|
|
VVout
|
|
|
Heb ik je vaker horen roepen, scoort 2 wedstrijden achter elkaar op een niet geheel onbelangrijk moment. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Volgend seizoen op 10 en Guidetti 9. Lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kutvraag geile :-) Boetius, Bilal. Brede gelijkwaardige selectie is wel belangrijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:51 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kutvraag geile :-) Boetius, Bilal. Brede gelijkwaardige selectie is wel belangrijk. Eens. absoluut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat hij wel spelers als Bilal, JP of Manu naast zich moet hebben. Niet voor de voorzet, maar voor de ruimte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat hij wel spelers als Bilal, JP of Manu naast zich moet hebben. Niet voor de voorzet, maar voor de ruimte. en samenspel. ik bedoel , die t aanvoelen ,begrijpen en kunnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Eerst maar eens zien wie er allemaal gaan en komen !!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goed gedaan Annas technisch hoogstaande goals. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat je weer eens niet goed leest. Niemand noemde voorheen Anass de redder, Romario van Feyenoord. 2 mooie goals en dan is hij het? Bij gebrek aan beter staat ie er in.
Overigens lekker ruk verdedigd door die boeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat bewijst dat je niet goed bij je hoofd bent 😁 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 20:34 schreef van geil het volgende:scoort makkelijk. maar ik vind m in t centrum veel beter als aan de buitenkant. n soort Romario qua stijl. hij is n halve kop groter als Clasie.:) 5 cm. . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blif wel doorzoeken he, Geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
neuh. niet belangrijk genoeg. effe kietelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verstandig. Zou je nog meer voor gek staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens met Stylzz. Achahbar kwam er de eerste helft eigenlijk niet aan te pas. Maakt tweede helft twee prima goals, niet zo verbazingwekkend dat hij beter ging spelen met een rasvoetballer (JP) bij hem in de buurt.
Zeer technisch, erg wendbaar, heeft scorend vermogen maar totaal geen fysiek en ook weinig topsnelheid. Dat is wel beperkend. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Omdat je weer eens niet goed leest. Niemand noemde voorheen Anass de redder, Romario van Feyenoord. 2 mooie goals en dan is hij het? Bij gebrek aan beter staat ie er in. Overigens lekker ruk verdedigd door die boeren. De redder pakt wel even 6 punten in de afgelopen 2 wedstrijden... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:16 schreef van geil het volgende:Ieder mag er natuurlijk t zijne van denken. Ik denk dat Anass bijvoorbeeld bij 020 de pannen van het dak zou spelen. Bij ons is dat van vele factoren afhankelijk, wie komen er , wie gaan er. wat wordt de spelwijze en wie wordt de trainer. Eerlijk gezegd als ik Anass was zou ik verkassen. Eens. Ik zou dat contract maar snel verlengen want anders gaat zelfs misschien een 020 er gratis mee aan de haal. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:[..] De goals, waren prima. De rest van de wedstrijd echt matig. Maar goals maken veel goed. Complete onzin. Ik heb combinaties steekballen doelpogingen en goals gezien. Alles wat je van een spits verwacht. Wat wil je nog meer. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Zelfde geld voor Manu. alleen niet gescored. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zeker verlengen zijn contract, jeugd heeft de toekomst en Achahbar laat eigenhandig zien dat de simpele argumenten (te klein, fysiek te licht, niet snel genoeg) niet opgaan gezien zijn manier van spelen. 6 punten, 2 wedstrijden, 3 doelpunten in de laatste 90 minuten.
