|
|
Grasmaaier
|
|
|
Opstelling:
Verhoeven, Ligeon, van Rhijn, Veltman, Koppers, Enoh, Serero, Arica, Lukoki, Sightorsson, Ozbiliz |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
1-0 Ajax in de 23e minuut!
Aras Ă–zbiliz scoort |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik snap echt niet wat mensen nog steeds in Serero zien.. die gozer kan niet eens normaal een bal passen over 5 meter |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
RUST..
niet echt een super wedstrijd, maar Ajax is wel de betere. Sightorsson is gretig, maar wordt erg matig aangespeeld door Serero, Enoh en Lukoki |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Voor wie was die gele kaart.Voor Enoh soms |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:02 schreef Grasmaaier het volgende:Ik snap echt niet wat mensen nog steeds in Serero zien.. die gozer kan niet eens normaal een bal passen over 5 meter Ik vind juist dat hij een van de weinige spelers is die een bal juist vaak goed inspeelt en vaak in 1 keer.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind juist dat hij een van de weinige spelers is die een bal juist vaak goed inspeelt en vaak in 1 keer.. Nee man.. hij verliest de bal veel te vaak op onnodige plekken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Net voordat Sigi hem erin zou tikken, tikt de verdediger hem erin |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Net daarvoor bracht Ruben Ligeon zijn eigen keeper in de moeilijkheden door een slechte terugspeelbal |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
ik neem volgend seizoen een abonnement en volg het nu via internet bet365 maar daar geven ze namen van de doelpuntenmakers en gele kaarten niet op door. Vandaar mijn vraag over die gele kaart.Aangezien Enoh nogal eeens onbesuist te werk gaat dacht ik aan Enoh v.w.b. die gele kaart. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:47 schreef 46ajaxio het volgende:ik neem volgend seizoen een abonnement en volg het nu via internet bet365 maar daar geven ze namen van de doelpuntenmakers en gele kaarten niet op door. Vandaar mijn vraag over die gele kaart.Aangezien Enoh nogal eeens onbesuist te werk gaat dacht ik aan Enoh v.w.b. die gele kaart. mag ik die link? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is niet zo erg, gebeurde Erikssen ook veel.. Die pass op Sigthorson net zegt mij veel meer.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vind wel dat ze Sightorsson veel te veel in de weg lopen.. vooral die Arica loopt telkens naast hem |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat is niet zo erg, gebeurde Erikssen ook veel.. Die pass op Sigthorson net zegt mij veel meer.. Heb je gelijk in! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:52 schreef Grasmaaier het volgende:Vind wel dat ze Sightorsson veel te veel in de weg lopen.. vooral die Arica loopt telkens naast hem Viel jou ook al op?? Whahahaha, is hetzelfde met buitenspelers, die worden ingespeeld en direct overlopen voordat ze zelf een actie kunnen maken, v/d Wiel heeft daar in het eerste en bij Oranje ook een handje van.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
www bet365 endan naar soccer in play |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Viel jou ook al op?? Whahahaha, is hetzelfde met buitenspelers, die worden ingespeeld en direct overlopen voordat ze zelf een actie kunnen maken, v/d Wiel heeft daar in het eerste en bij Oranje ook een handje van.. ja klopt.. van Rhijn weet precies hoe hij dat goed moet invullen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: v/d Wiel deed dat eerder ook veel beter, ik moet trouwens zeggen dat Daley Blind dat ook heel goed doseert op links.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 19:56 schreef remco k het volgende:[..] v/d Wiel deed dat eerder ook veel beter, ik moet trouwens zeggen dat Daley Blind dat ook heel goed doseert op links.. Klopt, maar die maakt ook hele grote stappen in zijn ontwikkeling! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Denswil erin en van Rhijn eruit.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: 'k kan 'm echt niet vinden ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind dat hij nu eindelijk met de druk om heeft leren gaan, misschien dat het te maken had met z'n vader?? Wel toevalig dat hij sinds het vertrek van zijn pa stukken beter is gaan spelen..
Man tegen man een duel winnen op kracht zal hij geen meester in worden, maar dat was zijn vader ook niet en die heeft toch een mooi poosje voor ons rood wit gespeeld toch, als Daley hetzelfde doet met hetzelfde resultaat teken ik er direct voor..
het zegt ook wel wat over ons als supporters, we schrijven te vaak te snel mensen af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Veltman trouwens een genot om te zien spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beste pass van koppers, Siggie had die best wel mogen maken zeg, jezus wat een blunder.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja zeker weten.. is een goede vervanger voor Vertonghen in mijn ogen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:01 schreef remco k het volgende:Beste pass van koppers, Siggie had die best wel mogen maken zeg, jezus wat een blunder.. net gemist.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien nog niet komend seizoen, maar zeker daarna.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, ja inderdaad, ging die bal uberhaubt wel over de achterlijn??? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Sigi wordt onderuit getrokken |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Weet niet man.. heb het moment gemist bedoelde ik.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Klopt.. is volgens mij ook rechtsbenig dus de vervanger van Toby |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:01 schreef remco k het volgende:Beste pass van koppers, Siggie had die best wel mogen maken zeg, jezus wat een blunder.. was een polletje, is te zien in de herhaling. Zag er wel knullig uit ja |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Die gozer is zo ontiegelijk sterk he.. wat een beest is Goalbeinn geworden |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
5-0!
Kopbal van Jody Lukoki na een voorzet van Koppers |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
ga naar bet365 dan krijg je een heel; rijtje neem de 2e links volgt dan een lijst met sporten mar je kan ook naar in play gaan ajaxreserves graafschapreserves.is simpel lijkt mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wat een kans voor Serero.. maar geen doelpunt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
PRA-CH-TIG!!!!
6-0!
Sightorsson! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
VOorzet van Lukoki en Sightorsson komt invliegen en schiet hem binnen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
90 minuten zijn voorbij.. klein beetje blessuretijd nog |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaha, leek net alsof je bedoelde dat Siggie die bal net miste...Whahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet alles gezien maar hoeveel heeft Siggie er gemaakt?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 20:21 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahaha, leek net alsof je bedoelde dat Siggie die bal net miste...Whahahah Nee hahahah, was het zo erg? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Netjes.. Nu ook maar bij het 1e toch.. |
|
|
|