|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop t, maar hij loopt ook al even mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Raar dat hij er bij zat en niet Bilal. Contract van Achahbar loopt af en word waarschijnlijk niet verlengd. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien dat ze beide jongens ervaring kunnen laten opdoen bij bijvoorbeeld NAC of Dordrecht? is beter dan dit plus dat ze zich mooi kunnen laten zien, wekelijks... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien krijgt hij zijn kans nog en dan hoop ik dat hij mijn ongelijk bewijst. Ik betwist t, maar t kan.
Anass Achahbar behoorde afgelopen weekend tot de selectie van Feyenoord voor het duel met Excelsior, en niet aankoop Bilal Basacikoglu. En dat heeft Achahbar eerlijk verdiend, vindt Rutten. Vorige week scoorde hij namens Jong Feyenoord vier keer tegen Jong NAC en ook op de training gaat hij er volledig voor.
"Ik gaf een paar weken terug al het signaal dat Anass goed bezig is. Ik vind hem heel positief. Hij is binnen deze selectie groeiende en daarom haalde ik hem erbij tegen Excelsior. Ik heb het recht om hem te belonen", aldus Rutten in De Telegraaf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop dat Fred dat dan goed inziet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heeft Annas "uit-vrees"? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, maar dan past het spel beter bij hem. is makkelijker om zo binnen te komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Wegen Feyenoord en Achahbar scheiden deze zomer'
De toekomst van Anass Achabar lijkt niet bij Feyenoord de liggen. De aanvaller moet het momenteel doen met speelminuten bij Jong Feyenoord/Excelsior en lijkt geen kans te hebben op een plaats in de selectie van trainer Fred Rutten. Het contract van Achahbar loopt tot de zomer van 2015 en Feyenoord lijkt deze verbintenis niet te gaan verlengen.
Ik heb Van Geel daarover gesproken, zegt Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond, op Radio Rijnmond. Hij sprak de verwachting uit dat Feyenoord Achahbar waarschijnlijk uit zijn contact zal laten lopen.
Achahbar begon in 2002 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers. De aanvaller kwam toentertijd over van FC Kranenburg. In het seizoen 2011/2012 maakte de Hagenaar zijn debuut in het eerste van Feyenoord, maar Achahbar werd nooit een vaste waarde in de Rotterdamse formatie. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan het Duitse Arminia Bielefeld, maar wist ook daar geen potten te breken. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Er was gisteren tegen nac een uitgelezen kans om hem te laten spelen. Jammer dat Rutten het nodig blijft vinden om een rechtsback rechtsbuiten op te stellen.Rutten koos gisteren ook voor de werker Immers op 10. Volgens mij moet je tegen nac gaan voetballen en niet de strijd aan gaan. Had dus ook prima op 10 kunnen spelen. Einde Achabar want een echte kans gaat Achabar niet krijgen onder Rutten. Blijf het jammer vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze keuze snap ik. Gaat ook niet ergens boven komen. Zal eerst jaren moeten spelen. Te weinig groei. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:Deze keuze snap ik. Gaat ook niet ergens boven komen. Zal eerst jaren moeten spelen. Te weinig groei. Echt helemaal mee eens. Niet alleen Rutten stelt hem niet op. Meerdere trainers zagen het niet in hem zitten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mag van mij wel vertrekken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 01:06 schreef RenatoBos het volgende:'Wegen Feyenoord en Achahbar scheiden deze zomer'[ afbeelding ] De toekomst van Anass Achabar lijkt niet bij Feyenoord de liggen. De aanvaller moet het momenteel doen met speelminuten bij Jong Feyenoord/Excelsior en lijkt geen kans te hebben op een plaats in de selectie van trainer Fred Rutten. Het contract van Achahbar loopt tot de zomer van 2015 en Feyenoord lijkt deze verbintenis niet te gaan verlengen.Ik heb Van Geel daarover gesproken, zegt Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond, op Radio Rijnmond. Hij sprak de verwachting uit dat Feyenoord Achahbar waarschijnlijk uit zijn contact zal laten lopen. Achahbar begon in 2002 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers. De aanvaller kwam toentertijd over van FC Kranenburg. In het seizoen 2011/2012 maakte de Hagenaar zijn debuut in het eerste van Feyenoord, maar Achahbar werd nooit een vaste waarde in de Rotterdamse formatie. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan het Duitse Arminia Bielefeld, maar wist ook daar geen potten te breken. Bron:Rijnmond Leuke speler voor o.a. Excelsior-Nac-Willem 2-Go Ahead |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
is inderdaad beter om weg te gaan krijgt toch geen echte kans,annas laat ons volgend jaar zien dat ze het allemaal verkeerd hebben gezien succes jongen en hoop tot wederziens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook jou naam is te moeilijk,
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verwijzing naar n persoon, persoonlijk voornaamwoord ipv bezittelijk. dus jou
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De naam is van jou. Het is jouw naam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Redigeren
Transcriberen
Tekst schrijven
Sollicitatieservice
Portfolio
Onze blog
Contact
.
« Werkwoorden: Wanneer schrijf
Juist woordgebruik: wanneer »
Juiste woordkeuze: wanneer schrijf je jou en wanneer jouw?
Gepubliceerd op 2 oktober, 2012.
