Grasmaaier
Opstelling is zoals verwacht Vermeer, vd Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Blind, Anita, Eriksen, Janssen, Boerrigter, De Jong, Aissati
ajacied
6-0 ! gaat helemaal goed komen
Loetje
jalalalalala ajax amsterdam!!!
Loetje
Waar komen joden toch vandaan... Israel hier ver vandaan!! Wonen daar ook superjoden? Ja daar wonen superjoden Vinden joden voetbal fijn, als ze maar voor AJAX zijn!! AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!! VIDEO VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door Loetje --
ThreeStars
Loetje
quote: ik weet wel wat ik post hahahaha
amsterdammer113
quote: ALTIJD!!! Ik wil bij die ponyneukers kampioen worden! En daarna koninginnenacht helemaal onveilig maken in Amsterdam!! Enkel om die KUT-burgemeester te fucken!!!
amsterdammer113
quote: Opbokken gemeentemafketel!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!! AJAX KAMPIOEN SEIZOEN 2011 - 2012!!
amsterdammer113
quote: Whahahahahaha hulde! Lig helemaal dubbel van het lachen hier! Whahahahahaha
Loetje
hahaha die roelofsen, zegt dat tie spelers rust geeft en nu spelen ze allemaal, voelt hij zich een toptrainer? hahahahaha
remco k
quote: Dat mag..:-) Die mogen van mij tweede worden, heb een grotere hekel richting de lampies..
amsterdammer113
quote: Op zondag 15 april 2012 - 14:12 schreef remco k het volgende: [..]
Dat mag..:-) Die mogen van mij tweede worden, heb een grotere hekel richting de lampies..
Kakkies 5e, lampenkappen 6e!! Is nog beter! Gun die smerige kakkerlakken helemaal niets, net als die gemeentehoeren!! Die ponyneukers 4e en die kaaslijers 3e! Moet Heerenveen even beter zijn best doen, mogen die van mij 2e worden!!
remco k
quote: Op zondag 15 april 2012 - 14:19 schreef amsterdammer113 het volgende: [..]
Kakkies 5e, lampenkappen 6e!! Is nog beter! Gun die smerige kakkerlakken helemaal niets, net als die gemeentehoeren!! Die ponyneukers 4e en die kaaslijers 3e! Moet Heerenveen even beter zijn best doen, mogen die van mij 2e worden!!
Blij dat je toch nog iemand wat gunt...Whahahahahaha
amsterdammer113
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
amsterdammer113
quote: Eigenlijk gun ik die kakkerlakken enkel degradatie en die gemeentehoeren en kaaslijers nacompetitie play-offs!!!
ajacied
amsterdammer113
ZO MEDE-AJACIEDEN, HEB DE SCHAAL ALVAST OPGEHAALD IN ZEIST!! ;-)
Grasmaaier
ajacied
quote: whahahahh !!! Wij zijn Ajax wij zijn de beste !!! we flikken t gewoon weer ! whahhaha
Grasmaaier
Iemand nog zijn twijfels over Boerrigter? hahah goed ingeschoten hoor
Grasmaaier
Ik had toch gelijk over de snelheid van Blind..
hippy
ajacied
zijn er echt mensen die twijfelde aan boerrigter???
hippy
hippy
ajacied
ze moeten wel der koppies erbij houden !!
amsterdammer113
Ajax wordt veel te gemakzuchtig nu! Ze moeten geconcentreerd blijven spelen!!!
hippy
JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hippy
amsterdammer113
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GOAL!!!!!!!
ajacied
Grasmaaier
Jaaaaaaaaaaa!!!! heerlijke aanval
hippy
Grasmaaier
Boerrigter toch weer belangrijk met die snelheid
amsterdammer113
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
hippy
Grasmaaier
Ik vind van der Wiel toch belachelijk slecht spelen.... telkens balletje terug tikken.. doe mij Ricardo van Rhijn
Grasmaaier
Graafschap is goed in counteren.. snelheid hebben ze wel met El Hassnaoui, De Leeuw en Poepon
Grasmaaier
Aissati ook maar matig.. veel ballen inleveren en totaal geen dreiging
Grasmaaier
hippy
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
amsterdammer113
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! JANTJE//////////HELD!!!!
Grasmaaier
Heeeeerlijk.. Boerrigter met zn 2e
hippy
Grasmaaier
Grasmaaier
amsterdammer113
Mooi ingekopt, kan niet anders zeggen!
Grasmaaier
achja.. 3-1 met rust.. 6-1 na de wedstrijd
hippy
vertonghen staat te slapen...en toby ook...tussen twee man in binnenkoppen...dat mag gewoon niet
Grasmaaier