|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ja toen hadden we rutten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet best dat ie kan ballen maar serieus ziet iedereen het dan verkeerd. Ook in Duitsland trok ie het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pelle kreeg ook nooit de echte kans tot Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan ook aan Pelle hebben gelegen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet bij de clubs die m haalde denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heeft 94 wedstrijden gespeeld voor AZ. En daar meer minuten gemaakt dan tot nog toe voor Southampton. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wikepedia meldt heel andere feiten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Bij az heeft ie volgens mij aardig wat gespeeld dacht ook nog flinke blessure tussendoor maar arie was destijds wel eerste spits Maar toen zag je wel dat pelle al enorm sterk aanspeelpunt was |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal me uiteindelijk allemaal n worst wezen. Waar het feitelijk om gaat is dat n echte kans betekend , n langere periode op je eigen positie in de basis. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Anas verhuren aan een leuke voetballende club Pec bv , laat hij maar zien hoe goed hij is . Misschien komt hij echt te kort zijn, al paar trainers die het anders zien . Denk dat hij dit jaar weinig speelt bij Feyenoord, beste hoort te spelen en wie het ook is als ie maar scoort. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We gaan hem eerst een nieuwe verbintenis geven om hem vervolgens te verhuren. Komt mij niet logisch voor. Gewoon binnenboord houden: We kunnen beter Kazim verkopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Altijd hoor je, hij is te klein voor voorzetten. ten eerste: Hoe veel goals scoort n team gemiddeld met het hoofd? ten tweede: Een lage voorzet geven is veel effectiever gemiddeld. En daarin is hij n meester. ten derde: Hij kan goed koppen en hoeft daarbij t duel niet te winnen omdat hij vaak goed staat. ten vierde : door zijn goed meevoetballen komen er sneller voorzetten. Ten vijfde: hij heeft ook nog n goed afstandsschot, en is uitmuntend in de kleine ruimte. Redenen genoeg voor Gio om hem te behouden denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik snap ook niet dat die jongen geen kans krijgt. Minimaal op de bank ipv Kazim. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 15:47 schreef van geil het volgende:Altijd hoor je, hij is te klein voor voorzetten. ten eerste: Hoe veel goals scoort n team gemiddeld met het hoofd? ten tweede: Een lage voorzet geven is veel effectiever gemiddeld. En daarin is hij n meester. ten derde: Hij kan goed koppen en hoeft daarbij t duel niet te winnen omdat hij vaak goed staat. ten vierde : door zijn goed meevoetballen komen er sneller voorzetten. Ten vijfde: hij heeft ook nog n goed afstandsschot, en is uitmuntend in de kleine ruimte. Redenen genoeg voor Gio om hem te behouden denk ik. Verkopen aan Barcelona als stand-in voor Messi, begrijp ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee anass is zijn aanstaande schoonzoon.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, Anass de held van zuid. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kan naar iedere club. Staan in de rij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een topper en wat zijn Wouters, JP en Gio incompetent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoorde dat Real Madrid en Arsenal zich ook al gemeld hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: :) En dan kan hij maar beter goed verdienen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In thuis wedstrijden is het logischer om voor dit type te kiezen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Niet incompetent, kiezen voor ander spelsysteem. Waar van Geil m.i gelijk blijft hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En G-child :) als tegenpool voor het Noord Hollandse blok. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Haha, nee twee mensen op 1 forum die het snappen ;-) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Of dat in iedergeval denken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij is het geile zijn kind, Geil- Child..😉 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waarschijnlijk denkt iedereen die hier een account heeft aangemaakt dat ie het snapt. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ghe ghe. Er zit er een met 5 accounts lijkt het. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: aha, vader en zoon vertegenwoordigd op dit forum! Dan zullen we maar wat milder zijn voor G-Child en z'n 'pa' maar wat harder aanpakken. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daar heb ik wel respect voor. Als je 5 account tegelijk kan volhouden, dan mag je blijven ook.. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] aha, vader en zoon vertegenwoordigd op dit forum! Dan zullen we maar wat milder zijn voor G-Child en z'n 'pa' maar wat harder aanpakken. ;) Eensert..👌 |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] aha, vader en zoon vertegenwoordigd op dit forum! Dan zullen we maar wat milder zijn voor G-Child en z'n 'pa' maar wat harder aanpakken. ;) Top regeling, sterkte pa!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hier snap ik nou helemaal niets van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan moet je helaas je account verwijderen Henk. Forumregels. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Geldt niet voor mij, ik weet alles zeker. Denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik snap ook niet dat Kazim hoger in de pikorde staat dan Anass. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik wil graag illegaal verder gaan. Hoef ik geen toestemming te vragen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veel meer salaris lijkt me n logische verklaring. Die overigens niet te billijken is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Schrijf je wel vaker. Je zegt daarmee dat een gehele technische staf niet handelt op basis van voetbalkwaliteit, alsmede visie qua spelsysteem. Dat ben je je bewust? |
|
|
|