BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - maandag 16 april 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 17:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het zeker wel met je eens, Stanley! Ook ik ben dolblij met de 3 punten en met het gat van 6 punten, dat wij met de concurrenten hebben geslagen. Maar daarmee is ook alles gezegd. Tegen elke andere tegenstander, zouden we vanmiddag een flink pak slaag hebben gekregen. Ik heb een hoop euro's neergeteld om vanmiddag een leuke, open wedstrijd te zien, maar helaas... Ik heb me gestoord aan de mentaliteit van Gregory van der Wiel. Oké, hij is er lang uit geweest, maar toch. Geen enkele bezieling. Hoe anders was dat met Derk Boerrigter! Ook hij is er lang uit geweest, maar hij toonde een hoop passie. En tja, Siem de Jong... Heel ijverig, maar hij heeft weer eens aangetoond, beslist geen (diepe) spits te zijn: verkeerde loopacties, te traag, verkeerde balaannames, niet op het juiste moment voor het doel komen. Dat alles kun je hem niet eens kwalijk nemen, maar wel Frank de Boer, die Siem keer op keer als spits gebruikt. IJverig was hij wel, maar dat was dan ook alles. Verder viel mij in positieve zin Daley Blind op.
Maar goed, gauw de wedstrijd van vandaag vergeten en blij zijn met de 3 punten...
Beste Pietje gelukkig iemand die het ook aangeeft,wat bezielt je als Coach om een man als de Jong constant in de spits te zetten terwijl ik al het hele seizoen een strijd voer tegen meerdere Ajax fans en de coach om de Jong uit die spits positie te halen,nogmaals zijn handelingssnelheid is het zelfde als Stoffel de schildpad en scorend vermogen is op amateur niveau en dat terwijl wij Siggi hebben en Bully.O ja dan gaat iedereen weer beginnen over vorig seizoen de kampioenswedstrijd driekwart jaar geleden en nu weer een wedstrijd tegen Heerenveen waar echt alles mee zat.Nou mag hij weer een aantal maanden aanmodderen in de spits,en nogmaals hij werkt zich kapot maar helaas geen Ajax niveau in de spits.Voor elke de Jong fan kijk op je gemak na op eredivisie life als de wedstrijd weer herhaald wordt. A) Hoeveel keer hij is gevallen cq op de grond ligt.B)Hoeveel keer hij aangespeeld wordt en de bal alleen maar terug speelt.C)Hoeveel keer fout opgesteld staat voor het doel zodat hij net niet kan scoren.(Logisch hij is ook geen spits).
D)Zijn kwaliteit is als hij uit de spits loopt en de combinatie aangaat op een 10 positie dat is waar hij goed in is.
Dus Frank stop met die onzin de Jong in de spits en zet gewoon Siggi in de spits.
En ja Remko Siggi moet nog wedstrijd ritme opdoen en dat was gisteren een prachtige gelegenheid daar voor maar helaas hooguit 15 minuutjes kreeg hij dat schiet niet op zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door nora --
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 april 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 08:16 schreef Booya4Afca het volgende:
Slecht.. slecht... Is een groot woord.

Ik heb een Ajax gezien dat erg snel op 1-0 kwam. Mede door die snelle 1-0 vonden ze het wel best. Natuurlijk speelden ze slordig, met name van der Wiel liep erbij alsof hij liever bij een of andere rapconcert had geweest met een dikke joint op zn lip. Maar gezien de fase in de competitie vond men het belangrijker om zonder te veel risico's te nemend te wedstrijd uit te spelen.

Daarnaast had je met een tegenstander te maken die na de snelle 1-0 de schade zo goed mogelijk beperkt wilde houden.

De tweede helft hebben we toch aardig wat kansen gehad om de score op 5-1 / 6-1 te zetten. Helaas gingen die er niet in.

Maar goed, de 3 punten zijn binnen!
Je slaat de spijker op zijn kop.Inderdaad door die snelle voorsprong geloofden iedereen het wel en was het uitspelen en benen sparen zonder onnodige energie te verspillen enDe graafschap ging er harder tegen aan als verwacht en wilden nederlaag zo klein mogelijk houden.Maar inderdaad het belangrijkste: punten zijn binnen en voorsprong uitgebouwd naar 6 punten op 2 en 3 en 7 naar 4, 5 en 6 en alleen Feyenoord is qua doelsaldo ingelopen.Maar de 100 gaan we halen 16 doelpunten nog in 4 wedstrijden.Maar die schaal kunnen ze vast naar Amsterdam brengen.EEntje zonder deuken hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door 46ajaxio --
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 16 april 2012 - 11:29   quote  deeplink  
't is ook nooit goed bij sommige.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 16 april 2012 - 11:39   quote  deeplink  
3 punten stonden voorop.Nou die zijn binnen ,dus dar ben ik uiterst tevreden over meer dan dat zelfs.Maar je hebt gelijk dat we altijd wel wat te zeiken hebben.Nu dus weer over de matige score en het feit dat er matig gespeeld werd.Maar het kan inderdad niet altijd in de hoogste vrsnelling en je tegenstander moet ook een beeje meewerken en als je op het punt van degraderen staat ga je met zijn elfen achter de bal spelen om het negatieve doelsaldo niet op te laten lopen.
Stanley
 Stanley - maandag 16 april 2012 - 19:40   quote  deeplink  
En iedereen denkt dat we er alweer zijn... Alleen vergeet iedereen dat met die slappe instelling tegen iedereen verloren kan worden. Het eerste gedeelte van het seizoen heeft dit laten zien. Als we zo tegen Groningen spelen kan het wel eens heel anders aflopen en tegen Twente uit heb je ook zomaar op voorhand niet gewonnen. En dan tegen VVV.... Kan je ook punten laten liggen en dan wordt Vitesse uit wel heel lastig.

Waar is de gedrevenheid en onderling plezier van de afgelopen weken gebleven????
Stanley
 Stanley - maandag 16 april 2012 - 19:42   quote  deeplink  
It ain't over until the fat lady sings... Wanneer gaat dat kwartje nu eens vallen bij ons Nederlanders. En misschien gaan we dan ook eens vaker finales winnen!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 april 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 19:40 schreef Stanley het volgende:
En iedereen denkt dat we er alweer zijn... Alleen vergeet iedereen dat met die slappe instelling tegen iedereen verloren kan worden. Het eerste gedeelte van het seizoen heeft dit laten zien. Als we zo tegen Groningen spelen kan het wel eens heel anders aflopen en tegen Twente uit heb je ook zomaar op voorhand niet gewonnen. En dan tegen VVV.... Kan je ook punten laten liggen en dan wordt Vitesse uit wel heel lastig.

Waar is de gedrevenheid en onderling plezier van de afgelopen weken gebleven????
Ajax versloeg PSV, vervolgens gingen ook Heracles en Heerenveen eraan! Nu speelt Ajax eens een keer minder en lijkt het gelijk allemaal weer kut??? Ajax heeft zich gewoon niet bovenmatig ingespannen en ik begrijp dat wel enigzins! En daarnaast gaf De Boer het ook al aan! Voor een leuke wedstrijd heb je 2 ploegen nodig! En De Graafschap wilde enkel zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen en trok zich erg ver terug! Tja..............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 15 April 2012 , 14:30): 3-1

0.0093548