|
|
|
lereeeen
|
|
|
Zondag de thuiswedstrijd tegen fc Groningen. Vorige week was het weer feest in Amsterdam. Nadat Heerenveen met 0-5 werd weggespeeld en eergisteren de 3-1 overwinning op de Graafschap is Ajax helemaal in een ''flow''. ---------------------------------------------------------------------------------------- WEDSTRIJD INFORMATIE :
Scheidsrechter:Serdar Gözübüyük Stadion: Amsterdam ArenA Aanvang: 16:30 ----------------------------------------------------------------------------------------- NIEUWS UIT HET AJAXKAMP
Blessures, komen en gaan
Jasper Cillessen was ruim twee weken niet aanwezig op het trainingsveld van Ajax, maar maakte hier dinsdag zijn rentree. De reservedoelman van de Amsterdamse formatie kampte met een blessure aan zijn lies, maar inmiddels gaat het weer de goede kant op. ------------------------------------------------------------------------------------------- Maar er was ook slecht nieuws.
Nicolai Boilesen kreeg maandag een nieuwe tegenslag te verwerken. De jonge Deen van Ajax zat dicht tegen zijn rentree aan, maar kreeg op de training weer te maken met een terugslag. Het seizoen van de linksback is daarmee ten einde. ------------------------------------------------------------------------------------------ TRANSFERNIEUWS
JEUGDSPELERS.
Ajax heeft Gino van Kessel van AZ overgenomen. De 19-jarige spits komt over van het jeugdteam van de Alkmaarders en tekende voor twee jaar, met een optie voor een derde. Van Kessel maakt afgelopen seizoen 25 doelpunten in 21 duels. AZ had de veelscorende aanvaller graag gehouden, maar kwam er met de speler niet uit.
Van Kessel, die voor AZ bij Telstar speelde, denkt zich bij Ajax beter te kunnen ontwikkelen. De regerend landskampioen betaalt alleen de opleidingskosten (13.000 euro) aan AZ, omdat de club geen contract had met de speler. ----------------------------------------------------------- Jeugdspeler Robert van Koesveld speelt vanaf volgend seizoen in het shirt van Ajax. Dit maakte de club woensdag bekend. De verdediger komt over van sc Heerenveen en begint volgend seizoen in de A1. Ajax sluit een gewild talent in de armen, meldt Sport-Promotion. Dit bureau behartigt de zaken van Van Koesveld. Van Koesveld hoopt zich in Amsterdam door te ontwikkelen en 'hoofd jeugdopleiding' Wim Jonk ziet in hem een centrale verdediger voor de toekomst. Door middel van individuele trainingen moet Van Koesveld worden klaargestoomd voor het grote werk. ----------------------------------------------------------- Ajax is al druk bezig met de selectie voor het komend seizoen, nu de koploper van de eredivisie zich bijna heeft verzekerd van weer een voetbaljaargang met miljoenen euro's uit de Champions League. De koploper van de eredivisie onderzoekt of het zich op korte termijn kan versterken met Niklas Moisander, Luciano Narsingh en Lasse Schöne. AZ is op de hoogte van de belangstelling voor Moisander, die de zo goed als zeker de naar Engeland vertrekkende Jan Vertonghen in Amsterdam kan opvolgen. Zowel de club uit Alkmaar als de verdediger uit Finland wil zich echter eerst concentreren op de slotfase van de reguliere competitie.
Ajax praat met Sneijder en denkt aan Schöne Ajax meldde zich tijdens de laatste winterstop al bij sc Heerenveen voor Narsingh. Mino Raiola, zaakwaarnemer van de rechtsbuiten, verwacht dat beide partijen na het seizoen verder praten. Narsingh staat open voor een vertrek naar Ajax. 'Ik wil graag naar een topclub, dan is Ajax voor mij als Amsterdamse jongen een mooie optie. Maar de clubs moeten er ook uitkomen.'
