|
|
De Spot
|
|
|
Met positieve verbazing kijk ik dit seizoen naar de ontwikkelingen van ons Feyenoord.
De gasten worden alleen maar beter en sterker,waar er uit de jeugd ook steeds weer nieuw talent zich meld bij het eerste.
Ook hoop ik dat we geleerd hebben van het verleden door te stoppen met zomaar rare vaak "dure" spelers te halen uit het buitenland.
Cruciaal word de spits en de zogenaamde "tien" positie,als we voor volgendseizoen hier ook twee goede bezettingen hebben is Feyenoord weer sterker geworden.
Tot ziens op de Coolsingel kammeraden!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het Feyenoord tijdperk komt er aan!!!! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik vind onze verdediging en middenveld ijzersterk.. de voorhoede is wat mij betreft onze achilleshiel.
Vind dat de buitenspelers niet voldoende bruikbare voorzetten kunnen geven, komen hun mannetje vaak genoeg voorbij, maar als de buitenspelers (en vleugelverdedigers) hem nou eens goed voor zouden kunnen slingeren, heb je zo 20 doelpunten extra per seizoen! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 09:34 schreef kuipje het volgende:ik vind onze verdediging en middenveld ijzersterk.. de voorhoede is wat mij betreft onze achilleshiel. Vind dat de buitenspelers niet voldoende bruikbare voorzetten kunnen geven, komen hun mannetje vaak genoeg voorbij, maar als de buitenspelers (en vleugelverdedigers) hem nou eens goed voor zouden kunnen slingeren, heb je zo 20 doelpunten extra per seizoen! Klopt,al denk ik dat het ook ligt aan wat voor type spits we gaan krijgen de komende jaren. Ik ben altijd een voorstander van linksbenig op links en aan de rechterkant hetzelfde,maar het kan ook een nadeel zijn als er voor de goal weinig geen/goede bezetting is.
Type Guidetti/Kuijt heeft minder aanvoer nodig dan bijvoorbeeld type Dost/V Wolfswinkel. De eerste twee sleuren veel meer doen veel meer om ruimtes te krijgen,de andere twee zijn meer statisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door De Spot -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Dat weet ik wel zeker!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gouden tijden lachen ons toe..!!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ik zeg: als Kuyt als vervanger van Guidetti komt worden we volgend jaar kampioen. Vormer is absolute versterking. Janmaat voor de breedte. Schone op 10 erbij zou lekker zijn. Bakkal kan gemist worden, de rest zo houden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 12:07 schreef de kromme2 het volgende:ik zeg: als Kuyt als vervanger van Guidetti komt worden we volgend jaar kampioen. Vormer is absolute versterking. Janmaat voor de breedte. Schone op 10 erbij zou lekker zijn. Bakkal kan gemist worden, de rest zo houden. Bakkal kan in de huidige selectie nog niet adequaat vervangen worden. En een middenveld met Vormer, Clasie en El Ahmadi mist teveel aanvallende impulsen. Vertrekt Bakkal dan moet er een nieuwe 10 komen. Vilhena is nog niet toe aan een vaste basisplek, maar Schone zou inderdaad een prima aanwinst zijn al schijnt hij een voorkeur te hebben uitgesproken voor Ajax, weet niet of dat waar is. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, om het veld breed te houden! |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Janmaat wordt de rechtsback van oranje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oranje lijkt me inderdaad een haalbare kaart voor hem, mits hij zich bij ons doorontwikkeld en wat minder blessuregevoelig wordt. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Verwacht dat Janmaat en Vormer echte versterkingen zijn voor de basis,Goosens vind ik niet zo'n hele goede speler...hoop inderdaad dat Schone naar ons komt dan kan die op tien spelen. Bakkal speelt matig de afgelopen weken,neemt niet weg dat ik hoop dat hij gaat tekenen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik sluit me hier bij aan. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
moeten er wel een paar goeie en ervaren spelers bij komen geen figuren zoals Drenthe |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Drenthetjee zie ik heeeel graag komen! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Zulke figuren als hem heb je wel nodig. ( Bijtertjes )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bedoel je de Drenthe van voor of na 1 minuut 30 bode?
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Laat hem maar lekker gek zijn enzo, ik weet zeker dat als hij komt, zeer van toegevoegde waarde is. En als hij dan gewoon zijn ding goed uitvoerd elke week, dan kan het mij geen kut schelen wat hij erbij doet. Koeman weet wel raad met dit soort typetjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 12:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Oranje lijkt me inderdaad een haalbare kaart voor hem, mits hij zich bij ons doorontwikkeld en wat minder blessuregevoelig wordt. ik zag nelom een hele goede ontwikkeling doormaken... aangezien we op links in oranje niks bruikbaars hebben vraag ik me nu eigenlijk af waarom nelom niet speelt... Bruno tha dog doet het trouwens uitstekend op die plaat nu. begin van het seizoen was het niet zoals nu met hem.
janmaat? absolute versterking, geweldige voetballer vormer? als die het hele seizoen zo speelt als tegen ons? prachtige aanwinst.
