BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Livorno speler Piermario Morosini overleden na een hartaanval op het veld!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2012 - 17:40   quote  deeplink  
De voetbalwereld is zaterdag weer opgeschrikt door een tragische gebeurtenis. Piermario Morosini, een 25-jarige speler van het Italiaanse Livorno, overleed na een hartaanval tijdens een wedstrijd.

Livorno speelde zaterdag tegen Pescara op het tweede Italiaanse niveau, de Serie B. Na 31 minuten spelen zakte Morosini plots in elkaar. Een defibrillator bracht zijn hart weer op gang, maar op weg naar het ziekenhuis werd de jeugdinternational overvallen door een tweede hartaanval. Uiteindelijk is hij overleden. De wedstrijd tussen Livorno en Pescara is na de dramatische gebeurtenis zoals verwacht gestaakt.

http://www.soccernews.nl/news/152642/Livorno-speler_overlijdt_na_hartaanval_op_het_veld

Jongens ik wilde dit nieuws toch even delen, nadat vorige maand Fabrice Muamba hetzelfde overkwam en het gelukkig heeft overleefd is er vandaag weer een speler in elkaar gezakt, deze week werd het fataal, hij overleefde het niet!
Tijdens de rit na het ziekenhuis kreeg hij dus nog een hartaanval!

Hiermee wil ik dus zeggen, geniet van het leven, het kan zo hard en kort zijn. Vreselijk steeds om dit weer te moeten lezen.
gezondheid gaat boven voetbal!!!

R.I.P Piermario en zijn hele familie, en uiteraard ook de club Livorno!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2012 door Loetje --
alibabba
 alibabba - zaterdag 14 april 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Zéér triest...

R.I.P.
baco74
 baco74 - zaterdag 14 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 17:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
De voetbalwereld is zaterdag weer opgeschrikt door een tragische gebeurtenis. Piermario Morosini, een 25-jarige speler van het Italiaanse Livorno, overleed na een hartaanval tijdens een wedstrijd.

Livorno speelde zaterdag tegen Pescara op het tweede Italiaanse niveau, de Serie B. Na 31 minuten spelen zakte Morosini plots in elkaar. Een defibrillator bracht zijn hart weer op gang, maar op weg naar het ziekenhuis werd de jeugdinternational overvallen door een tweede hartaanval. Uiteindelijk is hij overleden. De wedstrijd tussen Livorno en Pescara is na de dramatische gebeurtenis zoals verwacht gestaakt.

http://www.soccernews.nl/news/152642/Livorno-speler_overlijdt_na_hartaanval_op_het_veld

Jongens ik wilde dit nieuws toch even delen, nadat vorige maand Fabrica Muamba hetzelfde overkwam en het gelukkig heeft overleden is er vandaag weer een speler in elkaar gezakt, deze week werd het fataal, hij overleefde het niet!
Tijdens de rit na het ziekenhuis krijgt hij dit nog een hartaanval!

Hiermee wil ik dus zeggen, geniet van het leven, het kan zo hard en kort zijn. Vreselijk steeds om dit weer te moeten lezen

R.I.P Piermario en zijn hele familie, en uiteraard ook de club Livorno!
Verschrikkelijk.......dit gebeurd de laatste 2, 3 jaar veel te vaak.....onbegrijpelijk.

Alle Serie A-duels zijn afgeblazen naar aanleiding van de dood van Reggina-speler Morosini vandaag in Serie B-duel.
Ajx
 Ajx - zaterdag 14 april 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Denk niet dat ze het ooit zullen lezen, maar toch: Gecondoleerd aan de speler, familie, club enz. Maar misschien een idee om bij elke profclub een verplichte gezondheidstest in te voeren? Gekeken naar Muamba, dit geval en het kankergeval bij de aanvoerder van een engelse club(ik dacht Aston Villa, die Bulgaarse international) allemaal erge gezondheidsgevallen....
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 14 april 2012 - 18:08   quote  deeplink  
RIP voor hem en zijn familie, vrienden, de club, enz.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
het zijn ook vreselijke beelden, kent toevallig iemand die van miklos feher van benfica nog? of die van puerta van sevilla? vreselijk!
baco74
 baco74 - zaterdag 14 april 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 18:01 schreef Ajx het volgende:
Denk niet dat ze het ooit zullen lezen, maar toch: Gecondoleerd aan de speler, familie, club enz. Maar misschien een idee om bij elke profclub een verplichte gezondheidstest in te voeren? Gekeken naar Muamba, dit geval en het kankergeval bij de aanvoerder van een engelse club(ik dacht Aston Villa, die Bulgaarse international) allemaal erge gezondheidsgevallen....
Is wat voor te zeggen, al denk ik de spelers al goed getest en in de gaten gehouden worden.
Misschien dat dit vanaf nu maar nog beter moet gebeuren, met meer nadruk op de algehele gezondheid,
niet alleen het fysieke aspect dat met het voetbal-presteren te maken heeft.

BTW:
de vorm van kanker die bij die Bulgaarse internatinal werd geconstateerd bleek een accute vorm te wezen.....daar kom je helaas altijd te laat achter.
Ajx
 Ajx - zaterdag 14 april 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 18:18 schreef baco74 het volgende:

[..]

Is wat voor te zeggen, al denk ik de spelers al goed getest en in de gaten gehouden worden.
Misschien dat dit vanaf nu maar nog beter moet gebeuren, met meer nadruk op de algehele gezondheid,
niet alleen het fysieke aspect dat met het voetbal-presteren te maken heeft.

BTW:
de vorm van kanker die bij die Bulgaarse internatinal werd geconstateerd bleek een accute vorm te wezen.....daar kom je helaas altijd te laat achter.
Ja, natuurlijk worden ze al goed in de gaten gehouden, maar als je ieder jaar een testje doet, waarin je bv. hart, nieren, darmen meet en daarnaast op ziektes als bijvoorbeeld kanker, dan zit je altijd goed. Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn, en topsporters hebben natuurlijk altijd een verhoogd risico door de inspanningen en gewoontes...
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 18:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
het zijn ook vreselijke beelden, kent toevallig iemand die van miklos feher van benfica nog? of die van puerta van sevilla? vreselijk!
Vreselijk.. Miklos Feher ken ik nog, maar ook die van Kameroen..
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Natuurlijk erg voor zo'n jongen. Helaas hoort het erbij en gebeurt het in het gewone leven dagelijk honderden keren in Europa, vind het dan ook erg raar dat de hele Italiaanse competitie eruit is gegooid..
Een minuut stilte en een rouwband zou in mijn ogen voldoende zijn geweest..
joduh
 joduh - zaterdag 14 april 2012 - 20:11   quote  deeplink  
yep heel erg maar heeft niks met ajax te maken ..........
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 20:11 schreef joduh het volgende:
yep heel erg maar heeft niks met ajax te maken ..........
met ajax heeft het niets te maken, maar voor mij wordt het als 21 jarige steeds meer duidelijk hoeveel belangrijker iemand gezondheid boven het voetbal gaat!
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 19:18 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Vreselijk.. Miklos Feher ken ik nog, maar ook die van Kameroen..
marc vivien foe van city bedoel je?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Livorno speler Piermario Morosini overleden na een hartaanval op het veld!

0.0055828