BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - dinsdag 10 februari 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 09:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Tomson, wel even mijn complete commentaar gebruiken he. Niet alleen dat stukje dat ik hem niks vind. Ik weet dat hij soms magnifiek speelt, maar dat is sporadisch. Hij is zo grillig dat ik hem niets vind. Zonder bal is hij ook waardeloos, want terugverdedigen doet hij liever niet... Hij laat dan ook dikwijls zijn man uit de rug lopen, wat een linksbuiten zich niet kan permitteren. Wat mij betreft mag hij weg. Ik weet zeker dat ik me vaker aan hem erger dan dat ik voor hem juichen kan. Ondanks dat ik het een heerlijk ventje vind, een ondeugend haantje met wel degelijk kwaliteiten, maar hij zou af en toe wat peper in zijn reet gedouwd moeten krijgen...
Ik had aan je eerste zin even genoeg ;)
MMM
 MMM - dinsdag 10 februari 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 11:39 schreef daan limbos het volgende:
Vilhena gisteren weer sterk bij de beloften met drie doelpunten. Waarom zet angsthaas Rutten tegen Heracles niet Annas en Vilhena erin met Immers en Kazim op de reserve bank, of nog liever, op de tribune. Maar ja, dat is waarschijnlijk te veel gevraagd, hij is bang dat die twee dan boos worden.
Handen af van Immers hoor haha, Fred z'n vriend.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 10 februari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Gewoon weer op de bank zetten, moet nog veel leren
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 februari 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 12:04 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik had aan je eerste zin even genoeg ;)
snap ik. Ik wou alleen heel graag even uitleggen dat ik vind dat hij (Manu) dusdanig talent heeft dat hij tot grotere hoogtes kan stijgen dan wie dan ook binnen de huidige selectie. Dan heb ik het zelfs over wereldklasse (die balaanname tegen Luik of wie was dat, poeh, geweldig), maar het is zo sporadisch dat ik hem liever niet in de basis heb. Misschien zelfs niet in de selectie, want ik heb liever spelers die regelmatig hun klasse laten zien. Heb je meer aan...
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2015 door VVout --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 februari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Volgens mij snap ik het verhaal hierachter niet.... (of ik heb een gebrek aan humor, waardoor het kwartje niet valt.... dat moet het zijn... te serieus...ik....)
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 15:10 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij snap ik het verhaal hierachter niet.... (of ik heb een gebrek aan humor, waardoor het kwartje niet valt.... dat moet het zijn... te serieus...ik....)
Ik snap ook niet waarom ik dit hier schreef, dacht in een topic van Vilhena te reageren -.-
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
...
dubbelpost, internet hing ff.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2015 door VVout --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 februari 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Jij hebt ook geen humor...
van geil
 van geil - zondag 15 februari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
die zal fred ook wel kunnen wurgen
of willen wurgen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door van geil --
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 18:41   quote  deeplink  
goede speler.
daar is Fred niet kapot van.
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 februari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
voegt niet veel toe
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Technisch leuk. Goede trap.
Dat was t
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
hadden we er daar maar meer van in de basis
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 februari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Net zo slecht als Vilhena.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 18:47 schreef FR-Henk het volgende:
Net zo slecht als Vilhena.
Nee dat zeker niet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 22 februari 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Spelers waarvoor je voor naar het stadion gaat. Ik zeg er wel bij dat hij alles nog moet bewijzen. Ik hoop dat dat bij Feyenoord is en niet gratis opgepikt wordt door Twente bv.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 22 februari 2015 - 18:57   quote  deeplink  
DEZE JONGEN KAN ECHT WEL VOETBALLEN MAAR MOET HET VERTROUWEN VAN ZIJN TRAINER KRIJGEN.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 22 februari 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 18:57 schreef Dirk1 het volgende:
DEZE JONGEN KAN ECHT WEL VOETBALLEN MAAR MOET HET VERTROUWEN VAN ZIJN TRAINER KRIJGEN.
Je hebt je capslock aan staan. Eens met je betoog.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 februari 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Vond hem een beste invalbeurt hebben..
ar
 ar - zondag 22 februari 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 februari 2015 - 23:32   quote  deeplink  
Ja toch, viel me echt best mee. Heb nooit veel van hem gedacht maar vanmiddag viel hij mij positief op..
ar
 ar - zondag 22 februari 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Er gebeurde tenminste wat,samen met Jens belangrijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 februari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Eendagsvlieg.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 februari 2015 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 23:34 schreef ar het volgende:
Was Fred maar met die twee begonnen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 februari 2015 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:
Eendagsvlieg.
Dacht ik ook..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 23 februari 2015 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 23:34 schreef ar het volgende:
Alleen jammer dat ie zo wisselvallig is ...
MMM
 MMM - maandag 23 februari 2015 - 08:49   quote  deeplink  
Vond hem ook goed invallen. Had een actie in huis, goede voorzet. Vooral dat laatste zie ik veel en veel te weinig bij Feyenoord.
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 23 februari 2015 - 08:58   quote  deeplink  
Valt goed in, was dreigend en durft ook nog eens te schieten vanaf de 16 meter. Hij is nog maar 21. Hopelijk serveren ze deze speler niet te snel af. Kan op links, rechts en in de spits spelen. Sommige spelers hebben iets meer tijd nodig en men verwacht al dat spelers op jonge leeftijd top moeten zijn. Ze vertrekken en spelen een paar jaar later de pannen van het dak bij een andere club.
netsurfer
 netsurfer - maandag 23 februari 2015 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 08:58 schreef Bol.Ron het volgende:
Valt goed in, was dreigend en durft ook nog eens te schieten vanaf de 16 meter. Hij is nog maar 21. Hopelijk serveren ze deze speler niet te snel af. Kan op links, rechts en in de spits spelen. Sommige spelers hebben iets meer tijd nodig en men verwacht al dat spelers op jonge leeftijd top moeten zijn. Ze vertrekken en spelen een paar jaar later de pannen van het dak bij een andere club.
Dat laatste ben ik ook bang voor. Ik zou hem snel een contractje geven voor 2 jaar. Wie weet breekt hij nog definitief door.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 februari 2015 - 09:53   quote  deeplink  
Klopt zeer nadrukkelijk aan de deur. Hij mag van mij naar basis elf, maar hij heeft wel pech dat hij geen kracht heeft. Geweldig spelertje, maar geen kracht... Hopelijk ontwikkelt dat zich nog een beetje..., maar met hem komt er tenminste schwung in het elftal (Vilhena ook, ebde wel weg naarmate de wedstrijd vorderde, maar toch...)
Appie53
 Appie53 - maandag 23 februari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 23:26 schreef RenatoBos het volgende:
Vond hem een beste invalbeurt hebben..
Stukken beter dan Boetius, hoop dat die donderdag op de bank zit, bakt er toch echt helemaal niets meer van, het lijkt alleen maar slechter te gaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 februari 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Hij is gewoon hopeloos uit vorm. Het mooie van grillige spelers is dat ze ook zo pats-boem weer in vorm kunnen zijn. Boëtius had nog wel een zeer mooie actie die hij hopeloos overschoot. Die actie vooraf was geweldig, dus hopen we maar weer dat hij op de weg terug is. Is het beter hem te passeren? Of moet je hem juist laten staan, omdat je weet dat hij vroeg of laat er weer is. Gezien zijn talent moet je overwegen of je hem de tijd geeft, waarop je hem eerder terug zult hebben of dat je kijkt naar resultaat.... Tja, dat is aan Rutten en co. Ik zou hem nu laten staan..., maar wellicht had ik hem al niet eens zo ver laten komen hoor, maar die actie... tja, moeilijk...
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 23 februari 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 10:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij is gewoon hopeloos uit vorm. Het mooie van grillige spelers is dat ze ook zo pats-boem weer in vorm kunnen zijn. Boëtius had nog wel een zeer mooie actie die hij hopeloos overschoot. Die actie vooraf was geweldig, dus hopen we maar weer dat hij op de weg terug is. Is het beter hem te passeren? Of moet je hem juist laten staan, omdat je weet dat hij vroeg of laat er weer is. Gezien zijn talent moet je overwegen of je hem de tijd geeft, waarop je hem eerder terug zult hebben of dat je kijkt naar resultaat.... Tja, dat is aan Rutten en co. Ik zou hem nu laten staan..., maar wellicht had ik hem al niet eens zo ver laten komen hoor, maar die actie... tja, moeilijk...
Daarom moeten ze bij Anass het zelfde doen als bij boëtius, vertrouwen en speelminuten gunnen. Bij Bilal zou dat ook moeten als ze eens een keer snel voor komen en de wedstrijd domineren pfffff
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 februari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 10:24 schreef Bol.Ron het volgende:

