BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: BOUKHARI IS DE HELD VAN AMSTERDAM!!!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Niks aan toe te voegen toch?
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 14 april 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 22:37 schreef Grasmaaier het volgende:
Niks aan toe te voegen toch?
ook van Eindhoven
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 14 april 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Prachtig hoor al die resultaten, maar is het nu echt nodig om hier een heel nieuw topic voor te maken????? Met alle respect grassie, maar we gaan toch niet juichen voor andere clubs! Wij zijn Ajax, en wij gaan zelf zorgen voor het kampioenschap!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!
hippy
 hippy - zaterdag 14 april 2012 - 22:41   quote  deeplink  
JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 14 april 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 22:40 schreef amsterdammer113 het volgende:
Prachtig hoor al die resultaten, maar is het nu echt nodig om hier een heel nieuw topic voor te maken????? Met alle respect grassie, maar we gaan toch niet juichen voor andere clubs! Wij zijn Ajax, en wij gaan zelf zorgen voor het kampioenschap!!

sollie man.. had het niet gedaan als iemand anders had gescoord, maar het is een ex-ajacied he.. vandaar..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 14 april 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 22:45 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

sollie man.. had het niet gedaan als iemand anders had gescoord, maar het is een ex-ajacied he.. vandaar..
Ach gap, ben blij met alle resultaten maar ik ga echt niet juichen voor die gemeentehoeren of kakkerlakken of welk ander team dan Ajax ook!!

hippy
 hippy - zaterdag 14 april 2012 - 22:46   quote  deeplink  
Bruggink begint bijna te huilen
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 april 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Dit is toch wel weer een erg lekkere verassing. Twee speelrondes achter elkaar dat de nummers 2 en 3 punten laten liggen.
We hoeven "alleen" onze thuiswedstrijden maar te winnen en het is weer tijd voor een feessie!!!!
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 14 april 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Jongens het kan niet meer mis gaan als het zo zou zijn hang ik me op
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 23:35 schreef ThreeStars het volgende:
gelukkig hebben we dan nog zat fans over whahahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 23:35 schreef ThreeStars het volgende:
Sorry gap, maar dit gaat me echt te ver!
sebas79
 sebas79 - zondag 15 april 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 22:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

Jij was vorig zeker ook niet ah juichen toen feyenoord van twente won , waardoor ajax nog kampioen kon worden??? Dit is een beetje hetzelfde ,is toch niks mis mee . Dus nu heeft nac ons ff geholpen ,lekker hoor
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:23 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Jij was vorig zeker ook niet ah juichen toen feyenoord van twente won , waardoor ajax nog kampioen kon worden??? Dit is een beetje hetzelfde ,is toch niks mis mee . Dus nu heeft nac ons ff geholpen ,lekker hoor
Juichen voor kakkerlakken???????? Nee komt nooit in mij op!! En die kakkies verloren overigens vorig seizoen 2 maal van Twente! Tis maar dat je het weet!
baco74
 baco74 - zondag 15 april 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Juichen voor kakkerlakken???????? Nee komt nooit in mij op!! En die kakkies verloren overigens vorig seizoen 2 maal van Twente! Tis maar dat je het weet!
Hij bedoelde de wedstrijd tegen de lampies.
Waar het op neer komt vriend, is dat je in dit geval niet juicht voor het winnen van de één maar om het verlies van de ander.
Is dat misschien beter voor je gemoed :)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:35 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hij bedoelde de wedstrijd tegen de lampies.
Waar het op neer komt vriend, is dat je in dit geval niet juicht voor het winnen van de één maar om het verlies van de ander.
Is dat misschien beter voor je gemoed :)
Ik kijk enkel blij als het resultaat eenmaal in beeld verschijnt, maar ga niet de hele tijd staan juichen of aanmoedigen zodat een concurrent punten verliest!!

En wat betreft die ene wedstrijd, moet hij het wel goed vermelden als hij een grote muil wil hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2012 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - zondag 15 april 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Fair 113.

Maar jij kijkt sowieso bijna geen andere wedstrijden.
Ik kijk zodra er ergens een balletje rolt.......en als iets in de wedstrijd gebeurd wat gunstig voor mijn cluppie is, ben ik blij.
Soms zo blij dat ik sta te juichen, niet voor de winst of doelpunt van een bepaalde club,
maar voor het falen van een andere club waardoor mijn cluppie er weer beter voorstaat.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:43 schreef baco74 het volgende:
Fair 113.

