BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 13 april 2012 - 20:11   quote  deeplink  
15-04-2012: Ajax - De Graafschap (14.30 uur)
Amsterdam ArenA, Amsterdam

Voorzitter Ajax:Hennie Henrichs
Trainer: Frank de Boer

Voorzitter de Graafschap: Clémence Ross-van Dorp
Trainer: Richard Roelofsen

Zondag staat ons Ajax weer op het mooie veld van de Arena. Ajax zit deze week op wolken door de 0-5 overwinning op SC Heerenveen.

Ajax staat na 28 speelrondes op de 1ste plek met een voorsprong van 3punten op AZ, 5 op Fc Twente en 7punten op PSV

De wedstrijd tegen de Graafschap moet gewoon een overwinning worden. De ''Superboeren'' wonnen wel verrassend met 3-0 van Fc utrecht en verliet de laatste plek. Voor de Graafschap dus ook een mooie week. Ajax wilt de voorsprong behouden op hun concurrenten. Met misschien in het hoofd dat AZ kan verliezen tegen Psv zou dat betekenen bij winst van Ajax dat er een verschil van 6 punten zou ontstaan.

De historie ziet er zo uit.

16keer winst Ajax- 2keer gelijkspel-0keer verloren.

De laatste ontmoetingen.
Ajax - De Graafschap 2-0 | 04-02-2011
Ajax - De Graafschap 3-0 | 15-03-2009
Ajax - De Graafschap 4-1 | 06-04-2008

DE AFWEZIGEN BIJ AJAX

Boilesen
Sulejmani
Verthongen(twijfel)

DE AFWEZIGEN BIJ DE GRAAFSCHAP
Jussi Kujala
Muslu Nalbantoglu
Yuri Rose (twijfel)
Vito Wormgoor (twijfel)
Jan-Paul Saeijs (twijfel)

VERMOEDELIJKE OPSTELLING AJAX

Vermeer
Vd wiel rhijn alderweireld Blind

Anita

Eriksen Janssen

Aisatti De Jong Boerrigter

VAN DER WIEL EN BOERRIGTER STARTEN IN DE BASISELF TEGEN DE ''SUPERBOEREN''

Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter starten zondagmiddag in het thuisduel tegen De Graafschap in de basiself van Ajax. De rechtsback en de linksbuiten zijn hersteld van hun kwetsuren en Frank de Boer bevestigde in de persconferentie vanmiddag dat hij een beroep doet op het duo.

'Van der Wiel heeft zich goed gemanifesteerd de afgelopen dagen. Hij verdient een basisplaats', laat De Boer weten. Ricardo van Rhijn moet waarschijnlijk plaatsmaken voor de back maar mag toch hoop houden op een basisplaats en wel in het centrum van de verdediging. Jan Vertonghen is daar namelijk een twijfelgeval. De Belg kampt met maag- en darmklachten en is onzeker voor het duel van zondag.

Mocht Vertonghen wel fit zijn, dan verkast Van Rhijn naar de bank. 'Ik heb Ricardo verteld dat het niet aan hem ligt. Van der Wiel is een vaste kracht in het Nederlands Elftal, heeft een WK-finale gespeeld en was voordat hij geblesseerd raakte goed in vorm.'

Boerrigter
Ook Derk Boerrigter lijkt een basisplaats te krijgen van De Boer. Hij zal waarschijnlijk de plaats in gaan nemen van Jody Lukoki. De rechteraanvaller werd tegen SC Heerenveen ook al geslachtofferd voor de rentree van de rappe linksbuiten. Ismaïl Aissati lijkt op dit moment zeker van een basisplek.

Kolbeinn Sigthórsson moet nog even wachten op een rentree in de basis. Siem de Jong doet het goed in de punt van de aanval en dat gaat ten koste van de IJslander. Sigthórsson kwam de laatste twee competitieduels al als invaller binnen de lijnen en maakte daarin één goal.

DE UITSPRAKEN VAN FRANK DE BOER.

