|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
haha goeie :p was wel verrast door het topic ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ziet er goed uit!! Heeft overigens goed naar de kleding adviesen van Van der Gijp geluisterd! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:29 schreef lijdensweg het volgende:Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Dat duurde welgeteld 7 minuten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekker op en neer scrollen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zeker, wat een lijdensweg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
staat m echt goed!!!!geeft m kleur... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hihi, die lijdensweg is echt een doerak!
Peaut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kunnen we weer een poosje mee vooruit :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, ach anders graven we weer een ander prachtig topic uit het verleden op :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lijkt me beter dat we van dit topic een 2e Baab topic maken! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 20:29 schreef lijdensweg het volgende:Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De zienerts zijn de wereld nog niet uit! |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
ja eerlijk jongens, ik vind hem nu nog steeds niet bepaalt lekker keepen hij heeft zeker dit seizoen mooie saves gehad, maar de 3-2 tegen ajax en psv ging die niet bepaald vrijuit, tevens waren gister zijn uittrappen ook weer niet echt van een hoog niveau gun het hem van harte maar had eerder op clasie gerekend! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die is voor jong oranje geselecteerd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 15:42 schreef rcrd het volgende:ja eerlijk jongens, ik vind hem nu nog steeds niet bepaalt lekker keepen hij heeft zeker dit seizoen mooie saves gehad, maar de 3-2 tegen ajax en psv ging die niet bepaald vrijuit, tevens waren gister zijn uittrappen ook weer niet echt van een hoog niveau gun het hem van harte maar had eerder op clasie gerekend! Clasie komt na het EK denk ik. Als Van Bommel aftaait. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je zou toch bijna met 'm te doen krijgen . . ., onze L . . :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh nee niet echt.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
in het leven van L
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is wel verdacht stil, zou tie zitten te huilen ergens..?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het veranderd mijn mening niet hoor! Het blijft voor mij een waardeloze keeper en als ook de reserve keeper van 020 wordt geselecteerd zegt dat al genoeg ............... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Tuurlijk, zo is er altijd wel wat he Sjaak? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: bijna hè . . . (ik dus ook niet) :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk, Cillessen was bij NEC ook zo'n slechte keeper. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jeroen Zoet, heeft in mijn ogen meer potentie dan Mulder maar we gaan het zien! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 19:36 schreef Wim2 het volgende:Jeroen Zoet, heeft in mijn ogen meer potentie dan Mulder maar we gaan het zien! als we het over een uitstraling als een wijf gaan hebben dan komt zoet bij mij stipt op 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 18:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het veranderd mijn mening niet hoor! Het blijft voor mij een waardeloze keeper en als ook de reserve keeper van 020 wordt geselecteerd zegt dat al genoeg ............... Bert heeft Jasper Cohen al eerder meegenomen en weet wat ie aan gem heeft verklaarde Bert, vind het wel een logische verklaring.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bert is nu te gast bij VI. 22.30 u: Pierre van Hooijdonk,het laatste gevecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 20:35 schreef tomson het volgende:Bert is nu te gast bij VI. 22.30 u: Pierre van Hooijdonk,het laatste gevecht. Kan niet kijken, de vrouw en die kleine zitten naar de paingame te kijken.. |
|
|
|