|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Schaken, Fernandez, Cissé
Wissels Feyenoord: Lamprou, Cabral, Mokotjo, Nelom, Manu, Kongolo, Trindade de Vilhena |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vijftienjaargeledenmisschien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hoest weer in het mooie Vlissingenb op het moment? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mwhoe amai,das lang gelee.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Heb 1-3 op sportpoolert ingevuld jongens, komt goed(?)! Tot laterzzzzzzzzz, tot Feyenoord! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het gaat erg lastig voor ons worden, niet alleen in dit duel maar ook voor de tweede plaats. Toch moed blijven houden! Come on Feyenoord! There's always hope! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, Ado zit er flink op, Rustig blijven Stefan. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ado begint echt fel. Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Eerste kansen zijn voor Ado. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zon regen, zon regen.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kutradio doet bijna geen verslag..d:-( |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
succes! op naar de 2de plaats, wat zou dat een prestatie zijn zeg! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja, zeker weer ouderwets samen de Champions league in.
Maar denk eerlijk gezegd niet dat dat gaat gebeuren. Psv heeft de beste papieren voor de tweede plek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaah betert rijnmond is ook te ontvangen d:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind het als ik het mag zeggen tegenwoordig alleen klote om die voorronde te spelen in de CL, wij schakelen pas in in de 3de voorronde, vaak een tegenstander die te doen is. maar in de 4de ronde tref je vrijwel altijd een europese suptopper en dan is het vaak heel moeilijk! het nadeel wat jullie daarin hebben, en dat bedoel ik echt niet verkeerd, is dat jullie de afgelopen jaren heel weinig europees gespeeld hebben, waardoor je lager op de puntenlijst van de fifa komt. betekent dat je dan grote ploegen loot in de 4de vooronde, zoals misschien wel chelsea of valencia. dat zou ik sneu vinden |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 12:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik vind het als ik het mag zeggen tegenwoordig alleen klote om die voorronde te spelen in de CL, wij schakelen pas in in de 3de voorronde, vaak een tegenstander die te doen is. maar in de 4de ronde tref je vrijwel altijd een europese suptopper en dan is het vaak heel moeilijk! het nadeel wat jullie daarin hebben, en dat bedoel ik echt niet verkeerd, is dat jullie de afgelopen jaren heel weinig europees gespeeld hebben, waardoor je lager op de puntenlijst van de fifa komt. betekent dat je dan grote ploegen loot in de 4de vooronde, zoals misschien wel chelsea of valencia. dat zou ik sneu vinden Tja, met europa legue is ons seizoen al geslaagd, zou dus voor mij geen enorme schande zijn. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 12:44 schreef Wim2 het volgende:[..] Ja, zeker weer ouderwets samen de Champions league in. Maar denk eerlijk gezegd niet dat dat gaat gebeuren. Psv heeft de beste papieren voor de tweede plek. ik denk dat het meevalt wim. feyenoord zit ook in een flow. natuurlijk is het vanmiddag een kutwedstrijd, maar feyenoord heeft alle kutwedstrijden het hele seizoen al degelijk uitgespeeld! volgende week heb je az thuis, als je die wint komt alles goed man! heracles thuis is gewoon te doen. en heerenveen kan niet voetballen tegen de topclubs. ik voorzie wel een grote kans |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 12:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik vind het als ik het mag zeggen tegenwoordig alleen klote om die voorronde te spelen in de CL, wij schakelen pas in in de 3de voorronde, vaak een tegenstander die te doen is. maar in de 4de ronde tref je vrijwel altijd een europese suptopper en dan is het vaak heel moeilijk! het nadeel wat jullie daarin hebben, en dat bedoel ik echt niet verkeerd, is dat jullie de afgelopen jaren heel weinig europees gespeeld hebben, waardoor je lager op de puntenlijst van de fifa komt. betekent dat je dan grote ploegen loot in de 4de vooronde, zoals misschien wel chelsea of valencia. dat zou ik sneu vinden T is al prachtig om mee te doen gezien waar wij vandaan komen!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 12:46 schreef Wim2 het volgende:[..] Tja, met europa legue is ons seizoen al geslaagd, zou dus voor mij geen enorme schande zijn. tuurlijk, eindelijk weer europees voetbal. maar wim er zit meer in, veel meer! ik had jullie zelf nog een kans gegeven op plek 1 maar het doelsaldo is -23 ten opzichte van ons geloof ik. vorige week tegen excelsior had je door moeten zetten vind ik |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 12:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik denk dat het meevalt wim. feyenoord zit ook in een flow. natuurlijk is het vanmiddag een kutwedstrijd, maar feyenoord heeft alle kutwedstrijden het hele seizoen al degelijk uitgespeeld! volgende week heb je az thuis, als je die wint komt alles goed man! heracles thuis is gewoon te doen. en heerenveen kan niet voetballen tegen de topclubs. ik voorzie wel een grote kans Vandaag is cruciaal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Bakkal! daar zat meer in! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: tuurlijk! ik kan er zelfs van genieten omdat de tradionele top gewoon ajax, psv en feyenoord is. twente komt er nu niet in de buurt en nooit niet. maar aangezien je de 2de plaats zelf in handen hebt, mag je die ambitie volop uitspreken |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 12:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] tuurlijk, eindelijk weer europees voetbal. maar wim er zit meer in, veel meer! ik had jullie zelf nog een kans gegeven op plek 1 maar het doelsaldo is -23 ten opzichte van ons geloof ik. vorige week tegen excelsior had je door moeten zetten vind ik Achja, het klopt wat je zegt. Het blijft zo spannend in deze competitie. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hehe, we gaan eindelijk wat meer aanvallen. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Kan iemand Bakkal uitleggen dat je je been niet altijd hoeft weg te trekken!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey maat ook aanwezig d:-) |
|
|
|