Het gebruiken van de verkeerde woordkeuze is wel eens moeilijk te voorkomen. Sommige woorden zijn nu eenmaal op verschillende manieren te schrijven en het is soms lastig te bepalen wanneer je welke vorm gebruikt. Wanneer gebruik je jou en wanneer jouw?
In het kort
Wanneer je verwijst naar een bezit (bezittelijk voornaamwoord), gebruik je jouw. Wanneer je verwijst naar een persoon (persoonlijk voornaamwoord), gebruik je jou.
Jou
Jou is een persoonlijk voornaamwoord. Persoonlijke voornaamwoorden zijn woorden die verwijzen naar personen. Voorbeelden van persoonlijke voornaamwoorden zijn: ik, mij, ons, jullie en u. Wanneer je wil aanduiden dat het om een persoon gaat, dan is het jou zonder -w. Een manier om te controleren of het juist is, is door te kijken of je het voornaamwoord kunt vervangen voor een naam. Wanneer dit kan, heb je te maken met een persoonlijk voornaamwoord. Ik heb jou/Marie gisteren nog een mail gestuurd. Hebben zij jou/Chantal al gebeld voor een afspraak? De familie heeft jou/Michiel in tijden niet gezien.
Jouw
Jouw is een bezittelijk voornaamwoord. Bezittelijke voornaamwoorden zijn woorden die verwijzen naar iemand zijn bezit. Voorbeelden van bezittelijke voornaamwoorden zijn: mijn, onze, jullie en jouw. Wanneer je wil aanduiden dat iets iemands bezit is, dan is het jou met -w. Een manier om te controleren of het juist is, is door te kijken of je het voornaamwoord kunt vervangen voor een naam + zijn. Wanneer dit kan, heb je te maken met een bezittelijk voornaamwoord. Heb jij jouw/Piet zijn tentamen al nagekeken? Is dat jouw/Joren zijn fiets? Kijk je even in jouw/Peter zijn agenda of het schikt?
Ezelsbruggetje
In principe zou je er een rekensom van kunnen maken: Naam met zijn = jou met w Naam zonder zijn = jou zonder w
2
2
1
Geplaatst in Taalweetjes.
Geef een reactie
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *
Naam*:
E-mail*:
Website:
CAPTCHA afbeelding Verander afbeelding
CAPTCHA code *
« Werkwoorden: Wanneer schrijf
Juist woordgebruik: wanneer »
Zoeken
Onze blog
Een tekstbureau zonder blog, dat kan natuurlijk niet. Goed Verwoord blogt over alles dat met de taal te maken heeft, maar plaatst ook andere soorten artikelen, geschreven over een tal van onderwerpen. Zo wordt er regelmatig een interview, verhaal, recensie of verslag geplaatst. Maar wij richten ons voornamelijk op artikelen die verband houden met de taal. Heeft u een taalprobleem waar u niet uit komt? Mail het ons en wij zorgen dat uw vraag beantwoord wordt en dat er een blog over verschijnt.
Recente berichten
Werkwoorden: wanneer schrijf je houd of houdt Graden, met of zonder afkorting, wat is de juiste schrijfwijze? Wat is transcriberen? Juiste schrijfwijze: is het hoelang of hoe lang? Werkwoorden: wanneer schrijf je wordt en wanneer schrijf je word? Werkwoorden: wanneer schrijf je een werkwoord met d en wanneer schrijf je dt Juiste woordkeuze: u of uw? Juiste woordkeuze: groter dan of groter als? Juiste woordkeuze: Omdat of doordat? Onderzoek naar taal van de media
Categorieën
Artikelen (5) Taalnieuws (1) Taalweetjes (20)
Google+
Twitter
Facebook
LinkedIn
Home | Contact | Algemene voorwaarden | Sitemap
Copyright © 2014. Alle rechten voorbehouden.
T
w
i
t
t
e
r
Twitter
F
a
c
e
b
o
o
k
Facebook
nee nee, google t maar. is n persoonlijk voornaamwoord in deze vorm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dat is het niet.
Anass Achahbar, ook jouw naam is te moeilijk.
Dat is de volledige zin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of: Voor jou geldt, ook jouw naam is te moeilijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik verwijs met jou naar de persoon Anass. dus persoonlijk. de lerares zit naast me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan heeft ze bijles nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je mist de verwijzing naar dit topic. zonder dat was t met n w geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, dat zeg ik net.
De volledig zin is: Annas Achahbar, ook jouw naam is te moeilijk.
Zelfde maar anders: Annas, is dit jouw fiets? Annas, is jouw naam zo juist gespeld? Annas, is jouw naam kort voor ananas?
Zo bezittelijk als maar kan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jou fiets en mij auto. De bluffer zou het niet beter kunnen verwoorden ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt...hebben jullie vakantie of zo? stelletje wijven haha... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
of is het fakantsie..oppassen wat ik tiep... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, dat zeg ik net. De volledig zin is: Annas Achahbar, ook jouw naam is te moeilijk. Zelfde maar anders: Annas, is dit jouw fiets? Annas, is jouw naam zo juist gespeld? Annas, is jouw naam kort voor ananas? Zo bezittelijk als maar kan. nee , ik schreef Anass niet ervoor, maar verwees er naar met jou |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz