BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Luxe probleem voor a.s zondag

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nora
 nora - vrijdag 13 april 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Wat moet Frank Kazan doen ?

1) Greg opstellen als RV en van Rhijn op de Bank ?
2) Derek opstellen en Aisatti op de bank ?
3) Siggi opstellen en de Jong op de bank ?
4) Never change a winning team.
nora
 nora - vrijdag 13 april 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Mijn eigen mening is Greg op de bank laten want van Rhijn doet het prima.
Mijn eigen mening is Derek opstellen en Aisatti helaas voor hem op de bank
Mijn eigen mening is Siggi opstellen en de Jong helaas voor hem op de bank.
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 13 april 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Luxaflex
Velux
Lux koekjes
Lux probleem wat?
nora
 nora - vrijdag 13 april 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Ha ha had het al gezien te snel moet uiteraard luxe zijn sorryyyyyyyyyyyyy
nora
 nora - vrijdag 13 april 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Nou ik lees net dat Jantje ziek naar huis is dan kan evt.van Rhijn in het centrum en Greg naar zijn eigen backplaats of Greg in het centrum en van Rhijn laten staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door nora --
hippy
 hippy - vrijdag 13 april 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 12:24 schreef nora het volgende:
Nou ik lees net dat Jantje ziek naar huis is dan kan evt.van Rhijn in het centrum en Greg naar zijn eigen backplaats of Greg in het centrum en van Rhijn laten staan.
Greg kan niet verdedigen, dus dan rv en v rhijn centraal
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 13 april 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Wat dacht je van een 3-4-3 opstelling?

van Rhijn, Toby, Blind

Anita
Theo, Eriksen, Siem

Aissati, Siggie, boerrigter

dan moet een 8-0 zeer makkelijk worden.
Die superboeren hebben afgelopen donderdag al gepiekt.
In een volle Arena gaan die knieen knikken hoor.

Wel bizar, tegen de Graafschap uitverkocht.
hahahahaha
E-J
 E-J - vrijdag 13 april 2012 - 13:07   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/759/ajax/2012/04/13/3033516/vertonghen-mist-training-ajax-door-ziekte

Probleem is er dus niet
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Het is al bekend jochies.. Greg en Derk in de basis en Sigi nog niet.. van Rhijn heeft er begrip voor, maar zou centraal i.p.v jantje kunnen staan volgens de Boer:

Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter zullen komend weekend terugkeren in de basis bij Ajax. Van der Wiel neemt de plaats van Ricardo van Rhijn in, die vermoedelijk een plaats op zal schuiven door de mogelijke afwezigheid van de zieke Jan Vertonghen.

Boerrigter neemt naar alle waarschijnlijkheid de plaats in van Jody Lukoki. De rappe buitenspeler kon ook tegen Heerenveen geen potten breken en lijkt genoegen te moeten nemen met een plaats op de bank. De uitstekend presterende Ismaïl Aissati lijkt een zekerheidje in de basis bij de Amsterdammers. Kolbeinn Sigthórsson moet, dankzij de uitstekende prestaties van Siem de Jong, nog even wachten op een basisplaats.
Stanley
 Stanley - vrijdag 13 april 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Het team heeft zich de laatste weken ontwikkeld en mag niet teveel uit elkaar gehaald worden, dus:

________________________Siem________________________

Boerrigter__________________________________Ebecilio

____________Theo__________________Eriksen___________

_______________________Anita________________________

Blind_______________________________________vanRhijn

___________________Jan & Toby_______________________

_____________________Vermeer________________________
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 april 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Als verthongen idd niet speelt omdat hij ziek is wordt dit de basis.

