BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord bereikt principeakkoord met Boy de Jong

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sensi
 Sensi - dinsdag 17 april 2012 - 17:32   quote  deeplink  
Feyenoord en Boy de Jong (18) hebben een principeakkoord bereikt over een contract dat de talentvolle doelman vanaf medio 2012 voor twee jaar aan club verbindt. De Rotterdamse club heeft een eenzijdige optie om de overeenkomst met een jaar te verlengen tot de zomer van 2015. De Jong zal, indien hij medisch wordt goedgekeurd, binnenkort in De Kuip zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract. Ik ben erg blij dat dit rond is, reageerde de doelman van Feyenoord/Excelsior onder 19 op het goede nieuws. Het geeft me een goed gevoel dat ik de komende jaren bij Feyenoord kan blijven keepen.

Martin van Geel is eveneens content met het principeakkoord met De Jong. Boy is een talentvolle keeper die niet voor niets al jaren deel uitmaakt van de nationale jeugdselecties, zei de technisch directeur. We zijn erg blij dat we hem langer aan de club hebben weten te binden en zullen hem alle hulp bieden in zijn verdere ontwikkeling als doelman.

Boy de Jong heeft het keeperstalent niet van een vreemde. De jeugdinternational is zoon van Max de Jong, de voormalige doelman van Telstar, Haarlem, ADO Den Haag en FC Den Bosch. Door hem ben ik op vijfjarige leeftijd gaan keepen, zei hij. Ik ben begonnen bij TONEGIDO, ben daarna naar ADO Den Haag gegaan en keep sinds vijf seizoenen voor Feyenoord.

De Jong trainde begin dit seizoen reeds een aantal keer mee met de eerste selectie van Feyenoord. Dat smaakt naar meer, zei de doelman. Dat dit jaar veel jongens doorbreken met wie ik in de jeugd samenspeel, geeft een enorme boost. Zij zitten regelmatig bij het eerste en daar wil ik ook naartoe.

Bron:http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040126-999-10010000000003.aspx
tomson
 tomson - dinsdag 17 april 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Goh,dat is nog eens nieuws...Het wachten is op lijdensweg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 april 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 17:37 schreef tomson het volgende:
Goh,dat is nog eens nieuws...Het wachten is op lijdensweg.
hahahaha, kan niet missen!
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 april 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 17:37 schreef tomson het volgende:
Goh,dat is nog eens nieuws...Het wachten is op lijdensweg.
idd, . . . kom er maar in L . .
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 april 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 17:32 schreef Sensi het volgende:
Feyenoord en Boy de Jong (18) hebben een principeakkoord bereikt over een contract dat de talentvolle doelman vanaf medio 2012 voor twee jaar aan club verbindt. De Rotterdamse club heeft een eenzijdige optie om de overeenkomst met een jaar te verlengen tot de zomer van 2015. De Jong zal, indien hij medisch wordt goedgekeurd, binnenkort in De Kuip zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract. Ik ben erg blij dat dit rond is, reageerde de doelman van Feyenoord/Excelsior onder 19 op het goede nieuws. Het geeft me een goed gevoel dat ik de komende jaren bij Feyenoord kan blijven keepen.

Martin van Geel is eveneens content met het principeakkoord met De Jong. Boy is een talentvolle keeper die niet voor niets al jaren deel uitmaakt van de nationale jeugdselecties, zei de technisch directeur. We zijn erg blij dat we hem langer aan de club hebben weten te binden en zullen hem alle hulp bieden in zijn verdere ontwikkeling als doelman.

Boy de Jong heeft het keeperstalent niet van een vreemde. De jeugdinternational is zoon van Max de Jong, de voormalige doelman van Telstar, Haarlem, ADO Den Haag en FC Den Bosch. Door hem ben ik op vijfjarige leeftijd gaan keepen, zei hij. Ik ben begonnen bij TONEGIDO, ben daarna naar ADO Den Haag gegaan en keep sinds vijf seizoenen voor Feyenoord.

De Jong trainde begin dit seizoen reeds een aantal keer mee met de eerste selectie van Feyenoord. Dat smaakt naar meer, zei de doelman. Dat dit jaar veel jongens doorbreken met wie ik in de jeugd samenspeel, geeft een enorme boost. Zij zitten regelmatig bij het eerste en daar wil ik ook naartoe.

