|
|
van geil
|
|
|
Onzin , die malle lex kreeg drie jaar. Terwijl bijna iedereen t wel wist. En die Turkse Clown heeft n heel seizoen mogen droef toeteren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ridicuul om op voorhand een speler 5 wedstrijden speelgarantie te geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Net als dat het stom toeval was dat hij er maar 12 inschoot vorig seizoen? Zoiets heet kwaliteit... of in het geval van Kazim het ontbreken ervan. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Het is duidelijk dat je geen fan bent Henk, je meet echter met twee maten. Hand boven het hoofd houden van Kazim die ruim zijn kansen heeft gehad en Achahbar de kans niet gunnen om überhaupt wat te kunnen laten zien. Je haalt Achahbar op de vleugel en in de spits door elkaar, rendement in de spits kan en mag niemand over klagen gezien vorig seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Bij deze Renato :-)! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Gio: Op dit moment kies ik alleen voor Kazim-Richards op de bank, mede door zijn fysieke aanwezigheid en kracht. Hij is geen killer voor de goal, dat zie je ook als je kijkt naar zijn doelpunten in het vorige seizoen. Maar ik kijk naar alles, ook naar de manier hoe Kazim-Richards traint en hoe hij in de groep ligt."
En hoe hij traint en in de groep ligt is belangrijk in de wedstrijd?? En ik altijd maar denken dat een spits doelpunten moet kunnen maken... Gelukkig is hij fysiek aanwezig en heeft hij kracht, zal een paar fitness maatjes van me ook langs Gio sturen, kunnen niet scoren en zijn tevens leuke gozers met voldoende kracht en fysiek. + punt, ze komen ook voor een ton per jaar. Tel uit je winst.
ONZIN GIO!!
p.s. dit mag je los zien van Achahbar Henk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 november 2015 - 05:09 schreef G-child het volgende:[..] Het is duidelijk dat je geen fan bent Henk, je meet echter met twee maten. Hand boven het hoofd houden van Kazim die ruim zijn kansen heeft gehad en Achahbar de kans niet gunnen om überhaupt wat te kunnen laten zien. Je haalt Achahbar op de vleugel en in de spits door elkaar, rendement in de spits kan en mag niemand over klagen gezien vorig seizoen. Kazim heeft vorig seizoen langer de kans gekregen. Daarin heeft hij een langere periode niet onaardig meegevoetbald. Handhaven in de basis -in die selectie- vond ik terecht. Vanaf maart is hij niet basiswaardig meer. Anass heeft in enkele wedstrijden goals laten zien. Ook tegen het verdigend bijzonder matige psv. Daarna was het snel over, andere positie ten spijt. Kazim is geen begenadigd voetballer, geen spits. Wel de power, de arbeid, om een verdiging te kunnen ontregelen. Naar mijn mening effectiever dan een fluwelen, lichtvoetige balbehandeling in een drukke 16 meter. Anass is klein, flegmatiek. Kwestie van smaak G. En Kazim is voor mij ook niet de Feyenoordnorm. Maar het totaal afbranden van deze speler, het schelden...Dat gaat me dan te ver, dan kom ik op voor een speler. Maar dat is wat anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2015 - 18:36 schreef RenatoBos het volgende:Op dit moment kies ik alleen voor Kazim-Richards op de bank, mede door zijn fysieke aanwezigheid en kracht. Hij is geen killer voor de goal, dat zie je ook als je kijkt naar zijn doelpunten in het vorige seizoen. Maar ik kijk naar alles, ook naar de manier hoe Kazim-Richards traint en hoe hij in de groep ligt." Ook helemaal niet belangrijk scorend vermogen als spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had ik vandaag ingeschat op 3 goals. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen Twente erg makkelijk. Had Kazim ook wel gered. Zegt meer over Kramer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die scoort niet eens bij de beloften. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van mij mag Van Bronckhorst hem best een paar keer opstellen, maar ik zou er niet veel van verwachten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Annass is net als Vilhena: 2 x per jaar van betekenis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Intikkers zijn niet weggelegd voor Anass |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zaalvoetballertje. Meer niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, maar ik voel m aankomen :) |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Anass hoort zeker een kans te krijgen ,zet die Kazim maar op de tribune. Dit kan ik dus niet snappen van Gio! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: En dat met 2x een basisplek... top toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hartstikke top als ze per gespeeld uur worden uitbetaald. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Verhuren aan bijvoorbeeld Cambuur of De Graafschap. Die jongen heeft de pech hij nooit de kans heeft gekregen zich een tijd te mogen bewijzen omdat er anderen waren die beter zijn. Hij heeft in al die tijd veel te weinig minuten gemaakt. Ik zou hem aan een club verhuren die wel degelijk aanvalt, maar die nog wel wat aanvallende impulsen kan gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan je elke dag bewijzen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
