BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als Feyenoord 2de eindigt; waarin zat sportieve vooruitgang voor Fer en Wijnaldum?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
King - 010
 King - 010 - maandag 16 april 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Aan het begin van seizoen 2011-2012 hebben Leroy Fer en Georginio Wijnaldum gekozen voor sportieve verbetering door te verkassen naar resp. Fc Twente en PSV. Op 4 speelrondes voor het eind heeft Feyenoord alle troeven in eigen hand voor de 2de plek.

Nu vraag ik mij; waar heeft die zogenoemde sportieve verbetering gezeten en zou Feyenoord wellicht aan kop gestaan hebben als deze 2 spelers waren gebleven?

Ik vind zelf dat ze niet veel beter zijn gaan spelen dan dat ze al bij Feyenoord deden. Ze hebben ook geen stempel kunnen drukken in die mate dat ze het team beter maken. Ik vind het wel goed dat ze weg zijn gegaan anders hadden we de klasse van Clasie en Vilhena niet mogen aanschouwen.

Wat vinden jullie hiervan?
kuipje
 kuipje - maandag 16 april 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:15 schreef King - 010 het volgende:
Aan het begin van seizoen 2011-2012 hebben Leroy Fer en Georginio Wijnaldum gekozen voor sportieve verbetering door te verkassen naar resp. Fc Twente en PSV. Op 4 speelrondes voor het eind heeft Feyenoord alle troeven in eigen hand voor de 2de plek.

Nu vraag ik mij; waar heeft die zogenoemde sportieve verbetering gezeten en zou Feyenoord wellicht aan kop gestaan hebben als deze 2 spelers waren gebleven?

Ik vind zelf dat ze niet veel beter zijn gaan spelen dan dat ze al bij Feyenoord deden. Ze hebben ook geen stempel kunnen drukken in die mate dat ze het team beter maken. Ik vind het wel goed dat ze weg zijn gegaan anders hadden we de klasse van Clasie en Vilhena niet mogen aanschouwen.

Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind dit gezeur over niets..

Fer heeft ook allang gezegd dat hij Feyenoord een grotere club vind, maar dat hij de druk niet aan kon bij Feyenoord.
Hij wilde zich in de luwte verder ontwikkelen..

Laat die gasten lekker in de provincie zitten, who gives a fuck
TheMenace
 TheMenace - maandag 16 april 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik vind dit gezeur over niets..

Fer heeft ook allang gezegd dat hij Feyenoord een grotere club vind, maar dat hij de druk niet aan kon bij Feyenoord.
Hij wilde zich in de luwte verder ontwikkelen..

Laat die gasten lekker in de provincie zitten, who gives a fuck
tering wat een loser die fer!kan niet tegen de druk!wtf in de luwte verder ontwikkelen??wat denkt hij dan als naar het buitenland gaat en naar een topclub dat hij dan geen druk heeft??wat een nerd!
WDO
 WDO - maandag 16 april 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Joh laat lekker gaan.
Wat feyenoord dit seizoen presteert had niemand verwacht.

En als we volgend jaar weer lager staan en hunnie hoger was het zeker wel ineens een stap hoger?

Laten we het gewoon over Feyenoord van nu hebben, dat hebben die gasten wel verdient!

En je hebt ook zeker gelijk als je kijkt naar Clasie en Vilhena.
pat
 pat - maandag 16 april 2012 - 13:24   quote  deeplink  
ik zie het eigenlijk wel heel anders, als ze niet gingen hadden we niet uit de eerste categorie zijn geweest nu. daar is alles mee gezegd.

sportieve verbetering voor hun 2?
tuurlijk ze hebben cl en EL gespeeld, daar wordt je als speler beter van. ik denk wel dat ze spijt hebben maar ja, dat is een typisch kenmerk van spijt, het komt altijd te laat en nooit op tijd
TheMenace
 TheMenace - maandag 16 april 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:23 schreef WDO het volgende:
Joh laat lekker gaan.
Wat feyenoord dit seizoen presteert had niemand verwacht.

En als we volgend jaar weer lager staan en hunnie hoger was het zeker wel ineens een stap hoger?

Laten we het gewoon over Feyenoord van nu hebben, dat hebben die gasten wel verdient!

