebt een gunstige loting in de voorronde, kun je alsnog poulefase CL spelen. Brengt een hoop geld in het laatje, als je een aantal wedstrijden wint. En als je niet overwintert, kom je nog in de Europa League, waar je dan weer een paar centjes op kan halen. Lijkt mij geen slecht plan om 2e te worden.
Zo is het maar net. We spelen bovendien het best tegen goede tegenstanders. Mocht je Schalke ofzo loten, dan ben je niet kansloos.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geweldig seizoen!









0.0062167