|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dat hebben we gemerkt bij Inter of nie;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja zoals bij volleybal. goed ideetje, en dan steeds eentje eraf halen ja goed idee man. ga ik toepassen op mijn f-puppillen team. die willen toch allemaal in de spits spelen. dankje wel gast. dit ga je vast niet menen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: elke opmerking van jou wordt steeds gekker, bij inter was het ten eerste puur en puur geluk. ten 2de waren het allemaal oude rotten die op het einde van hun latijn waren! bij ajax winnen we nu 10 keer op rij, waarom het elftal wijzigen, denk is beter na man! het enige wat voor mij gewijzigd mag worden is dat sigi erin komt, daarmee is alles gezegt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee joh,
maar ik denk dat ik wel de nieuwe Terry in mijn team heb hoor:P is een jonge die toch wel iets te dik is, maar wel snel en een goede pegel. en hij heet ook nog is Henk dus hij is de perfecte verdediger |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] elke opmerking van jou wordt steeds gekker, bij inter was het ten eerste puur en puur geluk. ten 2de waren het allemaal oude rotten die op het einde van hun latijn waren! bij ajax winnen we nu 10 keer op rij, waarom het elftal wijzigen, denk is beter na man! het enige wat voor mij gewijzigd mag worden is dat sigi erin komt, daarmee is alles gezegt ja, maar ik denk dat als je nu Sigthorsson er in zet, dat hij nog niet klaar is voor Twente. dus waarom zou je dan de Jong er uit halen die dat wel is. daarbij kan je het luxe probleem op het middenvelder nog ff uitstellen.
sorry als je me gek vind, maar ik wil niet dat je boos word. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, maar ik denk dat als je nu Sigthorsson er in zet, dat hij nog niet klaar is voor Twente. dus waarom zou je dan de Jong er uit halen die dat wel is. daarbij kan je het luxe probleem op het middenvelder nog ff uitstellen. sorry als je me gek vind, maar ik wil niet dat je boos word. ik ben niet boos maar soms denk je niet verder. kijk als je met de jong, janssen en eriksen op het middenveld speelt, wordt je net als in het begin van het seizoen vermoord in de omschakeling. gewoon omdat er geen type anita was! die het balverlies kan corrigeren.
de jong doet het prima, maar hij is geen spits. als je een spits tot je beschikking hebt moet je altijd in mijn ogen met een spits spelen! zeker met een buitenspeler zoals boerrigter een een steekpass van eriksen. als sigi fit is moet je hem altijd laten spelen. is echt een multifunctionele aanvaller |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik ben niet boos maar soms denk je niet verder. kijk als je met de jong, janssen en eriksen op het middenveld speelt, wordt je net als in het begin van het seizoen vermoord in de omschakeling. gewoon omdat er geen type anita was! die het balverlies kan corrigeren. de jong doet het prima, maar hij is geen spits. als je een spits tot je beschikking hebt moet je altijd in mijn ogen met een spits spelen! zeker met een buitenspeler zoals boerrigter een een steekpass van eriksen. als sigi fit is moet je hem altijd laten spelen. is echt een multifunctionele aanvaller ja ben ik met je eens, maar is hij wel klaar voor een topper. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet teveel aan het systeem sleutelen en dan zeker niet zo een gek, apart en scheef systeem! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:23 schreef Ajx het volgende:[..] NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet teveel aan het systeem sleutelen en dan zeker niet zo een gek, apart en scheef systeem! hahah iemand die het dus met me eens is. het staat inderdaad goed zo |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:23 schreef Ajx het volgende:[..] NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet teveel aan het systeem sleutelen en dan zeker niet zo een gek, apart en scheef systeem! t is voor de gein.. logisch toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat kunnen we pas oordelen als hij speelt in de topper;) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja.... Je kan het misschien op de training achter gesloten deuren proberen zodat niemand het ziet, maar verder toch nooit doen dit zeg.... Kijk naar je bezetting amn, er staat helemaal niemand in de midden!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, oke. maar ik zeg dat je het moet voorkomen dat hij slecht speelt in een cruciaale wedstrijd |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 13:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vul jij hem daarna aan. weet ook iedereen dat het topic vroeg wordt aangemaakt, omdat het niet later kan! maar wat vond je van me stukje? Vind de mijne beter...hahahahahaha...nee joh, ga je gang joh...leuk toch;)))))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahaha, je bent top! hahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nooit een kans voor een winnend team..