3 trainers zien het niet in hem zitten, dus tjsaa.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, het is ook niet zo dat hij er helemaal niets van kan. Maar ik kan me wel voorstellen dat hij fysiek te licht is en blijft... Nicky Hofs had hetzelfde probleem. Prima voetballer, maar hij leek qua kracht niet verder te komen dan niveautje A-jeugd... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Twente is wel een optie voor hem. Betrekken in de deal Ziyech. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag wederom weg in de winterstop. Op zich niets mis mee, ware het niet dat die overbetaalde dorpsidioot er nog is. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En dat alles omdat Henk zo heeft zitten zeuren ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Feyenoord ook, gewoon de bankzittende clown de laan uitsturen... oplossing ligt voor de hand. Eigen jeugd vs niet scorende "oude" spits/buitenspeler... Maar ik zal het wel niet snappen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Annas, bedankt voor de bewezen dienst. Succes met het vervolg van je carrière. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dag Anass, bedankt voor, geen idee, je aanwezigheid. (Ja hij heeft leuke potjes gespeeld, maar het rendement daarvan was uiteindelijk nul. Manu schoot je bijvoorbeeld nog naar Europa, om te gieren) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2015 - 13:36 schreef van geil het volgende:Mag wederom weg in de winterstop. Op zich niets mis mee, ware het niet dat die overbetaalde dorpsidioot er nog is. Nooit Anass voor dorpsidioot uitschelden. Gaat nu toch naar elders, tijdelijk? Kazim zal ook wel uiterlijk 2016 gaan, is ook niet het niveau dat je moet nastreven. Maar klaarblijkelijk ook door staf beter gevonden dan Anass. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tuurlijk, deze jongen mag weg en we behouden domme kracht Kazim. Stel je voor, een beetje meer voetballend vermogen die je in kan brengen. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Ik kijk nog bijna wekelijks naar de 2 wereldgoals tegen PSV. En zo een speler zit op de tribune?nou dan klopt er iets niet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, ja wel, want t zijn uitzonderingen bij deze spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft vorig seizoen meer laten zien in die paar potjes dan Kazim in het hele seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik niet, maar ook de discussie niet waard, want t is echt lood om oud ijzer. Van mij mogen ze allebei weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio komt op zijn woorden terug. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2015 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:Dag Anass, bedankt voor, geen idee, je aanwezigheid. (Ja hij heeft leuke potjes gespeeld, maar het rendement daarvan was uiteindelijk nul. Manu schoot je bijvoorbeeld nog naar Europa, om te gieren) Wat dacht je van die weergaloze partij tegen pisvee afgelopen seizoen? Twee wereldgoals!
Hij kan het wel, maar ik weet niet of hij het wel tegen grote kerels kan... en die kom je bij de grote mensen nou eenmaal tegen... Maar van mij hoef hij niet weg hoor..... Ik denk dat hij voetballend gezien een uitstekend koppel zou kunnen vormen met Gustafson. Twee zeer goeie voetballers, maar fysiek is het wel een risico...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was goed, maar t rendement was nul. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We wonnen toch dankzij die twee fantastische goals?
Hij heeft vorig jaar wel wat kansjes gehad, maar had ook wel weer de pech dat hij met Kazim in de spits moest voetballen. Wanneer er een aanspeelpunt is, komt Anass ook veel beter tot zijn recht. Zo slecht speelde hij nou ook weer niet hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die winst leverde uiteindelijk niets op he. |
|
|
|