Schöne is bij Ajax in beeld als opvolger van Nicolas Lodeiro en Ismaïl Aissati, die mogelijk vertrekken. De Deen verlaat NEC komende zomer transfervrij, wat hem ook gewild maakt bij andere clubs uit binnen- en buitenland. ------------------------------------------------------- Afwezigen
Sulejmani Boilesen -------------------------------------------------------
Vermoedelijke opstelling
------------Vermeer-------------- Vd Wiel--Verthongen--Alderweireld--Blind
-----------Anita----------------
--Eriksen-----------Janssen
Aisatti---De Jong-------Boerrigter
----------------------------------------------------------- Nieuws uit Groningen kamp
Fc groningen kan play-offs vergeten. Na het thuisverlies tegen Roda JC . Groningen doet het verrassend niet goed dit seizoen.Ze staan op een teleurstellende 13e plek. Groningen weet dat het een hele moeilijke klus gaat worden om Ajax te verslaan. Eerder dit seizoen won Fc groningen thuis nog met 1-0 van de Amsterdammers. Kolbeinn Sigthorson viel toen nog gebleseerd uit. ----------------------------------------------------------- Laatste uitslagen Ajax-Groningen
02/10/2011 FC Groningen Ajax 1-0 Eredivisie 10/04/2011 Ajax FC Groningen 2-0 Eredivisie 08/08/2010 FC Groningen Ajax 2-2 Eredivisie 28/03/2010 Ajax FC Groningen 3-0 Eredivisie 02/08/2009 FC Groningen Ajax 0-2 Eredivisie 25/01/2009 FC Groningen Ajax 1-0 Eredivisie 18/10/2008 Ajax FC Groningen 1-0 Eredivisie 16/04/2008 FC Groningen Ajax 1-2 Eredivisie 02/09/2007 Ajax FC Groningen 2-2 Eredivisie
--------------------------------------------------------------------------------
Samengevat
Meestal wint Ajax met 2-0 ,1-0 thuis van Groningen . We hopen vooral op een mooie wedstrijd.
En om te gaan discussiëren wie moet in de spits starten?, Sigi of Siem de Jong
-------------------------------------------------------------------------------------
(weet iemand hoe je een stuk tekst vetgedrukt maakt ,Alvast bedankt)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Nog even volle bak, officieus kampioen worden en mooi spel de ArenA vermaken. Ik gok op een 4-0 overwinning! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 21:35 schreef Ajx het volgende:Nog even volle bak, officieus kampioen worden en mooi spel de ArenA vermaken. Ik gok op een 4-0 overwinning! we zijn officieel nog geen eens kampioen...deze winnen...en dan tegen twente kampioen worden...net als vorig jaar...dan kan theo zeggen:hierom ging ik weg |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Leuk gedaan lereeeen, kop maar in Ali.
Klik even op quote lereeeen, dan zie je hoe je de tekst dik, onderstreept of cursief gemaakt kan worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2012 - 22:12 schreef baco74 het volgende:Leuk gedaan lereeeen, kop maar in Ali. Klik even op quote lereeeen, dan zie je hoe je de tekst dik, onderstreeptof cursief gemaakt kan worden. Of zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siggi in spits!! De Jong is een nood geval en is gelukkig voorbij nu. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
siggi scoorde er bij jong ajax gisteren 3. de jong mag best starten. siggie lekker de laatste hakf uur erin brengen. Ik denk dat ajax wint met 3-1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wacht met smart op AliPedia. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Inderdaad, anders was het topic al lang een heeeeeel stuk langer! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hij is waarschijnlijk zijn bronnen aan het uitpluizen en komt strax (als altijd) met een geweldige bijdrage.
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahaha...ik kom morgen met een bijdrage;))))) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Wel een mooie hè? Domme vraag.....is jou wel toevertrouwd.
Ali is ok, olé, olé.......... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hoop dat Sigi speelt. maar wordt weer een moeilijke keus tegen Twente. maar een ding is zeker, ik ben er bij:D |
|
|
|
|
!A-F-C-A!
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:11 schreef baco74 het volgende:[..] Wel een mooie hè? Domme vraag.....is jou wel toevertrouwd. Ali is ok, olé, olé.......... Is het niet goed, dan geef je Ali maar op zijn falie:))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voorbeschouwing: AFC Ajax - FC Groningen
Ajax bezet na de goede resultaten van de afgelopen weken de eerste plaats in de Eredivisie met een voorsprong van zes punten op de achtervolgers AZ en Feyenoord. Prolongatie van de landstitel lijkt slechts een kwestie van tijd, mits er gewonnen wordt. Winst op FC Groningen aankomende zondag zou een nieuw kampioenschap heel dichtbij brengen.
