BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:16 schreef amsterdammer113 het volgende:
Mooi ingekopt, kan niet anders zeggen!
mooi ingekopt...? slecht verdedigd
046afca
 046afca - zondag 15 april 2012 - 15:19   quote  deeplink  
rot toch op met die van der wiel bah, hij is zo zwak verdedigend. hij verdedigt niet eens bij die voorzet pff
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 15:19   quote  deeplink  
Nu ligt iedereen te zeiken over die ene tegengoal.. achja niks aan het handje toch? alleen jammer voor de stats
remco k
 remco k - zondag 15 april 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Jezus wat een slechte 1e helft zeg. Boerrigter en Aissati spelen aardig samen met de Jong, maar de verdediging en middenveld is zonder bal echt heel erg slecht. als Vertonghen ziek is kan ie beter aan de kant blijven.

v/d Wiel echt veruit de slechtste bij Ajax, ik zie 10 keer liever van Rhijn spelen op dit moment, al het gevaar dat de Graafschap heeft kunnen stichten kwam van die kant af, 4/5 voorzetten van zijn positie terwijl verdedigen toch echt zijn 1e opdracht is..

Ik zeg v/d Wiel eraf samen met Vertonghen, en Ooijer en van Rhijn opstellen. in de 60e minuut Siggie brengen voor Janssen die wat vermoeid oogt, die hebben we namelijk nog hard nodig..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:20 schreef remco k het volgende:
Jezus wat een slechte 1e helft zeg. Boerrigter en Aissati spelen aardig samen met de Jong, maar de verdediging en middenveld is zonder bal echt heel erg slecht. als Vertonghen ziek is kan ie beter aan de kant blijven.

v/d Wiel echt veruit de slechtste bij Ajax, ik zie 10 keer liever van Rhijn spelen op dit moment, al het gevaar dat de Graafschap heeft kunnen stichten kwam van die kant af, 4/5 voorzetten van zijn positie terwijl verdedigen toch echt zijn 1e opdracht is..

Ik zeg v/d Wiel eraf samen met Vertonghen, en Ooijer en van Rhijn opstellen. in de 60e minuut Siggie brengen voor Janssen die wat vermoeid oogt, die hebben we namelijk nog hard nodig..
Aissati speelt helemaal niet aardig.. bagger zelfs!

Van der Wiel zei ik ook al.. gewoon van Rhijn erinzetten.. Vertonghen geel laten pakken en dan wisselen
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 15:22   quote  deeplink  
als ik heel eerlijk ben vond ik het een buitengewoon slechte 1ste helft, begonnen goed, maar als snel was de concentratie volledig weg, veel lange ballen die niet aankomen! dan ineens 2 goals uit het niets vind ik. had niet het gevoel van het gaat 2 en 3-0 worden voor de rust, en dan de 3-1, tekenend voor het laatste half uur in de eerste hel;ft, ongeconcentreerd! maargoed, we staan voor en de titel is heel dichtbij. het resultaat telt, alhoewel ik hoop dat ze toch wat beter gaan spelen en er nog een hoop inschieten
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:19 schreef 046afca het volgende:
rot toch op met die van der wiel bah, hij is zo zwak verdedigend. hij verdedigt niet eens bij die voorzet pff
yep...v rhijn erin
remco k
 remco k - zondag 15 april 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:21 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Aissati speelt helemaal niet aardig.. bagger zelfs!

Van der Wiel zei ik ook al.. gewoon van Rhijn erinzetten.. Vertonghen geel laten pakken en dan wisselen
Ik vind hem in de combinatie met de rest van de voorhoede aardig spelen, dat hij niet alles goed doet komt in mijn ogen heel erg door het te dwingend opkomen van v/d Wiel.. Die loopt namelijk alles dicht op aissati en daardoor zijn de ruimtes heel dicht, hij is een van de weinige spelers die 1 keer raakt en doorbeweegt..

Hele mooie goal van Erikssen trouwens, en Borrigter toch maar goed dat ie speelt he...:-)
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:20 schreef remco k het volgende:

boerrigter kan denk ik nog geen 90 minuten aan, ik vind aisatti ook wel aardig. vind vooral van der wiel net als jij heel erg zwak, sowiezo vind ik de hele defensie matig spelen. ook theo heeft het in mijn ogen nog niet vandaag! de jong krijgt alleen maar kutballen die niet aankomen
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:25   quote  deeplink  
de boer staat al te schelden denk ik...
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Tegengoal echt zonde. Ook sneu voor Vermeer. Ajax had al 5 wedstrijden de 0 en gunde Vermeer daar zeker nog wel 2x meer de 0 bij, in een lastig seizoen voor hem. Tegengoal wel echt fout van vd Wiel. Zoals meerdere hier zeggen. Hij tilt zn been niet eens op bij die voorzet. Die gozer staat er weer 1 pot in de basis, laat dan GVD wat zien!!! Doe inderdaan v Rhijn er maar in. Genoot echt van die jongen de laatse wedstrijden.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:25 schreef hippy het volgende:
de boer staat al te schelden denk ik...
mag ik hopen, iedereen zei dat het makkelijk zou gaan, maar door als je ongeconcentreerd speelt kun je het jezelf heel onnodig lastig gaan maken. als de concentratie niet verbeterd wordt die ik die boeren er ook nog een 2de gaan maken
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem in de combinatie met de rest van de voorhoede aardig spelen, dat hij niet alles goed doet komt in mijn ogen heel erg door het te dwingend opkomen van v/d Wiel.. Die loopt namelijk alles dicht op aissati en daardoor zijn de ruimtes heel dicht, hij is een van de weinige spelers die 1 keer raakt en doorbeweegt..

Hele mooie goal van Erikssen trouwens, en Borrigter toch maar goed dat ie speelt he...:-)
Ik wou ook juist dat Derk zou spelen hoor haha.. ben een groot fan van hem
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:25 schreef Gruber het volgende:
Tegengoal echt zonde. Ook sneu voor Vermeer. Ajax had al 5 wedstrijden de 0 en gunde Vermeer daar zeker nog wel 2x meer de 0 bij, in een lastig seizoen voor hem. Tegengoal wel echt fout van vd Wiel. Zoals meerdere hier zeggen. Hij tilt zn been niet eens op bij die voorzet. Die gozer staat er weer 1 pot in de basis, laat dan GVD wat zien!!! Doe inderdaan v Rhijn er maar in. Genoot echt van die jongen de laatse wedstrijden.
v/d wiel moet uitstralen wat boerrigter doet, gewoon het veld weer willen opvreten. helaas denk ik dat vd wiel het wel gezien heeft bij ajax! vind hem sowiezo altijd nummer 1 als het gaat om onderschatten. als ajax dat zon ongeconcentreerde wedstrijd speelt is hij altijd een van de mindere, terwijl hij juist een van de spelers is die de jonkies op sleeptouw moet nemen
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Laat vd Wiel maar vertrekken, kunnen we waarschijnlijk nu nog aardig prijsje voor krijgen. Of laat hem doen waar hij het best in in. Playstationen en crap twitteren.. Wordt gewoon boos van zijn instelling en dat terwijl alles zo rooskleurig is voor Ajax op het moment.
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 15:29   quote  deeplink  
SLECHT SLECHT SLECHT.....GAAPPPPP.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Lekker boeiend dat het slecht is, wij staan nu fier aan kop! Rust pakken, waar je die kan pakken!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Let op mijn woorden, Vertonghen gaat zodirect geel pakken!!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 15:38   quote  deeplink  
gaaap
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:33 schreef amsterdammer113 het volgende:
Lekker boeiend dat het slecht is, wij staan nu fier aan kop! Rust pakken, waar je die kan pakken!!
Dat boeit mij wel ik wil mooi voetbal zien en geen flut wedstrijd.
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

juist
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

Tja.................................... ik wil de schaal naar Amsterdam halen!
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja.................................... ik wil de schaal naar Amsterdam halen!
Die schaal komt er wel en die willen we allemaal 113.Maar een beetje leuke wedstrijd vind ik ook niet onbelangrijk.Met alle respect het is graafschap maar.
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:50   quote  deeplink  
SSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:49 schreef Guyt het volgende:

[..]

Die schaal komt er wel en die willen we allemaal 113.Maar een beetje leuke wedstrijd vind ik ook niet onbelangrijk.Met alle respect het is graafschap maar.
Ja maar wat verwacht je dan! De Graafschap speelt erg teruggetrokken! Ajax vind het wel best en ik geef ze geeneens ongelijk! De afgelopen weken hebben we goede wedstrijden gezien! Nu mag het wat mij betreft allemaal wel even wat minder! Zou in mijn ogen pas erger zijn als je achter zou staan!!
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja maar wat verwacht je dan! De Graafschap speelt erg teruggetrokken! Ajax vind het wel best en ik geef ze geeneens ongelijk! De afgelopen weken hebben we goede wedstrijden gezien! Nu mag het wat mij betreft allemaal wel even wat minder! Zou in mijn ogen pas erger zijn als je achter zou staan!!
dat valt echt wel mee hoor...het tempo moet omhoog
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ben het niet eens.Vind het slappe hap en vreselijk naar om te kijken.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:53 schreef hippy het volgende:

[..]

dat valt echt wel mee hoor...het tempo moet omhoog
Ja en denk je nu werkelijk dat die gasten zich extra gaan inspannen omdat jij anders in slaap valt! Ze vinden het wel best en ik geef ze geeneens ongelijk voor deze wedstrijd! Ajax weet dat te doen wat ze moeten doen!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:54 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ben het niet eens.Vind het slappe hap en vreselijk naar om te kijken.
Tja, dan zit er maar 1 ding op voor je! Je zet de televisie uit en gaat een stukje wandelen! ;-)
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 15:58   quote  deeplink  
JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:58 schreef hippy het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA
Lul niet mafkees! Sommigen hebben geen voetbal tot hun beschikking op tv en dan ga jij ze valse hoop geven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Kom op Vertonghen, nog even die gele kaart pakken! Thuiswedstrijd tegen Groningen missen en dan in de kampioenswedstrijd tegen die ponyneukers weer paraat staan!!
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Lul niet mafkees! Sommigen hebben geen voetbal tot hun beschikking op tv en dan ga jij ze valse hoop geven!
hahahahahahaha...was voor wissel...hehehehe;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahaha lekker gedaan Theo!! Whahahahahahahahahahaha
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 16:04   quote  deeplink  
kom op ff een kwartiertje nog vlammen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 16:13   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 16:18   quote  deeplink  
Mooi, 3 punten in de knip! Wederom grote winnaar van het weekend en op naar de volgende wedstrijd tegen Groningen!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 16:21   quote  deeplink  
tja.. wat je vantevoren al wel kon bedenken.. 9 man als een betonblok voor de 16
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
Mooi, 3 punten in de knip! Wederom grote winnaar van het weekend en op naar de volgende wedstrijd tegen Groningen!!
hopen op nog zo een weekend
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:22 schreef hippy het volgende:

[..]

hopen op nog zo een weekend
gaat niet gebeuren, maar hoeft ook niet.. we worden sowieso kampioen
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ook zonder tv kan je toch kijken via internet (sopcast)...??
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 16:25   quote  deeplink  
10 overwinningen op rij! Knap! Wedstrijd overigens snel vergeten. Wel nog heerlijke actie van Eriksen, had meer verdiend.

Dit kan niet meer fout gaan!! Alleen nog winnen van Groningen en VVV.. Dat gaat echt niet meer verkeerd! Heerlijk! Wie had dat in december verwacht, dat we 4 wedstrijden voor het einde al achterover kunnen leunen.
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:22 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

gaat niet gebeuren, maar hoeft ook niet.. we worden sowieso kampioen
volgende week winst en de week daarop...dan pas kan je dat zeggen...
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:25 schreef Gruber het volgende:
10 overwinningen op rij! Knap! Wedstrijd overigens snel vergeten. Wel nog heerlijke actie van Eriksen, had meer verdiend.

Dit kan niet meer fout gaan!! Alleen nog winnen van Groningen en VVV.. Dat gaat echt niet meer verkeerd! Heerlijk! Wie had dat in december verwacht, dat we 4 wedstrijden voor het einde al achterover kunnen leunen.
Daar klopt niks van.. want als wij 2x winnen en verliezen van Twente dan staan we nog 3 punten los.. dat kunnen ze toch inhalen
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:26 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Daar klopt niks van.. want als wij 2x winnen en verliezen van Twente dan staan we nog 3 punten los.. dat kunnen ze toch inhalen
wij mogen inderdaad 2x verliezen, dan kan alleen az en feyenoord in punten gelijk komen, alleen hun kunnen ons op doelsaldo never meer inhalen!
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 15 april 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Lekker belangrijk we winnen tog wel met doelsaldo en we worden kampioen en we staan 6 punten los dus niet klagen
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:30   quote  deeplink  
maargoed, als supporter ben ik heel blij dat we gewonnen hebben, leek alleen nergens op. het was een irritante wedstrijd om naar te kijken vond ik! het was ongeconcentreerd en slordig. maar het resultaat telt!
volgende week moet het wel wat beter, dat het tteam zich niet helemaal inspant kon ik begrijpen, maar voor de supporters, waarvoor een kaartje behoorlijk duur is mag je wel nog 1 of 2 keer scoren!
maargoed hopelijk winnen we volgende week, dan is het kampioenschap gewoon echt zeker
remco k
 remco k - zondag 15 april 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 15:27 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik wou ook juist dat Derk zou spelen hoor haha.. ben een groot fan van hem
dat weet ik..
remco k
 remco k - zondag 15 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
3 punten in de pocket, dat is het belangrijkste van vandaag en ben er ook heel blij mee. Het spel was werkelijk niet om aan te zien en dit komt echt door arrogantie en onderschatting.

oppassen dus in de komende pot tegen Groningen..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

wij mogen inderdaad 2x verliezen, dan kan alleen az en feyenoord in punten gelijk komen, alleen hun kunnen ons op doelsaldo never meer inhalen!
ik zie het al.. als Feyenoord - AZ gelijk wordt op 29 april, dan kunnen we dan al kampioen worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

0.0075619