[..]

Daarom moeten ze bij Anass het zelfde doen als bij boëtius, vertrouwen en speelminuten gunnen. Bij Bilal zou dat ook moeten als ze eens een keer snel voor komen en de wedstrijd domineren pfffff
Ik had het hier over Boëtius hoor, niet over Anass...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Arie.Klooster --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 februari 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Prestatiecontract aanbieden
van geil
 van geil - maandag 09 maart 2015 - 20:58   quote  deeplink  
mocht in de spits bij de beloften.
goal
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 09 maart 2015 - 21:06   quote  deeplink  
En met de B1 zou hij er misschien wel twee maken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2015 - 07:23   quote  deeplink  
Is een bruikbare speler gebleken. Nog geen basis materiaal maar wie weet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 maart 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Rutten vind hem nog geen basismateriaal.... misschien een andere trainer wel?!

Als ik zie hoe Boëtius speelde tot zijn invalbeurt zondag (eindelijk wel eens goed gespeeld dit jaar!), had Anass bij mij allang een kans gekregen. Hij speelde zondag ook aardig, heeft gewoon wat meer fingerspitzengefühl dan anderen en daarom was ik voor hem gegaan...., maar ja... ik ben geen toptrainer, dus wellicht dat het hem daar in zit, haha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Achahbar wil verlengen: ''Hoop op doorbraak niet opgegeven''

316kpqt.jpg

Anass Achahbar beschikt in De Kuip over een aflopend contract en het liefst ziet hij die verbintenis verlengd worden. De aanvaller maakt dit seizoen indruk in zijn sporadische invalbeurten waarbij hij laat zien dat hij de bal bijna letterlijk aan een touwtje heeft. ''Natuurlijk wil ik hier blijven, dit is mijn club'', aldus Achahbar.

De 21-jarige Hagenaar is misschien wel de meest technische speler van de selectie en krijgt onder trainer Fred Rutten kansjes. ''Deze trainer is vanaf de allereerste seconde dat ik hem ontmoette heel duidelijk tegen mij'', zegt Achahbar in het Algemeen Dagblad. ''Hij heeft mij min of meer opgehaald na een jaar in Duitsland. Hij voorspelde mij dat alles kon gebeuren. Dat had ik nodig.''

Achahbar wil in de laatste acht wedstrijden van het seizoen een nieuw contract afdwingen. ''Ik probeer nog zoveel mogelijk minuten mee te pikken. In de winterstop was een verhuurperiode onbespreekbaar. Dat was een goed teken, vond ik zelf. Want dit is mijn club. Hier loop ik al rond sinds de pupillen. Hier wil ik blijven. Ik heb de hoop op een doorbraak bij Feyenoord nog niet opgegeven.''
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 maart 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Waarom niet... misschien kunnen we nog wat aan hem verdienen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Zoals hij de laatste wedstrijden heeft gespeeld vind ik het een welkome aanvulling..
JanM
 JanM - dinsdag 10 maart 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Tegen Dordt maar in de spits laten beginnen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 maart 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 14:31 schreef RenatoBos het volgende:
Zoals hij de laatste wedstrijden heeft gespeeld vind ik het een welkome aanvulling..
Met name afgelopen zondag. Ik vind hem echt beter worden hoor. Hij is een intelligente speler en kan ook nog wel wat met de bal.... Misschien moet hij juist wel achter de spits...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Absoluut Arie. Mij heeft ie positief verrast..!
R()b
 R()b - dinsdag 10 maart 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Misschien snapt hij nu wat er voor nodig is...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 10 maart 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Het talent druipt er vanaf en toch nog steeds niet overtuigd. Eerst maar is contract verlenging. Ik zou hem dit seizoen wel is een hele wedstrijd willen zien als spits.
van geil
 van geil - zondag 15 maart 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Held!!!!
geweldige speler.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 maart 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Onzin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar

0.0173690