Laat Stylzz en FR-Henk maar roepen, die zijn teveel gaan geloven in hun eigen voetbalkennis. Want een spits hoort groot en sterk te zijn. Zie Kazim, die viel weer ouderweds in... verloor elk duel en maakte geen meter extra om zijn fouten goed te maken. Raar dat we zitten te wachten op Cabral die nog geen minuut heeft gemaakt en dat Achahbar beter een andere club kan gaan zoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 08:30 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Complete onzin. Ik heb combinaties steekballen doelpogingen en goals gezien. Alles wat je van een spits verwacht. Wat wil je nog meer. Hahahaha. Heb je de juiste wedstrijd gekeken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat m maar een paar wedstrijden staan. Ik heb in dit geval uiteindelijk graag ongelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 08:32 schreef G-child het volgende:Laat Stylzz en FR-Henk maar roepen, die zijn teveel gaan geloven in hun eigen voetbalkennis. In dat geval vergeet je tig anderen hier. En jezelf. Geeft niet. Kwestie van zelfkennis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgt contract, leuk voor m. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Sorry Henk, kan enkel niet zo tegen het negativisme en het snelle afschrijven van bepaalde Feyenoorders. Achahbar verdiende een kans, kreeg uiteindelijk een kleine kans en ging daarmee goed om. Toch kan hij gezien zijn fysiek weinig goed doen. Zie liever Achahbar dan Immers en Kazim op beide posities. Kind van de club, mooie statistieken en nog jaren om te groeien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 11:44 schreef G-child het volgende:Sorry Henk, kan enkel niet zo tegen het negativisme en het snelle afschrijven van bepaalde Feyenoorders. Achahbar verdiende een kans, kreeg uiteindelijk een kleine kans en ging daarmee goed om. Toch kan hij gezien zijn fysiek weinig goed doen. Zie liever Achahbar dan Immers en Kazim op beide posities. Kind van de club, mooie statistieken en nog jaren om te groeien. Knap en knappe goals. Werd ook wel eens tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 11:44 schreef G-child het volgende:Sorry Henk, kan enkel niet zo tegen het negativisme en het snelle afschrijven van bepaalde Feyenoorders. Achahbar verdiende een kans, kreeg uiteindelijk een kleine kans en ging daarmee goed om. Toch kan hij gezien zijn fysiek weinig goed doen. Zie liever Achahbar dan Immers en Kazim op beide posities. Kind van de club, mooie statistieken en nog jaren om te groeien. We hebben m ook vaak zien schutteren. Hopelijk komt t goed. Heeft nu de kans.
Maar ik vind t geen spits. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Eindelijk. En terecht ook. Zet hem in de spits en hij scoort er minstens 15 voor je in een seizoen. Maar hij kan ook wel achter de spits, maar dat ligt eraan in hoeverre je naar voren speelt. Hij moet in een kleine ruimte, kort op de spits.... Wordt het veld langer, is hij misschien niet goed genoeg. Maar terecht dat hij contract krijgt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 11:44 schreef G-child het volgende:Sorry Henk, kan enkel niet zo tegen het negativisme en het snelle afschrijven van bepaalde Feyenoorders. Achahbar verdiende een kans, kreeg uiteindelijk een kleine kans en ging daarmee goed om. Toch kan hij gezien zijn fysiek weinig goed doen. Zie liever Achahbar dan Immers en Kazim op beide posities. Kind van de club, mooie statistieken en nog jaren om te groeien. Snap ik man. Anass is zo'n speler die het langer moet gaan bewijzen. Ook gisteren vond ik 'm meermalen laat reageren, laconiek, niet zichtbaar. Zijn goals waren werelds. Zijn fysiek zit 'm niet mee, maar dat moet ie met andere kwaliteiten compenseren. Op deze manier lijkt ie op de goede weg.
Negativisme....Forum is er van doordrenkt. Ik snap je wel. Blij word ik van van Beek vooral, Boëtius gisteren, Clasie al een heel seizoen, Karsdorp's ontwwikkeling en Kongolo. Laatste had gister weer z'n traditionele foutje, maar is zo verdomde goed.
