|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:Quote Lijdensweg: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha Hihi........ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:Maar het neem niet weg dat ik Erwin Mulder een waardeloze keeper blijft vinden!! Daar veranderd een selectie voor het Nederlands elftal niks aan. als een van de weinige (kennerts?) dus . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha Mooi je pakt je onverstand in ieder geval goed op dat siert je L.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: een reactie op een sukkel is niet moeilijk hoor! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zo denken wij dr nou ook over. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is mooi dat er meer zijn die het met mij eens zijn! Hahahahaha |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Read your answer ............... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey L..
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sorry L, ik mikte op je NEUS.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Volgens mij is zijn NEUS er gewoon afgeknipt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij is iig goed te grazen genomen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zal wel nep zijn, ik zou niet lachen iig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das dan ook weer zo.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Hij kan in ieder geval wel gewoon zijn tanden poetsen want daar zit geen bloed op.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
BAKGOAL,,,,,,oh....verkeerde topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:30 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Hij kan in ieder geval wel gewoon zijn tanden poetsen want daar zit geen bloed op.. Zijn waarschijnlijk ook de enigste twee tanden zijn die er nog inzitten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mulder 1ste keus, Mulder 1ste keus.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 21:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn waarschijnlijk ook de enigste twee tanden zijn die er nog inzitten.. Zal (als het echt is) wel een verschrikkelijke lijdensweg zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aardige..?? Nee man dat blijft een lul.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ja ja ga jezelf quoten.........doe je goed!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: bode is mijn grote vriend.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oneens! bode is SUPERWASMAN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar hij blijft mijn grote vriend de alleswetert.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik zal mijn glazen bol even oppoetsen en een paar muntjes opgooien om te zien of ik het ook kan voorspellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 08:57 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik zal mijn glazen bol even oppoetsen en een paar muntjes opgooien om te zien of ik het ook kan voorspellen. Dat lukt je nooit bode is de Mastert.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Misschien gaat hij ooit een Master class geven dan. Wacht ik daar wel op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 09:46 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Misschien gaat hij ooit een Master class geven dan. Wacht ik daar wel op. Fantastisch idee, kan die wat van zijn knappe vriendinnen meenemen.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Als ik jou zo hoor moet hij wel een god zijn!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar doe je hem tekort mee de oppergod..d:-) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dan wil ik hierbij voorstellen om een topic voor deze oppergod te openen waarop hij alleen en ook alleen daar (zodat iedereen de wijsheden kan vinden zonder te zoeken) zijn wijsheden mag verkondigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga je gang maat blijft het overal wat meer ontopic.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Erwin Mulder zal in het komende seizoen het rugnummer 1 gaan dragen bij #Feyenoord, afgelopen seizoen wilde hij dat nog niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Erwin Mulder heeft woensdagmiddag na afloop van de laatste training van Feyenoord zijn handtekening gezet onder een nieuw contract. De doelman bereikte al eerder overeenstemming met de club over een nieuwe verbintenis tot medio 2015, maar de benodigde handtekeningen werden woensdag gezet. Voor Mulder kwam met de ondertekening een eind aan een succesvol seizoen, waarin hij met Feyenoord de tweede plaats veroverde en afgelopen maandag en dinsdag voor het eerst met het Nederlands elftal meetrainde.
Mulder keek woensdag met een goed gevoel terug op zijn dagen bij Oranje. Mijn doel was om een goede indruk achter te laten en ik denk dat dat ook gelukt is, vertelde hij na de ondertekening van zijn nieuwe contract. Keeperstrainer Ruud Hesp heeft mij ook laten weten dat hij tevreden over me was, dus dat was mooi om te horen. Ik wist dat de insteek was dat ik twee dagen mee zou trainen. Na een mooi seizoen bij Feyenoord voelden die dagen al als een bonus.
Niet iedereen zal er even blij mee zijn...IK wel ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En hij doet de groeten aan Lijdensweg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een teringzooi , Mulder die bijtekent! Zijn ze helemaal van het pad afgeslagen? Zijn ze zo goed bezig in de kuip en dat dit!! Het begin van een doemscenario .......
Maar dat terzijde: Mulder , gefeliciteerd met je nieuwe contract! Ik had het liever anders gezien. Maar je kan niet alles hebben in je leven.
Ik blijf het sowieso een zwakke keeper vinden ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben het met je eens. Sodom en Ghomorra is ingetreden bij Feyenoord. Doemscenario, explosies, duivelse heksen, bliksem en vuurzee.... Gewoon één lijdensweg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe die lijdensweg heeft een kutleven nu.. |
|
|
|