Vermeer
Blind-----v.Rhijn---Alderweireld,-----/d Wiel
Eriksen-------Anita-------Janssen
Aissatti------de Jong--------Boerrigter
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 13 april 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Sigi nog even sparen, misschien 2e helft afhankelijk van de stand. Je hebt nu zo veel mogelijkheden maar ik zou niet te veel wijzigen.Alleen als het nodig is.Misschien Derk ook nog even sparen.Jan even gele kaart laten pakken en dan wisselen mar dat wil hij zelf denk ik niet.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2012 - 14:35   quote  deeplink  
De Boer heeft al aangegeven dat hij Sigthorson zoiezo niet laat starten. Derk en v/d Wiel waarschijnlijk wel.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:35 schreef remco k het volgende:
De Boer heeft al aangegeven dat hij Sigthorson zoiezo niet laat starten. Derk en v/d Wiel waarschijnlijk wel.
Derk en Greg zijn al zeker
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 13 april 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:35 schreef remco k het volgende:
We hebben een aardige vervanger Siem de Jong.En misschien is De Graafschap nog wel moe van gisteren sparen ze zich.Stellen ze 11 verdedigers op.Ik zou Foor sparen als ik de Graafschap was hahaha of speelt die bij NEC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door 46ajaxio --
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 13 april 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Ik ben er inmiddels al achter dat Foor bij NEC speelt en dat De Graafschap zijn belangrijke spelers en doelpuntenmakers gaat sparen voor belangrijke wedstrijden.m.a.w ze gaan zich ingraven.Afstraffen zou ik zeggen en afmaken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door 46ajaxio --
jodocus
 jodocus - vrijdag 13 april 2012 - 16:25   quote  deeplink  
ik gok op 6-0 as zondag
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Yuri Rose, Vito Wormgoor en Jean-Paul Saeijs twijfelgevallen voor Ajax-uit
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Hij gaat geen risico's nemen, omdat hij ze wil sparen voor belangrijke wedstrijden
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 13 april 2012 - 17:49   quote  deeplink  
Hij moet ook aan het doelsaldo denken dus het wordt een handbalverdediging en verbod op het maken van overtredingen en kaarten pakken door De Graafschap.Dus zet de deur maar open dan schoppen wij di ballen er wel in.Haha En dat zal voor die linsbackFrankel geloof ik wel moeilijk worden.Schopper 1e klas.
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 april 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Ik vond Ajax tegen Heerenveen heel erg ver terugvallen en Boerrigter viel dramatisch in. Ik zou gewoon Aissati laten staan met hem erbij draait het geweldig. Hij is voetballend ook beter dan Boerrigter die het meer van de aktie moet hebben. Met Aissati spelen we echt het combinatievoetbal wat ik graag wil zien. Aissati blijft ook continue jagen op de tegenstander en Boerrigter deed dat dus tegen Heerenveen totaal niet die speelde zijn eigen wedstrijd met als resultaat een dramatische invalbeurt. Maar de Boer heeft al aangegeven dat Boerrigter gaat spelen. Jammer ik had het lekker laten staan en laten de "geblesseerden"maar vechten of ze een basisplaats waard zijn!!
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 april 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:49 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Jammer. Van Rhijn doet het prima en met Aissati krijg je fantastisch combinatievoetbal te zien. Boerrigter is toch meer de Arjen Robben van Ajax. Goede speler maar ik denk dat je met Aissati veel meer op balbezit kan spelen. Misschien een optie dat Aissati op rechts speelt
Ik ben van mening dat de gelesseerden hun plekkie weer moeten verdienen en dat het niet vanzelfsprekend moet zijn dat ze weer in de basis staan
nora
 nora - vrijdag 13 april 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 13:11 schreef Stanley het volgende:
Het team heeft zich de laatste weken ontwikkeld en mag niet teveel uit elkaar gehaald worden, dus:

________________________Siem________________________

Boerrigter__________________________________Ebecilio

____________Theo__________________Eriksen___________

_______________________Anita________________________

Blind_______________________________________vanRhijn

___________________Jan & Toby_______________________

_____________________Vermeer________________________
Waarom geen Aisatti inplaats van Ebicilio ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door nora --
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 april 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 13:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als verthongen idd niet speelt omdat hij ziek is wordt dit de basis.