Je Engels is grandioos! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha nou je het zegt. ik bedoel een winnend team niet veranderen! nja zal mn post weghalen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vond engels altijd zon kutvak |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:31 schreef Ajx het volgende:[..] Ja.... Je kan het misschien op de training achter gesloten deuren proberen zodat niemand het ziet, maar verder toch nooit doen dit zeg.... Kijk naar je bezetting amn, er staat helemaal niemand in de midden!! GEIN, GRAPJE, SARCASTISCH.. ooit van gehoord? Het is een dolletje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: snapt niet iedereen grassie;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zit trouwens barca real te kijken, wat een verschil als je dan zapt naar de graafschap tegen heracles |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ali is de held!!! Luis de held in spe!!!! Grote klasse mannen !!! Ik denk 7-0 ! Beetje aan doelsaldo werken hè? Zal toch nie weer gebeuren op 1 goaltje ernaast te grijpen....;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Kijk eke week uit naar jouw stukkie Ali!!! Dont forget!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 20:45 schreef joduh het volgende:Ali is de held!!! Luis de held in spe!!!! Grote klasse mannen !!! Ik denk 7-0 ! Beetje aan doelsaldo werken hè? Zal toch nie weer gebeuren op 1 goaltje ernaast te grijpen....;-) hahaha tnx man, maar wat is de held in spe??? hahahaha joduh///held! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het zit in mijn geheugen gegriefd kerel;))) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 20:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha nou je het zegt. ik bedoel een winnend team niet veranderen! nja zal mn post weghalen Hehehe ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kutvak ja, taal nee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik ga jou met de post minder serieus nemen! waarom wijzigen, het staat toch goed zo! daarintegen hebben we al in het begin van het seizoen gepseelt zoals jij het nu beschrijft. elke omschakeling van een tegenstander was een goal omdat je feitelijk met 3 aanvallende middenvelders speelt! nooit met die 3 spelen. dat is een moordkuil voor jezelf graven! het is nu goed zo, dus laten staan! Zo speelden we toen niet hoor, Ajax speelde toen alleen met Janssen als controleur en Erikssen/de Jong daarvoor.. dat liep voor geen meter.. Ajax speelt al zolang de Boer er zit met twee nummers 10 naast elkaar, een uitzondering natuurlijk daargelaten..
Maar wat je zegt ben ik het wel mee eens, het staat nu goed, we winnen 10 wedstrijden op rij en staan op het punt het kampioenschap te prolongeren, ieder persoon die vind dat de boel nu anders moet is niet helemaal goed bij z'n knar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inter speelt met vrijwel een heel ander elftal als tijdens de CL winst.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 11:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Locatie: [ afbeelding ] Aanvang 16.30 uur. Scheidsrechter: [ afbeelding ] Serdar gözübüyük A.s zondag dus de wedstrijd tegen FC Groningen, Directeur Hans Nijland heeft besloten als je plaatselijke FC wint, om de 179 Km terug te gaan lopen. Hier heb ik wat beelden van eerdere wedstrijden tussen Ajax en FC Groningen, wedstrijden die plaatsvonden in De ArenA, maar ook in de Euroborg en het Oosterpark stadion! Ik herinner me de winnende van Urbij Emanuelson nog, in de 81ste minuut, wat een goal was dat! Wedstrijden die uit met respectievelijk 2-3 en 3-4 gewonnen werden. Wedstijden waar Suarez nog scoorde voor Groningen en Leonardo in de 92ste minuut de winnende maakte voor ons aller Ajax , Ook het fraaie debuut van Mounir El Hamdaoui was in de Euroborg tegen FC Groningen! noem het maar op! Veel kijkplezier en hopelijk wordt er Zondag A.S voor de 11de keer op rij gewonnen!!! [ filmpje ] [ filmpje ] [ filmpje ] [ filmpje ] De vermoedelijke opstelling van ons aller Ajax: [ afbeelding ] quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 13:06 schreef alibabba het volgende:Hallo mensen. Morgen dus de zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De laatste nederlaag in Amsterdam tegen Groningen dateert van 03-05-1994 ( 0-2 ), toen nog in De Meer. WE waren destijds al kampioen en lieten de wedstrijd min of meer schieten. Naderhand verloren we 16 matches niet op het thuisfront tegen de Noorderlingen, maar de verschillen waren veelal miniem. De statistieken overall? Vooruit dan...31 thuiswedstrijden; 22x winst, 7x gelijk en 2x verlies. 