|
|
Milo
|
|
|
Je hebt gewoon klasbakken nodig! De rest is allemaal kudt wordt een beetje moe van dat geneuzel |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 20:23 schreef Milo het volgende:Je hebt gewoon klasbakken nodig! De rest is allemaal kudt wordt een beetje moe van dat geneuzel Beter opleiden of beter inkopen? Wat bedoel je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Anass gewoon niet zo veel. Eigen jeugd of niet. Immers ook niet trouwens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik zie liever eigen jeugd falen dan gekochte minukkels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Maar ik zie liever een kwalitatief elftal. Eigen jeugd heeft prio. Maar niet ondanks alles. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Alles beter dan Immers op dit moment. En niemand doet er iets aan gvd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Waar wil je dat ik begin?
Het gelul over zelf opleiden en cashen is gelul! En nergens opgebaseerd! Aan welke spelers hebben wij verdient de laatste jaren die zelf zijn opgeleid? Fer wijnaldum indi de vrij? In hoeveel jaar? Vilhena boetius zitten in een dip Anass is gewoon niet goed genoeg. Manu 2 maal verhuurd dit seizoen goed maar gaan we nooit de hoofdprijs voor vangen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Goede aankopen op de juiste posities staat niemand in de weg! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t belangrijkste vind ik dat hij echt n kans krijgt. n echte kans ! zoals Kazim . in t centrum. dan kunnen we eerlijk oordelen |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 21:14 schreef van geil het volgende:t belangrijkste vind ik dat hij echt n kans krijgt. n echte kans ! zoals Kazim . in t centrum. dan kunnen we eerlijk oordelen Yup |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 20:23 schreef Milo het volgende:Je hebt gewoon klasbakken nodig! De rest is allemaal kudt wordt een beetje moe van dat geneuzel Je hebt het over klasbakken. Wil je die zelf opleiden (wat je zelf al tegen spreek dat zoiets bijna onmogelijk is) of kopen zonder geld. Die zijn niet beschikbaar en komen de komende tijd ook niet beschikbaar. Je moet het het zo goed mogelijk doen met de spelers die je hebt. Gebruik ze dan wel op de positie waar ze zich prettig voelen. Of wil je toveren? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 21:25 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Je hebt het over klasbakken. Wil je die zelf opleiden (wat je zelf al tegen spreek dat zoiets bijna onmogelijk is) of kopen zonder geld. Die zijn niet beschikbaar en komen de komende tijd ook niet beschikbaar. Je moet het het zo goed mogelijk doen met de spelers die je hebt. Gebruik ze dan wel op de positie waar ze zich prettig voelen. Of wil je toveren? Dit bedoel ik dus dit is gelul op niks af! Kuyt komt! Hopelijk blijft kazim! Gooi er nog een verrassing uit en hoppa kan je serieus meedoen om de titel! Kost dat vee?l NEE! De rest haakt aan of rot maar op! Grote bekken na 2 wedstrijden! Ben ik spuugzat! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Anass ik kan kiezen uit meerdere clubs baby vilhena gvd boetius draagt nog een beugel en heeft nog geeneens haar op zijn pik! Als het niet bevalt? wegwezen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Als je denkt dat je t elders beter kan krijgen. Doei. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 21:40 schreef Milo het volgende:[..] Dit bedoel ik dus dit is gelul op niks af! Kuyt komt! Hopelijk blijft kazim! Gooi er nog een verrassing uit en hoppa kan je serieus meedoen om de titel! Kost dat vee?l NEE! De rest haakt aan of rot maar op! Grote bekken na 2 wedstrijden! Ben ik spuugzat! Oké |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 21:44 schreef Milo het volgende:Anass ik kan kiezen uit meerdere clubs baby vilhena gvd boetius draagt nog een beugel en heeft nog geeneens haar op zijn pik! Als het niet bevalt? wegwezen! De pers niet altijd geloven |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Waar rook is is vuur toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké dan houden we iedereen die weg wil Gooien we er massa's euro's tegenaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En we beloven ze allemaal een basisplaats! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Kinderen van 19/20 kun je niet afschrijven. Waar speelden toen een Immers Kazim Nelom of bv Toornstra. Juist amateurs of zonder profcontract. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op de verkeerde plek. Altijd dat excuus. Lachwekkend. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat was ie goed vandaag! De belangstellende clubs zullen morgen weer rijendik aan de poort staan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel heeft het contract verscheurd denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nananananananananana.... ANASS ACHABAR , ACHABAR, ANASSSSSSS ACHABAHHHAAARRR !!! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Blijf de jongen op rechtsbuiten zetten met zijn linkerpoot en het zal inderdaad niks worden. Ik speelde vroeger als centrale middenvelder, op deze positie hoofdklasse gehaald. Had me in de spits gezet en ik zou in het zesde spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deels eens. Maar te traag. Te lui en gewoon te matig. Dat komt niet alleen door je niet natuurlijke positie. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Heb je Manu gisteren gezien? Daar zakt toch helemaal je broek van af. Staat links buiten, maar heb hem er geloof ik helemaal niet gezien. Snap ook wel dat ie naar binnen moet trekken om Kazim te helpen, maar zo als hij het gisteren in vulde dan kun je zelfs m'n moeder ernog wel neerzetten. Die houdt het spel in ieder geval nog breed. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Vraag me af waarom buitenspelers naar binnen moeten trekken... Ga dan met twee spitsen spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 07:28 schreef Nibke het volgende:Heb je Manu gisteren gezien? Daar zakt toch helemaal je broek van af. Staat links buiten, maar heb hem er geloof ik helemaal niet gezien. Snap ook wel dat ie naar binnen moet trekken om Kazim te helpen, maar zo als hij het gisteren in vulde dan kun je zelfs m'n moeder ernog wel neerzetten. Die houdt het spel in ieder geval nog breed. Allebei he. Verschrikkelijk |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 07:28 schreef Nibke het volgende:Heb je Manu gisteren gezien? Daar zakt toch helemaal je broek van af. Staat links buiten, maar heb hem er geloof ik helemaal niet gezien. Snap ook wel dat ie naar binnen moet trekken om Kazim te helpen, maar zo als hij het gisteren in vulde dan kun je zelfs m'n moeder ernog wel neerzetten. Die houdt het spel in ieder geval nog breed. komt door haar dikke reet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Achahbar wil voetballen: "Geld onbelangrijk"
Anass Achahbar heeft nog altijd niet gesproken met Feyenoord. De Rotterdammers zijn zeer tevreden over de 21-jarige aanvaller en hebben eind maart beloofd met een nieuwe aanbieding te komen, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Geld is niet de drijfveer voor Achahbar, dat zegt zijn zaakwaarnemer in een uitgebreid interview met Voetbal International.
"Daarover is het eigenlijk nooit gegaan. Vroeger niet, nu niet," zegt zijn broer en zaakwaarnemer. "Mijn broertje is boven alles een liefhebber. 'Karim,' zegt hij steeds tegen me, 'geld interesseert me niet. Ik wil gewoon voetballen.' Geen woord van gelogen. Geld is inderdaad totaal onbelangrijk voor hem. Bij ons zie je geen dure autos voor de deur. Anass houdt eigenlijk alleen maar van de bal."
Volgens diverse geruchten staat Achahbar in de belangstelling van diverse clubs. "Zulke verhalen zijn mooi om te horen, maar onze intentie is nog steeds om eruit te komen met Feyenoord. Daarom is een eerlijke kans het enige dat we aan Feyenoord vragen. Wil de club hem die kans bieden, blijft hij. Wil Feyenoord dat niet, gaan we op zoek naar een club waar dat wél kan." |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Speelgarantie heb je nergens zelfs bij Zwolle niet. Als je daar te zwaar bent, of 25 wedstrijden geen bal raakt en wedstrijden slecht speelt zit je ook op de bank niet lullen!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bij Achilles willen ze wel een basisplaats garanderen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja maar daar zitten ook veel liefhebbers, biertje erbij dartpijltje gooien, patatje oorlog met ui uit de kantine. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja als het toch niet om het geld te doen is.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Gewoon bijtekenen Anass, wordt een makkie om Kazim uit de basis te houden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weggaan Anass, je mist iets heel essentieels: de strijd aan kunnen gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Lekker bij Oss of Eindhoven ballen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2015 - 01:39 schreef G-child het volgende:Blijf de jongen op rechtsbuiten zetten met zijn linkerpoot en het zal inderdaad niks worden. Ik speelde vroeger als centrale middenvelder, op deze positie hoofdklasse gehaald. Had me in de spits gezet en ik zou in het zesde spelen. precies. en hoe hoger t niveau hoe belangrijker de details. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en al zeker bij jonge spelers die niet kunnen terugvallen op routine. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, want die voetballen net een paar jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is zo makkelijk: nu speelt hij te weinig en gaat misschien wel weg: schuld van Van Geel.
Blijft hij en komt hij aan spelen toe en valt vervolgens tegen: schuld van Van Geel, want die had een andere spits moeten halen.
Wat een niveau ... |
|
|
|