"Dat iedereen nu denkt dat we kampioen worden vind ik niet zo verrassend", begint De Boer zijn analyse op de clubwebsite. "Het doet me niet zoveel en levert ook geen extra druk op. Bij Ajax zijn we immers gewend dat er altijd verwacht wordt dat we kampioen worden."

"We hebben nog vijf wedstrijden te gaan. Daarin kan nog van alles gebeuren. Natuurlijk is het een feit dat we er goed voor staan en het allemaal in eigen hand hebben. Het ligt dus aan onszelf. We moeten gewoon doen wat we moeten doen: dominant spelen en winnen."

De Amsterdammers wisten tegen PSV (2-0 winst) bijna 94 minuten lang te domineren. Voor De Boer is die wedstrijd de norm. "Als je tegen PSV 94 minuten lang kan domineren, moeten we dat tegen iedereen kunnen. Maar dan zullen we ook tegen De Graafschap dezelfde inzet moeten tonen als tegen PSV. Iedereen heeft toen gezien waartoe we in staat zijn."

DE UITSPRAKEN VAN DE TRAINER VAN DE GRAAFSCHAP.

De Graafschap-trainer Richard Roelofsen overweegt zondagmiddag andere spelers een kans te geven in de uitwedstrijd tegen lijstaanvoerder Ajax.
De Graafschap won donderdagavond met 3-0 van FC Utrecht en verliet door die zege de laatste plek in de eredivisie. Het duel kostte wel veel kracht. De verdedigers Jan-Paul Saeijs en Vito Wormgoor en middenvelder Yuri Rose kwamen niet ongeschonden uit de strijd. De verwachting is dat Ted van de Pavert zeker speelt tegen Ajax.

Ook bestaat de kans dat het aanvalsduo Rydell Poepon en Michael de Leeuw rust krijgt en dat Ziguy Badibanga en Nenad Sreckovic in de basis beginnen. "Natuurlijk gaan we tegen Ajax voor een goed resultaat, maar ik ga geen risico's nemen en vind de wedstrijden daarna belangrijker

(dit was mijn eerste wedstrijd topic, Ik hoop dat jullie hem een beetje goed vinden.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door lereeeen --
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 20:29   quote  deeplink  
bij een afbeelding zet je de url hiertussen --> [img] hier dus [/img]

bij een filmpje van YouTube zet je de tekst na de = hiertussen --> [youtube] hier dus [/youtube]
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Trouwens mooi topic!
Ajx
 Ajx - vrijdag 13 april 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Volle bak erin, wedstrijdritme opdoen en knallen!
Subaru
 Subaru - vrijdag 13 april 2012 - 22:00   quote  deeplink  
7-0
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Je had trouwens je eigen voorspelling er ook wel in mogen zetten.. en misschien de vermoedelijke opstelling..
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 13 april 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling:

Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen (twijfelgeval), Blind, Anita, Eriksen, Janssen, Boerrigter, De Jong, Aissati
pedje
 pedje - vrijdag 13 april 2012 - 23:44   quote  deeplink  
appeltje eitje zondag
hippy
 hippy - zaterdag 14 april 2012 - 09:04   quote  deeplink  
Ik zou zondag wel starten met de herstelde spelers....goed om te kijken waar ze staan...
Ik zeg 6-0
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 april 2012 - 11:18   quote  deeplink  
Hallo mensen. Ajax staat na een fantastische midweekse speelronde op een mooie voorsprong, maar OPPASSEN blijft vereist. Juist tegen de 'kleintjes' kon het weleens misgaan en dan kan de druk op het elftal immens worden. Daarbij is het toch maar afwachten hoe het elftal omgaat met de terugkeer van vd.Wiel, Boerrigter en Sightorsson...het elftal is toch in een flow gekomen zonder dat drietal, dus een zekerheid dat het nu nog beter gaat is er absoluut niet...

In de ArenA staat morgenmiddag de wedstrijd tegen De Graafschap op het programma en ik zie dat de Superboeren nog nooit gewonnen hebben in Amsterdam, dit terwijl er toch al 18 gespeeld zijn op het hoogste niveau. 16x pakte Ajax de volle buit, dus viel er 2x een gelijkspel te noteren. Doelsaldo; 56 - 9.

De allereerste Ajax - De Graafschap werd gespeeld op 24-11-1973. 4-0 was de eindstand met 2 doelpunten van Johan Neeskens en 2 van Johnny Rep.

Jesper Olsen 1-0 ('1), Kieft 2-0 ('21), Keje Molenaar 3-0 pen.('26), Dick Schoenaker 4-0 ('32), Hein Schreur 4-1 ('38), Ling 5-1 ('42), Vanenburg 6-1 ('56), Silooy 7-1 ('66), Vanenburg 8-1 ('73), Edo Ophof 9-1 ('75). Dit was het scoreverloop op 29-08-1981 en in dat seizoen werden we kampioen van Nederland.

Ajax was op weg naar de titel op 10-03-2002. Ajax maakte geen fout. Pienaar opende de score en de 2-0 kwam door een eigen doelpunt van Tim Bakens. Mido en Wamberto zorgde voor een 4-0 eindstand.

Ook een grote uitslag was er op 18-05-2003; Hans vd.Haar 0-1 ('3), van der Vaart 1-1 ('16), van der Vaart 2-1 ('45), Sneijder 3-1 ('63), Galásek 4-1 ('67), Pienaar 5-1 ('72), Maxwell 6-1 ('76), Boukhari 7-1 ('89). Vd.Vaart was dus heel belangrijk en wat heeft ie mooie goals gemaakt in het Ajax-shirt;

Normaal gesproken pakt Ajax de 3 punten....in een volgepakte ArenA mag het niet misgaan....COME ON AJAX!!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 april 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Het volgende filmpje is gemaakt voorafgaand aan Ajax - De Graafschap op 04-02-2011. El Hamdaoui en Siem de Jong zorgde voor de 2-0 eindstand en WE hebben mede daardoor nu die * * * op het shirt staan. In dit filmpje komt eerst de uitwedstrijd tegen de Superboeren aan bod, gespeeld op 29-08-2010. Daarna zie je 3 thuiswedstrijden tegen De Graafschap, waarbij ook alle doelpunten te zien zijn van die 9-1 waar ik eerder aan refereerde;

ajacied
 ajacied - zaterdag 14 april 2012 - 11:51   quote  deeplink  
Thuis tegen de graafschap.ik denk echt dat we gaan vlammen.
ik zeg 6-0 ! Als az vanavond punten laat liggen kunnen we dan concluderen dat az ook afhaakt??

Wij zijn Ajax wij zijn de beste !
nora
 nora - zaterdag 14 april 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Pas op aub voor onderschatting zie ook de reacties hier op de site met uitslagen van 6 en 7 nul ik hoop dat de spelers er niet zo over denken en er vol induiken dan kan je in inderdaad deze uitslagen krijgen,zie PSV na de beker finale de punten inleveren bij RKC laat Ajax dat aub niet gebeuren.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 14 april 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Ik leef voor het eerst sinds maanden weer rustig naar een wedstrijd toe! Ik ga dan ook voor een makkelijke overwinning voor onze Amsterdamse helden!!

Kleine kanttekening! Als ik positief ben gaat het meestal mis! ;-) whahahahahahahahahahahaha
baco74
 baco74 - zaterdag 14 april 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 11:59 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik leef voor het eerst sinds maanden weer rustig naar een wedstrijd toe! Ik ga dan ook voor een makkelijke overwinning voor onze Amsterdamse helden!!

scheelt weer een hoop wc-papier en vieze onderbroeken
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 14 april 2012 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 12:01 schreef baco74 het volgende:

[..]

scheelt weer een hoop wc-papier en vieze onderbroeken
Dat dan weer wel! ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 11:51 schreef ajacied het volgende:
Thuis tegen de graafschap.ik denk echt dat we gaan vlammen.
ik zeg 6-0 ! Als az vanavond punten laat liggen kunnen we dan concluderen dat az ook afhaakt??

Wij zijn Ajax wij zijn de beste !
Als PSV wint en wij morgen ook, dan zijn we echt 70% kampioen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 14 april 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 12:45 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

70????? Maak er dan maar 90% van! Dan heeft Ajax alles in eigen handen en lijkt me een gelijkspel bij Twente voldoende om de titel direct mee naar huis te nemen! ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Vertonghen bij de selectie.. even geel pakken en weer wisselen! Hij moet slim zijn morgen, want dan kan hij de rest van de wedstrijden gewoon meedoen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 14 april 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 12:46 schreef Grasmaaier het volgende:
Vertonghen bij de selectie.. even geel pakken en weer wisselen! Hij moet slim zijn morgen, want dan kan hij de rest van de wedstrijden gewoon meedoen
Jammer dat hij die gele kaart niet vorige wedstrijd kreeg! Denk dat je hem beter kan missen tegen De Graafschap dan tegen Groningen! Al hoop ik wel dat hij hem dan natuurlijk morgen pakt, want wil hem niet missen tegen die ponyneukers of in eigen huis tegen VVV! Dat zijn namelijk de potentiele kampioenswedstrijden en die heeft hij verdiend mee te maken! Wil hem namelijk de schaal omhoog zien tillen!!

Jantje///////////HELD!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 12:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jammer dat hij die gele kaart niet vorige wedstrijd kreeg! Denk dat je hem beter kan missen tegen De Graafschap dan tegen Groningen! Al hoop ik wel dat hij hem dan natuurlijk morgen pakt, want wil hem niet missen tegen die ponyneukers of in eigen huis tegen VVV! Dat zijn namelijk de potentiele kampioenswedstrijden en die heeft hij verdiend mee te maken! Wil hem namelijk de schaal omhoog zien tillen!!

Jantje///////////HELD!!!
Vertonghen is een echte held.. zijn er tegenwoordig nog maar weinig van
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling De Graafschap:

De Winter, Fränkel, van de Pavert, Jochem Jansen, Anco Jansen, Breinburg, Vermouth, Meijer, El Hassnaoui, Sreckovic, Babangida

--------------------------

Roelofsen geeft aan dat hij spelers rust gaat geven (dit worden de volgende: De Leeuw, Poepon, Rose, Saeijs, Wormgoor)
Ajx
 Ajx - zaterdag 14 april 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Daar moeten we gewoon volle bak over heen gaan, zorgen dat we daar volle bak aan beginnen en snel scoren, en dan kunnen we de uitslag nog altijd zien heh:-P
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2012 - 17:33   quote  deeplink  
200% concentratie vereist, ook deze wedstrijd tegen de nummer laatst van de ED. al winnen we met 1-0 of 10-9 het boeit me niet als er maar gewonnen wordt..
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 april 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Het zou best wel eens moeilijker kunnen gaan, dan we met z'n allen hopen. Ajax heeft (te) vaak problemen met concentratie en met motivatie tegen "mindere Goden". Wat Remco schrijft, geldt ook voor mij: als er maar gewonnen wordt. Ik verwacht een tamelijk moeilijke wedstrijd: 2-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door Pietje --
Ajx
 Ajx - zaterdag 14 april 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 17:40 schreef Pietje het volgende:
Het zou best wel eens moeilijker kunnen gaan, dan we met z'n allen hopen. Ajax heeft (te) vaak problemen met concentratie en met motivatie tegen "mindere Goden". Wat Remco schrijft, geldt ook voor mij: als er maar gewonnen wordt. Ik verwacht een tamelijk moeilijke wedstrijd: 2-0
In de serie van ondertussen 9 wedstrijden zaten toch voldoende 'makkies' heh? En in deze serie, met dit vertrouwen en met deze belangen, heb ik er alle vertrouwen in! Het enige wat moeilijk zal zijn, zal het betonvoetbal zijn van de Graafschap. Normaal gesproken spelen ze al met 11 man op de eigen helft, en dan denk ik dat het nu misschien met 11 man in de 16????
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2012 - 18:32   quote  deeplink  
we mogen ze niet onderschatten, we zitten in een flow en ben benieuwd of dat nu sigi, boerrigter en v/d wiel terug zijn dat dat zo blijft!ík zeg 3-0!

