|
|
Gewoon iemand
|
|
|
We hebben nog maar een wedstrijdje of 2 te gaan, maar waar ik dit jaar nou heen moet weet ik nog steeds niet helemaal. Ik hoor het stadium, maar zie dat niet echt voor me met 250K mensen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
250k ? Ja doei, zoveel komen er echt niet. Waarschijnlijk niet eens de helft. En volgens mij staat op alle Ajax websites dat er naast de Arena wordt gehuldigd. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 08:26 schreef Gewoon iemand het volgende:We hebben nog maar een wedstrijdje of 2 te gaan, maar waar ik dit jaar nou heen moet weet ik nog steeds niet helemaal. Ik hoor het stadium, maar zie dat niet echt voor me met 250K mensen. Gewoon lekker de stad in en daar een feestje vieren! Ga toch echt niet doen wat die slappe burgemeester graag wilt!! Koninginnenacht wordt heel gezellig in Amsterdam!!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
De huldiging zal inderdaad in of bij de ArenA plaatsvinden. Vrees voor de burgemeester dat men 'gewoon' de stad in duikt met Koninginnenacht ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
En dit scenario komt alleen uit de kast als de anderen (AZ en Feyenoord) punten verspelen dit weekend of gelijkspelen tegen elkaar als Ajax tegen Twente speelt. |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Die scenarios lijken me zeker niet onmogelijk Rogier
Btw weet je hoeveel het er vorig jaar waren trouwens? Maar eerlijk is eerlijk, toen was de ontlading groter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door Gewoon iemand -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 11:07 schreef Gewoon iemand het volgende:Die scenarios lijken me zeker niet onmogelijk Rogier Btw weet je hoeveel het er vorig jaar waren trouwens? Maar eerlijk is eerlijk, toen was de ontlading groter. Vorig jaar waren er ten tijde van de huldiging iets van 100.000 man op het Museumplein, echter had de gemeente maar gerekend op 30.000 tot 50.000 man. De gemeente schuift alle schuld nu af op de Ajax-supporters maar hadden toen beter een goede voorbereiding kunnen treffen. In alles was het namelijk veel te klein opgezet!! Alleen daar hoor je ze dan weer niet over natuurlijk!! Want een ander de schuld geven zijn ze in de politiek de beste in!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
waar gaan we nou feesten dit jaar.....in je bolle reet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 08:26 schreef Gewoon iemand het volgende:We hebben nog maar een wedstrijdje of 2 te gaan, maar waar ik dit jaar nou heen moet weet ik nog steeds niet helemaal. Ik hoor het stadium, maar zie dat niet echt voor me met 250K mensen. Bij jou thuis? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ok ja vond ik ook, maar die keuze ligt niet bij jou gappie. gokje van mijn kant....p2 |
|
|
|
|
410
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Circus Vermeer en co? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Heb me vorig jaar prima vermaakt in Bolle Jan ;) |
|
|
|
|
410
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg bij 113 in z'n achtertuin??? Leuke BBQ |
|
|
|
|
reina van diepen
|
|
|
quote: reken daar maar niet op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
reina van diepen
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik zeg kom gezellig naar de coolsingel en trakteer de runner up op een biertjuh... jullie weten he, als er iemand jarig is moet die trakteren. ik drink hertog jan... alvast bedankt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kom maar...heb net een bbq gebouwd...;) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Hoor ik iemand die dichtbij/in Amsterdam zich nou aanbieden om als forum mensen de 31ste gezamelijk te vieren?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:20 schreef Ajx het volgende:Hoor ik iemand die dichtbij/in Amsterdam zich nou aanbieden om als forum mensen de 31ste gezamelijk te vieren?? uuuuhhhh....nee...hahahahahaha ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahaha enkel mensen met een VIP-pas worden toegelaten! ;-) De rest mag 2 tuinen verderop genieten van de geur! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
reina van diepen
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar dan vraag ik mij af waarom Remco er niet op mag rekenen??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahaha enkel mensen met een VIP-pas worden toegelaten! ;-) De rest mag 2 tuinen verderop genieten van de geur! ;-) Ik blijf een paar dagen.....dat weet je gap |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sollie man,ik ben werken hahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja, heb een plaatsje voor je gereserveerd in het klikohok! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja gap, jij moet die dag het vlees bakken! Whahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja gap, jij moet die dag het vlees bakken! Whahahahahahahahahahahahahaha ik ga ruzie krijgen die dag gap!!!!!hahahah want ik zit echt wel in amsterdam dan....de tering met die kutzaak! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 22:07 schreef joduh het volgende:[..] ik ga ruzie krijgen die dag gap!!!!!hahahah want ik zit echt wel in amsterdam dan....de tering met die kutzaak! Whahahahahahahaha huur je die dag gewoon Nenam in gap! Komt die ook eens van zijn luie flikker! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 22:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahaha huur je die dag gewoon Nenam in gap! Komt die ook eens van zijn luie flikker! ;-) Bek houwe ouwe........beetje respect boertje |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik heb altijd respect voor jouw gap! Whahahahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
quote: *Koopt een caravan, bedenkt nog even waar hij hem neerzet* |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahaha enkel mensen met een VIP-pas worden toegelaten! ;-) De rest mag 2 tuinen verderop genieten van de geur! ;-) Gooi je dan af en toe wel een drumsticky over de schutting??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Een afgekloven drumsticky wil ik best over de schutting heengooien hoor! Rotte eieren ook wel! Wonen het soort fans waar ik niet mee om wil gaan! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 21:28 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Een afgekloven drumsticky wil ik best over de schutting heengooien hoor! Rotte eieren ook wel! Wonen het soort fans waar ik niet mee om wil gaan! ;-) whahaha, oke.. |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
|
|