BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:23 schreef Gruber het volgende:

[..]

Ook zonder tv kan je toch kijken via internet (sopcast)...??
Er zijn er genoeg, ik niet overigens, die op hun werk zitten en het dus moeten hebben van zulke forums om een beetje op de hoogte gehouden te worden!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:32 schreef remco k het volgende:
3 punten in de pocket, dat is het belangrijkste van vandaag en ben er ook heel blij mee. Het spel was werkelijk niet om aan te zien en dit komt echt door arrogantie en onderschatting.

oppassen dus in de komende pot tegen Groningen..
gelukkig durft Groningen te voetballen en zijn ze totaal uit vorm.. dus dat hoeft ook geen probleem te worden ..
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:32 schreef remco k het volgende:
3 punten in de pocket, dat is het belangrijkste van vandaag en ben er ook heel blij mee. Het spel was werkelijk niet om aan te zien en dit komt echt door arrogantie en onderschatting.

oppassen dus in de komende pot tegen Groningen..
inderdaad, groningen kan wel wat, ben echt bang dat ze dan hetzelfde spelen, voel gewoon de arrogantie
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ik zie het al.. als Feyenoord - AZ gelijk wordt op 29 april, dan kunnen we dan al kampioen worden
Jep en dat wordt die kutburgemeester helemaal gek en wordt het een geweldige koninginnenacht! Whahahahahahahaah
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ik zie het al.. als Feyenoord - AZ gelijk wordt op 29 april, dan kunnen we dan al kampioen worden
beter speelt feyenoord gelijk uit bij ado! mag feyenoord de week erna van az winnen en mogen we verliezen bij twente om thuis tegen vvv kampioen te worden! ik hoop alleen niet dat het op de laatste dag moet gebeuren! dat we dan 3 punten voorstaan en toch al kampioen zijn! dat is onnozel! tegen twente wordt lastiger dan we denken!
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

wij mogen inderdaad 2x verliezen, dan kan alleen az en feyenoord in punten gelijk komen, alleen hun kunnen ons op doelsaldo never meer inhalen!
Het klopt wel!!
Als we winnen van Groningen en VVV, en verliezen van Twente (wat overigens niet gaat gebeuren, dan kan alleen Feyenoord of AZ ons nog inhalen. Echter die spelen nog tegen elkaar. Dus 1 van deze 2 teams kan ons dan theoretisch nog maar inhalen. Ons doelsaldo is plus 50!! en dat van Az maar plus 28 ,en Feyenoord plus 27. Kortom, dit gaat niet meer fout!!! Capice?

sorry verkeerde quote gebruikt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door Gruber --
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

inderdaad, groningen kan wel wat, ben echt bang dat ze dan hetzelfde spelen, voel gewoon de arrogantie
maar groningen is TOTAAL uit vorm.. kijk de afgelopen 7 wedstrijden:

ADO - Groningen 3-0
Groningen - Heerenveen 1-3
Excelsior - Groningen 0-1
Utrecht - Groningen 3-1
Groningen - Vitesse 1-3
Feyenoord - Groningen 1-0
NEC - Groningen 4-0

Ze winnen er 1 en verliezen de andere 6
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:38 schreef Gruber het volgende:

[..]

Het klopt wel!!
Als we winnen van Groningen en VVV, en verliezen van Twente (wat overigens niet gaat gebeuren, dan kan alleen Feyenoord of AZ ons nog inhalen. Echter die spelen nog tegen elkaar. Dus 1 van deze 2 teams kan ons dan theoretisch nog maar inhalen. Ons doelsaldo is plus 50!! en dat van Az maar plus 28 ,en Feyenoord plus 27. Kortom, dit gaat niet meer fout!!! Capice?