Vermeer
Blind-----v.Rhijn---Alderweireld,-----/d Wiel
Eriksen-------Anita-------Janssen
Aissatti------de Jong--------Boerrigter
Mee eens. Vertonghen had geel moeten pakken tegen Heerenveen en probeerde dat ook maar helaas trapte Blom er niet in.
bully
 bully - vrijdag 13 april 2012 - 18:23   quote  deeplink  
van der Wiel zal denk ik de komende wedstrijden beginnen.
omdat die waarschijnlijk van de zomer vertrekt.
en ajax meer kan vragen voor een basisspeler.
en van Rhijn zijn kans komt volgent seisoen plus dat hij nu regelmatig zal invallen.
en ik zou persoonlijk Boerrigter altijd opstellen.
want is toch een speler die een wedstrijd kan beslissen.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:49 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Zeker is niks tot de wedstrijdag zelf, de wereld kan nog wel vergaan..
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:04 schreef Brandje het volgende:
Ik vond Ajax tegen Heerenveen heel erg ver terugvallen en Boerrigter viel dramatisch in. Ik zou gewoon Aissati laten staan met hem erbij draait het geweldig. Hij is voetballend ook beter dan Boerrigter die het meer van de aktie moet hebben. Met Aissati spelen we echt het combinatievoetbal wat ik graag wil zien. Aissati blijft ook continue jagen op de tegenstander en Boerrigter deed dat dus tegen Heerenveen totaal niet die speelde zijn eigen wedstrijd met als resultaat een dramatische invalbeurt. Maar de Boer heeft al aangegeven dat Boerrigter gaat spelen. Jammer ik had het lekker laten staan en laten de "geblesseerden"maar vechten of ze een basisplaats waard zijn!!
Aissati zal ook wel spelen verwacht ik, vanaf rechts en dan Boerrigter vanaf links, slechter dan dat Lukoki het deed kan bijna niet..
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:04 schreef Brandje het volgende:
ben jij wel helemaal goed bij je kanariepietje? Die gozer had nog geen wedstrijd gevoetbald in Ajax 1.. logisch dat hij niet gelijk alles gaat forceren. Ajax speelde de 2e helft ook totaal niet aanvallend, vandaar dat hij zijn stempel niet kon drukken. In de ArenA tegen de Graafschap zie ik hem er wel 1 inleggen en 1 assist geven
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mee eens. Vertonghen had geel moeten pakken tegen Heerenveen en probeerde dat ook maar helaas trapte Blom er niet in.
Vertonghen moet dan maar geel pakken tegen De Graafschap.. dan mist hij Groningen, maar kan hij de titelwedstrijd in ieder geval wel meemaken! Anders zou hij misschien tegen Groningen geel krijgen en dat betekend geen Vertonghen tegen Twente. Zou hij tegen Twente geel pakken dan mist hij de mogelijke kampioenswedstrijd tegen VVV-Venlo
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker is niks tot de wedstrijdag zelf, de wereld kan nog wel vergaan..
Dat klopt.. zou leuk zijn..
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 april 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:42 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ben jij wel helemaal goed bij je kanariepietje? Die gozer had nog geen wedstrijd gevoetbald in Ajax 1.. logisch dat hij niet gelijk alles gaat forceren. Ajax speelde de 2e helft ook totaal niet aanvallend, vandaar dat hij zijn stempel niet kon drukken. In de ArenA tegen de Graafschap zie ik hem er wel 1 inleggen en 1 assist geven
Misschien kan je normaal reageren als iemand een andere mening dan jij hebt achterlijke!!!
Boerrigter was dus juist wel aan forceren en deed bijna alles verkeerd daardoor. Met Aissati heb je veel meer voetbal in de ploeg. Dat kan zeker tegen De Graafschap die met tien maan voor de goal gaan hangen belangrijk zijn.
Ik ben een fan van Derk maar hij is nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn dus daarom lekker met Aissati blijven spelen totdat Boerrigter weer op niveau is. We spelen voor de titel dus dan stel je alleen spelers op die (wedstrijdfit zijn!!!
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 april 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:43 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Vertonghen moet dan maar geel pakken tegen De Graafschap.. dan mist hij Groningen, maar kan hij de titelwedstrijd in ieder geval wel meemaken! Anders zou hij misschien tegen Groningen geel krijgen en dat betekend geen Vertonghen tegen Twente. Zou hij tegen Twente geel pakken dan mist hij de mogelijke kampioenswedstrijd tegen VVV-Venlo
Twente uit wordt de kampioenswedstrijd denk ik. Dit weekend maar een keer voor psv juichen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 13 april 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:44 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Dat klopt.. zou leuk zijn..
Of niet..
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Misschien kan je normaal reageren als iemand een andere mening dan jij hebt achterlijke!!!
Boerrigter was dus juist wel aan forceren en deed bijna alles verkeerd daardoor. Met Aissati heb je veel meer voetbal in de ploeg. Dat kan zeker tegen De Graafschap die met tien maan voor de goal gaan hangen belangrijk zijn.
Ik ben een fan van Derk maar hij is nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn dus daarom lekker met Aissati blijven spelen totdat Boerrigter weer op niveau is. We spelen voor de titel dus dan stel je alleen spelers op die (wedstrijdfit zijn!!!
Je kan toch ook gewoon met beide spelers beginnen?? De snelheid van Lukoki heeft niet veel nut tegen de Graafschap dat op de achterlijn verdedigd.. Beide spelers zijn beter dan wie dan ook we nu fit hebben..
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zegt degene die mij gelijk uit begint te schelden..