Trainer Frank de Boer wierp vanmiddag tijdens de persconferentie al een blik vooruit. "Thuis moet je winnen. Het is van cruciaal belang om drie punten te halen. Als je zondag drie punten haalt, zit je daarna in een zetel voor de laatste drie wedstrijden. Spelers en staf zijn ervan doordrongen wat zondag moet gebeuren." Met een voorsprong van zes punten en nog vier duels in het vooruitzicht mag het voor Ajax eigenlijk niet meer fout gaan.
Over de aankomende tegenstander zei de oefenmeester: "Groningen zit niet in zijn beste periode. Maar goed, dat zat FC Utrecht ook niet toen we tegen die club speelden. En toch wonnen ze twee keer. Ik hoop dat we zondag weer het niveau halen dat we nastreven." Kolbeinn Sigthórsson, die nog steeds niet helemaal fit is, speelde afgelopen maandag weer mee met Jong Ajax. "Positief natuurlijk dat hij weer een heel duel heeft gespeeld. En heerlijk dat hij dan ook drie keer scoort." Of Sigthórsson in de basis start, is nog niet bekend.
Daarnaast had De Boer tijdens de persconferentie nog mooie woorden voor zijn linksback, Daley Blind. "Daley maakt nu een goede periode door als linksback, terwijl hij eerder nog wat wisselvallig was. Hij is ook als centrale verdediger inzetbaar, dus ook hem houd ik er graag bij voor volgend seizoen." |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
is het niet iets als sigi kan spelen om eriksen als een valse rechtsbuiten te laten spelen en de jong op het middenveld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tering, ik ga op vakantie, kom terug en het kampioenschap kan Ajax al bijna niet meer ontgaan. Ik stel een collecte voor om mij nog effies 2 weken op reis te sturen :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 10:35 schreef Eide het volgende:Tering, ik ga op vakantie, kom terug en het kampioenschap kan Ajax al bijna niet meer ontgaan. Ik stel een collecte voor om mij nog effies 2 weken op reis te sturen :) van mij krijg je 50 cent:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
stel he, als we op de laatste speeldag kampioen zouden worden, dan hoop ik dat als ajax uit bij vitesse speelt dat supporters dan in de arena de wedstrijd kunnen volgen! is altijd heel gezellig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: veel meer heb je vermoedelijk ook niet;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheidsrechter:
Serdar gözübüyük
A.s zondag dus de wedstrijd tegen FC Groningen, Directeur Hans Nijland heeft besloten als je plaatselijke FC wint, om de 179 Km terug te gaan lopen. Hier heb ik wat beelden van eerdere wedstrijden tussen Ajax en FC Groningen, wedstrijden die plaatsvonden in De ArenA, maar ook in de Euroborg en het Oosterpark stadion! Ik herinner me de winnende van Urbij Emanuelson nog, in de 81ste minuut, wat een goal was dat! Wedstrijden die uit met respectievelijk 2-3 en 3-4 gewonnen werden. Wedstijden waar Suarez nog scoorde voor Groningen en Leonardo in de 92ste minuut de winnende maakte voor ons aller Ajax , Ook het fraaie debuut van Mounir El Hamdaoui was in de Euroborg tegen FC Groningen! noem het maar op! Veel kijkplezier en hopelijk wordt er Zondag A.S voor de 11de keer op rij gewonnen!!!
De vermoedelijke opstelling van ons aller Ajax:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 09:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:is het niet iets als sigi kan spelen om eriksen als een valse linksbuiten te laten spelen en de jong op het middenveld? Dan eerder als een rechtsbuiten toch?? Boerrigter speelt al weer op links.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt dat bedoelde ik remco! eriksen op rechts, zal de post aanpassen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hallo mensen. Morgen dus de zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De laatste nederlaag in Amsterdam tegen Groningen dateert van 03-05-1994 ( 0-2 ), toen nog in De Meer. WE waren destijds al kampioen en lieten de wedstrijd min of meer schieten. Naderhand verloren we 16 matches niet op het thuisfront tegen de Noorderlingen, maar de verschillen waren veelal miniem. De statistieken overall? Vooruit dan...31 thuiswedstrijden; 22x winst, 7x gelijk en 2x verlies. 90-34 zijn de doelcijfers dames en heren.
