|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 16:53 schreef Stylzz het volgende:T gaat niet om recht. Ik vind anass van nauwelijks toegevoegde waarde. Ik vind ze allebei niet goed genoeg. En waarom kies je dan voor Kazim ipv Achahbar? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:05 schreef FR-Henk het volgende:Herhaling op herhaling op herhaling. Hoop vestigen op iemand die niet speelt. Daarom die hoop? Omdat Kazim bij voorbaat al nutteloos is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen maar voor de werklust en de body. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kies ik eerder voor voetballend en scorend vermogen, dus Achahbar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft ie niet vind ik. Sporadisch een bal goed geraakt. Voor de rest is t niet veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar...Schei toch uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, opvallend dat de fans van Immers ook vaak Kazim aanhangers zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En opvallend dat dat de haters van Immers ook vaak Kazim afkeuren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat stond er eigenlijk al ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kazim... Schei toch uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dat vind ik ook. T is kiezen uit twee kwaden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar vanwaar dan de keuze voor fysiek ipv voetbal? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor hoge ballen heb je Kramer, als dat niet loopt heeft Kazim brengen ook geen nut. Dan beter over de grond, waar Achahbar sterker in is dan beide.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat Achahbar vaak dat niet kan brengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja precies dat begrijp ik dus ook niet . Want alleen met voetbal win je prijzen. En daar slaat Feyenoord vaak de plank mis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar vertegenwoordigt precies het soort speler dat je niet moet hebben: voetballend redelijk, maar totaal geen fysiek, kracht en dwang. Dan heb je er ook voetballend geen ruk aan. Pelle heeft van beide kanten kwaliteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:Achachbar vertegenwoordigt precies het soort speler dat je niet moet hebben: voetballend redelijk, maar totaal geen fysiek, kracht en dwang. Dan heb je er ook voetballend geen ruk aan. Pelle heeft van beide kanten kwaliteit. 020 heeft bijna n compleet elftal zo. En net schreef je dat dat team is alles verder is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achahbar had vandaag nooit aan de bal gekomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:45 schreef van geil het volgende:[..] 020 heeft bijna n compleet elftal zo. En net schreef je dat dat team is alles verder is. Dat is niet waar. Die hebben voetbal én fysiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zie ik dat heel anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:45 schreef van geil het volgende:[..] 020 heeft bijna n compleet elftal zo. En net schreef je dat dat team is alles verder is. Niet in alles verder: ervaring en kracht zijn meer Feyenoord-troeven tov. 020. Typisch dan weer dat ze dat niet altijd kunnen brengen. Mag de trainer zich ook aantrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet in alles verder: ervaring en kracht zijn meer Feyenoord-troeven tov. 020. Typisch dan weer dat ze dat niet altijd kunnen brengen. Mag de trainer zich ook aantrekken. Ik denk eerder de club, met name de scouting en jeugdopleiding. Het is handig als spelers ook wat ontwikkeld zijn en stabiel in het hoofd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geloof me, daar ben ik blijer om dan wat ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:56 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk eerder de club, met name de scouting en jeugdopleiding. Het is handig als spelers ook wat ontwikkeld zijn en stabiel in het hoofd. Het zijn de zomertransfers die het vandaag bv. laten liggen. Ervaring nota bene. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's een collectief falen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t niveau niet veel verschillen met de meeste wedstrijden die we wel gelukkig wonnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met t verschil dat elke speler 2 tot meer punten minder scoort. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:Achachbar vertegenwoordigt precies het soort speler dat je niet moet hebben: voetballend redelijk, maar totaal geen fysiek, kracht en dwang. Dan heb je er ook voetballend geen ruk aan. Achahbar heeft juist hetgeen een voetballer m.i. moet hebben. Techniek, balvast en inzicht. Kracht, fysiek en dwang? Nogmaals degradatie filosofie. Kazim brengen voor Kramer? Laat Kramer dan staan als je toch niets wil veranderen. Was overigens heerlijk voor de verdedigers van ADO, geef hen de woorden fysiek, kracht en dwang maar. Lekker die duels ingaan met stilstaande spelers.
Maar zoals al eerder hier verondersteld, het zijn vaak dezelfde die Immers en Kazim graag willen zien spelen. Verschil in voetbalinzicht, zie liever het dynamische spel wat 020 bv. speelt.. kom je m.i. verder mee als je wilt spelen om het kampioenschap.
