|
|
Grasmaaier
|
|
|
ALLES EEN STUKJE BETER - Dinsdagavond werd bekend dat Gino van Kessel aanstaande zomer de overstap van AZ naar Ajax zal maken. De 19-jarige spits kon bijtekenen bij AZ, maar zal een contract voor twee jaar tekenen bij de Amsterdammers. Van Kessel legt kort aan AjaxShowtime.com uit wat voor speler hij is en waarom hij deze transfer heeft gemaakt.
'Ik zie mezelf als een speler die een wedstrijd kan beslissen', vertelt Van Kessel wanneer hem gevraagd wordt als wat voor speler hij zichzelf zou omschrijven. 'Ik ben sterk aan de bal en maak snelle keuzes. Ik probeer altijd zo snel mogelijk naar het doel te gaan en gevaarlijk te worden.'
Het zal weinigen dan ook verbazen dat Van Kessel vooral de doelpuntenmachines in de Europese top met interesse volgt. 'Ik heb niet echt een favoriete speler, maar kijk graag naar spitsen die veel scoren. Voorbeelden zijn Huntelaar, Ronaldo, Messi, Van Persie of Ibrahimovic.' Met name een pad als Huntelaar of Ibrahimovic zou het talent dan ook niet mis vinden: 'Ik wil groot worden bij Ajax en in de Eredivisie. Ik hoop ook ooit nog bij een andere Europese topclub in het buitenland te voetballen.'
Deze hoop om een grote speler te worden is ook één van de redenen geweest voor Van Kessel om naar Ajax te vertrekken. Bij Ajax hoopt de speler zich beter te ontwikkelen. 'De club, de trainers, de spelers, de faciliteiten, de begeleiding; alles is een stukje beter bij Ajax dan bij AZ', legt de speler enthousiast uit over zijn overstap naar Ajax. 'Daardoor denk ik ook dat ik me beter ontwikkel bij Ajax!'
Van Kessel maakte dit seizoen bij AZ reeds 25 goals in 21 wedstrijden en wordt dan ook als een groot talent gezien. In de C1 liep Van Kessel, als speler van Telstar, al eens stage bij Ajax, maar destijds voldeed hij nog niet aan het niveau. De spits maakte dit seizoen echter een enorme ontwikkeling door nadat AZ twee andere spitsen vervroegd doorschoof. Zodoende verdiende Van Kessel alsnog zijn transfer naar Ajax. Binnenkort meer over deze aankoop hier op AjaxShowtime.com. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
HAHA ! Mooi man, alle grote talenten willen naar ajax. Alles is momenteel positief rondom Ajax en jeugdspelers zien dat en willen hier aan ruiken. Ga zo door Ajax ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 11:43 schreef Rogier het volgende:HAHA ! Mooi man, alle grote talenten willen naar ajax. Alles is momenteel positief rondom Ajax en jeugdspelers zien dat en willen hier aan ruiken. Ga zo door Ajax ! Juist...goeie zet voor de toekomst |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Deze gozer is echt 5 klasses beter dan Schoop, Gravenberch en Castillion..
Als je 25x scoort in 21 wedstrijden dan kun je echt wel wat.. ik zal even een foto hieronder zetten van deze spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Deze foto is al wel een half jaar oud, maar er zijn geen recentere foto's beschikbaar. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 11:43 schreef Rogier het volgende:HAHA ! Mooi man, alle grote talenten willen naar ajax. Alles is momenteel positief rondom Ajax en jeugdspelers zien dat en willen hier aan ruiken. Ga zo door Ajax ! +1 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Zeker goede zaak dit. Eigenlijk vind ik dat AZ PSV en alle andere clubs als soort satelietclubs moeten fungeren voor ons aller ajax hahaha |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Die was al een dag bekend vriend xd. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
En gisteren al een van PSV. Nu alleen nog het beste talent van Feyenoord :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind dat Ajax zich enorm laat gelden...het Technisch Hart zit niet stil....Ajax heeft nu enkele jeugdspelers gecontracteerd en ik moet ze eerst aan het werk zien om te oordelen, maar aan inzicht ontbreekt het bij DE BOER, BERGKAMP en JONK niet aan denk ik....ik zag gister Ajax TV en daar was het kampioenschap van de C1 te zien...JONK sprak ze daarna even vol lof toe en je zag die jongetjes stralen...daar moet het om gaan...PLEZIER is de leidraad van het voetbal en PLEZIER is hetgeen het Technisch Hart kan meegeven, omdat het idolen zijn voor jeugdige gasten.. |
|
|
|