|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik |
|
|
|
|
410
|
|
|
sterkte kerel!!! toevallig ook een kopstoot gehad alleen me neus gebroken |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik Wauw, das kut APIK, je laat me schrikken. Ik hoop dat je weer gauw volledig hersteld.
VEEL STERKTE KEREL!!!!!
PS: wel van de zustertjes afblijven hè als ze je bami komen brengen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik GODVERDOMME BAMIBAKKER.. wat flik je me nou! Heel veel sterkte gap!!!
Wordt gauw beter en die 31e titel is voor jou!!!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Veel beterschap dan! Kan je wel kijken naar de wedstrijden vanavond en morgen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik Jezus, APIK, alweer??! Vorig jaar (of is het al 2 jaar geleden) hebben ze je ook al te pakken gehad. Volgens mij werken jouw ledematen als een magneet op een stuk ijzer... Advies: als je gaat stappen, doe in godsnaam je scheenbeschermers aan, doe een mondbeschermer in, zet een valhelm op en trek een kogelvrijvest aan ;-) Sterkte kerel en vooral heel veel en snel beterschap gewenst. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik heel veel beterschap man!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
dank vrienden geen bami voormij alleen vloeibaar joduh miss iets vloeibaars voorme? ik kijk Ajax natuurlijk ben wel ziek van morfine zie rare dingen zo maak je eens wat mee Pietje ik trek het ook aan altijd niet fucken gewoon hij ligt er erger bij ga slapen ciao |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
baco haha ik kan ook niet lachen lul! :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:03 schreef Pietje het volgende:[..] Jezus, APIK, alweer??! Vorig jaar (of is het al 2 jaar geleden) hebben ze je ook al te pakken gehad. Volgens mij werken jouw ledematen als een magneet op een stuk ijzer... Advies: als je gaat stappen, doe in godsnaam je scheenbeschermers aan, doe een mondbeschermer in, zet een valhelm op en trek een kogelvrijvest aan ;-) Sterkte kerel en vooral heel veel en snel beterschap gewenst. Gaat ie strax als jouw avatar door het leven..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: sorry man, doe rustig aan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:dank vrienden geen bami voormij alleen vloeibaar joduh miss iets vloeibaars voorme? ik kijk Ajax natuurlijk ben wel ziek van morfine zie rare dingen zo maak je eens wat mee Pietje ik trek het ook aan altijd niet fucken gewoon hij ligt er erger bij ga slapen ciao Overigens doe jij je nickname wel erg veel eer aan ;-) Het is ALTIJD PRIJS met jou... Slaap lekker man, en -nogmaals- veel sterkte en beterschap. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hé APIK...ik zat laatst nog aan je te denken..normaal zie ik je veel meer op het forum vandaar...heel veel sterkte gewenst en beterschap kerel!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:11 schreef Pietje het volgende:[..] Overigens doe jij je nickname wel erg veel eer aan ;-) Het is ALTIJD PRIJS met jou... Slaap lekker man, en -nogmaals- veel sterkte en beterschap. altijd prijs in de o.k.?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Lol. APIK mag hem best wel even lenen, hoor! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
1 ding nog er loopt hier een mokkeltje pamela genaamd.... die stopt steeds een rietje in mn mond binnekort zij mijn rietje in haar mond hoop ik relatie is ook klaar na 12 jaar ikke--->die altijd pech heeft, saluts you! Ajax is baas! xjes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik jesus man, denk je lekker het weekend in te gaan en dan lees ik dit! klote man, ik wens je ontzettend veel sterkte gap, we houden van je! en val de zustertjes niet teveel lasti he haha!
APIK///HELD! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:1 ding nog er loopt hier een mokkeltje pamela genaamd.... die stopt steeds een rietje in mn mond binnekort zij mijn rietje in haar mond hoop ik relatie is ook klaar na 12 jaar ikke--->die altijd pech heeft, saluts you! Ajax is baas! xjes Het addertje.... Veel plezier met dat meisje dan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik Hey kerel,
Sterkte man, waren het weer dezelfde kerels als de afgelopen keer?
Succes met beter worden dan maar.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik Wtf man!!
Nam je het weer voor iemand op?? Want vorig jaar was er ook zoiets!
Sterkte man en hopen dat alles spoedig verloopt! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
hey Wouter het wordt tijd dat jij een permanente body guard krijgt.........bij deze bied ik mij vrijwillig aan. Ik vang de klappen wel voor je op gap.....daarna gaan we aan de bami en het bier ouwe
Sterkte vriend en zorg dat je wel snel weer beter bent,,,,,,en dan gaan we weer rellen gap
APIK/////HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 18:39 schreef Nenam_tiL het volgende:hey Wouter het wordt tijd dat jij een permanente body guard krijgt.........bij deze bied ik mij vrijwillig aan. Ik vang de klappen wel voor je op gap.....daarna gaan we aan de bami en het bier ouwe Sterkte vriend en zorg dat je wel snel weer beter bent,,,,,,en dan gaan we weer rellen gap APIK/////HELD hehehehehe, kom maar op met bamis! ik wil je wel helpen om zn bodyguard te zijn! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Heee Man,
Ik krijg even een flashback naar het moment dat ik je naam voor de eerste keer tegenkwam op het forum... Kermisklant misschien dacht ik..... Maar nu begrijp ik het beter wat je bedoeld met altijd prijs ;-)
Kut, man. Beterschap en bij nader inzien helemaal niet van de zustertjes afblijven maar op zijn minst er een bruut nemen hahahaha.
Groeten, Stanley |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Whahahaha kut apik!!!!!! Ouwe stormram van me!!!!! Kiekeboe hier ben ik !!! Neem gelijk een neus correctie ouwe!!!! ;-)Kut wat mis ik je gap!! Luister Goed naar de rietjes mevrouw man, dan ben je snel weer thuis en kan je bami slurpen....... Hoop dat die andere nooit meer op staat vriend!!!!!! X X X CBS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door joduh -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:dank vrienden geen bami voormij alleen vloeibaar joduh miss iets vloeibaars voorme? ik kijk Ajax natuurlijk ben wel ziek van morfine zie rare dingen zo maak je eens wat mee Pietje ik trek het ook aan altijd niet fucken gewoon hij ligt er erger bij ga slapen ciao Pd ik heb een wonder zalfje voor je vriend..... Glijdt zo je keeltje in en daar knap je van op man!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:even snel, lig in de VU Heb een kopstoot gehad van iemand die aankwam rennen jukbeen gebroken jukboog 3 plts gebroken kaak gebroken scheur in oogkas ben met succes geopereerd herstellen en kampioen worden kuthonden! liefs apik Wow man, heel veel sterkte man!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hey (A)PIK, das klote man! Wens jouw heel veel sterkte gap! Erg vervelend dat juist jouw dit weer moet overkomen! Hoop dat je snel hersteld en weer langskomt op het forum!! Maar volgens mij zijn de zusters in het VU minder blij met jouw aanwezigheid! ;-) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Sterkte! wat een kutstreek |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tyfus bouwvakkers!!! Tyfus morfine!!!!! Kutzooi!!! Hoelaat spelen we zondag jongens? Gare baggerherrie hier! Stinkende ouwe druiper naast me snurkflikker!!!! Kamer hiernaast heeft er 1 de kinkhoest! Tyfussfeer!!!
Hey die Boerrigter is wel een beest he?!?! Te bruut!
Ken ook gloeiende tyfus niet op mn zij liggen!!!! Kut kut kut bagger schijt kut tering!
Welterusten gappies!
X van de patient die de pest in heeft!!!!!!!!!
(O(u philips cocu dus, die is ook triest! En ronald boeman stinkt ook naar kaas! Kuthonden!
Hahaha we flikken het weer!!! Bam!! 31 x landskampioen! Hoppaaaaa
Godverjankut!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Verbeek moet ook knockout geslagen worden! Ron Jans heb ik wel respect voor. Haha en Mclaren ken ook zn tas weer pakken!!!!