mooie tijden komen eraan en als we 2de worden zie ik kuyt en guidetti komen en blijven hoor... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
met welke keeper, spelers en trainer dan? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 14:11 schreef De Spot het volgende:Verwacht dat Janmaat en Vormer echte versterkingen zijn voor de basis,Goosens vind ik niet zo'n hele goede speler...hoop inderdaad dat Schone naar ons komt dan kan die op tien spelen. Bakkal speelt matig de afgelopen weken,neemt niet weg dat ik hoop dat hij gaat tekenen. is Juncker ook geen speler voor op 10 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 12:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bakkal kan in de huidige selectie nog niet adequaat vervangen worden. En een middenveld met Vormer, Clasie en El Ahmadi mist teveel aanvallende impulsen. Vertrekt Bakkal dan moet er een nieuwe 10 komen. Vilhena is nog niet toe aan een vaste basisplek, maar Schone zou inderdaad een prima aanwinst zijn al schijnt hij een voorkeur te hebben uitgesproken voor Ajax, weet niet of dat waar is. Had ik ook ergens gelezen over Schone ja, schijnt ergens in een tukkers dagblad te hebben gestaan.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: in de mond zeker, gouden tanden bedoel je zeker ik hoop het voor je |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo van voor 1minuut 30 niet...man man man.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 14:41 schreef pat het volgende:[..] ik zag nelom een hele goede ontwikkeling doormaken... aangezien we op links in oranje niks bruikbaars hebben vraag ik me nu eigenlijk af waarom nelom niet speelt... Bruno tha dog doet het trouwens uitstekend op die plaat nu. begin van het seizoen was het niet zoals nu met hem. janmaat? absolute versterking, geweldige voetballer vormer? als die het hele seizoen zo speelt als tegen ons? prachtige aanwinst. mooie tijden komen eraan en als we 2de worden zie ik kuyt en guidetti komen en blijven hoor... Nelom begon veelbelovend, maar liet daarna zien waarom hij oorspronkelijk derde keus was op die positie. Volledig terecht dat Koeman hem gepasseerd heeft, want Bruno, ondanks dat hij eigenlijk een CV is, haalt een hoger niveau op die positie dan Nelom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag ik ook kijken misschien d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 15:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nelom begon veelbelovend, maar liet daarna zien waarom hij oorspronkelijk derde keus was op die positie. Volledig terecht dat Koeman hem gepasseerd heeft, want Bruno, ondanks dat hij eigenlijk een CV is, haalt een hoger niveau op die positie dan Nelom. Eens.. Nelom viel mij ook tegen de laatste wedstrijden van hem.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 15:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Had ik ook ergens gelezen over Schone ja, schijnt ergens in een tukkers dagblad te hebben gestaan.. ik denk nog steeds of Juncker geen nummer 10 is voor ons, hij weet nog niet wat hij wil blijven of gratis weg gaan bij Roda jc. van Geel kent hem toch goed |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: nee kan niet voetballen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: heb jij dan wel verstand van voetballen, afgelopen jaar was hij nog topscorer en nu volgens mij één van de beste aan gevers van de eredivisie, kijk maar wat hij voor Malki doet hou toch op man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
hadden we Luc nog maar en dan met Kuyt en Guidetti en een betere keeper dan zie ik het wel zitten het jaar 2012-2013
tot vanavond misschien |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Laat ie het eerst maar eens laten zien in de Kuip voordat hij Leerdam uit de basis duwt. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 15:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nelom begon veelbelovend, maar liet daarna zien waarom hij oorspronkelijk derde keus was op die positie. Volledig terecht dat Koeman hem gepasseerd heeft, want Bruno, ondanks dat hij eigenlijk een CV is, haalt een hoger niveau op die positie dan Nelom. helemaal eens, BMI speelt nagenoeg foutloos de laatste weken. Iets meer aanvallende impulsen en ik zeg : meenemen naar het EK !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: idd bruno is nu veel beter, hoe raar is dat eigenlijk he... begin v/h seizoen als vervanger van rammstein was hij niet echt goed maar nu? komt niemand langs... vertrouwen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 16:16 schreef pat het volgende:[..] idd bruno is nu veel beter, hoe raar is dat eigenlijk he... begin v/h seizoen als vervanger van rammstein was hij niet echt goed maar nu? komt niemand langs... vertrouwen? Ik denk een stukje ervaring en inderdaad vertrouwen dat hij heeft opgedaan in de wedstrijden dat hij centraal speelde. En in de technische staf zitten natuurlijk ideale leermeesters met Gio en Koeman. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
El hamdouir!! gewoon met Mitchell te vrede er voor. Doe eens gek!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: El Hamdaouir die ander is zijn neef.haha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Cynisch bedoeld hoop ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 16:16 schreef pat het volgende:[..] idd bruno is nu veel beter, hoe raar is dat eigenlijk he... begin v/h seizoen als vervanger van rammstein was hij niet echt goed maar nu? komt niemand langs... vertrouwen? Denk het wel ja, zeker bij jongere spelers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk, dit kan ie niet menen.. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Inderdaad wegwezen met die gozert. Laat ie maar lekker de kas leegvreten bij 020. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahah, dan is het goed! |
|
|
|