sorry verkeerde quote gebruikt
lees nou eens wat ik zeg man! ik zeg dat alleen feyenoord en az nog op gelijke hoogte kunnen komen als wij 2x verliezen! dat zal hooguit 1 van de 2 zijn. ik zeg toch ook dat ze ons op doelsaldo never meer inhalen! iets beter lezen
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Ook zie ik Twente, Az, Feyenoord hun laatste 4 duels niet alle 4 winnen. PSV misschien wel maar die staan al te ver achter. Ik weet dat je niet te vroeg moet juichen, maar Ajax geeft dit niet meer weg!! 6 punten halen uit de laatste 4 duels levert Ajax de 31ste titel op. Kortom winnen van Groningen en VVV volstaat. Doelsaldo is immers een extra puntje... Toch waanzinnig hoe het droomscenario voor Ajax uitpakt deze laatste week!!!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:49   quote  deeplink  
of lees ik verkeer gruber en bedoel je het dat je het met me eens bent, want dan is mijn post overbodig
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

lees nou eens wat ik zeg man! ik zeg dat alleen feyenoord en az nog op gelijke hoogte kunnen komen als wij 2x verliezen! dat zal hooguit 1 van de 2 zijn. ik zeg toch ook dat ze ons op doelsaldo never meer inhalen! iets beter lezen
Ik zeg daar toch ook onder:

sorry verkeerde quote gebruikt!!!!
Gruber
 Gruber - zondag 15 april 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:26 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Daar klopt niks van.. want als wij 2x winnen en verliezen van Twente dan staan we nog 3 punten los.. dat kunnen ze toch inhalen
Reactie van hier boven was bedoeld op deze quote
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 16:50 schreef Gruber het volgende:

[..]

Ik zeg daar toch ook onder:

sorry verkeerde quote gebruikt!!!!
daarom schreef ik nog een bericht met, als je het eens was dan was mn post overbodig!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
goed om alles helder te maken! als we 2x verliezen zouden we op doelsaldo nog ingehaald kunnen worden, echter zal dit niet gebeuren! sowiezo heeft az en feyenoord ook geen heel makkelijk prgramma!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:54   quote  deeplink  
hoop alleen dat ze tegen groningen wat beter spelen, anders kan het kut worden!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 16:58   quote  deeplink  
dus hopelijk blijven wel koel en geven we niet net als andere clubs de afgelopen jaren te titel nog weg. zondag wordt cruciaal!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 17:06   quote  deeplink  
i53nec.jpg
Stanley
 Stanley - zondag 15 april 2012 - 17:28   quote  deeplink  
Drie belangrijke punten in de pocket, dat is waar. Maar wat een slappe instelling weer. Zo zonde. Een vol stadion met supporters die een hoop centen spenderen en dan zo'n slappe hap krijgen voorgeschoteld.

SCHANDALIG!!!

En die drie punten geloof ik wel. Jammer hoor een echte gemiste kans om ons supporters te belonen en terug te betalen voor al die slappe wedstrijden waardoor we nu niet eerste staan met 20 punten voorsprong op de tweede plaats.

Maar aan de andere kant een kinderhand is gauw gevuld dus zullen een hoop het wel niet eens zijn...
Pietje
 Pietje - zondag 15 april 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 17:28 schreef Stanley het volgende:
Drie belangrijke punten in de pocket, dat is waar. Maar wat een slappe instelling weer. Zo zonde. Een vol stadion met supporters die een hoop centen spenderen en dan zo'n slappe hap krijgen voorgeschoteld.

SCHANDALIG!!!

En die drie punten geloof ik wel. Jammer hoor een echte gemiste kans om ons supporters te belonen en terug te betalen voor al die slappe wedstrijden waardoor we nu niet eerste staan met 20 punten voorsprong op de tweede plaats.