Ik kijk zodra er ergens een balletje rolt.......en als iets in de wedstrijd gebeurd wat gunstig voor mijn cluppie is, ben ik blij.
Soms zo blij dat ik sta te juichen, niet voor de winst of doelpunt van een bepaalde club,
maar voor het falen van een andere club waardoor mijn cluppie er weer beter voorstaat.
Klopt gap, eigenlijk zonde dat je Eredivisie Live niet per club kan bestellen! Enkel de wedstrijden van Ajax!! ;-) De rest is toch maar beeldvervuiling!
baco74
 baco74 - zondag 15 april 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Klopt gap, eigenlijk zonde dat je Eredivisie Live niet per club kan bestellen! Enkel de wedstrijden van Ajax!! ;-) De rest is toch maar beeldvervuiling!
Zou voor mij weer zonde zijn......de thuiswedstrijden van Ajax zit ik toch meestal in het stadion.
Ik vind het een fantastisch kanaal hoor, Eredivisielive.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:47 schreef baco74 het volgende:

[..]

Zou voor mij weer zonde zijn......de thuiswedstrijden van Ajax zit ik toch meestal in het stadion.
Dat dan weer wel! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 april 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:47 schreef baco74 het volgende:

[..]

idd, alleen hebben ze slechte commetatoren.
maar vind hun analisten, met name van halst en perez wel goed met die PIERO
sebas79
 sebas79 - zondag 15 april 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:43 schreef baco74 het volgende:
Fair 113.

helemaal mee eens
sebas79
 sebas79 - zondag 15 april 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik kijk enkel blij als het resultaat eenmaal in beeld verschijnt, maar ga niet de hele tijd staan juichen of aanmoedigen zodat een concurrent punten verliest!!

En wat betreft die ene wedstrijd, moet hij het wel goed vermelden als hij een grote muil wil hebben!
Was idd een foutje, bedoelde psv . Wat heeft dat met een grote muil te maken?? Jij reageerd met je grote muil als topic-politie, laat iemand lekker blij zijn met Boukhari (was ik ook). Je bent trouwens altijd afhankelijk van andere clubs of je moet zelf alles winnen, maar dat luk zelfs barca niet
baco74
 baco74 - zondag 15 april 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 18:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

idd, alleen hebben ze slechte commetatoren.
maar vind hun analisten, met name van halst en perez wel goed met die PIERO
Heb jij wel Eredivisielive?
Wat betreft de commentators ben ik het met je eens.
Maar de analisten vind ik dit seizoen nogal ruk.
Van Halst zit al bijna een seizoen bij de NOS, die deed het nog wel goed.
Wat ik dit seizoen toch wel fijn vind is dat Kale Kees er bij is als presentator,
zien we niet de hele week dezelfde kop.
Beelden/statistieken en intro's zijn geweldig bij EredivisieLive, dat is volgens mij van Endemol/Eyeworks.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 april 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 19:06 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Was idd een foutje, bedoelde psv . Wat heeft dat met een grote muil te maken?? Jij reageerd met je grote muil als topic-politie, laat iemand lekker blij zijn met Boukhari (was ik ook). Je bent trouwens altijd afhankelijk van andere clubs of je moet zelf alles winnen, maar dat luk zelfs barca niet
Rustig aan vriend....113 is zeker geen topic politie en heeft zeker geen grote muil.....tenzij je erom vraagt
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 15 april 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 19:06 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Pffffffffffff topic-politie?? Enkel omdat ik mijzelf afvraag of zo'n topic niet een beetje onzinnig is?? Pfffff gelukkig begrijpt grassie wel wat ik bedoel!
ajacied
 ajacied - maandag 16 april 2012 - 12:45   quote  deeplink  
Er is maar 1 held in amsterdam !!! Frankieeeeeeeeeeeeeee
remco k
 remco k - maandag 16 april 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 12:45 schreef ajacied het volgende:
Er is maar 1 held in amsterdam !!! Frankieeeeeeeeeeeeeee
Volgens mij wel een paar meer, de selectie namelijk..
ajacied
 ajacied - dinsdag 17 april 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 23:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij wel een paar meer, de selectie namelijk..
uiteraard als we geen kampioen zouden worden zijn er ook altijd mensen die hem dan afbranden.dus dit mag ook gezegt worden.Frank is altijd meer held dan boukhari :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door ajacied --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: BOUKHARI IS DE HELD VAN AMSTERDAM!!!!!!!

0.0055949