90-34 zijn de doelcijfers dames en heren. De eerste AJAX - Groningen was op 03-03-1972. Opstelling Ajax; Heinz Stuy, Ruud Krol, Barry Hulshoff, Horst Blankenburg, Wim Suurbier, Arie Haan, Dick van Dijk ( R.I.P.), Gerrie Mühren, Piet Keizer ( Arnold Muhren verving tussentijds Piet ), Sjaak Swart, Johan Cruijff. Scoreverloop; Cruijff 1-0 ('1), Swart 2-0 ('5), Cruijff 3-0 ('33), Gerrie Mühren 4-0 ('35), Cruijff 5-0 ('42), Keizer 6-0 ('60), Gerrie Mühren 7-0 ('63). Twee seizoenen later een 9-0 overwinning met onder meer Johan Neeskens in de hoofdrol, die in het seizoen 84'85 nog eens 7 wedstrijden speelde voor FC Groningen. "De Nees" trof 3x doel, Jan Mulder 2x, Piet Keizer 2x, Suurbier en Haan ieder 1x. Op 23-01-1983 werd een legendarische wedstrijd tussen beide gespeeld. AJAX speelde destijds in deze geweldige opstelling; Piet Schrijvers ( Galjé kwam later in het veld voor Piet ), Peter Boeve, Keje Molenaar, Leo van Veen ( Jan Molby verving Leo op den duur ), Frank Rijkaard, Johan Cruijff, Edo Ophof, Dick Schoenaker, Wim Kieft, Søren Lerby, Jesper Olsen. Het werd een fabelachtige wedstrijd waarin een zekere voorsprong alsnog uit handen werd gegeven; Lerby 1-0 ('4), Olsen 2-0 ('8), Walter Waalderbos 2-1 ('13), Rob McDonald 2-2 ('32), Lerby 3-2 ('33), Ron Jans 3-3 ('55), Ophof 4-3 ('63), Schoenaker 5-3 ('81), Ronald Koeman 5-4 pen.('84), Jans 5-5 ('88). Ronald Koeman, oud-Ajacied, was dus de man die de 5-4 liet aantekenen. Ronald Koeman: het kanon, sneeuwvlokje, was op de Nederlandse velden al een sieraad, maar in zijn Barcelona tijd? Kijk en geniet van dit heerlijke filmpje en niet stoppen met kijken, want het krijgt na 3:15 een switch en het slot is...dat geweldige schot in de EC1-finale met trainer JC, waarin spelers van Sampdoria de bui al zagen hangen, FANTASTISCH; [ filmpje ] Een heerlijke pot voetbal was het ook op 14-10-2006, waarin Rasmus Lindgren en Luis Suarez het shirt van de groen-witte verdedigde. Babel 1-0 ('51), Levchenko 1-1 ('56), Suarez 1-2 ('60), Babel 2-2 ('74), Emanuelson 3-2 ('80). SUCCES!!!!!! Luisclopedie & Alipedia een nieuw schrijvers-duo. Bedankt mannen, jullie maken er een feestje van.
Ik zeg: +100 en 4-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 00:37 schreef baco74 het volgende:[..] [..] Luisclopedie & Alipedia een nieuw schrijvers-duo. Bedankt mannen, jullie maken er een feestje van. Ik zeg: +100 en 4-1. LOL op die uitslag heb ik geld gezet. Hoop zo dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 00:29 schreef remco k het volgende:[..] Zo speelden we toen niet hoor, Ajax speelde toen alleen met Janssen als controleur en Erikssen/de Jong daarvoor.. dat liep voor geen meter.. Ajax speelt al zolang de Boer er zit met twee nummers 10 naast elkaar, een uitzondering natuurlijk daargelaten.. Maar wat je zegt ben ik het wel mee eens, het staat nu goed, we winnen 10 wedstrijden op rij en staan op het punt het kampioenschap te prolongeren, ieder persoon die vind dat de boel nu anders moet is niet helemaal goed bij z'n knar. ik bedoel remco dat als je met de jong, janssen en eriksen speelt dat je eigenlijk met 3 aanvallende middenvelders speelt. je zag toen ook dat het heel verleidelijk was om allemaal mee naar voren te gaan. zodra we balverlies leden was er bijna altijd een goal tegen. gewoon omdat iedereen veel en veel te diep stonden. moet je voor de lol de goals die we in venlo thuis tegen heerenveen, thuis tegen vitesse enz tegenkregen maar eens terugkijken. dan snap je het wel denk ik. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We schrijven 03-04-2002....op de 30e speeldag speelt Ajax thuis tegen Groningen na de 29e speeldag in Arnhem met 3-1 verloren te hebben...WE staan staan daardoor nog 2 punten voor op Feyenoord, maar wel een wedstrijd meer gespeeld...dan dus die match tegen "FC Grun"....het werd KNOTSGEK;
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Wedstrijd-van-Toen-Ajax-FC-Groningen-1.htm |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt. bij inter waren het allemaal veteranen, en laat ik eerlijk zijn dan inter de CL met ernorm veel geluk gewonnen heeft, maargoed dat kan een keer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 00:37 schreef baco74 het volgende:[..] [..] Luisclopedie & Alipedia een nieuw schrijvers-duo. Bedankt mannen, jullie maken er een feestje van. Ik zeg: +100 en 4-1. dankje barry! heb beloofd vandaag een topic over de wedsrijd tegen twente aan te maken, gewoon een keertje voor de lol. van de week kom ik er niet aan toe. ben erg benieuwd wat jullie er van gaan vinden. ik ga alleen niet zo diep de geschiedenis in als ali hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: uieindelijk pakte we gelukkig de titel nog ali |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Voor de liefhebbers de wedstrijd Ajax - Groningen op 14-10-2006....het werd een ware thriller;
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Yep...de resterende 4 wedstrijden werden allemaal gewonnen...Sparta - Ajax 0-4, Ajax - Utrecht 1-0, Ajax - Den Bosch 2-0, NEC - Ajax 0-2... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 09:59 schreef alibabba het volgende:[..] Yep...de resterende 4 wedstrijden werden allemaal gewonnen...Sparta - Ajax 0-4, Ajax - Utrecht 1-0, Ajax - Den Bosch 2-0, NEC - Ajax 0-2... sparta ajax scoorde zlaten geloof ik nog 3x. ik weet niet meer waar feyenoord punten liet liggen. maar mooi. die 4-1 van ons=ze oude spits uit heraklion. mooie wedstrijd |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh