|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Weet niet wat het wordt, denk 7-0 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: laten we hopen op 10. maar ik denk 6-0 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Bamilikker!!! hoe gaat ie gap? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 10:07 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] sparta ajax scoorde zlaten geloof ik nog 3x. ik weet niet meer waar feyenoord punten liet liggen. maar mooi. die 4-1 van ons=ze oude spits uit heraklion. mooie wedstrijd Het was Mido die toen 3x scoorde, Zlatan scoorde de 0-4:))) Feyenoord verloor destijds in Eindhoven onder andere, want ze verloren nog meer punten...uiteindelijk werd psv 2e op 5 punten en Feyenoord 3e op 9 punten.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
lijkt me leuk, we horen wel hoe het bevallen is.bij de fjes mag je onbeperkt wisselen toch?????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 11:59 schreef alibabba het volgende:[..] Het was Mido die toen 3x scoorde, Zlatan scoorde de 0-4:))) Feyenoord verloor destijds in Eindhoven onder andere, want ze verloren nog meer punten...uiteindelijk werd psv 2e op 5 punten en Feyenoord 3e op 9 punten.. thnx voor het corrigeren. en tnx voor de uitleg |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
pff nu moeten we godverdomme nog 2 uur wachten, en staat de druk straks weer op ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat mag je om 18.15 pas zeggen;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik zie....ik zie.....4-0....;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: lijken wel waarzeggers hier, en 99 van de 100 keer zitten we er allemaal vrolijk naast, gewoon winnen, mijn part met 6-5 als we maar winnen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 14:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] lijken wel waarzeggers hier, en 99 van de 100 keer zitten we er allemaal vrolijk naast, gewoon winnen, mijn part met 6-5 als we maar winnen Hahahha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: psv is niet heel interresant voor mij, die moet je gewoon voor kunnen blijven. ik ben benieuwd naar az, dat is wel erg, je ziet het 0-0 staan, je krijgt valse hoop want we weten gewoon dat az wel gaan scoren tegen vvv |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vraag me niet waarom, maar heb er een slecht gevoel over vandaag.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dat zijn gezonde zenuwen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] psv is niet heel interresant voor mij, die moet je gewoon voor kunnen blijven. ik ben benieuwd naar az, dat is wel erg, je ziet het 0-0 staan, je krijgt valse hoop want we weten gewoon dat az wel gaan scoren tegen vvv Daar is ie al |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ajax was vorige week zo laconiek. ben benieuwd of ze bij groningen willen knokken voor pieter huistra. tis wel een ploeg die kan voetballen. en met een beetje pecht gaan ze met 10 man voor de eigen goal hangen. ajax denk er zo makkelijk over, althans dat is me gevoel. roep de hele week al dat ik denk 2-1 maar iets in me zegt 1-1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wrijf het er maar in kaaskop;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ben geeneens 100% nl-er joh...en voor az ben ik al helemaal niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ajax was vorige week zo laconiek. ben benieuwd of ze bij groningen willen knokken voor pieter huistra. tis wel een ploeg die kan voetballen. en met een beetje pecht gaan ze met 10 man voor de eigen goal hangen. ajax denk er zo makkelijk over, althans dat is me gevoel. roep de hele week al dat ik denk 2-1 maar iets in me zegt 1-1 Groningen wil altijd voetballen, dus ik denk dat je meer ruimte krijgt.... En kunnen ze niet nog voor playoffs gaan..? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik zet er een ;) achter gozer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:48 schreef hippy het volgende:[..] Groningen wil altijd voetballen, dus ik denk dat je meer ruimte krijgt.... En kunnen ze niet nog voor playoffs gaan..? ver weg! ik bewtijfel het, idereen altijd met dan oppotinusme, walg ervan |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Anita, Eriksen, Janssen; Aissati, De Jong, Boerrigter.
Groningen: Da Silva; Ivens, Kappelhof, Burnet, Sparv, Andersson,Hiariej, Bacuna, Tadic, Suk. Pedersen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 14:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:pff nu moeten we godverdomme nog 2 uur wachten, en staat de druk straks weer op ons Ik heb niet eens het gevoel dat de groep nu veel druk voelt. Ik denk dat het geloof, de vorm en de ervaring van vorig jaar er voor zorgt dat de ploeg op een soort roze wolk zit die dat gevoel van onaantastbaarheid geeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het is nog een dik half uur bij az hoor |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Daarom ben ik nog niet minder beledigd...;) lol |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:50 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb niet eens het gevoel dat de groep nu veel druk voelt. Ik denk dat het geloof, de vorm en de ervaring van vorig jaar er voor zorgt dat de ploeg op een soort roze wolk zit die dat gevoel van onaantastbaarheid geeft. dat is het probleem maatje! heb liever dat ze druk voelen. nu voelen ze geen druk en kan het net als tegen de graafschap heeeeeeel erg laconiek worden, 1 ding, nu wordt het afgestraft |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:50 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb niet eens het gevoel dat de groep nu veel druk voelt. Ik denk dat het geloof, de vorm en de ervaring van vorig jaar er voor zorgt dat de ploeg op een soort roze wolk zit die dat gevoel van onaantastbaarheid geeft. Dat is juist zo link... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hopelijk pakken we minimaal een punt tegen twente! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vvv wint dit seizoen 1 uitwedstrijd, rest allemaal verloren 14x dus |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dat is het probleem maatje! heb liever dat ze druk voelen. nu voelen ze geen druk en kan het net als tegen de graafschap heeeeeeel erg laconiek worden, 1 ding, nu wordt het afgestraft Laten we hopen van nie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: waarom denk je dan dat het zo makkelijk gaat? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
GODVERDEGODVER pffffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Alleen als ze twee goals maken in het eerste half uur...dan wordt het een makkelijk potje... Maar dat kan ook hoop zijn...;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:56 schreef hippy het volgende:[..] Alleen als ze twee goals maken in het eerste half uur...dan wordt het een makkelijk potje... Maar dat kan ook hoop zijn...;) je speelt niet tegen het 4de elftal van kozakken boys. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: zet hem ff op eredivisie live 2 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee laat maar...op 1 is het leuker ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: spijt me hoor, weer verder denken. als je CL speelt moet je 2 voorondes overleven. de eerste kan de hele top 6 nog aan, de 2 is bijna altijd tegen een europese subtopper. ik zie liever psv of feyenoord op plaats 2 eindigen dan de rest. ik wil 2 NL clubs in de CL |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 15:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] spijt me hoor, weer verder denken. als je CL speelt moet je 2 voorondes overleven. de eerste kan de hele top 6 nog aan, de 2 is bijna altijd tegen een europese subtopper. ik zie liever psv of feyenoord op plaats 2 eindigen dan de rest. ik wil 2 NL clubs in de CL Ja...mischien dat we ooit weer eens twee directe plaatsen krijgen |
|
|
|