prachtige filmpjes weer ali
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 april 2012 - 19:21   quote  deeplink  
1-2 PSV - AZ
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 april 2012 - 19:22   quote  deeplink  
Helaas kan ik morgen de wedstrijd niet zien :(
Ik ga morgenochtend weekje naar Rome..
Hopen dat ik Wi-Fi heb, zodat ik het nog wel kan volgen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 19:25   quote  deeplink  
PSV is niet minder dan AZ.. gelijkspelletje zou mooi zijn
baco74
 baco74 - zaterdag 14 april 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 19:25 schreef Grasmaaier het volgende:
nou, van mij mogen die lampies winnen hoor..........zit er niet in voor ze.

Rust!

Ze kunnen beter beide twee puntjes laten liggen, lijkt me.
Subaru
 Subaru - zaterdag 14 april 2012 - 19:38   quote  deeplink  
psv is gewoon lachwekkend die zijn meer met elkaar en de scheids bezig dan dat ze aan het voetballen zijn tegen az die met 1-2 voor staan als psv die instelling niet veranderd word het een makkie voor az nog
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 19:43   quote  deeplink  
PSV heeft veel meer kansen gehad dan AZ alleen ze hebben Kuipers niet mee..
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 19:25 schreef Grasmaaier het volgende:
Vind sinds 1-2 PSV eigenlijk nauwelijks nog mee doen.. Ben er bang voor..
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 april 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 12:45 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Twente en Vitesse staan nog op de kalender dus het kan nog lastig worden.
Subaru
 Subaru - zaterdag 14 april 2012 - 19:47   quote  deeplink  
kuipers floot grotendeels van de wedstrijd foutloos psv maakt domme overtredingen en dan raar kijken waarom ze er 1 tegen krijgen
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 april 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 19:38 schreef Subaru het volgende:
psv is gewoon lachwekkend die zijn meer met elkaar en de scheids bezig dan dat ze aan het voetballen zijn tegen az die met 1-2 voor staan als psv die instelling niet veranderd word het een makkie voor az nog
De scheids fluit ook echt tegen PSV. Als deze man een wedstrijd van Ajax had gefloten dan was dit forum ook te klein geweest.
Jammer want ik had liever gehad dat PSV met 4-0 wint vandaag
joduh
 joduh - zaterdag 14 april 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 11:18 schreef alibabba het volgende:
Hallo mensen. Ajax staat na een fantastische midweekse speelronde op een mooie voorsprong, maar OPPASSEN blijft vereist. Juist tegen de 'kleintjes' kon het weleens misgaan en dan kan de druk op het elftal immens worden. Daarbij is het toch maar afwachten hoe het elftal omgaat met de terugkeer van vd.Wiel, Boerrigter en Sightorsson...het elftal is toch in een flow gekomen zonder dat drietal, dus een zekerheid dat het nu nog beter gaat is er absoluut niet...

In de ArenA staat morgenmiddag de wedstrijd tegen De Graafschap op het programma en ik zie dat de Superboeren nog nooit gewonnen hebben in Amsterdam, dit terwijl er toch al 18 gespeeld zijn op het hoogste niveau. 16x pakte Ajax de volle buit, dus viel er 2x een gelijkspel te noteren. Doelsaldo; 56 - 9.

De allereerste Ajax - De Graafschap werd gespeeld op 24-11-1973. 4-0 was de eindstand met 2 doelpunten van Johan Neeskens en 2 van Johnny Rep.

Jesper Olsen 1-0 ('1), Kieft 2-0 ('21), Keje Molenaar 3-0 pen.('26), Dick Schoenaker 4-0 ('32), Hein Schreur 4-1 ('38), Ling 5-1 ('42), Vanenburg 6-1 ('56), Silooy 7-1 ('66), Vanenburg 8-1 ('73), Edo Ophof 9-1 ('75). Dit was het scoreverloop op 29-08-1981 en in dat seizoen werden we kampioen van Nederland.

