|
|
nr 10
|
|
|
Nee, gaat ie daar ruzie maken met bestuurders van de tegenstander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker als je geen uitleg geeft inzake.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Deze jongen op de bank,en die kooivechter de tribune op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio & niet durven... Wet is dat zo'n omzichtigheid de pleuris doet uitbreken in een spelersgroep.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoe is dat een voorbeeld van geen keuzes maken? Hij zet Anass toch op de tribune. Das toch ook een keuze maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We moeten nou ook weer niet net doen alsof Gio zojuist uit een ei gekropen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kazim op de tribune is zoiets als n weerwolf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En zwaar gezichtsverlies voor onze td . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee dan is achahbar op de tribune dat ook Die heeft hij verlengd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoe is dat een voorbeeld van geen keuzes maken? Hij zet Anass toch op de tribune. Das toch ook een keuze maken. Omdat hij dat met Kazim niet durft. Bang voor nog meer gezeik met die gozer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OF hij denkt Kazim beter te kunnen gebruiken. Dat kán. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt niet. Kazim zit al op bank. Dus elke theorie aangaande angst voor spelers is onzin. Net zoals Lex geen reserve mag zijn. Voila. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
m.i slecht beleid, 29 jarige speler zonder grote restwaarde en zeer matige kwaliteiten de voorkeur geven boven jeugd en Anass in het speciaal. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Klopt niet. Kazim zit al op bank. Dus elke theorie aangaande angst voor spelers is onzin. Net zoals Lex geen reserve mag zijn.Voila. Klopt dat ie geen reserve mag zijn. Lexie zit vanavond op de tribune. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Klopt niet. Kazim zit al op bank. Dus elke theorie aangaande angst voor spelers is onzin. Net zoals Lex geen reserve mag zijn. Voila. Onzin. want daar gingen plenty ruk wedstrijden aan vooraf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis als Kramer geschorst is aub |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Om de voorzetten er in te koppen? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dat ben ik met je eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kuijt in de punt. Schuurman opstellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fantastische suggestie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kuyt in de punt, dan wil je Schuurman dus op rechtsbuiten? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Schuurman 10 en Bilal rechts? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dus Gustafson eruit? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik wist dat ik iets over het hoofd gezien had. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je lijkt wel een brabander. ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Waarom niet.... Maakt niet zo heel veel uit denk ik. Dirk staat ook niet stijf aan de rechterkant. Karsdorp stoomt daar toch wel op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Doet Kazim dat wel dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vorig jaar geen voorzet gezien, dus geen idee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Genoeg andere dingen gezien die hij niet kan. Achahbar anders wel, eind vorig seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij vlagen hoor, ook wedstrijden net zo dramatisch. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kazim of Achahbar: persoonlijk heb ik geen voorkeur. Ze kunnen beiden scoren, maar ook hopeloos spelen. Aan Gio om te kiezen voor de beste en dan hopen dat het goed uitpakt. Wisselen kan altijd nog! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 13:45 schreef JanM het volgende:Kazim of Achahbar: persoonlijk heb ik geen voorkeur. Ze kunnen beiden scoren, maar ook hopeloos spelen. Aan Gio om te kiezen voor de beste en dan hopen dat het goed uitpakt. Wisselen kan altijd nog! Scoort meer dan Kazim + meer voetballend vermogen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Tegen Heerenveen uit heb je meer aan Achabar met zijn behendigheid en snelheid. Eventueel Kazim als pinchhitter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar heb je wat aan je vleugels als je met Anass speelt, daar hoeven geen hoge voorzetten van te komen.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Aan Kuijt heb je dan niks. Maar Elia kan ook ballen over de grond aanspelen. En daar is Achabar wel goed voor. En verleden jaar tegen Dordrecht kopte hij ook zomaar een bal binnen. :-) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Achahbar is vooral goed in de combinatie en dat kan prima met zowel Kuyt als Elia. Kazim is meer een speler die wat aanrommelt en zo in positie moet komen. Dat is ook een kwaliteit op zich. Daarnaast zie ik hem het best tot zijn recht komen als aanspeelpunt, balletje vasthouden. Hij moet niet denken dat hij zelf moet scoren, maar hij moet juist anderen bedienen. Dat zelf scoren komt dan vanzelf... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Afspelen op onze veelscorende middenvelders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanspeelpunt? Met zijn 1.30m en 40kg? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En waarom niet. die zijn vaak veel behendiger en vaardiger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga het je niet eens uitleggen, ik hoop voor jullie dat Achahbar een keer in de spits mag. Hebben we t daarna wel over t rendement. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die kan je alleen maar over de grond aan spelen. Door de lucht niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Over de grond ook niet met een man in zijn rug, die blazen ze zo omver. Heeft ruimte nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over de grond mits tie bereikt word dicht ik hem wel wat kansen toe. Blijft een behendig ventje.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alleen buiten de 16, met meer ruimte. Lekker dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee dat is Kazim. de man die nooit aanspeelbaar is in de 16. De spits Anass loopt daar wel in en achter de linie. |
|
|
|