|
|
MMM
|
|
|
Dank Anass!!!!!
Voegt meer doe dan Te Vrede |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tegen PSV maar starten met anass dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: drie spitsen. dat is het belangrijkste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een linker- en rechter- vleugel met een centrumspits die dan ook bijbehorend gaan spelen dus. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Snel verlengen voor dat Twente er mee aan de haal gaat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voorlopig maar laten staan deze jongen... Mitchell bakte er weer niks van, een andere oplossing is er niet. Of Boëtius zou in de punt moeten... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, Anass is plots de hoop in bange dagen. Veelzeggend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Je hebt toch altijd het idee dat er meer inzit en je houd twijfels. Laat hem nu maar is een hele wedstrijd staan dan kan Achahbar ook eerlijk beoordeeld worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ook de enige reden. Beter is er niet. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Alleen Vermeer was ruim voldoende, wat een aanfluiting weer! je wint op z´n Ajakkes, dat was dan nog lekker! Zondag weer 500 km rijden voor PSV thuis, hopelijk worden we niet teleurgesteld. Anass prikt hem lekker binnen, maar is natuurlijk niet de "revelatie" voor Feyenoord! Kom op joh. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik vind hem niet minder dan Manu, Bilal, Tevrede, Kazim of Boetius op dit moment.. mmm zegt genoeg idd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja als andere het laten leggen komt er iemand anders voor in de plaats. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 12:11 schreef kuipje het volgende:Annas is vooral erg goed in de combinatie.. Snelle handelingssnelheid en heeft een aardig schot [ filmpje ] Vandaag waren zijn schoten meer dan aardig |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Duidelijk meer vandaag!! |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 12:09 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Je hebt toch altijd het idee dat er meer inzit en je houd twijfels. Laat hem nu maar is een hele wedstrijd staan dan kan Achahbar ook eerlijk beoordeeld worden. Twijfels vandaag geheel weggenomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Maakt niet uit, hij heeft me in elk geval een erg prettige zondag bezorgd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja!
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaa Achahbar!!!!! 2 wereldgoals! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi iemand met gevoel voor goals... en wat voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet ie eens snelheid gaan kweken !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is niet zo moeilijk !!! Zelfs wijlen mijn vader zou het beter doen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kinderhand is gauw gevuld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stompzinnig. Maanden hoor je niemand over Anass. En nou is ie de redder. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Prachtig en fantastisch gozer dat is pas echt een talent daar kan clasie een punt aan zuigen en plus het is absoluut niet de verdienste van f.rukker heeft hem opgenomen i.v.m nood in de spits en hij heeft het formidabel gescoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 18:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Spelers waarvoor je voor naar het stadion gaat. Ik zeg er wel bij dat hij alles nog moet bewijzen. Ik hoop dat dat bij Feyenoord is en niet gratis opgepikt wordt door Twente bv. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geweldig applaus.
Toch is t gewoon maar een matige voetballer, goed voor de breedte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gaat t niet om.. maar om de Quote van Henk. klopt gewoon weer eens niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat als je deze 20 pagina's doorleest, dat t merendeel neutraal of niet al te positief is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:Geweldig applaus. Toch is t gewoon maar een matige voetballer, goed voor de breedte. Kan ik misschien wel mee eens zijn maar wat heb je er aan voetballend tot aan de 16 te komen en vervolgens de bal daar te verprutsen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:12 schreef VVout het volgende:[..] Kan ik misschien wel mee eens zijn maar wat heb je er aan voetballend tot aan de 16 te komen en vervolgens de bal daar te verprutsen? Niets, maar PSV heeft nu niet de sterkste verdediging ter wereld. Sterker nog ik zou Bruma en Rekik voor geen goud bij ons achterin hebben.
Ik zou Achahbar op tien, of naast de spits best kunnen zien schitteren, maar niet als spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ieder mag er natuurlijk t zijne van denken. Ik denk dat Anass bijvoorbeeld bij 020 de pannen van het dak zou spelen. Bij ons is dat van vele factoren afhankelijk, wie komen er , wie gaan er. wat wordt de spelwijze en wie wordt de trainer. Eerlijk gezegd als ik Anass was zou ik verkassen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jij ziet dus een spits in m? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Niets, maar PSV heeft nu niet de sterkste verdediging ter wereld. Sterker nog ik zou Bruma en Rekik voor geen goud bij ons achterin hebben. Ik zou Achahbar op tien, of naast de spits best kunnen zien schitteren, maar niet als spits. Verdediging gaf hem bij dat 2e doelpunt wel veel tijd ja, dat balletje op Boetius was mooi alleen vond ik het terug geven aan Annas te lang duren maar toch heerlijk afgemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan, alleen bij ons moeilijk. bij ons gaf ik al eerder aan is hij nuttiger als 10. maar nogmaals het ligt er aan (zie boven) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:24 schreef VVout het volgende:[..] Verdediging gaf hem bij dat 2e doelpunt wel veel tijd ja, dat balletje op Boetius was mooi alleen vond ik het terug geven aan Annas te lang duren maar toch heerlijk afgemaakt. De goals, waren prima. De rest van de wedstrijd echt matig. Maar goals maken veel goed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een goede lichaamsbalans en gevoel voor de goal, hij is er nog niet maar is een lekkere basis. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wim je moet klagen over clasie en immers die horen niet te spelen in de hoofdselectie feyenoord. Stelletje onbekwame en hersenloze suporters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:30 schreef dr love het volgende:Wim je moet klagen over clasie en immers die horen niet te spelen in de hoofdselectie feyenoord. Stelletje onbekwame en hersenloze suporters. Wim?
Cabaret mensen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:28 schreef VVout het volgende:[..] Een goede lichaamsbalans en gevoel voor de goal, hij is er nog niet maar is een lekkere basis. Te klein, te licht en te traag. |
|
|
|