|
|
AFC M&M
|
|
|
Aisatti laat in de laatste weken zien dat hij een meerwaarde is voor ajax. Gaat ajax hem nou een nieuw contract aanbieden. Nu Boerrigter weer fit, is er voor Aisatti een rol op rechts weggelegt voor het rest van het seizoen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nee, niet van Ajax niveau deze jongen (waar we naar streven althans). Doet het prima nu in deze selectie dat geteisterd is door blessures, anders was hij nooit meer bij het eerste gekomen. Leuke gozer, prima inzet maar Ajax moet NOG beter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Rogier deze voetballer is juist een echte Ajax voetballer techn.takt.en kan ook nog scoren.Hij is in de breedte een prima kracht je kan namelijk niet alleen met jeugd spelen ,ik zou hem een nw conract aanbieden als ik Ajax was. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dat kan Nora. Ik wil graag een Ajax dat Europees gaat meedoen en daarvoor is Aisatti gewoon niet goed genoeg. En zo zijn er wel meer spelers. In mijn ogen is Aisatti niet geschikt als linker vleugelspeler, en ook niet als VM. En op het middenveld hebben we ook betere spelers lopen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Als je ziet hoe Aisatti zich heeft terug geknokt getuigd dat wel van een ajax mentaliteit. Een echte knokker en technisch toch echt wel begaafd. Gewoon contractje aanbieden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 10:39 schreef Rogier het volgende:Dat kan Nora. Ik wil graag een Ajax dat Europees gaat meedoen en daarvoor is Aisatti gewoon niet goed genoeg. En zo zijn er wel meer spelers. In mijn ogen is Aisatti niet geschikt als linker vleugelspeler, en ook niet als VM. En op het middenveld hebben we ook betere spelers lopen. Dan kun je ebecilio, lukoki, blind enz enz ook beter te keien optrappen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind Aissati tekort komen voor Ajax...ik vind hem een goeie voetballer, maar hij mist net dat beetje extra...hij speelt nu redelijk, omdat de algehele tendens goed is nu en dan rendeert iedereen..in een elftal dat slecht draait, valt Aissati als eerste door de mand.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Dat klopt. Ook die zijn niet goed genoeg voor het niveau dat we willen nastereven met Ajax. Ik ben uit 1973, dus ik heb de teams gezien waar Ajax zich nu weer naartoe wil werken, het ECHTE Ajax voetbal en spelers. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 11:21 schreef Rogier het volgende:[..] Dat klopt. Ook die zijn niet goed genoeg voor het niveau dat we willen nastereven met Ajax. Ik ben uit 1973, dus ik heb de teams gezien waar Ajax zich nu weer naartoe wil werken, het ECHTE Ajax voetbal en spelers. Ik denk dat je de lat wat te hoog legt helaas.
Ps die teams heb ik ook gezien :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Willen we nou Europees wat gaan betekenen of niet ? Dan zullen we toch echt die lat hoger moeten gaan leggen anders hadden we dit hele Cruijff verhaal ook niet nodig gehad. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Op europees niveau zal heel moeilijk worden ivm salaris eisen om top spelers bij Ajax te krijgen.En op het middenveld want daar praat ik over als ik het over Aisatti heb vind ik het qua top wel mee vallen Anita is echt alleen geschikt als VM en Enoh ook alleen als VM dus dat is een dubbele bezetting.Op RM heb je Eriksen/de Jong dubbele bezetting.Op LM heb je Jansen/Aisatti dubbele bezetting.Ik vind dat Lodeiro weg moet en dan krijg je volgend seizoen Serero/Klaasen/Rits er bij op het middenveld,dat is erg jong en mocht Janssen uitvallen of weg gaan dan wordt je middenveld wel erg jong dus is het een overweging om Aisatti een contractje aan te bieden,hij zou ook nog als standin voor Derek kunnen dienen ,dus is het zo raar nog niet om hem te houden.Ebicilio/Lukoki evt verhuren ervaring op laten doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door nora -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Iemand met zo een instelling moet altijd behouden... Voor de breedte, dat wel |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 11:36 schreef Rogier het volgende:Willen we nou Europees wat gaan betekenen of niet ? Dan zullen we toch echt die lat hoger moeten gaan leggen anders hadden we dit hele Cruijff verhaal ook niet nodig gehad. De enige manier om in europa mee te draaien, moet het aankomen op mentaliteit....de spelers die de top koopt kan ajax niet halen.... Dus aissatie is welkom, volgens mij... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hierbij mijn bijdrage aan het topic...
Aisatti verdiend op de eerste plaats een heel groot compliment! Hij heeft het karakter en doorzettingsvermogen van een goede voetballer. Ook zijn techniek is goed te noemen. Bij elkaar opgeteld alles wat een goede voetballer nodig heeft. Toch heeft Aisatti tot aan de wedstrijd tegen PSV mij in ieder geval bewezen het topniveau van Ajax te missen.
Wedstrijd tegen PSV: Hierin was hij beslissend, maar speelde hij ook zo goed als je zou vermoeden: Nee vind ik. Een geweldig zondagsschot en een toevallig verdiende strafschop. Maar verder geen opvallende zaken.
Wedstrijd tegen Heerenveen: Speelde hij wel top, maar tegen een slappe tegenstander die met 10 man speelde en daarom zeeën van tijd in de handeling gaf. Verder draaide het hele team als een tierelier en dan moet je van hele goede huizen komen om buiten de boot te vallen.
Samenvattend: Ik vind Aisatti een geweldig sympathieke gast, maar niet van het niveau dat we met Cruijff na gaan moeten streven... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Heb Assiati een beetje gevolgd in het veld, hij zoekt gedurfde korte combinaties. Iets wat alleen Eriksen kan beantwoorden of uitvoerd. De Jong en Janssen kunnen dat niet aan.
Dat zijn toch echt de combinaties waar Barca groots in is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 11:07 schreef alibabba het volgende:Ik vind Aissati tekort komen voor Ajax...ik vind hem een goeie voetballer, maar hij mist net dat beetje extra...hij speelt nu redelijk, omdat de algehele tendens goed is nu en dan rendeert iedereen..in een elftal dat slecht draait, valt Aissati als eerste door de mand.. +1 |
|
|
|