BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Promotie naar veilige Categorie II een feit

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 13 april 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Feyenoord heeft vrijdag (vandaag) van de licentiecommissie van de KNVB schriftelijk de bevestiging gekregen dat de club weer is ingedeeld in de veilige Categorie II. Feyenoord loopt met de promotie ruim een half jaar voor op haar oorspronkelijke plan, waarin pas eind 2012 promotie naar de veilige Categorie II was voorzien.

De begrotingsdiscipline die Feyenoord de laatste jaren heeft getoond, plus de forse terugloop van de schuld dankzij investeringen van de Vrienden van Feyenoord en transferinkomsten, alsmede de voor dit seizoen geprognosticeerde winst, hebben samen geleid tot het versneld kunnen verlaten van Categorie I. De nu gerealiseerde indeling in Categorie II is voor Feyenoord van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club nu niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro.

Tot een wijziging van het beleid bij de Stadionclub zal de promotie niet leiden, zo liet algemeen directeur Eric Gudde eerder al weten. Hetgeen hij vrijdag, na ontvangst van het goede nieuws uit Zeist, nogmaals onderstreepte. Gudde: De begrotingsdiscipline zullen we onverminderd handhaven. Dit is nodig omdat we nooit meer terug willen vallen naar Categorie I en nu ook de laatste stappen naar volledige gezondmaking moeten zetten.

De miljoenenwinst die Feyenoord dit seizoen gaat maken zal daarom, net als de al gedane extra storting van de VvF, worden gebruikt om de financiƫle positie nog verder te verbeteren. Verdere versterkingen voor de selectie zullen komende zomer in principe dan ook alleen uit transfervrije spelers bestaan. Alleen als zich een echt buitenkansje voordoet, hebben we door de promotie nu weer de vrijheid toe te slaan. Maar dit zal niet of hooguit zeer mondjesmaat gebeuren als het financieel volledig verantwoord is, liet Gudde eerder al weten.

Hoewel de promotie dus niet tot noemenswaardige veranderingen bij Feyenoord zal leiden is deze volgens Gudde wel degelijk een felicitatie waard aan alle Feyenoorders. Supporters onder meer met hun inzamelingsactie - , investeerders, sponsors, personeel en alle andere betrokkenen. Gudde: Iedereen die iets heeft met deze mooie club heeft op een of andere manier wel bijgedragen aan de versnelde financiƫle gezondmaking van Feyenoord en komt dus nu een felicitatie toe.

Het mooie van het nu lopende seizoen is natuurlijk dat we naast financieel ook sportief weer enorm aan de weg timmeren, weet Gudde. Zoals het hoort gaat het weer vooral over voetbal als mensen tegenwoordig over Feyenoord praten. Daar zijn we hier met zijn allen vooral blij om en mogen alle Feyenoorders ook trots op zijn.

Bron: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040100-999-10010000000003.aspx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door De vrouw van --
kuipje
 kuipje - vrijdag 13 april 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Mooi, kunnen we weer geld uitgeven!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Eeeehhhhhh....Voorspellende gave heb ik dan toch....
Was niet zo moeilijk ook!

Goed zo Gudde, Geel, Gio, Goeman, Gastel, Gokland.
JanM
 JanM - vrijdag 13 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Gudde///HELD!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
GUDDE GUDDE GUDDE!!!!
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 13 april 2012 - 17:08   quote  deeplink  
mooi
fredje
 fredje - vrijdag 13 april 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Hopend dat er zich een buitenkansje voor doet. Trouwens, Immers zullen ze nu wel halen
kuipje
 kuipje - vrijdag 13 april 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:10 schreef fredje het volgende:
Hopend dat er zich een buitenkansje voor doet. Trouwens, Immers zullen ze nu wel halen
helaas wel... hoop echt dat ze meer gaan proberen dan Immers.. Leuk voetballer maar niet meer dan 4 ton aan uitgeven please
Sensi
 Sensi - vrijdag 13 april 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Geweldig nieuws dit!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 april 2012 - 17:17   quote  deeplink  
BaM!
craven
 craven - vrijdag 13 april 2012 - 17:20   quote  deeplink  
jonguh!!!
Goed werk, nu zo doorgaan, geen rare dingen.....
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 13 april 2012 - 17:38   quote  deeplink  
precies: geen rare dingen doen nu.

Dirkie erbij en misschien Immers en dan zijn we gewoon klaar om volgende jaar mee te doen om het kampioenschap en om de CL poule-fase te halen.