Fysiek is een meerwaarde, echter wel als dit ook op de juiste manier ingezet wordt. Anders heb je er vrij weinig aan. Want zeg nauw eerlijk, hoe effectief zijn onze voorzetten of ballen op de spits? Volgens mij lieten we tegen Heerenveen zien hoe effectief voetbal over de grond is met lopende spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 11:46 schreef G-child het volgende:[..] Achahbar heeft juist hetgeen een voetballer m.i. moet hebben. Techniek, balvast en inzicht. Kracht, fysiek en dwang? Nogmaals degradatie filosofie. Kazim brengen voor Kramer? Laat Kramer dan staan als je toch niets wil veranderen. Was overigens heerlijk voor de verdedigers van ADO, geef hen de woorden fysiek, kracht en dwang maar. Lekker die duels ingaan met stilstaande spelers. Maar zoals al eerder hier verondersteld, het zijn vaak dezelfde die Immers en Kazim graag willen zien spelen. Verschil in voetbalinzicht, zie liever het dynamische spel wat 020 bv. speelt.. kom je m.i. verder mee als je wilt spelen om het kampioenschap. Fysiek is een meerwaarde, echter wel als dit ook op de juiste manier ingezet wordt. Anders heb je er vrij weinig aan. Want zeg nauw eerlijk, hoe effectief zijn onze voorzetten of ballen op de spits? Volgens mij lieten we tegen Heerenveen zien hoe effectief voetbal over de grond is met lopende spelers. Je hebt bijna 100% gelijk, alleen is Achahbar t ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 11:46 schreef G-child het volgende:[..] Achahbar heeft juist hetgeen een voetballer m.i. moet hebben. Techniek, balvast en inzicht. Kracht, fysiek en dwang? Nogmaals degradatie filosofie. Kazim brengen voor Kramer? Laat Kramer dan staan als je toch niets wil veranderen. Was overigens heerlijk voor de verdedigers van ADO, geef hen de woorden fysiek, kracht en dwang maar. Lekker die duels ingaan met stilstaande spelers. Maar zoals al eerder hier verondersteld, het zijn vaak dezelfde die Immers en Kazim graag willen zien spelen. Verschil in voetbalinzicht, zie liever het dynamische spel wat 020 bv. speelt.. kom je m.i. verder mee als je wilt spelen om het kampioenschap. Fysiek is een meerwaarde, echter wel als dit ook op de juiste manier ingezet wordt. Anders heb je er vrij weinig aan. Want zeg nauw eerlijk, hoe effectief zijn onze voorzetten of ballen op de spits? Volgens mij lieten we tegen Heerenveen zien hoe effectief voetbal over de grond is met lopende spelers. Voetballend vermogen, gepaard met enig fysiek en inzicht. Jongens als Vejinovic, Kramer, vd Heijden, zelfs Gustafson en El Ahmadi komen op 1 of meer van die 3 gebieden tekort, tot op heden. Wedstrijdinstelling is bij meerderen nog een ding. Overigens: je overschat m.i. Heerenveen in die wedstrijd. Zie De Graafschap: daar zie hoe snel dit team in de war is en dat niet makkelijk met de 3 eerdergenoemde pijlers kan omzetten.
En Kazim, Achachbar...Ze zijn er nu nog. Maar maak hen overbodig in de winterstop en zorg ervoor dat ook Kramer op de bank komt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 12:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Voetballend vermogen, gepaard met enig fysiek en inzicht. Jongens als Vejinovic, Kramer, vd Heijden, zelfs Gustafson en El Ahmadi komen op 1 of meer van die 3 gebieden tekort, tot op heden. Wedstrijdinstelling is bij meerderen nog een ding. 99% van alle profs mist in meer of mindere mate 1 van die 3 door jou genoemde kwaliteiten. Die ene procent échte kwaliteit komt echt niet naar de Eredivisie. Nu niet en nooit niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Winterstop verkoop van Basicoglu,Kazim aan een Turkse ploeg, en dit doet mij pijn Immers verkopen. Toornstra verhuren,en dan en dan nog 1 keer proberen Zyech of een andere spits erbij |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat ie weer met z'n Ziyech.... En daarbij, wie wil Kazim nou kopen? Realisme ontbreekt Piet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 12:23 schreef Barabas het volgende:[..] 99% van alle profs mist in meer of mindere mate 1 van die 3 door jou genoemde kwaliteiten. Die ene procent échte kwaliteit komt echt niet naar de Eredivisie. Nu niet en nooit niet. Moet je ook relatief zien: in deze slappelullen-competitie is het enigszins beheersen van die 3 onderdelen al een pre. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim is intrnational en turken zijn gek op Turken, en Zyech is een utopie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 12:27 schreef piet de paler het volgende:Winterstop verkoop van Basicoglu,Kazim aan een Turkse ploeg, en dit doet mij pijn Immers verkopen. Toornstra verhuren,en dan en dan nog 1 keer proberen Zyech of een andere spits erbij Toornstra bij selectie houden. Wél investeren in de winterstop. Een spits, een rechtsbuiten. Bilal in de verhuur. Kazim, Immers, Achachbar, Vilhena bedanken voor de inzet. Inzetten jeugd: Nieuwkoop, Schuurman. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nanananananaaaa ANASS ACHABAR ANAAAAAAAS ACHABAR! !! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: alsof hij voor niets daar weggegaan is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo hee, dat is in een laboratorium onderzocht? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Nananaana Nananaana heyheyhey achahbaaar |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vindt Erdogan ook... Terwijl er al sprake is van een vierde generatie.... Schandalig, maar dat terzijde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, leuk voor de Koerden ook. |
|
|
|