En je hebt ook zeker gelijk als je kijkt naar Clasie en Vilhena.
dit is weer zoiets.niemand had dit verwacht??ik wel minimaal.ik had eigenlijk meer verwacht!en als je me een beetje gekend heb hier op de post dan weet je dat ik hierover niet lieg.kwa selectie en kwa voetbal had feyenoord op 1 moeten staan.
bode
 bode - maandag 16 april 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Fer moet zich volgens mij nog een beetje wennen in het Oosten
Wijnnaldum had nog moeten blijven een jaar of twee komt bij PSV ook nog niet uit
Clasie doet het uitstekend laat hem maar lopen wordt een tweede van Haanegem
van Vilhena kun je nog niet veel van zeggen is nog jong laat dat maar aan R. Koeman over die brengt hem langzaam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 april 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:28 schreef bode het volgende:
Fer moet zich volgens mij nog een beetje wennen in het Oosten
Wijnnaldum had nog moeten blijven een jaar of twee komt bij PSV ook nog niet uit
Clasie doet het uitstekend laat hem maar lopen wordt een tweede van Haanegem
van Vilhena kun je nog niet veel van zeggen is nog jong laat dat maar aan R. Koeman over die brengt hem langzaam
Achteraf ben ik zeer content dat die 2 blinde verraders opgetieft zijn...
sevillana
 sevillana - maandag 16 april 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Achteraf ben ik zeer content dat die 2 blinde verraders opgetieft zijn...
+1
WDO
 WDO - maandag 16 april 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:26 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dit is weer zoiets.niemand had dit verwacht??ik wel minimaal.ik had eigenlijk meer verwacht!en als je me een beetje gekend heb hier op de post dan weet je dat ik hierover niet lieg.kwa selectie en kwa voetbal had feyenoord op 1 moeten staan.
Vorig jaar, nadat de competitie voorbij was, had echt niemand dit verwacht, ook jij niet.
Toen Guidetti kwam nog niet, de eerste paar wedstijden was hij niet op zn best, wat logisch is natuurlijk.
Clasie speelde goed, maar nog niet zo als nu, El ahmadi ook nog niet.

En vergeet ook niet dat we mazzel hebben dat we nog niet heel veel blessures hebben gehad.

Al is het natuurlijk een superseizoen, vind ik niet dat je Feyenoord nu weer beter kan vinden als de rest.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 april 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:15 schreef King - 010 het volgende:
Aan het begin van seizoen 2011-2012 hebben Leroy Fer en Georginio Wijnaldum gekozen voor sportieve verbetering door te verkassen naar resp. Fc Twente en PSV. Op 4 speelrondes voor het eind heeft Feyenoord alle troeven in eigen hand voor de 2de plek.

Nu vraag ik mij; waar heeft die zogenoemde sportieve verbetering gezeten en zou Feyenoord wellicht aan kop gestaan hebben als deze 2 spelers waren gebleven?

Ik vind zelf dat ze niet veel beter zijn gaan spelen dan dat ze al bij Feyenoord deden. Ze hebben ook geen stempel kunnen drukken in die mate dat ze het team beter maken. Ik vind het wel goed dat ze weg zijn gegaan anders hadden we de klasse van Clasie en Vilhena niet mogen aanschouwen.

Wat vinden jullie hiervan?
Ze zijn weg... dus..

who_fucking_cares.jpg
Nibke
 Nibke - maandag 16 april 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Wijnaldum over 2 jaar transfervrij ophalen, speelde bij Feyenoord veel beter dan dat hij nu doet! Dus nog 2 jaartjes laten rijpen bij de lampies en dan transfervrij terug.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 april 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Nu, een seizoen later, vind ik ze bij hun clubs niet beter dan Clasie en Bakkal, integendeel.
Hun vertrek heeft ons dus in alle opzichten beter gemaakt.
richfey
 richfey - maandag 16 april 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 14:24 schreef Nibke het volgende:
Wijnaldum over 2 jaar transfervrij ophalen, speelde bij Feyenoord veel beter dan dat hij nu doet! Dus nog 2 jaartjes laten rijpen bij de lampies en dan transfervrij terug.
hahaha Humor maar je hebt gelijk , al scoorde hij wel soms bij ons , ik irriteerde mij eigen afentoe rot aan hem , en trouwens Luc heeft het ook goed gedaan bij Inter heeft toch een tijdtje de bank daar warm gehouden en ja Koeman Van Gastel en Van bronckhorst helemaal top
bode
 bode - maandag 16 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Achteraf ben ik zeer content dat die 2 blinde verraders opgetieft zijn...
Ja dan moeten ze Kuyt en Drenthe ook niet meer op halen dat zijn dan ook verraders
of niet soms zijn ook weg gegaan voor het geld.
rcrd
 rcrd - maandag 16 april 2012 - 14:52   quote  deeplink  
jongens kijk naar wijnaldum en dan zie je dat hij altyd niet de ruimtes weet te vinden daardoor faalde feyenoord vorig jaar vaak, er werd teveel gedribbeld door wijnaldum,cabral etc fer heeft veel power maar ook weinig controle in zijn spel, kan niet gecontroleerd schieten op doel etc. nu met dit middenveld valt me gewoon op dat ondanks dat guidetti in de spits staat dit middenveld de 2de plaats waar we nu staan hebben binnengesleept bijna elke wedstrijd gedomineerd.
craven
 craven - maandag 16 april 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze zijn weg... dus..

[ afbeelding ]
Agree, fuck off
bode
 bode - maandag 16 april 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 14:52 schreef rcrd het volgende:
jongens kijk naar wijnaldum en dan zie je dat hij altyd niet de ruimtes weet te vinden daardoor faalde feyenoord vorig jaar vaak, er werd teveel gedribbeld door wijnaldum,cabral etc fer heeft veel power maar ook weinig controle in zijn spel, kan niet gecontroleerd schieten op doel etc. nu met dit middenveld valt me gewoon op dat ondanks dat guidetti in de spits staat dit middenveld de 2de plaats waar we nu staan hebben binnengesleept bijna elke wedstrijd gedomineerd.
beste middenveld van Nederland toch
bode
 bode - maandag 16 april 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Sorry samen met AZ vind ik
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 april 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Opgeruimd staat netjes..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 april 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Gaan we weer vooruit lopen op onzin!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 april 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 14:52 schreef rcrd het volgende:
jongens kijk naar wijnaldum en dan zie je dat hij altyd niet de ruimtes weet te vinden daardoor faalde feyenoord vorig jaar vaak, er werd teveel gedribbeld door wijnaldum,cabral etc fer heeft veel power maar ook weinig controle in zijn spel, kan niet gecontroleerd schieten op doel etc. nu met dit middenveld valt me gewoon op dat ondanks dat guidetti in de spits staat dit middenveld de 2de plaats waar we nu staan hebben binnengesleept bijna elke wedstrijd gedomineerd.
Ik vind dat Fer het beter doe dan Wijnaldum. Maar is dat belangrijk dan? Het gaat erom wat Feyenoord doet. Zij gingen zo graag weg dus, Doeiiiiiiii .................
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 april 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 14:26 schreef FR-Henk het volgende:
Nu, een seizoen later, vind ik ze bij hun clubs niet beter dan Clasie en Bakkal, integendeel.
Hun vertrek heeft ons dus in alle opzichten beter gemaakt.
Wil jij zeggen dat je tevreden over Bakkal ben? Hij kan in ieder geval veel beter .......
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 april 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Achteraf ben ik zeer content dat die 2 blinde verraders opgetieft zijn...
Ach dit is weer zo'n zielige reactie! Wat zijn verraders? Iemand die sportief naar een betere uitdaging wil? So what.. dat is altijd achteraf geouwehoer. Zij dachten dat deze stap voor hun het beste was, nou nu komen ze blijkbaar bedrogen uit. Who care's..........
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 april 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach dit is weer zo'n zielige reactie! Wat zijn verraders? Iemand die sportief naar een betere uitdaging wil? So what.. dat is altijd achteraf geouwehoer. Zij dachten dat deze stap voor hun het beste was, nou nu komen ze blijkbaar bedrogen uit. Who care's..........
I don't..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 april 2012 - 19:57   quote  deeplink  
me to hahaha
opgepleurd staat netjes..
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 april 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Wijnaldum & Fer//Helden!
bode
 bode - maandag 16 april 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 19:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
me to hahaha
opgepleurd staat netjes..
geld dus ook voor Drenth en Kuyt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 april 2012 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 20:13 schreef bode het volgende:

[..]

geld dus ook voor Drenth en Kuyt
Jij ben helemaal niet goed!!!
Kuijt had al verdienstelijk gespeeld en ging naar een europese topclub wat Feyenoord 16 miljoen opleverden...
Drenthe wilde niet weg maar dan staat daar Real Madrid die je 2 miljoen per jaar geeft en de club 14 miljoen...

Is iets heel anders dan bij een concurent gaan ballen en de club die door jou toedoen in de ellende was weggezakt te verlaten of beter gezegt de rug toe te keren...mes erin te duwen..Achteraf prime zo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als Feyenoord 2de eindigt; waarin zat sportieve vooruitgang voor Fer en Wijnaldum?









0.0052089