Dat zou echt geweldig zijn. Ik geloof echt dat Dirkie komt als we CL voorronde halen. Daar wacht hij gewoon nog even op.
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 13 april 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Er kan nu een film gemaakt worden over de visionair Gudde die tegen alle winden in de mooiste club van Nederland weer gezonde maakte. Misschien wil Brad Pitt, net als in Moneyball, wel de hoofdrol vertolken ;-)
Wim2
 Wim2 - vrijdag 13 april 2012 - 17:45   quote  deeplink  
Ja!!!!!!!!!!!!!!!

NU een spits kopen.
rocutus
 rocutus - vrijdag 13 april 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Uitstekend! Hulde aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt
En die kleine ettergroep (VG) van begin dit seizoen staat nu helemaal voor lul
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 13 april 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Zat er wel aan te komen, maar nu dan eindelijk (gelukkig) een feit!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door Suijltje --
de kromme 73
 de kromme 73 - vrijdag 13 april 2012 - 17:51   quote  deeplink  
nou el hamdaoui,douglas,assaidi,krul en rasmus elm halen voor elk 1,5 miljoen salaris per jaar
tomson
 tomson - vrijdag 13 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
DE VLAG UIT!!!
vlagfeyenoord.png
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:51 schreef de kromme 73 het volgende:
nou el hamdaoui,douglas,assaidi,krul en rasmus elm halen voor elk 1,5 miljoen salaris per jaar
Moet je een kutdirectie zoeken. Misschien dat het je dan lukt.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 13 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:51 schreef de kromme 73 het volgende:
nou el hamdaoui,douglas,assaidi,krul en rasmus elm halen voor elk 1,5 miljoen salaris per jaar
We zijn pisvee niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
WOEHOE...eindelijk, wat een goed nieuws zeg...
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 13 april 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Top! Er komen nog moeilijke tijden aan, maar toch is dit goed nieuws!
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 april 2012 - 20:23   quote  deeplink  
vooralsnog, . . mooi nieuws idd
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 13 april 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Knappe prestatie met behoud van sportief succes!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 april 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 23:13 schreef Boudewijn het volgende:
Knappe prestatie met behoud van sportief succes!
+1
bode
 bode - vrijdag 13 april 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Gudde en zijn mensen HARTELIJK DANK en ga zo door

FANTASTISCH
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 14 april 2012 - 02:04   quote  deeplink  
FEYENOORD!!!!!! Goed bezig!!!!!!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 02:04 schreef hoogvliet010 het volgende:
FEYENOORD!!!!!! Goed bezig!!!!!!!!!!
+1908
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 april 2012 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:42 schreef Marco12345 het volgende:
Er kan nu een film gemaakt worden over de visionair Gudde die tegen alle winden in de mooiste club van Nederland weer gezonde maakte. Misschien wil Brad Pitt, net als in Moneyball, wel de hoofdrol vertolken ;-)
Gezond zijn we nog niet hoor! Het is niet voor niks dat Feyenoord op hetzelfde beleid door blijft gaan! Maar ze zijn op de goeie weg ...... en we hebben allemaal ons steentje bij gedragen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 april 2012 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:50 schreef rocutus het volgende:
Uitstekend! Hulde aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt
En die kleine ettergroep (VG) van begin dit seizoen staat nu helemaal voor lul
Die V(arkenoord) G(roep) heb ik vanaf dag 1 al de grootste leugenaars genoemd! Dat zijn gewoon de 'zogenaamde supporters' die altijd de boel lopen uit te lokken tot rellen en vernielingen. Media geil zijn ze ............
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 14 april 2012 - 09:20   quote  deeplink  
Ik zou het wel sportief vinden als de Varkenoord Groep op de promotie van onze club naar categorie 2 reageert.
charlotte
 charlotte - zaterdag 14 april 2012 - 12:01   quote  deeplink  
helemaal super dit
MMM
 MMM - zaterdag 14 april 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Goed nieuws, mooi!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 april 2012 - 15:24   quote  deeplink  
En dan nu beginnen met terugbetalen ..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 april 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 09:20 schreef Leonidas het volgende:
Ik zou het wel sportief vinden als de Varkenoord Groep op de promotie van onze club naar categorie 2 reageert.
Die ga je nu niet horen! Pas als er weer leedvermaak gespuid kan worden dan zullen ze weer vooraan staan. Stelletjes losers ............
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 mei 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Blokland: als alles goed gaat, ben ik snel weg bij Feyenoord

In een gesprek op BNR Nieuwsradio liet Pim Blokland weten dat het snel de goede kant op gaat bij Feyenoord. De gang naar categorie 2 komt sneller dan verwacht en het bereiken van de 30 miljoen volgens Blokland ook.