Het afschieten (en vooral belachelijk maken) van Immers vind ik onterecht. 2 seizoenen waardevol gebleken. Dat is anders bij bv. Verhoek: niets laten zien en dik verdienen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 11:50 schreef Stylzz het volgende:[..] We hebben m ook vaak zien schutteren. Hopelijk komt t goed. Heeft nu de kans. Maar ik vind t geen spits. Ik ook niet, zie hem graag op 10 een paar wedstrijden. Zie sowieso liever een aanvallende middenvelder als spelverdeler tussen de linies. Helemaal met Toornstra op rechts. Immers werkt hard maar mist de visie, techniek en snelheid. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het afschieten (en vooral belachelijk maken) van Immers vind ik onterecht. 2 seizoenen waardevol gebleken. Dat is anders bij bv. Verhoek: niets laten zien en dik verdienen. Immers is heel waardevol voor ons geweest, in mijn ogen wel door een gebrek aan beter. Het moeten presteren, mede door de belachelijk hoge doelstelling, zorgt er ook gewoon voor dat Rutten voor zekerheid koos en hierdoor weinig spelers een kans kregen op die positie. Zie Vilhena en bijv. Achahbar. Ook vreemd dat Karsdorp speler van de A jeugd is geworden afgelopen seizoen maar niet goed genoeg is om op zijn normale positie een kans te krijgen?! Rutten zei letterlijk hij is daarvoor niet goed genoeg, ik vraag me dan af... wie dan wel???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon rustig blijven je volgende kans komt van zelf weer je had dit te danken aan Fred nog wel gefeliciteerd met je twee prachtige doelpunten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Immers liet gisteren echt zien dat hij dit niveau niet aankan. En ja de afgelopen 2 jaar was hij waardevol. Maar achteraf verbloemde Pelle veel voor Immers. Maar toen zag je hem ook al hopeloos falen voor de goal. Als hij alle kansen had benud in die 2 jaar had hij er zeker 20/25 gemaakt zo vaak kwam hij in scorings-positie. 2x 12 doelpunten in die 2 jaar is toch echt te weinig. De twijfel die Henk en Stylzz hebben over Achahbar is reëel gezien terecht. Achahbar kreeg gisteren voor het eerst in 5 jaar Feyenoord een kans in de spits en liet daar toch zien dat daar zijn kwaliteiten liggen. In de zestien. Hopelijk wordt hij vaker gebruikt waar hij het beste in is. De techniek die Achahbar bezit is toch om je vingers bij af te likken. De Messi van Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 12:07 schreef G-child het volgende:[..] Immers is heel waardevol voor ons geweest, in mijn ogen wel door een gebrek aan beter. Het moeten presteren, mede door de belachelijk hoge doelstelling, zorgt er ook gewoon voor dat Rutten voor zekerheid koos en hierdoor weinig spelers een kans kregen op die positie. Zie Vilhena en bijv. Achahbar. Ook vreemd dat Karsdorp speler van de A jeugd is geworden afgelopen seizoen maar niet goed genoeg is om op zijn normale positie een kans te krijgen?! Rutten zei letterlijk hij is daarvoor niet goed genoeg, ik vraag me dan af... wie dan wel??? Immers werd gehaald in een tijd dat er niet beter ingekocht kón worden. In het huidige spelsysteem is meer techniek vereist. Da's teveel voor Lex. Toornstra op 10 had gekund. Wie weet. Vilhena is te flegmatiek, mist power en overzicht. Zonde. Rutten heeft zelf de strop om z'n nek gegooid, toen het vanaf begin februari niet meer liep is ie niet in gaan grijpen. Teveel op zekerheidjes, waar Toornstra bv. in misbruikt is. Karsdorp, Woudenberg: ze mogen pas opdraven als er geen andere optie is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed dat hij een contract krijgt. Hopelijk zijn ze op tijd en heeft hij geen zaakwaarnemer die hem gek maakt en hem transfervrij elders onder wil brengen.
Ik vind hem een prima speler voor in de kleine ruimte. Zou hem wel eens in een 2 spitsen systeem willen zien, bijvoorbeeld naast/achter een sleurende Guidetti. Wie weet komend seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Erg leuk voor hem!
Nu hopen dat hij het zo goed blijft doen.
Tegen AZ, voor wie zal Fred kiezen? Kazim of Anass? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Contract verlenging is meer dan terecht als je nagaat dat bv Nelom net zijn contract heeft verlengt met 4 jaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Rustig mensen. Immers vertrekt toch wel deze zomer. Waarom haalt Feyenoord anders Sleegers terug? En met Achahbar en Kuyt heb je zo al drie man die er ook kunnen staan. Oh, dan vergeet ik Toornstra nog... en Boëtius.. kan ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 12:22 schreef MMM het volgende:[..] Erg leuk voor hem! Nu hopen dat hij het zo goed blijft doen. Tegen AZ, voor wie zal Fred kiezen? Kazim of Anass? Waarom niet beide? Kazim als aanvoerstation van Anass. Toornstra te vermoeid. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geëmigreerde Feyenoorder zekers haha, gaat die ff uit zijn plaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 12:22 schreef MMM het volgende:[..] Erg leuk voor hem! Nu hopen dat hij het zo goed blijft doen. Tegen AZ, voor wie zal Fred kiezen? Kazim of Anass? Zeker leuk voor hem.. Laat hem maar met Anass beginnen want daar willen we tenslotte sowieso verder mee.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeker leuk voor hem.. Laat hem maar met Anass beginnen want daar willen we tenslotte sowieso verder mee.. Lijkt logisch RenatoBos. Alleen Rutten heeft geen logica.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar zijn we achter gekomen ja.. |
|
|
|