|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hahahahahahah weet ik man en wij ook nog niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: gaat wel gebeuren, heb ook besloten om real te gaan kijken! van twente ben ik van overtuigt dat ze winnen, is het niet zo is ajax als ze deze komende 2 wedstrijden winnen gewoon zeker kampioen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: JAAAA....TUURLIJK...;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: die wedstrijd va morgen is 10x lastiger als die van woensdag, de graafschap gaat met 11 man verdedigen. als je tempo niet hoog zat is wordt het een stijve 0-0! als ze geconcentreerd spelen en een vroege goal maken, komt alles goed. wel leuk om te melden, me oom noemt clubs als de graafschap indeweglopers voetbal! en hij heeft helemaal gelijk haha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:05 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] die wedstrijd va morgen is 10x lastiger als die van woensdag, de graafschap gaat met 11 man verdedigen. als je tempo niet hoog zat is wordt het een stijve 0-0! als ze geconcentreerd spelen en een vroege goal maken, komt alles goed. wel leuk om te melden, me oom noemt clubs als de graafschap indeweglopers voetbal! en hij heeft helemaal gelijk haha dus morgen maar met buly beginnen denk ik...en die bal er in pompen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:05 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] die wedstrijd va morgen is 10x lastiger als die van woensdag, de graafschap gaat met 11 man verdedigen. als je tempo niet hoog zat is wordt het een stijve 0-0! als ze geconcentreerd spelen en een vroege goal maken, komt alles goed. wel leuk om te melden, me oom noemt clubs als de graafschap indeweglopers voetbal! en hij heeft helemaal gelijk haha met de snelheid van Boerrigter voorin komt het helemaal goed.. 1 counter in de 5e minuut en t is al 1-0.. daarna kun je doorstoten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
trouwens het verschil op doelsaldo van ajax en twente is +9, dar is nog wel in de halen in 5 wedstrijden, makkelijk zelfs! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 19:22 schreef Hasjkoph het volgende:Helaas kan ik morgen de wedstrijd niet zien :( Ik ga morgenochtend weekje naar Rome.. Hopen dat ik Wi-Fi heb, zodat ik het nog wel kan volgen. Fijne vakantie Hasjkoph geniet er van jongen...wees niet benauwd om Ajax...komt goed.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: tuurlijk niet, gewoon met de jong, die beweegt goed mee, heb je veel meer aan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:trouwens het verschil op doelsaldo van ajax en twente is +9, dar is nog wel in de halen in 5 wedstrijden, makkelijk zelfs! maar Ajax heeft nog Graafschap, VVV en Groningen thuis.. dat is 10 doelpunten gegarandeerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:07 schreef Grasmaaier het volgende:[..] met de snelheid van Boerrigter voorin komt het helemaal goed.. 1 counter in de 5e minuut en t is al 1-0.. daarna kun je doorstoten hoop het zo, ben benieuwd of we de flow kunnen doorzetten nu andere spelers terugzijn! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hoop het zo, ben benieuwd of we de flow kunnen doorzetten nu andere spelers terugzijn! hahah wel grappig.. We hebben PSV, Heracles en Heerenveen afgedroogd en nu ben je 'bang' voor De Graafschap hahah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 20:09 schreef joduh het volgende:[..] love you ali! ik heb sinds heeeeele lange tijd weer vertrouwen in Ajax...maar door de jaren heen ben ik ook bewust in wat voor dompers dat [te] vaak is uitgelopen.......... de graafschap komt nie om te voetballen bij ons....ze spelen anti v oetbal om hun huid te redden in de erde divisie..... onderschatting.....???????????????? nee maar wij zijn goedvereomme AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GROOTSTE CLUB VAN NEDERLAND!!!!! IN PRIJZEN !!!!!!! IN STATISTIEKEN!!!!!!!!!!!IN TOESCHOUWERS!!!!!!!IN FANS!!!!!!!!! daarom beste mede ajacieden:met arrogantie bluf en lef en een ECHTE NEUS: 8-0 JODUHHHHHHHH JODUHHHHHHH JODUHHHHHHH Hahahaha mooi berichtje JODUHHHHHHHH... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] tuurlijk niet, gewoon met de jong, die beweegt goed mee, heb je veel meer aan dan moet de bal wel snelheid hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ligt aan het tempo! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] tuurlijk niet, gewoon met de jong, die beweegt goed mee, heb je veel meer aan Idd de Jong is in een supervorm....lekker laten staan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:10 schreef Grasmaaier het volgende:[..] hahah wel grappig.. We hebben PSV, Heracles en Heerenveen afgedroogd en nu ben je 'bang' voor De Graafschap hahah ik ben niet bang, maar dit is niet te vergelijken. dat zijn 3 voetballende teams, de graafschap zal alleen maar gaan verdedigen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: ja dat snap ik....;p |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:12 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik ben niet bang, maar dit is niet te vergelijken. dat zijn 3 voetballende teams, de graafschap zal alleen maar gaan verdedigen! PSV voetbalde totaal niet hoor.. Heracles en Heerenveen trouwens ook niet, alhoewel ze het wel probeerden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: JACKIEEEEEEE!! we zijn het weer eens ouwe brabo, de jong alleen wisselen voor sigi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mooi! knap van je:P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:14 schreef Grasmaaier het volgende:[..] PSV voetbalde totaal niet hoor.. Heracles en Heerenveen trouwens ook niet, alhoewel ze het wel probeerden tegen heracles en heerenveen krijgen we alle ruimte! maar psv heeft wel het vermogen om te counteren, de graafschap kan echt niets, alleen maar in de weglopen, maar 3-0 zie ik het worden! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:14 schreef Grasmaaier het volgende:[..] PSV voetbalde totaal niet hoor.. Heracles en Heerenveen trouwens ook niet, alhoewel ze het wel probeerden kwam door ajax...agressief positiespel...als je drie ploegen afdroogd die bekent staan om hun goeie voetbal, ligt dat niet aan de tegenstander, maar aan het goede spel van ajax... KLAAR |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: ik zag het...misschien toch maar naar ajax..? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: waarom we hebben sigi al liever een rechtsbuiten, narsingh dus |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: als NAC het maar volhoud |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: dat dan weer wel...is wel een echte ajax spits |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: anders zou je dost of sigi op de bank moeten zeggen, doodzonde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha, je kent twente he, scoren altijd laat! wel grappig ik had precies 3 punten woensdag in me sportpouler hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: je kan wel rouleren...ivm blessures |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: maar niet met die spelers! aowiezo als je dost haalt, gaat dat heel wat geld kosten, volstrekt onnodig bovendien gaat ajax niet meer met geld smijten en helemaal niet met van die astronomische bedragen, dat is voor psv |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 21:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maar niet met die spelers! aowiezo als je dost haalt, gaat dat heel wat geld kosten, volstrekt onnodig bovendien gaat ajax niet meer met geld smijten en helemaal niet met van die astronomische bedragen, dat is voor psv is wel verstandig ja... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-1 mag het nog wel worden van me |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 19:48 schreef Brandje het volgende:[..] De scheids fluit ook echt tegen PSV. Als deze man een wedstrijd van Ajax had gefloten dan was dit forum ook te klein geweest. Jammer want ik had liever gehad dat PSV met 4-0 wint vandaag Hij fluit toch echt 2 penaltys niet tegen PSV die beiden gegeven hadden kunnen worden.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jullie zijn volgende week kampioen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee man, ik denk thuis tegen vvv! in enschede zie ik ons niet winnen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 20:09 schreef joduh het volgende:[..] love you ali! ik heb sinds heeeeele lange tijd weer vertrouwen in Ajax...maar door de jaren heen ben ik ook bewust in wat voor dompers dat [te] vaak is uitgelopen.......... de graafschap komt nie om te voetballen bij ons....ze spelen anti v oetbal om hun huid te redden in de erde divisie..... onderschatting.....???????????????? nee maar wij zijn goedvereomme AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GROOTSTE CLUB VAN NEDERLAND!!!!! IN PRIJZEN !!!!!!! IN STATISTIEKEN!!!!!!!!!!!IN TOESCHOUWERS!!!!!!!IN FANS!!!!!!!!! daarom beste mede ajacieden:met arrogantie bluf en lef en een ECHTE NEUS: 8-0 JODUHHHHHHHH JODUHHHHHHH JODUHHHHHHH Hey gap, heb in mijn sportpooler een 9-0 ingevuld! Normaal ben ik niet zo positief, maar ik voel morgen een goede wedstrijd opkomen! Maar normaal als ik positief ben gaat het verkeerd aflopen! ;-) |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey gap, heb in mijn sportpooler een 9-0 ingevuld! Normaal ben ik niet zo positief, maar ik voel morgen een goede wedstrijd opkomen! Maar normaal als ik positief ben gaat het verkeerd aflopen! ;-) hahahaha tegen heerenveen zat ik mis, ik ben nu ook positief hahaha |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
|
|
|
infamous psv