|
|
van geil
|
|
|
Dure spelers spelen altijd en overal zolang het enigszins kan . Dat ben je je bewust? Of geloof je ook nog in Sinterklaas? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 18:44 schreef van geil het volgende:Dure spelers spelen altijd en overal zolang het enigszins kan . Dat ben je je bewust? Of geloof je ook nog in Sinterklaas? Natuurlijk weet jij exact wat het verschil in jaarsalaris tussen Anass en Kazim is. En bewijsbare bronnen kant. Of koop jij nog steeds de Privé? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als jij denkt dat ze evenveel verdienen, dan vind ik dat prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoho van Geil, jij suggereert dat er op basis van salaris geselecteerd wordt. Logische vraag is of je dat kunt beargumenteren.
Maar ik begrijp nu dat je dat vermoeden hebt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 18:44 schreef van geil het volgende:Dure spelers spelen altijd en overal zolang het enigszins kan . Dat ben je je bewust? Of geloof je ook nog in Sinterklaas? Lex heeft vanzelfsprekend een smurfensalaris. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je doet enorm je best om slim over te komen. Denk jij dat de basis tot nu..Vejinovic, Toornstra en El geen smurfen salaris hebben dan?. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 22:22 schreef van geil het volgende:Je doet enorm je best om slim over te komen. Denk jij dat de basis tot nu..Vejinovic, Toornstra en El geen smurfen salaris hebben dan?. Bij jou hoeft niemand slim te zijn. Je lult lucht, je kletst erom heen, je laat de elementaire vraag liggen omdat je vastzit, en komt dan met nog eens met stoere regeltjes die iets over hoe dom een ander is, moet zeggen. Je bent doorzichtig, kerel, de truc is bekend. K weet wel wie er slim over probeert te komen, geile vriend.
En nou van je vakantie genieten! |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
afgelopen seizoen de held van de kuip tegen psv daarna niet echt meer de kans gehad ,ja wedstrijd erna rechtsbuiten wat dus niet zijn plekkie was,zonde vind ik dat dan als je een wedstrijd daarvoor helemaal de man bent,ik zou dan wel eens willen weten wat de gedachtens daar achter zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 22:22 schreef van geil het volgende:Je doet enorm je best om slim over te komen. Denk jij dat de basis tot nu..Vejinovic, Toornstra en El geen smurfen salaris hebben dan?. Vast niet, maar volgens jou en anderen heeft Lex dat ook niet. Bewijs eens iets. De salarisverschillen bij Feyenoord zijn m.i. niet dermate groot dat dit een primaire rol speelt bij de opstelling. Kortom: de kwaliteit en de speelwijze bepaalt het team. De sport dus, de prestatie, het resuultaat.
Dom he ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even uppen. Van Geil eraan herinneren, zodat ie kan reageren als ie terugkomt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 22:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bij jou hoeft niemand slim te zijn. Je lult lucht, je kletst erom heen, je laat de elementaire vraag liggen omdat je vastzit, en komt dan met nog eens met stoere regeltjes die iets over hoe dom een ander is, moet zeggen. Je bent doorzichtig, kerel, de truc is bekend. K weet wel wie er slim over probeert te komen, geile vriend. En nou van je vakantie genieten! Volgens mij vergeet je nog een en ander, maar zo is het ook wel duidelijk... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nooit alle troeven uitspelen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ik had vandaag graag anass tegen kashia willen zien. Jammer dat gio dat niet ziet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord laat Anass Achahbar niet gaan deze zomer
Feyenoord neemt deze transferwindow in ieder geval nog afscheid van de overbodige Joey Sleegers, Wessel Dammers, Lucas Woudenberg en Elvis Manu. Anass Achahbar, die ook niet op veel speeltijd hoeft te rekenen, mag echter niet vertrekken. Dat meldt AD-journalist Mikos Gouka zojuist. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 23:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vast niet, maar volgens jou en anderen heeft Lex dat ook niet. Bewijs eens iets. De salarisverschillen bij Feyenoord zijn m.i. niet dermate groot dat dit een primaire rol speelt bij de opstelling. Kortom: de kwaliteit en de speelwijze bepaalt het team. De sport dus, de prestatie, het resuultaat. Dom he ? ja, de kwaliteit en de prestatie? Daarom Europees voetbal misgelopen, trainer weg, een spits met 12 goals, een spits als CV, een nr 10 als rechtsback? lees: mislukt seizoen? Hiermee pretendeer ik niet dat salarisverschil de selectie vorm geeft maar het idealistisch gezwets van hierboven is net zo onzin. Immers en Kazim in dezelfde zin als kwaliteit en prestatie... bij Cambuur ja... laat me niet lachen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: je kan niet alles generaliseren Barabas... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Gio eerst vooral naar balans zocht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 06:32 schreef G-child het volgende:[..] ja, de kwaliteit en de prestatie? Daarom Europees voetbal misgelopen, trainer weg, een spits met 12 goals, een spits als CV, een nr 10 als rechtsback? lees: mislukt seizoen? Hiermee pretendeer ik niet dat salarisverschil de selectie vorm geeft maar het idealistisch gezwets van hierboven is net zo onzin. Immers en Kazim in dezelfde zin als kwaliteit en prestatie... bij Cambuur ja... laat me niet lachen. Wat beweer je nou? Leg nou eens vanuit welke andere argumentatie Kazim en Immers zullen spelen. Kom op ermee, of zwelg in je spiegel van gezwets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Excelsior wilt een poging wagen anass over te nemen mocht Utrecht voor Tom van Weert gaan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat mogen ze.... Zal weinig uithalen, verwacht ik. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zonde voor Anass dat ie heeft bij getekend! Daar zal die nu wel spijt van hebben ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Had Feyenoord ook niet moeten doen. Achachbar...Schei uit zeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vroeg me destijds ook af of het voor hem de beste optie was. Duidelijk is wel dat hij per sé wil slagen bij onze fantastische club en dat siert hem enorm. Nog een reden waarom ik het hem ook gun. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vraag ik me af. Volgens mij vindt ie de huidige concurrentie niet prettig. Heeft in ieder geval de schijn tegen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 11:51 schreef FR-Henk het volgende:Vraag ik me af. Volgens mij vindt ie de huidige concurrentie niet prettig. Heeft in ieder geval de schijn tegen. Zou ik ook vinden als je Kazim steeds zie stuntelen op het veld ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij werd verhuurd en weggekeken. Scoorde tegen Pisvee en kreeg een nieuwe verbintenis. Als dat geen knokken is.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 12:07 schreef Barabas het volgende:Hij werd verhuurd en weggekeken. Scoorde tegen Pisvee en kreeg een nieuwe verbintenis. Als dat geen knokken is.... Om 2 wedstrijden later weer in de anonimiteit te raken. Echte sterkhouder. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is wel wat anders dan wel of geen knokker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, niet geheel. Ook tegen psv al flegmatiek, daarna vooral onzichtbaar. Jochie straalde geen onvoorwaardelijke wil, mentaliteit uit. Zit niet in het karakter.
Mijns inziens..... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 19:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat beweer je nou? Leg nou eens vanuit welke andere argumentatie Kazim en Immers zullen spelen. Kom op ermee, of zwelg in je spiegel van gezwets. Nogmaals, mijn inzien niet op basis van kwaliteit en prestatie. Op basis van welke prestaties of kwaliteit staat Kazim basis i.p.v. Kramer?? Op basis van het zeer matige vorige seizoen of op de dramatische prestaties van dit seizoen? Stop gewoon met recht lullen wat krom is. Ik kan namelijk de gedachtegang van Gio hierin niet begrijpen. Maar als jij 12 goals en irritant gedrag kwaliteit genoeg voor een spits van Feyenoord vindt, prima... dan ben je in mijn ogen een anti-voetbal supporter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:24 schreef G-child het volgende:[..] Nogmaals, mijn inzien niet op basis van kwaliteit en prestatie. Op basis van welke prestaties of kwaliteit staat Kazim basis i.p.v. Kramer?? Op basis van het zeer matige vorige seizoen of op de dramatische prestaties van dit seizoen? Stop gewoon met recht lullen wat krom is. Ik kan namelijk de gedachtegang van Gio hierin niet begrijpen. Maar als jij 12 goals en irritant gedrag kwaliteit genoeg voor een spits van Feyenoord vindt, prima... dan ben je in mijn ogen een anti-voetbal supporter. Pfff...Wanneer stopt dat nou eens... Kazim vind ik niet Feyenoordwaardig met deze selectie, maar is ook niet waardeloos. Elk beter alternatief (buiten Kramer) is welkom.
Wordt zo godsgans moe van eendimensionale zielen die denken dat als je een speler NIET waardeloos vindt, je hem WEL kwalitatief GOED vindt. Er zit zoveel tussen he.
Anti-voetbal supporter? Wat jij wil. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Ja daar koos hij zelf voor door de trainer te vragen hem niet meer op te stellen, onvoorwaardelijk wil mist hij, zit niet in zijn karakter?!?!? Schei toch uit psycholoog op afstand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:32 schreef G-child het volgende:[..] Ja daar koos hij zelf voor door de trainer te vragen hem niet meer op te stellen, onvoorwaardelijk wil mist hij, zit niet in zijn karakter?!?!? Schei toch uit psycholoog op afstand. Neuk jij met Anass? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Pfff...Wanneer stopt dat nou eens... Kazim vind ik niet Feyenoordwaardig met deze selectie, maar is ook niet waardeloos. Elk beter alternatief (buiten Kramer) is welkom. Wordt zo godsgans moe van eendimensionale zielen die denken dat als je een speler NIET waardeloos vindt, je hem WEL kwalitatief GOED vindt. Er zit zoveel tussen he. Anti-voetbal supporter? Wat jij wil. Je komt toch zelf met de opmerking op basis van kwaliteit en prestaties? En je vraagt mij of mijn mening, wat wil je nu? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ieder z,n mening. Ik vindt Anass bruikbaar,meer als die kooivechter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:32 schreef G-child het volgende:[..] Ja daar koos hij zelf voor door de trainer te vragen hem niet meer op te stellen, onvoorwaardelijk wil mist hij, zit niet in zijn karakter?!?!? Schei toch uit psycholoog op afstand. Het is toch aan de speler om te zorgen dat een trainer niet om je heen kan? Moet je wel je niveau blijven houden. Op trainingen en in de wedstrijd. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Nee, ik vind hem een goede voetballer. En ik ga in verweer tegen de subjectieve aannames die je doet op mentale gronden. Voetbaltechnisch en tactisch kun je gezien bovenstaande opmerking gewoon niet in meekomen. Je probeert steevast recht te lullen wat krom is. Scoort deze jongen twee wereldgoals dan ligt het aan de amateuristische verdediging van PSV of dan kom je met de opmerking dat hij flegmatiek is en geen winnaarsmentaliteit heeft... is toch ook geen lijn in te vinden of vindt je wel? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Het is toch aan de speler om te zorgen dat een trainer niet om je heen kan? Moet je wel je niveau blijven houden. Op trainingen en in de wedstrijd. Mee eens Stylzz, echter was dit een reactie op de opmerking van Henk dat hij er zelf voor koos om weer in anonimiteit te raken, er kan er maar 1 spelen van de toen der tijd 4 spitsen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die goals tegen pisvee waren klasse. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:35 schreef G-child het volgende:[..] Je komt toch zelf met de opmerking op basis van kwaliteit en prestaties? En je vraagt mij of mijn mening, wat wil je nu? Kwaliteit en speelwijze heb ik het over. Het kan zijn dat een minder talentvolle speler in een bepaalde fase het beste alternatief is binnen de opstelling, de selectie, de speelwijze. Een overgangssituatie dus.
Simplismen als waardeloos vind ik te makkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 110% ondanks de brakker verdediging van P$V |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:38 schreef G-child het volgende:[..] Nee, ik vind hem een goede voetballer. En ik ga in verweer tegen de subjectieve aannames die je doet op mentale gronden. Voetbaltechnisch en tactisch kun je gezien bovenstaande opmerking gewoon niet in meekomen. Je probeert steevast recht te lullen wat krom is. Scoort deze jongen twee wereldgoals dan ligt het aan de amateuristische verdediging van PSV of dan kom je met de opmerking dat hij flegmatiek is en geen winnaarsmentaliteit heeft... is toch ook geen lijn in te vinden of vindt je wel? Zit absoluut 1 lijn in, hij is op meerdere vlakken niet basiswaardig. En dat is mijn subjectieve aanname.
Tsja en wat je verder erbij lult. Kan ik nix mee. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kwaliteit en speelwijze heb ik het over. Het kan zijn dat een minder talentvolle speler in een bepaalde fase het beste alternatief is binnen de opstelling, de selectie, de speelwijze. Een overgangssituatie dus. Simplismen als waardeloos vind ik te makkelijk. Kijk nu snap ik er wat van. Thanx Henk. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zit absoluut 1 lijn in, hij is op meerdere vlakken niet basiswaardig. En dat is mijn subjectieve aanname. Tsja en wat je verder erbij lult. Kan ik nix mee. Laat ik het hier dan bij laten. Mijn subjectieve mening, bij een andere spelsysteem zou hij prima basis kunnen staan. Komt in mijn ogen hierin niet tekort. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:58 schreef G-child het volgende:[..] Laat ik het hier dan bij laten. Mijn subjectieve mening, bij een andere spelsysteem zou hij prima basis kunnen staan. Komt in mijn ogen hierin niet tekort. Akkoord. Verschil van mening. Ook wel eens prettig, trouwens. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
We komen er altijd wel Henk, met elkaar eens of niet. Zondag drie punten, gaat het ons allebei uiteindelijk om. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 14:06 schreef G-child het volgende:We komen er altijd wel Henk, met elkaar eens of niet. Zondag drie punten, gaat het ons allebei uiteindelijk om. Tuurlijk G, of het nou linksom of rechtsom gaat, gelijk of ongelijk hebben, juichen doen we dan allemaal. Feyenoord en haar legioen: er is niets mooiers. |
|
|
|