Maar aan de andere kant een kinderhand is gauw gevuld dus zullen een hoop het wel niet eens zijn...
Ik ben het zeker wel met je eens, Stanley! Ook ik ben dolblij met de 3 punten en met het gat van 6 punten, dat wij met de concurrenten hebben geslagen. Maar daarmee is ook alles gezegd. Tegen elke andere tegenstander, zouden we vanmiddag een flink pak slaag hebben gekregen. Ik heb een hoop euro's neergeteld om vanmiddag een leuke, open wedstrijd te zien, maar helaas... Ik heb me gestoord aan de mentaliteit van Gregory van der Wiel. Oké, hij is er lang uit geweest, maar toch. Geen enkele bezieling. Hoe anders was dat met Derk Boerrigter! Ook hij is er lang uit geweest, maar hij toonde een hoop passie. En tja, Siem de Jong... Heel ijverig, maar hij heeft weer eens aangetoond, beslist geen (diepe) spits te zijn: verkeerde loopacties, te traag, verkeerde balaannames, niet op het juiste moment voor het doel komen. Dat alles kun je hem niet eens kwalijk nemen, maar wel Frank de Boer, die Siem keer op keer als spits gebruikt. IJverig was hij wel, maar dat was dan ook alles. Verder viel mij in positieve zin Daley Blind op.
Maar goed, gauw de wedstrijd van vandaag vergeten en blij zijn met de 3 punten...
remco k
 remco k - zondag 15 april 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 17:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het zeker wel met je eens, Stanley! Ook ik ben dolblij met de 3 punten en met het gat van 6 punten, dat wij met de concurrenten hebben geslagen. Maar daarmee is ook alles gezegd. Tegen elke andere tegenstander, zouden we vanmiddag een flink pak slaag hebben gekregen. Ik heb een hoop euro's neergeteld om vanmiddag een leuke, open wedstrijd te zien, maar helaas... Ik heb me gestoord aan de mentaliteit van Gregory van der Wiel. Oké, hij is er lang uit geweest, maar toch. Geen enkele bezieling. Hoe anders was dat met Derk Boerrigter! Ook hij is er lang uit geweest, maar hij toonde een hoop passie. En tja, Siem de Jong... Heel ijverig, maar hij heeft weer eens aangetoond, beslist geen (diepe) spits te zijn: verkeerde loopacties, te traag, verkeerde balaannames, niet op het juiste moment voor het doel komen. Dat alles kun je hem niet eens kwalijk nemen, maar wel Frank de Boer, die Siem keer op keer als spits gebruikt. IJverig was hij wel, maar dat was dan ook alles. Verder viel mij in positieve zin Daley Blind op.
Maar goed, gauw de wedstrijd van vandaag vergeten en blij zijn met de 3 punten...
Vond Siem goed spelen de afgelopen 8 wedstrijden, Boulykin zal wel iets niet goed doen, hij zit niet eens bij de selectie en dat zal ongetwijfeld niet zonder reden zijn.. Andere opties hebben we niet op die plek, en aangezien Siggie er nog niet helemaal is speelt de Jong terecht op die plek.. Vandaag was heel het elftal ver onder de maat, en het is inderdaad maar goed dat het tegen de Graafschap gebeurt.
Maar goed, dit had je ook wel kunnen zien komen. Onderschatting is een gevaarlijk iets, en bij Ajax zie je het maar al te vaak de afgelopen 15 jaar..
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 15 april 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Niet zeiken 3 punten binnen volgende week Groningen winnen en dan zijn we zo goed als zeker kampioen waarom maken we ons druk?
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 15 april 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 17:48 schreef ThreeStars het volgende:
Niet zeiken 3 punten binnen volgende week Groningen winnen en dan zijn we zo goed als zeker kampioen waarom maken we ons druk?
Ik snap het ook niet hoor.. we hebben gewonnen en zijn (bij winst volgende week) voor 99% kampioen
Pietje
 Pietje - zondag 15 april 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond Siem goed spelen de afgelopen 8 wedstrijden, Boulykin zal wel iets niet goed doen, hij zit niet eens bij de selectie en dat zal ongetwijfeld niet zonder reden zijn.. Andere opties hebben we niet op die plek, en aangezien Siggie er nog niet helemaal is speelt de Jong terecht op die plek.. Vandaag was heel het elftal ver onder de maat, en het is inderdaad maar goed dat het tegen de Graafschap gebeurt.
Maar goed, dit had je ook wel kunnen zien komen. Onderschatting is een gevaarlijk iets, en bij Ajax zie je het maar al te vaak de afgelopen 15 jaar..
Klopt inderdaad wel Remco. Ik moest vanmiddag halverwege de wedstrijd toch een beetje denken aan Ajax-FC Utrecht (0-2). Toen waren ze af en toe ook zo aan het knoeien. En wat betreft Siem, ik schreef al, dat ik hem persoonlijk niks kwalijk neem, hij wordt op die positie neergezet door zijn coach. Hij werkte vanmiddag heel hard, maar je kunt gewoon zien, dat hij geen (echte) spits is. Ook wat betreft zijn mimiek: je zag dat hij erg ongelukkig was. Maar zoals ik als zei (schreef): gauw vergeten en blij zijn met de 3 punten en de 6 punten voorsprong (plus een aanzienlijk beter doelgemiddelde = ook 1 punt)
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:

SCHANDALIG!!!

Ook ik ben het met jou eens!!!
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 17:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond Blind helemaal niet goed...
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:01 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik vond Blind helemaal niet goed...
ik vond daley blind heel matig! en zeker nu die weer de duels in moest verloor die er weer veel!
Guyt
 Guyt - zondag 15 april 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:06 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik vond daley blind heel matig! en zeker nu die weer de duels in moest verloor die er weer veel!
Zo heb ik het ook gezien Luis.Verloor veels te veel duels.Maar goed was allemaal slappe hap...
Pietje
 Pietje - zondag 15 april 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:06 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Ik schreef ook niet, dat ik hem echt goed vond spelen, ik schreef, dat hij mij in positieve zin opviel. Daarmee bedoelde ik, dat hij een tijd geleden veel slechtere wedstrijden heeft gespeeld. Er liepen vanmiddag heel wat matige spelers rond op het veld en daarmee bedoel ik dan niet alleen maar spelers van de Graafschap.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:11 schreef Guyt het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook gezien Luis.Verloor veels te veel duels.Maar goed was allemaal slappe hap...
weetje, als blind vrij kan spelen, zoals tegen heerenveen omdat zn directe tegenstander eruit moet! of tegen wijnaldum wat geen rechtsbuiten is, valt nu op dat hij wel meekan, zodra hij de duels in moet, dan is tie echt nergens. over de instelling gesproken, het was heel slecht, slechte concentratie
baco74
 baco74 - zondag 15 april 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

weetje, als blind vrij kan spelen, zoals tegen heerenveen omdat zn directe tegenstander eruit moet! of tegen wijnaldum wat geen rechtsbuiten is, valt nu op dat hij wel meekan, zodra hij de duels in moet, dan is tie echt nergens. over de instelling gesproken, het was heel slecht, slechte concentratie
Dus was ie goed vandaag....althans vond ik wel.
Theo en Derk ook een voldoende.

En ik heb niet te veel gezopen.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik schreef ook niet, dat ik hem echt goed vond spelen, ik schreef, dat hij mij in positieve zin opviel. Daarmee bedoelde ik, dat hij een tijd geleden veel slechtere wedstrijden heeft gespeeld. Er liepen vanmiddag heel wat matige spelers rond op het veld en daarmee bedoel ik dan niet alleen maar spelers van de Graafschap.
de graafschap speelde voor hun doen heel goed juist! bijna geen speler die beter kan! daley blind viel mij niet positief op, maar ieder zn mening he pietje! ik vond het veel te vaak in de duels komen en verloor ze stuk voor stuk. daarbij gaat hij een aantal keer lomp liggen waarbij hij dat zo opzichig doet en dus geen vrije trap krijgt maar een tegenstoot! verder heb ik me gruwelijk geergerd aan de instelling van de hele defensie, en kreeg medelijden met de jong. er gingen veel te veel ballen door de lucht, dat werkt niet. beter over de grond met een hoog baltempo! dan is het rendement veel groter! eigenlijk vond ik alleen boerrigter en eriksen goed, de rest die ik niet genoemd heb in dit stukje speelde plichtmatig!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:15 schreef baco74 het volgende:

[..]

ik vond blind echt matig! voetballen niet, maar verdedigend wel! maar is mijn mening
Pietje
 Pietje - zondag 15 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:15 schreef baco74 het volgende:

[..]

Haha. Eens dus!
baco74
 baco74 - zondag 15 april 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik vond blind echt matig! voetballen niet, maar verdedigend wel! maar is mijn mening
Heeft verdedigend niet veel hoeven doen, en vond hem aanvallend/opkomend een nette voldoende scoren.
Creg bakte er nix van aanvallend/opkomend.

Verdedigend kan ik ze bijna niet beoordelen vandaag.......dat zeg je zelf al in je post hiervoor.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:20 schreef baco74 het volgende:

[..]

Heeft verdedigend niet veel hoeven doen, en vond hem aanvallend/opkomend een nette voldoende scoren.
Creg bakte er nix van aanvallend/opkomend.

Verdedigend kan ik ze bijna niet beoordelen vandaag.......dat zeg je zelf al in je post hiervoor.
nja ik doelde op blind in de duels, die verloor die bijna allemaal. ik oordeel dan op dat stuk, snap je?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:

SCHANDALIG!!!

Dan ben ik blij dat mijn hand zo gauw gevuld was in plaats van zo'n zeiksnor te wezen als sommigen anderen hier!
46ajaxio
 46ajaxio - zondag 15 april 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Te snel op 1-0 daarna simpel uitgespeeld,gelukkig zonder blessures en kaarten maar slechte wedstrijd en van de wiel 200% inzet. jantje had zeker noglast van zijn buikgriepje.MAAR gewoon SIMPel puntjes er bij zonder energie te verspillen.84 voor nog 16 in 4 wedstrijden en die schaal kunnen ze net zo goed ast uitreiken want hij komt op zeker naar Amsterdam.Lampies gun ik niets. Dan maar Feyenoord heb je kans dat ze zich niet plaatsen en weer de volle mep naar ons.
Stanley
 Stanley - zondag 15 april 2012 - 20:56   quote  deeplink  
kritisch zijn is anders dan zeiken, Amsterdammer. Het is tevens dat, wat Ajax Ajax maakt. Geen genoegen nemen met minder. Zonder deze kritische houding had Ajax middelmaat geweest. Had misschien Jol en van de Boog met Coronel nog de scepter gezwaaid en had Cruijff zich niet laten horen...

Dus ik wil inzet zien en geen ploeg zien die in eigen huis wordt vernederd door koekenbakkers uit Utrecht bijvoorbeeld want dat is het gevolg van een slappe instelling.

Laten we de tegenstander met felle instelling de boodschap geven dat er tegen Ajax niets te halen valt!!!!

En bovendien mogen wij dat als betalende supporter toch ook verwachten, of niet soms!!!
hippy
 hippy - zondag 15 april 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 20:56 schreef Stanley het volgende:
kritisch zijn is anders dan zeiken, Amsterdammer. Het is tevens dat, wat Ajax Ajax maakt. Geen genoegen nemen met minder. Zonder deze kritische houding had Ajax middelmaat geweest. Had misschien Jol en van de Boog met Coronel nog de scepter gezwaaid en had Cruijff zich niet laten horen...

Dus ik wil inzet zien en geen ploeg zien die in eigen huis wordt vernederd door koekenbakkers uit Utrecht bijvoorbeeld want dat is het gevolg van een slappe instelling.

Laten we de tegenstander met felle instelling de boodschap geven dat er tegen Ajax niets te halen valt!!!!

En bovendien mogen wij dat als betalende supporter toch ook verwachten, of niet soms!!!
dat zijn woorden
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 20:56 schreef Stanley het volgende:

Natuurlijk mag je alles verwachten als betalende bezoeker, maar een keer een mindere wedstrijd mag ook best voorkomen! Ajax heeft dit seizoen een enorme bestuurlijke crisis doorgemaakt die is overgegaan op de ploeg! Toen was de instelling inderdaad slap! Daarnaast was er ook nog een waslijst aan blessures! De ploeg heeft het gewoon goed gedaan met de middelen die het had en nu spelen ze het zonder kracht te verbruiken uit!

Laten we nou eens redelijk wezen! We hebben de afgelopen wedstrijden tegen PSV, Heracles en Heerenveen goed gespeeld! Mag het dan ook 1 wedstrijd weer minder???
46ajaxio
 46ajaxio - zondag 15 april 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Als greg zo door gaat verliest hij zijn plaats aan van Rhijn. En dan van tevoren een grote mond dat hoj 200% gemotiveerd is .Nou ik heb het vandaag niet gezien, zoals zo vaak met Greg het geval is.Jan had beter nog een week thuis kunnen blijven ivm zijn buikgriep alhoewel zijn actie bij het derde doelpunt wel weer van grote klasse getuigde.Jammer dat ze niet zijn doorgegaan na die snelle 1-0.Mar de punten zijn momenteel belangrijker dan het spel.
Ajx
 Ajx - zondag 15 april 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Was wel een matige wedstrijd, jammer! Maar ja, wel de 3 punten en dus 6 punten voorsprong. Maar jongens, laten we niet vergeten dat de Graafschap met 11 man op 35 meter van de goal verdedigde, de 1-0 snel viel en dat je gelijk wist dat de Graafschap toch niet meer zou winnen.

Laten we ze nou wat krediet geven na de 9 wedstrijden winst met daarin een aantal fantastische wedstrijden. Als ze nou tegen een totaal uit vorm zijnd Groningen onszelf officieus kampioen maken en dan met meer doelpunten. Daarnaast hebben Boerigter en van der Wiel (weliswaar niet best, maar bedenk wel dat ze er een tijdje uit geweest zijn) lekker wat ritme op gedaan!

Singing don't worry, about the thing! #31
46ajaxio
 46ajaxio - zondag 15 april 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 21:17 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je alles verwachten als betalende bezoeker, maar een keer een mindere wedstrijd mag ook best voorkomen! Ajax heeft dit seizoen een enorme bestuurlijke crisis doorgemaakt die is overgegaan op de ploeg! Toen was de instelling inderdaad slap! Daarnaast was er ook nog een waslijst aan blessures! De ploeg heeft het gewoon goed gedaan met de middelen die het had en nu spelen ze het zonder kracht te verbruiken uit!

Laten we nou eens redelijk wezen! We hebben de afgelopen wedstrijden tegen PSV, Heracles en Heerenveen goed gespeeld! Mag het dan ook 1 wedstrijd weer minder???
Je hebt gelijk, we hebben altijd wat te zeuren.Amsterdam eigen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 21:23 schreef Ajx het volgende:
Was wel een matige wedstrijd, jammer! Maar ja, wel de 3 punten en dus 6 punten voorsprong. Maar jongens, laten we niet vergeten dat de Graafschap met 11 man op 35 meter van de goal verdedigde, de 1-0 snel viel en dat je gelijk wist dat de Graafschap toch niet meer zou winnen.

Laten we ze nou wat krediet geven na de 9 wedstrijden winst met daarin een aantal fantastische wedstrijden. Als ze nou tegen een totaal uit vorm zijnd Groningen onszelf officieus kampioen maken en dan met meer doelpunten. Daarnaast hebben Boerigter en van der Wiel (weliswaar niet best, maar bedenk wel dat ze er een tijdje uit geweest zijn) lekker wat ritme op gedaan!

Singing don't worry, about the thing! #31
Helemaal eens gap! Ik denk er precies zo over! Natuurlijk is het zonde dat Ajax niet aanzet en totaal over De Graafschap heen walst. Maar om dat zo kritisch te zijn gaat mij te ver!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 21:24 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, we hebben altijd wat te zeuren.Amsterdam eigen
Dat dan weer wel! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 april 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Klopt...en zo snel is hij niet...werd er uitgelopen...maar goed we hebben weeeeer 3 punten guys...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 april 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Heb het helaas gemist, maar gelukkig was er blijkbaar geen ruk aan.
Vrijdag weer in Holland, voor Groningen :-)
Nu lekker zuipen in Rome!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 april 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:
Heb het helaas gemist, maar gelukkig was er blijkbaar geen ruk aan.
Vrijdag weer in Holland, voor Groningen :-)
Nu lekker zuipen in Rome!
Het was leuker als wat je hier leest... maar omdat het "maar" de Graafschap was begon het publiek te morren werd Jantje een beetje pissig....maar op zich hebben we slechtere wedstrijden gespeeld het afgelopen seizoen...doe je best daar in Rome Hasjkoph...niet alleen zuipen..er zijn genoeg lekkere italiaanse wijven daar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door Jack Huntelaar --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 16 april 2012 - 08:16   quote  deeplink  
Slecht.. slecht... Is een groot woord.

Ik heb een Ajax gezien dat erg snel op 1-0 kwam. Mede door die snelle 1-0 vonden ze het wel best. Natuurlijk speelden ze slordig, met name van der Wiel liep erbij alsof hij liever bij een of andere rapconcert had geweest met een dikke joint op zn lip. Maar gezien de fase in de competitie vond men het belangrijker om zonder te veel risico's te nemend te wedstrijd uit te spelen.

Daarnaast had je met een tegenstander te maken die na de snelle 1-0 de schade zo goed mogelijk beperkt wilde houden.

De tweede helft hebben we toch aardig wat kansen gehad om de score op 5-1 / 6-1 te zetten. Helaas gingen die er niet in.

Maar goed, de 3 punten zijn binnen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 april 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Op naar AJAX-F.C. Groningen. Wordt een lastige pot en zullen dus veel geconcentreerder moeten spelen, maar denk dat dat ook wel gebeurt!

Op naar *** + 1

AJAX FOREVER!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

0.0083308