|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gefeliciteerd man,,,,,wat n mooie cadeaus weer!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lieve vrienden hartelijk dank voor al het moois wat ik gekregen heb. Kon gisteren helaas niet reageren. Bedankt voor de felicitaties..
YNWA..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 06:16 schreef RenatoBos het volgende:Lieve vrienden hartelijk dank voor al het moois wat ik gekregen heb. Kon gisteren helaas niet reageren. Bedankt voor de felicitaties.. YNWA..!!! Lekkere gozert ben jij!nodigt mensen uit op je feest en komt zelf een dag later... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 06:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lekkere gozert ben jij!nodigt mensen uit op je feest en komt zelf een dag later... +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 06:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lekkere gozert ben jij!nodigt mensen uit op je feest en komt zelf een dag later... En wij allemaal maar wachten..:(
Onze mystery guest is ook voor niks geweest. |
|
|
|
|
Boemboem
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 06:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lekkere gozert ben jij!nodigt mensen uit op je feest en komt zelf een dag later... Lekkere gozert?? Heb je toch gezien in blijdorp.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Meen je niet,was het bokito die boemboem deed op Renato? Hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1 kan gewoon niet Edje.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
I love you renato!!!
|
|
|
|
|
Boemboem
|
|
|
|
|
|
Boemboem
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Precies! Doen we nooit meer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ook vanuit het "andere kamp" ;-) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je nog veel machtige en prachtige jaren toe, Renato. Wat ben je nog een jonge hond! En ik kan het weten ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 12:13 schreef Pietje het volgende:Ook vanuit het "andere kamp" ;-) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je nog veel machtige en prachtige jaren toe, Renato. Wat ben je nog een jonge hond! En ik kan het weten ;-) Top Pietje thanx..! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kamp.. Ik kop m niet in... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 06:16 schreef RenatoBos het volgende:Lieve vrienden hartelijk dank voor al het moois wat ik gekregen heb. Kon gisteren helaas niet reageren. Bedankt voor de felicitaties.. YNWA..!!! was je dan dronken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Niet doen, Stylzz. Nagenoeg mijn gehele familie is in de Tweede Wereldoorlog in diverse kampen (met name Auschwitz en Sobibor) vermoord door de nazi's. Ik bedoelde in al mijn oprechtheid een ander kamp! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:49 schreef Pietje het volgende:[..] Niet doen, Stylzz. Nagenoeg mijn gehele familie is in de Tweede Wereldoorlog in diverse kampen (met name Auschwitz en Sobibor) vermoord door de nazi's. Ik bedoelde in al mijn oprechtheid een ander kamp! Ik heb ook niet gekopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik dronken, denk niet dat je dat ooit mee zal maken bode, ik drink geen druppel. Was een dagje met de family weg vandaar.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010