De eerste AJAX - Groningen was op 03-03-1972. Opstelling Ajax; Heinz Stuy, Ruud Krol, Barry Hulshoff, Horst Blankenburg, Wim Suurbier, Arie Haan, Dick van Dijk ( R.I.P.), Gerrie Mühren, Piet Keizer ( Arnold Muhren verving tussentijds Piet ), Sjaak Swart, Johan Cruijff. Scoreverloop; Cruijff 1-0 ('1), Swart 2-0 ('5), Cruijff 3-0 ('33), Gerrie Mühren 4-0 ('35), Cruijff 5-0 ('42), Keizer 6-0 ('60), Gerrie Mühren 7-0 ('63).
Twee seizoenen later een 9-0 overwinning met onder meer Johan Neeskens in de hoofdrol, die in het seizoen 84'85 nog eens 7 wedstrijden speelde voor FC Groningen. "De Nees" trof 3x doel, Jan Mulder 2x, Piet Keizer 2x, Suurbier en Haan ieder 1x.
Op 23-01-1983 werd een legendarische wedstrijd tussen beide gespeeld. AJAX speelde destijds in deze geweldige opstelling; Piet Schrijvers ( Galjé kwam later in het veld voor Piet ), Peter Boeve, Keje Molenaar, Leo van Veen ( Jan Molby verving Leo op den duur ), Frank Rijkaard, Johan Cruijff, Edo Ophof, Dick Schoenaker, Wim Kieft, Søren Lerby, Jesper Olsen. Het werd een fabelachtige wedstrijd waarin een zekere voorsprong alsnog uit handen werd gegeven; Lerby 1-0 ('4), Olsen 2-0 ('8), Walter Waalderbos 2-1 ('13), Rob McDonald 2-2 ('32), Lerby 3-2 ('33), Ron Jans 3-3 ('55), Ophof 4-3 ('63), Schoenaker 5-3 ('81), Ronald Koeman 5-4 pen.('84), Jans 5-5 ('88). Ronald Koeman, oud-Ajacied, was dus de man die de 5-4 liet aantekenen. Ronald Koeman: het kanon, sneeuwvlokje, was op de Nederlandse velden al een sieraad, maar in zijn Barcelona tijd? Kijk en geniet van dit heerlijke filmpje en niet stoppen met kijken, want het krijgt na 3:15 een switch en het slot is...dat geweldige schot in de EC1-finale met trainer JC, waarin spelers van Sampdoria de bui al zagen hangen, FANTASTISCH;
Een heerlijke pot voetbal was het ook op 14-10-2006, waarin Rasmus Lindgren en Luis Suarez het shirt van de groen-witte verdedigde. Babel 1-0 ('51), Levchenko 1-1 ('56), Suarez 1-2 ('60), Babel 2-2 ('74), Emanuelson 3-2 ('80).
SUCCES!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 13:06 schreef alibabba het volgende:Hallo mensen. Morgen dus de zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De laatste nederlaag in Amsterdam tegen Groningen dateert van 03-05-1994 ( 0-2 ), toen nog in De Meer. WE waren destijds al kampioen en lieten de wedstrijd min of meer schieten. Naderhand verloren we 16 matches niet op het thuisfront tegen de Noorderlingen, maar de verschillen waren veelal miniem. De statistieken overall? Vooruit dan...31 thuiswedstrijden; 22x winst, 7x gelijk en 2x verlies. 90-34 zijn de doelcijfers dames en heren. De eerste AJAX - Groningen was op 03-03-1972. Opstelling Ajax; Heinz Stuy, Ruud Krol, Barry Hulshoff, Horst Blankenburg, Wim Suurbier, Arie Haan, Dick van Dijk ( R.I.P.), Gerrie Mühren, Piet Keizer ( Arnold Muhren verving tussentijds Piet ), Sjaak Swart, Johan Cruijff. Scoreverloop; Cruijff 1-0 ('1), Swart 2-0 ('5), Cruijff 3-0 ('33), Gerrie Mühren 4-0 ('35), Cruijff 5-0 ('42), Keizer 6-0 ('60), Gerrie Mühren 7-0 ('63). Twee seizoenen later een 9-0 overwinning met onder meer Johan Neeskens in de hoofdrol, die in het seizoen 84'85 nog eens 7 wedstrijden speelde voor FC Groningen. "De Nees" trof 3x doel, Jan Mulder 2x, Piet Keizer 2x, Suurbier en Haan ieder 1x. Op 23-01-1983 werd een legendarische wedstrijd tussen beide gespeeld. AJAX speelde destijds in deze geweldige opstelling; Piet Schrijvers ( Galjé kwam later in het veld voor Piet ), Peter Boeve, Keje Molenaar, Leo van Veen ( Jan Molby verving Leo op den duur ), Frank Rijkaard, Johan Cruijff, Edo Ophof, Dick Schoenaker, Wim Kieft, Søren Lerby, Jesper Olsen. Het werd een fabelachtige wedstrijd waarin een zekere voorsprong alsnog uit handen werd gegeven; Lerby 1-0 ('4), Olsen 2-0 ('8), Walter Waalderbos 2-1 ('13), Rob McDonald 2-2 ('32), Lerby 3-2 ('33), Ron Jans 3-3 ('55), Ophof 4-3 ('63), Schoenaker 5-3 ('81), Ronald Koeman 5-4 pen.('84), Jans 5-5 ('88). Ronald Koeman, oud-Ajacied, was dus de man die de 5-4 liet aantekenen. Ronald Koeman: het kanon, sneeuwvlokje, was op de Nederlandse velden al een sieraad, maar in zijn Barcelona tijd? Kijk en geniet van dit heerlijke filmpje en niet stoppen met kijken, want het krijgt na 3:15 een switch en het slot is...dat geweldige schot in de EC1-finale met trainer JC, waarin spelers van Sampdoria de bui al zagen hangen, FANTASTISCH; [ filmpje ] Een heerlijke pot voetbal was het ook op 14-10-2006, waarin Rasmus Lindgren en Luis Suarez het shirt van de groen-witte verdedigde. Babel 1-0 ('51), Levchenko 1-1 ('56), Suarez 1-2 ('60), Babel 2-2 ('74), Emanuelson 3-2 ('80). SUCCES!!!!!! goed werk ali, lees en kijk het altijd met plezier. ik heb ook maar een keer een stukje geplaatst, heel eerlijk wat vond je ervan? zit er aan te denken om morgen een wedstrijdtopic tegen twente aan te maken, leek me wel een keer leuk, alleen van de week komt het niet uit daarom morgen. vind je dat goed als ik het een keer doe?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Graag gedaan:)))
2 prachtige samenvattingen van de wedstrijden gespeeld op 26-09-1981 en 12-09-1997;
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten de supporters zich weer net zo gelden als de laatste thuiswedstrijden??? Ik denk het wel, want ze hebben weer volledig geloof in Ajax, nadat ze hun zin hebben gekregen na hun en ONZE wens;
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 13:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] goed werk ali, lees en kijk het altijd met plezier. ik heb ook maar een keer een stukje geplaatst, heel eerlijk wat vond je ervan? zit er aan te denken om morgen een wedstrijdtopic tegen twente aan te maken, leek me wel een keer leuk, alleen van de week komt het niet uit daarom morgen. vind je dat goed als ik het een keer doe? Ik vind alles best Luis_suarez_19;)))))))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vul jij hem daarna aan. weet ook iedereen dat het topic vroeg wordt aangemaakt, omdat het niet later kan! maar wat vond je van me stukje? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een prachtige voorbeschouwingen van Iereeeen, Luis_suarez_19 en uiteraard van onze meester-journalist alibabba. Je krijgt steeds meer concurrentie, ali ;-) Daar moet ik dus wel op reageren! Ik denk (hoop), dat Ajax alle remmen losgooit en vol voor de overwinning gaat. Mocht dat lukken, dan heeft Ajax dus, met nog 3 wedstrijden voor de boeg, nog altijd (minimaal) 6 punten voorsprong plus een aanzienlijk beter doelsaldo. Op de opstelling van Luis_suarez_19 heb ik maar een opmerking: ik verwacht nu, dat Frank de Boer met Kolbeinn Sigthórsson in de basis begint. Vorige week heeft Kolbeinn al aangetoond (in Jong Ajax) om 90 minuten te kunnen spelen. Ik verwacht een reguliere en soevereine overwinning van onze Ajacieden: 3-0. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 13:53 schreef Pietje het volgende:Wat een prachtige voorbeschouwingen van Iereeeen, Luis_suarez_19 en uiteraard van onze meester-journalist alibabba. Je krijgt steeds meer concurrentie, ali ;-) Daar moet ik dus wel op reageren! Ik denk (hoop), dat Ajax alle remmen losgooit en vol voor de overwinning gaat. Mocht dat lukken, dan heeft Ajax dus, met nog 3 wedstrijden voor de boeg, nog altijd (minimaal) 6 punten voorsprong plus een aanzienlijk beter doelsaldo. Op de opstelling van Luis_suarez_19 heb ik maar een opmerking: ik verwacht nu, dat Frank de Boer met Kolbeinn Sigthórsson in de basis begint. Vorige week heeft Kolbeinn al aangetoond (in Jong Ajax) om 90 minuten te kunnen spelen. Ik verwacht een reguliere en soevereine overwinning van onze Ajacieden: 3-0. dankje voor de mooie reactie vriend! ik haalde de vermoedelijke opstelling van een site af! persoonlijk hoop ik ook dat sigi in de spits start, maar las ook dat hij nog niet helemaal fit is. ik vond het vorige week wat nonchalant en laconiek, ben erg bang dat het zondag weer is. groningen draait momenteel niet, maar hebben een prima elftal. als we winnen worden we voor mij gevoel zeker kampioen, vvv thuis moet te winnen zijn! ik verwacht een hele moeilijke 2-1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 13:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dankje voor de mooie reactie vriend! ik haalde de vermoedelijke opstelling van een site af! persoonlijk hoop ik ook dat sigi in de spits start, maar las ook dat hij nog niet helemaal fit is. ik vond het vorige week wat nonchalant en laconiek, ben erg bang dat het zondag weer is. groningen draait momenteel niet, maar hebben een prima elftal. als we winnen worden we voor mij gevoel zeker kampioen, vvv thuis moet te winnen zijn! ik verwacht een hele moeilijke 2-1 Ach, 2-1 of 3-0... Als de 3 punten maar in Amsterdam blijven. Wel hoop ik dat Ajax zich voor de volle 100% inzet en juist dat miste ik vorige week. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zet hem op 2-0..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Selectie voor duel met FC Groningen:
Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Christian Eriksen Kolbeinn Sigthórsson Siem de Jong Lorenzo Ebecilio André Ooijer Theo Janssen Daley Blind Derk Boerrigter Aras Özbiliz Ismaïl Aissati Ricardo van Rhijn |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
zat te denken als Sigithorsson nu niet begint met spelen sws niet opstellen tegen Twente dan. maar vind dat hij moet spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 17:26 schreef NatjosFC het volgende:zat te denken als Sigithorsson nu niet begint met spelen sws niet opstellen tegen Twente dan. maar vind dat hij moet spelen. wtf? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik bedoel dat als Sigthorsson niet in de basis staat, dat je hem niet hoeft op te stellen tegen twente, dan kan je beter met de Jong doorgaan. MIJN mening hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 17:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik bedoel dat als Sigthorsson niet in de basis staat, dat je hem niet hoeft op te stellen tegen twente, dan kan je beter met de Jong doorgaan. MIJN mening hoor dat is onzin, sigi is eerste spits, de bier benadrukt ook dat hij nog niet helemaal wedstrijdfit is. je moet altijd sigi opstellen waar het kan. of het nu morgen is of volgende week. de jong is geen spits ondanks hij het goed doet. je moet altijd met een spits spelen als het kan. hoe meer spelers op posities moeten spelen waar ze niet thuishoren, hoe minder het uiteindelijk gaat |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik denk dat Siggi nu wel speelt, want hij heeft nu aangetoond dat hij 90 minuten kan spelen in Jong, en om hem nog even speelminuten te geven voor topper tegen Twente. Dus denk ik dat opstelling Vermeer, v/d Wiel, ALderweireld, Vertonghen, Blind, Janssen, Eriksen, de Jong, Aissati, Sigthorsson, Boerigter.