Ajax was op weg naar de titel op 10-03-2002. Ajax maakte geen fout. Pienaar opende de score en de 2-0 kwam door een eigen doelpunt van Tim Bakens. Mido en Wamberto zorgde voor een 4-0 eindstand.

Ook een grote uitslag was er op 18-05-2003; Hans vd.Haar 0-1 ('3), van der Vaart 1-1 ('16), van der Vaart 2-1 ('45), Sneijder 3-1 ('63), Galásek 4-1 ('67), Pienaar 5-1 ('72), Maxwell 6-1 ('76), Boukhari 7-1 ('89). Vd.Vaart was dus heel belangrijk en wat heeft ie mooie goals gemaakt in het Ajax-shirt;

[ filmpje ]

Normaal gesproken pakt Ajax de 3 punten....in een volgepakte ArenA mag het niet misgaan....COME ON AJAX!!!!!!!!!!!!!
love you ali!

ik heb sinds heeeeele lange tijd weer vertrouwen in Ajax...maar door de jaren heen ben ik ook bewust in wat voor dompers dat [te] vaak is uitgelopen..........
de graafschap komt nie om te voetballen bij ons....ze spelen anti v oetbal om hun huid te redden in de erde divisie.....
onderschatting.....????????????????

nee maar wij zijn goedvereomme AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GROOTSTE CLUB VAN NEDERLAND!!!!! IN PRIJZEN !!!!!!! IN STATISTIEKEN!!!!!!!!!!!IN TOESCHOUWERS!!!!!!!IN FANS!!!!!!!!!

daarom beste mede ajacieden:met arrogantie bluf en lef en een ECHTE NEUS: 8-0

JODUHHHHHHHH JODUHHHHHHH JODUHHHHHHH
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zaterdag 14 april 2012 - 20:21   quote  deeplink  
PSV - AZ 2-2 HAHA
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 20:22   quote  deeplink  
JAAAAAA.. nog nooit gejuicht voor PSV, maar nu dus wel!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Dat 'boeren' mogen ze wel weglaten.. de enige boeren in de Eredivisie lopen bij De Graafschap rond
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Ben trouwens donderdag bij De Graafschap - Utrecht geweest.. prachtig sfeertje op de Vijverberg hoor!
baco74
 baco74 - zaterdag 14 april 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 20:25 schreef Grasmaaier het volgende:
Ben trouwens donderdag bij De Graafschap - Utrecht geweest.. prachtig sfeertje op de Vijverberg hoor!
Veld zag er goed uit, goed gedaan hoor.
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zaterdag 14 april 2012 - 20:37   quote  deeplink  
3-2 PSV, KAMPIOENEN AJAX XXX
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 20:39   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 20:39   quote  deeplink  
WIJ ZIJN KAMPIOEN, JA WIJ ZIJN KAMPIOEN
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 14 april 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Traditiegetrouw schieten die lampen in de laatste minuut toch nog even een balletje tegen de touwen. Voor het eerst dat ik er blij mee ben. Effe horen op wie Verbeek nu weer boos is, whahahaha !!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Na morgen:

1. Ajax - 64 punten
2. Twente - 59 punten
3. AZ - 58 punten
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 14 april 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 20:40 schreef Oceanu het volgende:
Traditiegetrouw schieten die lampen in de laatste minuut toch nog even een balletje tegen de touwen. Voor het eerst dat ik er blij mee ben. Effe horen op wie Verbeek nu weer boos is, whahahaha !!!!!
zo zijn we dan ook weer
hippy
 hippy - zaterdag 14 april 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 20:41 schreef Grasmaaier het volgende:
Na morgen:

1. Ajax - 64 punten
2. Twente - 59 punten
3. AZ - 58 punten
Hoho... Twente heeft nog niet gewonnen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

0.0061788