BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 12:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Er staan altijd weer nieuwe spelers op. Zo is het altijd geweest. 3de op het WK en eigenlijk meer verdiend.
Andere landen zijn niet beter. Calimero gedrag.
die tijd is geweest.
Laatste wk meer geluk dan kwaliteit.
De huidige kwalificaties zijn geen toeval.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 24 maart 2015 - 12:51   quote  deeplink  
De toekomst zal het leren. Ik ben liever positief dan dat gezever bij VI
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Kun je nagaan hoe negatief zij zijn....
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die tijd is geweest.
Ik ben van mening dat we door onze goede opleidingen en spelopvatting altijd een redelijk goede tot uitstekende selectie bij elkaar kunnen brengen. Afgelopen WK was het een redelijk goede selectie met een meer dan uitstekende coach, in 2010 was het een uitstekende selectie met een redelijke coach. Volgende toernooi wordt afwachten, maar de voortekens zijn die van een redelijk goede selectie met een matige coach. Die is namelijk over zijn hoogtepunt heen en zijn evt opvolger is gewoon een droevig geval.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 24 maart 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Hiddink selecteert ook de verkeerde mensen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Dat Hiddink neer kan vallen, bij die wereldgoal van Anass klapte die niet eens..
ar
 ar - dinsdag 24 maart 2015 - 17:43   quote  deeplink  
Boeit hem ook geen zak..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 18:01   quote  deeplink  
PSV pedo
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 12:35 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Als Immers en Nelom bruikbare spelers voor Feyenoord zijn volgens VI. En Achahbar/Pelle niveautje NAc Excelsior etc dan steken ze bij VI Feyenoord gewoon de gek aan.
Karsdorp werd ook nog flink aangepakt. En maar Lachen hahahahaha. Korreltje zout nemen maar niet reëel.
Je doet er ook alles aan om gelijk te hebben.
Vi weet niet, jij weet niet, wij allen weten niet.
We denken te weten.
VVout
 VVout - dinsdag 24 maart 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Nee hoor laat hem maar andere spelers moe maken. Stel je voor dat er een belangrijke speler van Feyenoord in de ziekenboeg beland.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 25 maart 2015 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Dat had ik al vanaf dag 1 voorspelt! Het is niet voor niks een kind van dat PISVOLK ...
Maar ik vind het niet erg hoor dat ie bijna geen Feyenoorders selecteerd. Des te fitter zijn ze voor de restant van de competitie. Het NL elftal kwalificeert zich toch niet meer!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 25 maart 2015 - 07:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

die tijd is geweest.
Is ook een kwaliteit: Geluk ... Zie maar in die homostad: Het heet niet voor niks lucky Ajax!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 25 maart 2015 - 07:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

die tijd is geweest.
De KNVB heeft gewoon de verkeerde trainer aangesteld. En met de blinde gaat het niet beter worden ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 06:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat had ik al vanaf dag 1 voorspelt!
👏
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 25 maart 2015 - 12:01   quote  deeplink  
haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2015 - 20:04   quote  deeplink  
*zeur zeur zeik zeik*
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 05 april 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Contact verlenging en snel.
Barabas
 Barabas - zondag 05 april 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Ach... is dat verantwoord? Niet zo lang geleden lag hij er bijna uit. 3-4 doelpunten later ineens langer vastleggen? Gerede twijfel is niet onterecht.
van geil
 van geil - zondag 05 april 2015 - 15:58   quote  deeplink  
prima ingevuld
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 april 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Voegt niet zo veel toe.
Maar goed. Fans heb je altijd
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 05 april 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Ik ben een liefhebber idd.
ar
 ar - zondag 05 april 2015 - 18:02   quote  deeplink  
aardig ingevuld.
Maar ik mis Boet.
G-child
 G-child - zondag 05 april 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 16:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik ben een liefhebber idd.
Hier nog eentje... Techniek zie ik toch liever dan sjouwen en hard werken
MMM
 MMM - zondag 05 april 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Niet als buitenspeler. Daar zie ik liever Boëtius.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 05 april 2015 - 23:16   quote  deeplink  
In en rond de zestien is hij het gevaarlijkst idd.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 april 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 22:35 schreef MMM het volgende:
Niet als buitenspeler. Daar zie ik liever Boëtius.
Mits in vorm
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2015 - 08:28   quote  deeplink  
Was van waarde in de zestien. Plus de voorzet.
Maar leed als buitenspeler alleen maar balverlies
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:
Toch een goeie voorzet en voortzetting als buitenspeler waaruit gescoord werd ... Maa het kan veel beter, is ook wennen voor Anass !
G-child
 G-child - maandag 06 april 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Bedoelde je Kazim en Immers niet?
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 10:36 schreef G-child het volgende:

[..]