Ja en Boerrigter is dus wedstrijdfit.. kan een veel betere voorzet geven dan Aizaadje en is ook nog eens gevaarlijker met zijn ontiegelijke snelheid en heeft een snoeihard schot
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 13 april 2012 - 19:15   quote  deeplink  
Volgens mij gaat de graafschap zo voorzichtig spelen dat ze geen overtreding maken bang voor kaarten.Want die spelers hebben ze daarna hard nodig.Of zie ik dat verkeerd.Zie Heracles vlak voor de bekerfinale.Open huis. Of ze gaan er vol op met het risico van kaarten geel of rood en dat durven ze niet en ze stellen geen routiniers op als ze die al hebben.
nora
 nora - vrijdag 13 april 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je speelt gewoon met Aisatti op rechts en Derk op links.
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 14 april 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Ik raak ook steeds in de war hoe je aissati chrijft de een met dubbel s de ander met dubbel t laten we aanhouden wat er op zijn shirt staat en dat is aissati en ik ben het met nora eens je hebt tegen een verdedigende ploeg als de graafschap niets aan Lukoki want ze spelen met elf man achter de bal en heb je niets aan de snelle Lukoki,omdat die ruimte nodig heeft en die is er zondag niet
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 april 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Ik vind het goed hoe Frank dit oplost. Vd.Wiel moet je gewoon brengen, want hem passeren zou heel raar zijn...daarbij is het heel logisch dat Boerrigter in de ploeg komt, want hij is een duidelijke versterking...met Sightorsson zal ie rustig aan doen en de Jong doet het gewoon goed in de spits...daarbij gaat Sightorsson zijn minuten 100% maken...
Stanley
 Stanley - zaterdag 14 april 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:14 schreef nora het volgende:

[..]

Waarom geen Aisatti inplaats van Ebicilio ??
Goeie vraag Nora. Is inderdaad ook een optie. Net als van der Wiel voor vanRijn te laten spelen, verkopen en dan volgend seizoen van Rhijn als basisspeler. Het jaar erna Aldeweireld verkopen, van Rhijn doorschuiven naar het centrum en Ligeon als rechtsback die zich ondertussen verder heeft ontwikkeld en dan vooral op fysiek gebied meer body heefft gekregen...
Stanley
 Stanley - zaterdag 14 april 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Aissati zal ook wel spelen verwacht ik, vanaf rechts en dan Boerrigter vanaf links, slechter dan dat Lukoki het deed kan bijna niet..
Wat mij is opgevallen aan de wedstrijd tegen Heerenveen is dat Lukoki keihard is gestraft door zijn teamgenoten. Hij heeft vanaf het grote EGO moment geen bal meer aangespeeld gekregen. Een zelfregulerend team dus en dat is een teken van volwassenheid. Zij gaan voor het hoogste en beseffen dat dit alleen via een teamprestatie mogelijk is. Hij die hierin verzaakt wordt buitenspel gezet!!!

Strakke actie!
Stanley
 Stanley - zaterdag 14 april 2012 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 18:42 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

+14

Ajax speelde als team minder geconcentreerd omdat de buit allang binnen was. Dus geen individuele zondebak aanwijsbaar...
nora
 nora - zaterdag 14 april 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Er was ook geen zondebok aanwezig het enige moment was het moment dat Jantje naar voren stormde en de bal aan Lukoki gaf die hem vervolgens op zij had moeten geven maar alleen voor zich zelf ging en een terugspeelbal aan de keeper gaf,op dat moment kon Jantje hem wel killen en heeft hij geen bal meer gehad en terecht.
Ajx
 Ajx - zaterdag 14 april 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 12:14 schreef nora het volgende:
Wat moet Frank Kazan doen ?

1) Greg opstellen als RV en van Rhijn op de Bank ?
2) Derek opstellen en Aisatti op de bank ?
3) Siggi opstellen en de Jong op de bank ?
4) Never change a winning team.
1) Ik zou V/D Wiel RB en van Rhijn RCV, Alderweireld op de bank.(ik weet dat van Rhijn op de bank staat, maar vind dat echt bijzonder jammer!!)
2) Aissati op RV en Derk op LV? Of heb je een betere speler op RV??
3) Ik zou of het nog zo laten, of Anita er even uit laten! Met Theo daar, want ik ga ervan uit dat de Graafschap met 11 man in de 16 staat, kan je meer voetbal brengen! En is de balafpakker Anita, hoe goed die het ook doet, even niet nodig. Hij kan misschien wel alvast even een gele kaart pakken?
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 19:08 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Zegt degene die mij gelijk uit begint te schelden..

Ja en Boerrigter is dus wedstrijdfit.. kan een veel betere voorzet geven dan Aizaadje en is ook nog eens gevaarlijker met zijn ontiegelijke snelheid en heeft een snoeihard schot
Actie is reactie vrind!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Luxe probleem voor a.s zondag

0.0055758