'We zitten nu in een positieve flow. Tegelijkertijd met de jaarcijfers eind juni hopen we ook bekend te kunnen maken dat de 30 miljoen binnen is. We zitten nu in de afrondingsfase.'

'Maar met de 30 miljoen stoppen we niet. Ik ben nog altijd bijna dagelijks bezig om geld binnen te halen. Met het Eigen Vermogen van Feyenoord gaat het dan snel de goede kant op. Een miljoenentransfer zou dat proces wel erg versnellen.

Mijn eigen plannen? Als het allemaal zo gaat als ik in gedachten heb, ben ik snel weg bij Feyenoord. Het was nooit mijn bedoeling hier een functie te krijgen. Dan ga ik werken aan mijn handicap met golfen.'

http://www.fr-fanatic.com/44754-blokland-als-alles-volgens-plan-gaat-ben-ik-snel-weg-bij-feyenoord/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 mei 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Blokland: komende vijf jaar worden we wel twee keer kampioen

Investeerder Pim Blokland liet voor de microfoon van BNR weten een enorm vertrouwen te hebben in sportief succes de komende jaren met Feyenoord.

'Komend seizoen moeten we al voor het kampioenschap gaan' zo gaf Blokland enthousiast aan. 'Dit elftal is niet boven zichzelf uitgestegen. Ze zijn gewoon zo goed. Goed, een titel komend seizoen is misschien wel erg positief, maar je moet altijd naar boven kijken. We zijn nu tweede geworden, dan kan je alleen maar voor de eerste plaats gaan.'

'Er komt sowieso een nieuw stadion met minimaal 60.000 zitplaatsen. We gaan dan naar een begroting toe om structureel bovenin mee te draaien in de eredivisie en structureel Europees voetbal te spelen. En een keer kampioen? Als we dat niet voor elkaar krijgen..... ik denk wel meer. De komende vijf jaar worden we zeker wel twee keer kampioen.'

http://www.fr-fanatic.com/44757-blokland-komende-vijf-jaar-worden-we-wel-twee-keer-kampioen/
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
+1908..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 mei 2012 - 18:28   quote  deeplink  
Nog steeds zijn er mensen die Blokland niet vertrouwen.
Sebbe
 Sebbe - zondag 27 mei 2012 - 11:48   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd naar de jaarcijfers, er zijn volgens mij niet zoveel clubs die in zo'n korte tijd van bijna failliet naar financieel gezond gaan zonder compleet te worden gekocht door een vage miljardair uit rusland of een of ander arabisch land.
Leonidas
 Leonidas - zondag 27 mei 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Heerlijk zo'n bericht van Feyenoorder Blokland. Ik begin zo langzamerhand dat waardeloze gevoel van de vorige seizoenen kwijt te raken. 2 maal de komende 5 jaar kampioen. Daar spreekt vertrouwen uit!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 12:11   quote  deeplink  
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE
PatjepeeJer
 PatjepeeJer - zaterdag 02 juni 2012 - 02:49   quote  deeplink  
Zodra blokland zn geld terug heeft is hij weg inderdaad... En dan?
Als we nu een categorie terug vallen zijn we onze licentie ook kwijt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juni 2012 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 02:49 schreef PatjepeeJer het volgende:
Zodra blokland zn geld terug heeft is hij weg inderdaad... En dan?
Als we nu een categorie terug vallen zijn we onze licentie ook kwijt.
Ehh.. ja, dus zal de vvf niet zn geld er uit trekken terwijl het nog niet gezond is voor Feyenoord. Anders is deze hele poppenkast een beetje zinloos geweest niet waar?

Ze zullen gaan cashen als Feyenoord een goeie transfer gaat doen, of onverwacht ver komt in europa. En anders zullen ze elk jaar een X-som begroten om terug te vloeien richting de vvF, zodat Feyenoord over een x aantal jaar weer zelfstandig is.
Wim2
 Wim2 - zaterdag 02 juni 2012 - 13:34   quote  deeplink  
wanneer is categorie 3 aan de beurt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Promotie naar veilige Categorie II een feit









0.0055580