Hahahaha wij zijn de machtigste!! Stakkers zijn het buiten de ArenA! Kampioenen ole ole!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ga slapen leipo, knap je van op...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En bek houden met je bouwvakkers..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Bouwvakkers Is het meeste no nonsens volk van iedereen ouwe ! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 05:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Tyfus bouwvakkers!!! Tyfus morfine!!!!! Kutzooi!!! Hoelaat spelen we zondag jongens? Gare baggerherrie hier! Stinkende ouwe druiper naast me snurkflikker!!!! Kamer hiernaast heeft er 1 de kinkhoest! Tyfussfeer!!! Hey die Boerrigter is wel een beest he?!?! Te bruut! Ken ook gloeiende tyfus niet op mn zij liggen!!!! Kut kut kut bagger schijt kut tering! Welterusten gappies! X van de patient die de pest in heeft!!!!!!!!! (O(u philips cocu dus, die is ook triest! En ronald boeman stinkt ook naar kaas! Kuthonden! Hahaha we flikken het weer!!! Bam!! 31 x landskampioen! Hoppaaaaa Godverjankut!!!! Nog even volhouden gap!! Maar zijn die zusters een beetje lief voor je??? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wow....sterkte jongen. Hoop dat je je tegenstander hebt meegenomen het ziekenhuis in. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Beterschap Kerel ,hoop dat het vooruitzicht weer kampioensfeestje te vieren je wat kracht geeft. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He man sterkte he met Pamela mocht ze te veel aan dat rietje zuigen gebruik dan gewoon je alarm belltje op je kassie dan halen ze haar wel weg. |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Heel veel beterschap! Kus van missie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey APIK gap......gaat het al wat beter vriend.....heb je die snurker naast je al op de gang gezet.....hehehehe Weet je al wat meer gap....wat zijn je vooruitzichten en moet je nog lang blijven? Zal ik wat freddies naar binnen smokkelen?
Hoop dat je er geen nare dingen aan overhoudt en goed geneest pik. Ik denk aan je gap,en hoop dat je gauw weer terug bent
Klote voor je relatie,dat doet meer pijn als je porumpie denk ik.
Sterkte en ik denk aan je........APIK//////CBS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:Hey APIK gap......gaat het al wat beter vriend.....heb je die snurker naast je al op de gang gezet.....hehehehe Weet je al wat meer gap....wat zijn je vooruitzichten en moet je nog lang blijven? Zal ik wat freddies naar binnen smokkelen? Hoop dat je er geen nare dingen aan overhoudt en goed geneest pik. Ik denk aan je gap,en hoop dat je gauw weer terug bent Klote voor je relatie,dat doet meer pijn als je porumpie denk ik. Sterkte en ik denk aan je........APIK//////CBS [ afbeelding ] +ontelbaar! heel attent vriend! Morgen mag ik naar huis, 6 weken rusten moet ik dan nog, maar ik sta op dat plein te juichen en te zuipen als die 31e er is!!
Ben echt doodziek nu, kots mn kut eruit man!
tnx voor je verwarmende post gap!
spreek jullie snel, sorry dat ik niet op ieder bericht reageer. Allemaal bedankt!
x APIK |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 23:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] +ontelbaar! heel attent vriend! Morgen mag ik naar huis, 6 weken rusten moet ik dan nog, maar ik sta op dat plein te juichen en te zuipen als die 31e er is!! Ben echt doodziek nu, kots mn kut eruit man! tnx voor je verwarmende post gap! spreek jullie snel, sorry dat ik niet op ieder bericht reageer. Allemaal bedankt! x APIK Goed om te horen gap........hoop dat je snel herstelt.......mocht er iets nodig zijn,stuur me een pb vriend.....en ik ben er voor je...en dat meen ik Wout.
Blij dat je je zo snel naar huis mag.
APIK///CBS |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zoooo Apik, hoe issie nou man? Ik hoop dat je nou eens normaal gaat doen!!! Apik//////held!!!!!!
:)))) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Kom je aandacht tekort ofzo?????? |
|
|