Anita staat dacht ik op scherp, en je hebt hem tegen een superzwak Groningen toch niet nodig, dus dan kan je beter de voetballende Janssen opstellen! Zo krijg je een super goed voetballend middenveld en dat zal positief uitpakken voor ons spel tegen het verdedigend spelende Groningen. Dan kunnen we tegen Twente weer spelen met een fitte Anita en moet Frankie kiezen tussen Siem, Christan en Theo.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:10 schreef Ajx het volgende:Ik denk dat Siggi nu wel speelt, want hij heeft nu aangetoond dat hij 90 minuten kan spelen in Jong, en om hem nog even speelminuten te geven voor topper tegen Twente. Dus denk ik dat opstelling Vermeer, v/d Wiel, ALderweireld, Vertonghen, Blind, Janssen, Eriksen, de Jong, Aissati, Sigthorsson, Boerigter. Anita staat dacht ik op scherp, en je hebt hem tegen een superzwak Groningen toch niet nodig, dus dan kan je beter de voetballende Janssen opstellen! Zo krijg je een super goed voetballend middenveld en dat zal positief uitpakken voor ons spel tegen het verdedigend spelende Groningen. Dan kunnen we tegen Twente weer spelen met een fitte Anita en moet Frankie kiezen tussen Siem, Christan en Theo.... Je weet dat dit middenveld wat jij als "super goed voetballend" bestempeld dit seizoen samen nog niet 1 goede wedstrijd heeft gespeeld??? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:16 schreef remco k het volgende:[..] Je weet dat dit middenveld wat jij als "super goed voetballend" bestempeld dit seizoen samen nog niet 1 goede wedstrijd heeft gespeeld??? Een aantal keren een gedeelte van eenwedstrijd als ze veel beter waren, lukte het toch prima! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mischien moet je eens proberen:
Eriksen op 10 en dan de Jong en Janssen er achter. die dan kantelen zeg maar, zodat de ene steeds schuift zo blijf je toch aanvallend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:38 schreef NatjosFC het volgende:mischien moet je eens proberen: Eriksen op 10 en dan de Jong en Janssen er achter. die dan kantelen zeg maar, zodat de ene steeds schuift zo blijf je toch aanvallend. ik ga jou met de post minder serieus nemen! waarom wijzigen, het staat toch goed zo! daarintegen hebben we al in het begin van het seizoen gepseelt zoals jij het nu beschrijft. elke omschakeling van een tegenstander was een goal omdat je feitelijk met 3 aanvallende middenvelders speelt! nooit met die 3 spelen. dat is een moordkuil voor jezelf graven! het is nu goed zo, dus laten staan! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:38 schreef NatjosFC het volgende:mischien moet je eens proberen: Eriksen op 10 en dan de Jong en Janssen er achter. die dan kantelen zeg maar, zodat de ene steeds schuift zo blijf je toch aanvallend. of misschien moeten we het hele elftal kunnen laten kantelen.. zoiets:
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Uitleg: Je kunt als een soort draaischijf telkens een positie opschuiven.. vind je dat wat Natjos? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:54 schreef Grasmaaier het volgende:Uitleg: Je kunt als een soort draaischijf telkens een positie opschuiven.. vind je dat wat Natjos? ik ben tevreden met hoe het momenteel is grassie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dusss.....
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:54 schreef Grasmaaier het volgende:Uitleg: Je kunt als een soort draaischijf telkens een positie opschuiven.. vind je dat wat Natjos? ja zoals bij volleybal. goed ideetje, en dan steeds eentje eraf halen ja goed idee man. ga ik toepassen op mijn f-puppillen team. die willen toch allemaal in de spits spelen. dankje wel gast. |
|
|
|
|
|