Bedoelde je Kazim en Immers niet?
Nee.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 06 april 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Gedeeltelijk me eens. Hij maakt toch veel goed met zijn snelle voetenwerk, inzicht en techniek. Was bij alle doelpunten betrokken. 1ste doelpunt een kaats op snelheid, 2 maakte hij zelf, 3de een strakke voorzet op snelheid en de 4de draait hij razendsnel vooruit op het middenveld (immers breekt alles af bij zo'n actie. Wel een goed schot Nimmers)
Individuele kwaliteit genoeg, ook regelmatig balverlies idd.
Echt leuk om naar te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 april 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Allemaal waar. Maar niet op de positie waar hij moest spelen daarom werkte het.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 11:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Gedeeltelijk me eens. Hij maakt toch veel goed met zijn snelle voetenwerk, inzicht en techniek. Was bij alle doelpunten betrokken. 1ste doelpunt een kaats op snelheid, 2 maakte hij zelf, 3de een strakke voorzet op snelheid en de 4de draait hij razendsnel vooruit op het middenveld (immers breekt alles af bij zo'n actie. Wel een goed schot Nimmers)
Individuele kwaliteit genoeg, ook regelmatig balverlies idd.
Echt leuk om naar te kijken.
Liever iemand met geregeld balverlies en zijn toegevoegde acties dan iemand die werkelijk helemaal niks toevoegt ...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 06 april 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Allemaal waar. Maar niet op de positie waar hij moest spelen daarom werkte het.
Als spits of in een 2 spitsen systeem laten voetballen is ideaal idd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 06 april 2015 - 11:57   quote  deeplink  
4 4 2 met Kuyt Guidetti en Achahbar keuze genoeg volgend jaar. Het is aan v Geel en Gio
Dit zou ik het liefst zien.

van geil
 van geil - maandag 06 april 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Anass is top
in het centrum
Barabas
 Barabas - maandag 06 april 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Top.... in de Eredivisie... Benieuwd of ie er tegen PSG, Bayern of voor mijn part CSKA of Rubin Kazan ook een paar in kan schieten. Tot op heden is er geen enkele reden om aan te nemen dat hij daarin zal slagen. Niet dat we komend seizoen in de CL spelen, maar toch.

Contract voor 1 seizoen met een optie om met een jaar te verlengen, meer moet je niet doen.
G-child
 G-child - maandag 06 april 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Gelukkig is hij pas 21.... nog jaren om voetballend beter te worden.
daan limbos
 daan limbos - maandag 06 april 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Bespeur ik op dit forum ook al volgelingen van dat walgelijke VI-duo Derksen en van der Gijp. Wat een stuk ellende weer vanavond. het enige wat ze kunnen is mensen belachelijk maken, ja zelfs kapot maken: En Feyenoord spelers zijn voor deze klootzakken een gewild doelwit. Ik ben van nature een pascifist, maar deze twee lelijke, kwaadaardige koppen zou ik graag eens tegen elkaar willen rammen, zodat ze er nog rotter uit komen te zien dan op dit moment. Één ding hebben ze mee; zo smerig en oud als ze er nu uitzien, zou oud kunnen ze nooit worden. Wat een stel vuile smeerlappen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 april 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 22:15 schreef Barabas het volgende:
Top.... in de Eredivisie... Benieuwd of ie er tegen PSG, Bayern of voor mijn part CSKA of Rubin Kazan ook een paar in kan schieten. Tot op heden is er geen enkele reden om aan te nemen dat hij daarin zal slagen. Niet dat we komend seizoen in de CL spelen, maar toch.

Contract voor 1 seizoen met een optie om met een jaar te verlengen, meer moet je niet doen.
In ieder geval wel tegen Sparta Praag, is al iets.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 22:48 schreef daan limbos het volgende:
Bespeur ik op dit forum ook al volgelingen van dat walgelijke VI-duo Derksen en van der Gijp. Wat een stuk ellende weer vanavond. het enige wat ze kunnen is mensen belachelijk maken, ja zelfs kapot maken: En Feyenoord spelers zijn voor deze klootzakken een gewild doelwit. Ik ben van nature een pascifist, maar deze twee lelijke, kwaadaardige koppen zou ik graag eens tegen elkaar willen rammen, zodat ze er nog rotter uit komen te zien dan op dit moment. Één ding hebben ze mee; zo smerig en oud als ze er nu uitzien, zou oud kunnen ze nooit worden. Wat een stel vuile smeerlappen.
Jij heb er blijkbaar moeite mee als er de waarheid verteld wordt? Oke, ze zijn heel vaak negatief maar vaak kan ik me er wel in vinden ... Het niveau in NL is gewoon een lachertje met de fouten die er elk weekend weer gemaakt worden! Ook de kwaliteit betreft tactiek, inzicht, techniek , verdedigen en aanvallend voetbal holt hier achteruit. Wat dat betreft zeggen de heren daar bij VI helemaal niks verkeerd!
VVout
 VVout - maandag 06 april 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 22:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij heb er blijkbaar moeite mee als er de waarheid verteld wordt? Oke, ze zijn heel vaak negatief maar vaak kan ik me er wel in vinden ... Het niveau in NL is gewoon een lachertje met de fouten die er elk weekend weer gemaakt worden! Ook de kwaliteit betreft tactiek, inzicht, techniek , verdedigen en aanvallend voetbal holt hier achteruit. Wat dat betreft zeggen de heren daar bij VI helemaal niks verkeerd!
Je kan Eredivisie kijken of naar een stel verwende top spelers die door clubs bij elkaar worden gekocht voor achterlijke bedragen. Ja fouten zijn menselijk en dat is alles een kwestie van geld hoe je dit minimeert. Veel te makkelijk hierbij dingen belachelijk te maken en af te kraken.

Heb zelf lekker online een filmpje gekeken, doe me dat gezwam van die snor niet aan. Hooguit als Jan er tussen zit en de heren terecht wijst, maar heb het idee dat ie er ook klaar mee is.
daan limbos
 daan limbos - maandag 06 april 2015 - 23:57   quote  deeplink  
De waarheid is iets anders dan gezwets, leugens vertellen en het kwetsen van mensen. Dankzij het door Gijp zo aanbeden buitenlandse voetbal, vaak betaald door maffia-achtige figuren, is de Nederlandse competitie kapot gemaakt. Alles wat top is wordt weggestolen. En dan die snor en debiele van der Gijp ook nog natrappen. dat is iets anders dan dat ik de waarheid niet wil zien.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 april 2015 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:57 schreef daan limbos het volgende:
De waarheid is iets anders dan gezwets, leugens vertellen en het kwetsen van mensen. Dankzij het door Gijp zo aanbeden buitenlandse voetbal, vaak betaald door maffia-achtige figuren, is de Nederlandse competitie kapot gemaakt. Alles wat top is wordt weggestolen. En dan die snor en debiele van der Gijp ook nog natrappen. dat is iets anders dan dat ik de waarheid niet wil zien.
Het zal wel niet voor niets zijn dat dit programma na dit seizoen gestopt wordt dan ... Vind ik wel jammer, ik hou er wel van. Recht voor zijn raap ! Natuurlijk gaan ze vaak te ver in hun betoog.
Maar liever dat dan studio voetbal waar het merendeel het vaak voor 020 opneemt ... Dan heb ik liever een programma die over de schreef gaat en kritisch naar iedereen toe is dan die kontlikkers van studio voetbal!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 april 2015 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Je kan Eredivisie kijken of naar een stel verwende top spelers die door clubs bij elkaar worden gekocht voor achterlijke bedragen. Ja fouten zijn menselijk en dat is alles een kwestie van geld hoe je dit minimeert. Veel te makkelijk hierbij dingen belachelijk te maken en af te kraken.

Heb zelf lekker online een filmpje gekeken, doe me dat gezwam van die snor niet aan. Hooguit als Jan er tussen zit en de heren terecht wijst, maar heb het idee dat ie er ook klaar mee is.
Natuurlijk heeft geld er voor een deel mee te maken dat het achteruit holt, maar niet alles! De kwaliteit van trainers en spelers holt gewoon achteruit ... En dat heeft NIKS met geld te maken
Dat is gewoon beleid , ook ben ik van mening dat de kunstgrasvelden mede een oorzaak is van de teloorgang. En dat is iets waar de KNVB iets aan kan doen !!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 april 2015 - 07:28   quote  deeplink  
Overigens zijn de meeste wedstrijden in t buitenland ook niet om aan te zien
Ja elk weekend een paar, verdeelt over alle competities. En dáár lullen ze dan over.
VVout
 VVout - dinsdag 07 april 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Ja en dat met kudtgras is natuurlijk een lachertje, het verhindert een belangrijk element van voetbal de sliding en verhoogd het risico op overige blessures, beide medisch bewezen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 april 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:57 schreef daan limbos het volgende:
Commerciële televisie, makkelijk scoren.
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 april 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 09:36 schreef VVout het volgende:
Ja en dat met kudtgras is natuurlijk een lachertje, het verhindert een belangrijk element van voetbal de sliding en verhoogd het risico op overige blessures, beide medisch bewezen.
En dat is één van de meest voorname redenen waarom ook het Nederlands team gevaar loopt. Straks hebben we alleen nog maar veredelde zaalvoetballers die uit de jeugdopleidingen van Nederland komen. Echt een kwalijke zaak.
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 april 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 07:28 schreef Stylzz het volgende:
Overigens zijn de meeste wedstrijden in t buitenland ook niet om aan te zien
Ja elk weekend een paar, verdeelt over alle competities. En dáár lullen ze dan over.
Nou... Afgelopen weekend in de PL was het 8 keer top. Van de 9 wedstrijden in 2 dagen is dat toch behoorlijk te noemen. Alleen Burnley tegen Tottenham was geen reet aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar

0.0188400