Bron:http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040126-999-10010000000003.aspx
maar ook idd mooi nieuws, dit . . . :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 april 2012 - 17:49   quote  deeplink  
Fijn dat die jongen geen Mulder heet.
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 april 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 17:49 schreef FR-Henk het volgende:
Fijn dat die jongen geen Mulder heet.
dat scheelt wel een stuk ja :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Mooi nieuws

Lijdensweg nog niet gelezen zeker..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 17:49 schreef FR-Henk het volgende:
Fijn dat die jongen geen Mulder heet.
+1
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi nieuws

Lijdensweg nog niet gelezen zeker..
Dit was oud nieuws voor mij! Het was al lang bekend dat Boy de Jong een contract zou tekenen.
En als hij Mulder zou heten zou ik hem ook verwelkomen!! Het heeft niks met de naam Erwin Mulder te maken dat ik hem niks vind, puur en alleen maar met zijn keepers kwaliteiten. En ik ben nu eenmaal van mening dat Boy de Jong een veel betere keeper is dan ene Erwin Mulder.
Sensi
 Sensi - dinsdag 17 april 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Heb hem nog niet zien keepen dus ken ik niet over oordelen. Ben wel nieuwsgierig naar zijn kwaliteiten eerlijk gezegd.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 april 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 21:53 schreef Sensi het volgende:
Heb hem nog niet zien keepen dus ken ik niet over oordelen. Ben wel nieuwsgierig naar zijn kwaliteiten eerlijk gezegd.
Ik heb Erwin Mulder al in de jeugd zien keepen en nu ook Boy de Jong, en van wat ik heb gezien zie ik dat Boy de Jong op zijn leeftijd al veel verder is dan Erwin Mulder op zijn leeftijd. En dan bedoel ik op alle vlakken: technisch, coaching, mentaal en zijn uitstraling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 april 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 21:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dit was oud nieuws voor mij! Het was al lang bekend dat Boy de Jong een contract zou tekenen.
En als hij Mulder zou heten zou ik hem ook verwelkomen!! Het heeft niks met de naam Erwin Mulder te maken dat ik hem niks vind, puur en alleen maar met zijn keepers kwaliteiten. En ik ben nu eenmaal van mening dat Boy de Jong een veel betere keeper is dan ene Erwin Mulder.
niks mis mee.
12
 12 - dinsdag 17 april 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Waanzinnig om zo veel jeugdspelers gecontracteerd te zien worden. Ben benoeuwd wat Boy in huis heeft.
bode
 bode - dinsdag 17 april 2012 - 23:43   quote  deeplink  
hoop dat hij beter is dan Mulder, ik ken hem niet
craven
 craven - dinsdag 17 april 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 21:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb Erwin Mulder al in de jeugd zien keepen en nu ook Boy de Jong, en van wat ik heb gezien zie ik dat Boy de Jong op zijn leeftijd al veel verder is dan Erwin Mulder op zijn leeftijd. En dan bedoel ik op alle vlakken: technisch, coaching, mentaal en zijn uitstraling.
stil Pim...
DY
 DY - dinsdag 17 april 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 21:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb Erwin Mulder al in de jeugd zien keepen en nu ook Boy de Jong, en van wat ik heb gezien zie ik dat Boy de Jong op zijn leeftijd al veel verder is dan Erwin Mulder op zijn leeftijd. En dan bedoel ik op alle vlakken: technisch, coaching, mentaal en zijn uitstraling.
Als je mensen wil overtuigen met je mening dan moet je toch echt eens met wat voorbeelden komen ipv de standaard woorden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door DY --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 april 2012 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 23:59 schreef DY het volgende:

[..]

Als je mensen wil overtuigen met je mening dan moet je toch echt eens met wat voorbeelden komen ipv de standaard woorden.
Niemand neemt hem serieus.
sevillana
 sevillana - woensdag 18 april 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niemand neemt hem serieus.
Echt niet?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 april 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 12:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

Echt niet?
zn psych misschien.
tomson
 tomson - woensdag 18 april 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Gepeperde rekening :)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 18 april 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 23:59 schreef DY het volgende:

[..]

Als je mensen wil overtuigen met je mening dan moet je toch echt eens met wat voorbeelden komen ipv de standaard woorden.
Waarom zou ik? Ik neem hier ook de meeste niet serieus .....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord bereikt principeakkoord met Boy de Jong









0.0110349